Heej das ook tijdje geleden, geloof ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ha!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
o shitik had even niet in de gaten dat Jojoortje nog een eind moest fietsen. Ik dacht: Neleos praat tegen zichzelf.
Is het veld zo slecht dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:36 schreef Soempie het volgende:
Ik zou vanavond een oefenwedstrijd hebben van volleybal, maar dat gaat niet door vanwege het weer.![]()
Maarja, wat nu te doen![]()
Filmpje kijken ofzo. Er zijn 4 films op tv vandaag, maar heb ze allemaal al gezien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:36 schreef Soempie het volgende:
Ik zou vanavond een oefenwedstrijd hebben van volleybal, maar dat gaat niet door vanwege het weer.![]()
Maarja, wat nu te doen![]()
Even naar een vriendin... Maar ik denk dat ik morgen wel even ga!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar moet je nu heen fietsen dan? Mag niet van KNMI..
Er liggen flink wat bomen op de weg in Hengelo heb ik gezien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Even naar een vriendin... Maar ik denk dat ik morgen wel even ga!
Lijkt me beterquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Even naar een vriendin... Maar ik denk dat ik morgen wel even ga!
Ja bij ons gaat het echt heel erg hard, maar ja... waar niet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:43 schreef Neleos het volgende:
Er liggen flink wat bomen op de weg in Hengelo heb ik gezien.
Hmm, weet niet waar jij zit, maar hier gaat het goed loosquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:45 schreef DiviFilius het volgende:
in Brabant valt het allemaal wel mee
Je herinnert mij eraan dat ik mijn nieuwe elektrische tandenborstel nog moet opladen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
a) eigen tanden nog
b) kunstgebit
c) GEEN tanden!
Jay denkt dat hij het is!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijn we er na 288 posts al achter wie Jojoortje's skattie is?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is dat een authentieke Hengelose?
Dat is wel duidelijk jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar we weten natuurlijk allemaal wie het echt is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |