TS zit niet op de Uithof.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:04 schreef Sensation89 het volgende:
Niet? Daklozenopvang?
Van waar moet je dan? Zit met ongeveer het zelfde probleem moet straks van Haarlem naar Alkmaar Noord en daarna van Alkmaar Noord naar Texel met de boot >_<. Fun weer dit, om binnen te zitten maar niet om te reizen >_<!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:07 schreef Mathijz het volgende:
Hoe kom ik in hoornIk heb geen idee hoe erg de vertraging is.
En de NS site ligt down![]()
![]()
13:57 uur Amersfoort<->Utrecht Door een boom op het spoor rijden er tussen Amersfoort en Utrecht minder treinen. Vertraging: 30-60 minuten. Utrecht<->Leiden Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Alphen aan den Rijn en Bodegraven geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:07 schreef Mathijz het volgende:
Hoe kom ik in hoornIk heb geen idee hoe erg de vertraging is.
En de NS site ligt down![]()
![]()
• landelijk: voor alle soorten van openbaar vervoer voor alle vervoermaatschappijen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
13:57 uur Amersfoort<->Utrecht Door een boom op het spoor rijden er tussen Amersfoort en Utrecht minder treinen. Vertraging: 30-60 minuten. Utrecht<->Leiden Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Alphen aan den Rijn en Bodegraven geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
13:35 uur Utrecht<->Tiel/Den Bosch Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Culemborg en Houten geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
13:28 uur Rotterdam<->Den Haag/Hoek van Holland Door rommel op het spoor rijden er van en naar Schiedam Centrum geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
12:25 uur Weersomstandigheden Randstad Door weersomstandigheden is er vertraging en uitval van treinen in Noord- en Zuidholland en Utrecht. Met name de volgende trajecten: * Dordrecht-Rotterdam-Den Haag * Den Haag-Leiden-Haarlem/Amsterdam * Rotterdam-Utrecht-Amerfoort Houdt u rekening met vertraging die kan oplopen tot een uur.
12:44 uur Utrecht<->Rotterdam/Den Haag Woerden<->Breukelen Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Rotterdam en Utrecht en tussen Den Haag en Utrecht minder treinen en rijden er tussen Woerden en Breukelen geen treinen. Vertraging: ongeveer 30 minuten.
12:33 uur Amersfoort/Lelystad<->Schiphol Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Schiphol en Duivendrecht minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten. Intercity's rijden tussen Schiphol en Amersfoort via een andere route en stoppen niet in Duivendrecht. Prognose: * Onbekend.
09:10 uur Arnhem<->Winterswijk Door werkzaamheden rijden er tussen Doetinchem en Winterswijk geen treinen maar bussen. Vertraging: 15-30 minuten. Prognose: * einde tussen 15.00 en 16.00 uur.
![]()
Volgens mij waren er problemen met die boot las ik ergens in dit topicquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Van waar moet je dan? Zit met ongeveer het zelfde probleem moet straks van Haarlem naar Alkmaar Noord en daarna van Alkmaar Noord naar Texel met de boot >_<. Fun weer dit, om binnen te zitten maar niet om te reizen >_<!!!
Tering ga gaan 200 posts door lezen deze link dan http://teso.nl/nl_index2.asp?pg=mededeling veel handigerquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Volgens mij waren er problemen met die boot las ik ergens in dit topic![]()
Ik zou niet met dit weer gaan rijden als je nét je rijbewijs hebtquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:20 schreef sandertjuh het volgende:
ik heb me rijbewijs gistere kunne ophale en gelukkig mocht ik met de auto naar stage vandaag vanwege het weer
ga ook zo naar huis want het schijnt dat het nog erger gaat worden in de namiddag.
aangezien ik gistere ook zeiknat was geregend om half 5 ben ik blij dat ik nu lekker droog en warm zit
hmm heb ook met die storm me praktijk examen afgelegd. en heb er vanmiddag al ingereden, in de storm.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou niet met dit weer gaan rijden als je nét je rijbewijs hebt![]()
![]()
Oftewel de kans is een stuk groter dat je een rondvliegend kind aanrijdtquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef sandertjuh het volgende:
het is denk ook net 1,5km maar
bebouwde kom gebied.
Die persoon moet ook nog terugquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:39 schreef Priae het volgende:
Ik zag net iemand op de fiets langskomen, die hoefde niet eens te trappen. Moet je natuurlijk wel wind mee hebben....
HD ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:25 schreef het.ismij het volgende:
whehe,.. ik heb net taxi gespeeld voore paar collega's,.. die waren gestrand op HD CS
Ik heb een collega aangeboden bij mij te logeren, maar ze wilde per sé naar huis. Ik hoop maar dat ze geen ongeluk krijgt onderweg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:25 schreef het.ismij het volgende:
whehe,.. ik heb net taxi gespeeld voore paar collega's,.. die waren gestrand op HD CS
Ze moet je niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb een collega aangeboden bij mij te logeren, maar ze wilde per sé naar huis. Ik hoop maar dat ze geen ongeluk krijgt onderweg.
Haarlemquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:00 schreef DaMart het volgende:
Met de auto van Haarlem naar Zandvoort was eigenlijk best te doen net. Gewoon een beetje aanpassen aan de omstandigheden.
Het lijkt er trouwens op dat er weer wat treinen richting Haarlem rijden. Vanmiddag lag Haarlem helemaal plat, maar mijn moeder vertelde net dat er even voor half zes weer een trein vanuit Zandvoort richting Haarlem is vertrokken.
kan hij nog vliegen ook, of vliegeren en springenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:39 schreef Aoristus het volgende:
vanaf Sloterdijk in de richting van het Amstel station heb je trouwens wel een ontzettende wind mee
Idd het is toch donderdagquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:22 schreef Mojave het volgende:
[..]
Haarlem![]()
maare, ik zou gewoon de kroeg in gaan tot morgen ochtend en dan de trein in.
Kortom, niets aan de hand. Gewoon niet naar huis!quote:
vliegen lijkt me het leukst.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:41 schreef arnold-d het volgende:
[..]
kan hij nog vliegen ook, of vliegeren en springen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |