abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45439321
Laatste posts uit het vorige topic:
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:27 schreef Jumbooh het volgende:
Is die Les nu dood of niet? Wie denkt dat het Keith was die lily's remkabels had doorgesneden? Ik geloof er niks van eigenlijk
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 12:54 schreef Angelic_Rose het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45440291
Ik denk zelf dat Les nog leeft, er is toch geen lichaam van hem gevonden of wel?
pi_45441762
Steeds geen tijd om te kijken
pi_45444888
Jemig! Wat een aflevering En dat allemaal in 1 aflevering??

Wel geërgerd aan Lily, die kan alleen maar kreunen...
En Carly en Jack? Dat kan echt niet he?
pi_45446001
Was spannend vandaag ja, ook al wist ik dat het goed zou aflopen..
En Carly, met die prop papier in haar mond. Dat spuug je toch gewoon uit? Ze kon er ook best bij met haar handen. Soaps...
pi_45446442
Oh men, mis ik weer zo'n aflevering, morgenochtend ben ik gelukkig vrij
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:41:41 #8
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_45450261
Wat een drama toch weer allemaal!
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
pi_45451996
Wat is er allemaal gebeurt ?? Ik wil t weten !!! Kon weer eens niet kijken
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:48:56 #10
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_45464115

Dit plaaTje zat er niet in Volgens mij. Je zag Pas dat het Les was op het eind buiten.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_45468913
Er is wel heel veel gebeurd in 1 aflevering!
pi_45468983
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:18 schreef Michellee het volgende:
Er is wel heel veel gebeurd in 1 aflevering!
Ik zat ook steeds te denken "nu zal het wel zo zijn afgelopen", maar ze bleven door gaan...
pi_45504699
Mooie afl.(tevens tvp)
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_45530039
Heb het gister gemist, nou ja maandagochtend opnemen..

Tijdens de Les aflevering heb ik me gigantisch lopen ergeren aan Lily.. Gaat een potje zitten gillen als een 1 of ander viswijf..
Ga gewoon eens je mond houden en wat nuttigs doen ofzo.. Zucht...
pi_45536103
Heb het helaas de hele week gemist. Maar Les leeft dus nog. En de wat is er in de andere verhaallijnen gebeurd? Casey, Gwen, Jennifer, Rosanna?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_45536551
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:57 schreef Mariposa het volgende:
Heb het helaas de hele week gemist. Maar Les leeft dus nog. En de wat is er in de andere verhaallijnen gebeurd? Casey, Gwen, Jennifer, Rosanna?
De spannendste afl. heeft hier iemand omschreven bvoor iemand die hem ook niet gezien heeft.
http://anne.messageboard.nl/18952/viewtopic.php?t=143
de 7e reactie geloof ik ff scrollen dus.
pi_45542182
Wahaha wat was dat gister met die baby? Was dat nou zogenaamd een echo? Dat was echt zooo nep he..
know'm sayin?
word? word.
pi_45587651
Waarom komen ze elkaar nou weer tegen in het ziekenhuis??
Wat doet Casey daar nou met die Celia?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:37:57 #19
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_45589737
Casey moest natuurlijk nog pissen en deed daar een half uur over.
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
pi_45605955
Weet je wat ik nou misselijk vind. dat die Jennifer de schuld gaf aan Craig dat Braint dankzij hem dood is, terwijl zij hem destijds heeft besodemietert met Billy het neefje van Braint, daardoor was Hij zo van streek dat hij tegen een boom is aangereden en later is overleden. dus ik vind datz ze best wat dat betredfd mag dimmen.
pi_45607501
Weet die Kutsey nou dat Gwen zwanger is?!
pi_45607691
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef maril het volgende:
Weet je wat ik nou misselijk vind. dat die Jennifer de schuld gaf aan Craig dat Braint dankzij hem dood is, terwijl zij hem destijds heeft besodemietert met Billy het neefje van Braint, daardoor was Hij zo van streek dat hij tegen een boom is aangereden en later is overleden. dus ik vind datz ze best wat dat betredfd mag dimmen.
Ik vind sowieso Jen echt belachelijk reageren. Ze heeft toch zélf in bed gelegen met Craig?? Nu doet ze net of haar al het onrecht van de hele wereld is aangedaan maar daar is ze toch zelf net zo schuldig aan? En die Mike heeft het er maar zwaar mee. Terwijl hij het zo goed met haar voor heeft.
Bah Jennifer! Dat Mike maar eens heel boos op haar mag worden! Hihi, soaps.. Waar een mens zich druk om kan maken ha?
pi_45622193
Mike moet haar maar eens over zijn knie leggen en als dat niet helpt lekker terug gaan naar Katie.
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:59:23 #24
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_45630834
ik vind het een kwalitatief hoogstaande tvp OP

[ Bericht 27% gewijzigd door KWAKje op 24-01-2007 15:03:51 (haakjes willen bij gnaakjes en fraakjes) ]
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_45631784
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 20:15 schreef alors het volgende:
Wahaha wat was dat gister met die baby? Was dat nou zogenaamd een echo? Dat was echt zooo nep he..
3 of 4D echo was het toch?
pi_45642909
Oh Barbara was weer lekker irritant vandaag!!
pi_45653521
Mijn god, wat kunnen die kids slecht acteren............

Celia
pi_45654029
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 08:26 schreef Koningin het volgende:
Mijn god, wat kunnen die kids slecht acteren............

Celia
Gwen en Wil vind ik wel goed acteren.
pi_45654111
ik was "genezen" van atwt, maar na 3 weken ziektewet ben ik weer compleet verslaafd
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_45654632
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:13 schreef droomkoningin het volgende:
ik was "genezen" van atwt, maar na 3 weken ziektewet ben ik weer compleet verslaafd
pi_45654990
Dusty en Jen? Hmmz...

Ze groeit wel snel zeg
pi_45656739
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 10:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dusty en Jen? Hmmz...

Ze groeit wel snel zeg
Idd, meteen toen de diagnose zwanger was gesteld ging ze al wijde dingen dragen
know'm sayin?
word? word.
pi_45659248
Ja maar toen schopte dat ding al. Misschien krijgt ze een kleuter

Gwen groeit ook wel snel, sinds het gala, maar somehow klinkt het bij haar een stuk geloofwaardiger :S
pi_45660533
Het viel mij ook al op dat jen wel heel erg snel groeit..
2 weken geleden was ze pas 5 weken zwanger..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_45661362
Jee wat ongeloofwaardig, zou het een soap zijn
pi_45663023
Ik vind dat ze wel iets meer hun best kunnen doen met die geloofwaardiheid :S
pi_45666367
Jeee het is weer begonnen!!! Celia is echt irritant bezig....
pi_45666612
* wizarddragon mist Julia Nr 1 en Julia Nr 2

Carly en Lily
pi_45668036
Jeetje zeg, het wordt tijd dat celia uit de soap wordt geschreven!
pi_45676870
Ik kan niet wachten tot ze erachter komt dat Casey de vader is...
pi_45686757
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef Michellee het volgende:
Ik kan niet wachten tot ze erachter komt dat Casey de vader is...
ik ook Dat gezicht wil ik zien!!
pi_45690290
Heb het gisteren weer sinds 6 jaar gezien ofzo . Lily en Holden zijn dus uit elkaar nu enzo. Wie is die Keith dan? En waar is Rose?
pi_45690442
Rose is dood. Vermoord door Will. Keith is de broer van Julia. Julia de 2e dus Dat is weer de ex van Jack die hij had toen hij van een brug stortte en zijn geheugen verloor.

In een notendop ^_^
pi_45690696
Ah, oke
pi_45693293
Verder nog vragen?
pi_45696386
Jezus zeg, wat kan het die Celia nou schelen of Will gebatst heeft zeg!?
Alleen maar omdat zij tegen sex voor het huwelijk is betekend dat niet dat anderen het niet mogen..
Ik snap niet waar ze zich mee bemoeit of waar ze nou precies boos om is..
pi_45696678
Of op Will én Gwen boos, of op geen van beide. Huillie, die Celia..
pi_45703498
emily, de slet!
pi_45704522
Meg lijkt op de nieuwste Molly. Ligt dat aan mij? Ze kan iig wel stukken beter acteren dan de rest van de nieuwkomers
pi_45708905
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:17 schreef Evil-Cherry het volgende:
Verder nog vragen?
Haha, ja die Will is toch de zoon van die politieagente? Ik weet eigenlijk niet meer hoe ze heet.. Het is die vrouw, tweede van links, op het plaatje in de OP .
pi_45709883
Nee WIll is het product van Barbara en Hal...
pi_45719393
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:33 schreef Nuna het volgende:

[..]

Haha, ja die Will is toch de zoon van die politieagente? Ik weet eigenlijk niet meer hoe ze heet.. Het is die vrouw, tweede van links, op het plaatje in de OP .
Nee, Casey is van haar. Will is van Barbar en Hal.

Casey is die jongen met haar in zijn ogen en die niet kan articuleren. Will is een beetje rossig van uiterlijk.
pi_45720976
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jezus zeg, wat kan het die Celia nou schelen of Will gebatst heeft zeg!?
Alleen maar omdat zij tegen sex voor het huwelijk is betekend dat niet dat anderen het niet mogen..
Ik snap niet waar ze zich mee bemoeit of waar ze nou precies boos om is..
Inderdaad zeg, ben benieuwd wat dr reactie is als bekend wordt dat Casey het heeft gedaan
know'm sayin?
word? word.
pi_45725315
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 08:04 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Nee, Casey is van haar. Will is van Barbar en Hal.

Casey is die jongen met haar in zijn ogen en die niet kan articuleren. Will is een beetje rossig van uiterlijk.
Haha, ohja klopt ook! Ik ben weer op de hoogte .
pi_45795194
Ben ik trouwens de enige die Emily een vuile slet vind? Eerst een beetje vreemdgaan en dan zeuren tegen dr man dat hij dr zo weinig aandacht geeft en haar niet vertrouwt.
know'm sayin?
word? word.
pi_45806196
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:10 schreef alors het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Emily een vuile slet vind? Eerst een beetje vreemdgaan en dan zeuren tegen dr man dat hij dr zo weinig aandacht geeft en haar niet vertrouwt.
Dat is ze altijd al geweest
pi_45806252
Ik heb het vandaag gemist. Zeker niet veel boeiends gebeurd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45815101
Bijna...
pi_45815158
Hebben ze nou gezoend? Zapte te laat terug voor het absolute begin :S
pi_45815430
Blijft Celia nog lang in de serie? Ik vind haar zo vreselijk slecht, en wat een zeik karakter heeft ze.

Will en Gwen vind ik wel heel lief...
SPOILER
Nou vandaag maar kijken he?
pi_45816161
Rosanna heeft gezegd tegen Craig dat ze wil trouwen.

Wil je het echt weten, over Celia?
SPOILER
pi_45823391
Wie is Meg precies? En wat heeft zij allemaal op haar kerfstok?
pi_45823604
SPOILER
pi_45824426
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:32 schreef Juweel het volgende:
Wie is Meg precies? En wat heeft zij allemaal op haar kerfstok?
Meg is/was dus getrouwd met Josh, een geadopteerde neef van haar.
quote:
Meg Snyder, Emma's youngest child, returned to the family farm in 1986 after a long stay with her uncle. Upon arriving, she met Holden's friend, Lily Walsh and immediately disliked her after Lily snubbed her. Meg thought that Lily was spoiled and rude and so she thought nothing about stealing Lily's boyfriend, Dusty Donovan. Dusty had a huge trust fund, and Meg was anxious to enjoy the good life since her family was poor. In addition to kissing Dusty when she first met him at the farm, Meg also manipulated John Dixon into thinking that Lily was distracting Dusty, thus endangering his chances of getting into Harvard. Feeling enormous pressure from John about getting into Harvard, Dusty skipped his high school graduation banquet and ran off to New Mexico, with Meg following. After the pair made love, they returned to Oakdale. However, Meg was anxious to get Dusty for herself and decided to trap him into marriage by claiming to be pregnant. Trying to be noble, Dusty agreed to marry her and then told Lily the story. Lily discovered that Meg was lying about the pregnancy and threatened to tell Meg's mother, Emma, about it unless Meg backed off. Not wanting to hurt her mother, Meg complied.

Later, Meg became attracted to the rich, mysterious Tonio Reyes. Meg was attracted to his power and even though he was married, they started having an affair. When Tonio's marriage ended, he was in danger of being deported so he convinced Meg to marry him. No dummy, Meg knew Tonio was using her and made him sign a pre-nuptial agreement. Meg finally had a taste of the good life. Even though she was rich, however, Meg's pride was still hurt when Tonio started having an affair with Emily Stewart. Wanting to get Tonio's attention back, she claimed to be pregnant. However, the plan backfired and Tonio continued to see Emily. Despondent about her marriage Meg sought comfort with her adopted cousin, Josh Snyder (also known as Rod Landry) and they made love. After, Meg found herself pregnant for real! Finally Meg decided that life with Tonio wasn't worth it and she confronted him about his affair only to have him rough her up. After that, Meg tried to leave but Tonio stopped her by saying that he knew the child wasn't his. Tonio got into a scuffle with his wife and Meg fell down the steps and lost her baby. Soon after, someone tried to kill Tonio; he threatened to say it was Josh if Meg tried to leave again. Meg was now trapped in a loveless marriage. Though trapped, Meg didn't give up hope and when she learned that Tonio had been in cahoots with James Stenbeck and then double-crossed him, she knew she had the leverage she needed to get Tonio out of her life. After her divorce from Tonio, Meg graduated top of her class in nursing school and married (with protests from her brothers) reformed rapist Josh Snyder.

Soon after marrying, the couple moved to Waco, Texas, where Josh's biological father owned an oil refinery. Meg then discovered that she couldn't bear children and the two petitioned to be put on an adoption list. Unfortunately, they were told it could take up to ten years to adopt a baby. Meg tried to get her pregnant older sister, Iva, to let her adopt her baby since Iva had already adopted a child. But Iva balked at the idea of giving up her child, so Meg remained childless. Josh and Meg came back to the farm for a visit on Christmas 1992. Meg visited Memorial shortly before Christmas and in the course of a conversation with Dr. Audrey Samuels learned that her other sister, Ellie, had aborted her malformed fetus. Incensed, Meg told Ellie's husband, Kirk Anderson, and they both blasted Ellie in front of several people at the Yacht Club. In November 1993, Josh came back to Oakdale without Meg, and it was learned that he and Meg were going through some marital difficulties (but those difficulties were not disclosed by Josh). Although not forthcoming about the specifics of the marital difficulties between him and Meg, when Lily told Josh that she was fighting her feelings for Holden in favor of making her marriage to Damian Grimaldi work, Josh hinted to her that maybe it wasn't the best idea for her to fight those feelings. A few days after Thanksgiving, Cal and Emma strongly suggested to Josh that he return to Waco to try and make amends to Meg and give his marriage a fighting chance. Later when Josh and Meg returned to town, in June 1994, for the remarriage of Caleb to Julie Wendall (whom Meg would present with a frilly French maid outfit as a gift), their marriage appeared to be back on track, but there was an undercurrent of tension between Josh and Meg.

Meg returned to the family farm in 2005, proclaiming that her marriage was over. (though giving no details as to why)
Aldus soapcentral.

Niet echt heel veel gebeurd met haar.
quote:
Switched pregnancy test with Sierra Estaban Reyes to make Dusty Donovan believe she was pregnant with his child. [May 1986]

Suspect in the murder of James Stenbeck. (Late 1987; not guilty, anyway James wasn't dead)
En Josh is dan weer de vader van Lily en Rose.. Dus Meg is de stiefoma van Luke en de schoonzus (en tante?) van Lily.

Ik heb het idee dat die familiebanden vroeger veeeeeeeeeel ingewikkelder waren dan nu! Ik snap er niets meer van

[ Bericht 1% gewijzigd door Evil-Cherry op 30-01-2007 15:14:15 ]
pi_45827611
Wat een gedoe
pi_45839039
HAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_45843748
Raar he? Om (de échte) Hal weer te zien? En dan vooral omdat je weet hoe zwaar hij het toen gehad moet hebben in zijn echte leven. Bizar.. Moest hij meteen zo'n heftige scene spelen ook nog.
  woensdag 31 januari 2007 @ 12:28:08 #68
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_45852643
De echte Hal !!!! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 31 januari 2007 @ 12:29:43 #69
14746 k_i_m
pi_45852694
Met die andere Hal had ik zoiets van, van die janjurk zou ik als ik Emily was eergisteren al gescheiden zijn . Maar nu stond de echte Hal op de stoep en vond ik Emily ineens een vuile kuthoer en had ik medelijden met Hal .
In my life
Why do I smile
pi_45856439
Ik ben erg blij dat de oude Hal terug is.
Ik vond die andere ook veel te oud voor Hal,
Keep the faith!!
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:50:08 #71
14746 k_i_m
pi_45856609
Die andere Hal heeft een ongeïnterresseerd hoofd. Bij alles wat hij zegt kijkt hij erbij alsof het hem niks kan schelen. Alsof ie bedenkt wat voor boodschappen hij nog moet doen, en of hij zo nog gaat schijten, of dat hij daar nog even mee wacht, etc.

Bah .
In my life
Why do I smile
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:37:10 #72
154554 Toedels
knuk, ik mis je!
pi_45857614
En dan die domme muts van dat belspelletje, die altijd net doet of ze de serie al jaaaaren volgt. "Ik moet wel wennen aan de nieuwe Hal....".

Wel vreemd om hem weer in de serie te zien terwijl hij niet meer leeft.
pi_45874273
Waarom is Cabot niet meer bij Rosanna? Dat stuk heb ik dus gemist!
Ze had hem toch weer via James terug, en nu zie ik hem niet meer.
pi_45876280
ze heeft m opgegeven voor adoptie... op zo'n manier dat niemand weet dat hij cabot is (andere identiteit dus) en dat zelfs rosanna niet meer kan achterhalen wie of waar hij is... dit om te voorkomen dat james cabot alsnog iets aan kan doen
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_45876327
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:52 schreef droomkoningin het volgende:
ze heeft m opgegeven voor adoptie... op zo'n manier dat niemand weet dat hij cabot is (andere identiteit dus) en dat zelfs rosanna niet meer kan achterhalen wie of waar hij is... dit om te voorkomen dat james cabot alsnog iets aan kan doen
Aha, ok.
Dat ze dat zo maar heeft gedaan.
pi_45876349
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:37 schreef Toedels het volgende:
En dan die domme muts van dat belspelletje, die altijd net doet of ze de serie al jaaaaren volgt. "Ik moet wel wennen aan de nieuwe Hal....".

Wel vreemd om hem weer in de serie te zien terwijl hij niet meer leeft.
ik dacht dat de "nep" hal degene was die overleden is? kan me vergissen hoor...
vind het wel leuk dat de "echte" weer terug is... die acteurs zijn 2 heel verschillende types.. die nieuwe klopte voor mijn gevoel niet bij het personage...
de "echte" is wel flink afgevallen trouwens... een beetje steviger vond ik hem beter staan
pi_45877428
Ja dat viel mij ook al op..
Zijn wangen zijn een beetje ingevallen, ik schrok me rot toen Emily de deur opendeed en de echte Hal stond daar..

Die Meg doet me trouwens denken aan de 'nieuwe' Molly die we op het laatst hadden..
Zij heeft ook zo'n bepaalde irritatiefactor die ik niet kan uitleggen...
pi_45880132
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:55 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

vind het wel leuk dat de "echte" weer terug is... die acteurs zijn 2 heel verschillende types.. die nieuwe klopte voor mijn gevoel niet bij het personage...
de "echte" is wel flink afgevallen trouwens... een beetje steviger vond ik hem beter staan
Nee, de echte Hal is dood
pi_45880172
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 11:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
Die Meg doet me trouwens denken aan de 'nieuwe' Molly die we op het laatst hadden..
Zij heeft ook zo'n bepaalde irritatiefactor die ik niet kan uitleggen...
Ja, dat viel mij op de eerste pagina ookal op. Maar ik vind haar niet echt zo irritant, alleen dat haar OVERAL.. Haar, haar, haar, haar, hoofd, haar, haar, haar...
pi_45881021
ik vind het wel een actie van rosanna om met craig te trouwen...
pi_45881303
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:45 schreef Ticootje het volgende:
ik vind het wel een actie van rosanna om met craig te trouwen...
Ja ik vind het ook wel een goede zaak, ik ben nl tegen Jennifer
pi_45881352
ja jennifer vind ik wel heel erg vervelend.
SPOILER
pi_45881452
SPOILER
pi_45883701
Ja
pi_45887331
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:56 schreef Ticootje het volgende:
ja jennifer vind ik wel heel erg vervelend.
SPOILER

Ik ga maar eens ff wat spoilers lezen..
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 1 februari 2007 @ 17:48:07 #86
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_45889391
Argh ben ik wéér in slaap gevallen, net zoals gisteren en eergisteren . Gelukkig heb ik eergisteren nog op videoband dus als ik die van vandaag morgen in de herhaling opneem heb ik maar 1 aflevering gemist

Wat vinden jullie op het moment de saaiste/spannendste verhaallijn?

De saaiste is voor mij dat gedoe met Gwen en Will, gewoon omdat Barbar en Celia zo irritant doen. De spannendste vind ik Mike/Jen omdat Mike weer richting Katie gaat en Dusty is ook wel aan een nieuwe liefde toe.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_45889932
Ik vind niets spannend, ik weet al wat er komen gaat

Maar dat hele gedoe rond Jen dan maar.
pi_45893662
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:55 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

Die echte Hal heeft ook zelfmoord gepleegd, en dat hij nu mager is is omdat zijn moeder maanden terug was overleden , hij heeft dat nooit echt verwerkt.
pi_45893720
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:59 schreef Michellee het volgende:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 2 februari 2007 @ 00:32:15 #90
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45904707
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:50 schreef k_i_m het volgende:
Die andere Hal heeft een ongeïnterresseerd hoofd. Bij alles wat hij zegt kijkt hij erbij alsof het hem niks kan schelen. Alsof ie bedenkt wat voor boodschappen hij nog moet doen, en of hij zo nog gaat schijten, of dat hij daar nog even mee wacht, etc.

Bah .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:53:49 #91
14746 k_i_m
pi_45913832
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 00:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

Gefeliciteerd nog he? .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:25:30 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45914752
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:53 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Gefeliciteerd nog he? .
Dank je!
pi_45915073
het gaat weer goed daar in Oakdale.
wie weet wat meer over die foto van Carly's vader?
pi_45915126
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:34 schreef sativa het volgende:
het gaat weer goed daar in Oakdale.
wie weet wat meer over die foto van Carly's vader?
Volgens mij moet jij een nieuw Topic in MEN openen hoor !!
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_45915269
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:37 schreef RoofingBurner het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij een nieuw Topic in MEN openen hoor !!
Lieve schat ik zei toch dat ik niet goed weet hoe dat moet
pi_45919844
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:42 schreef sativa het volgende:

[..]

Lieve schat ik zei toch dat ik niet goed weet hoe dat moet
Hier een link van de atwt spoilertopic
heb ik beknopt het antwoord gegeven.
ATWT spoilertopic (deel5)
en deze moet je ook ff lezen voor antwoorden
ATWT Spoilertopic (deel 4)
  zaterdag 3 februari 2007 @ 18:21:31 #97
71384 Urnie
.... is een zij
pi_45947302
Ik vind Mike geen zak meer aan op het moment. Saai en naïef.

En wat ik me vandaag ineens afvroeg: Waar is dokter Walker Daniels gebleven eigenlijk?
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_45948482
Die zit toch in de bak ?

Of kan hij, net als Stenbeck, ook ontsnappen zoals een soort Houdini ?
pi_45948545
Hij is gewoon vertrokken.. Hij heeft niets misdaan en zit ook niet in de bak.

@Kap_Pan; ik denk dat jij die gast bedoelt waar Margo mee vreemd is gegaan?! Of is hij ook 'gewoon' vertrokken?
  zondag 4 februari 2007 @ 13:31:45 #100
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_45968787
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hij is gewoon vertrokken.. Hij heeft niets misdaan en zit ook niet in de bak.

@Kap_Pan; ik denk dat jij die gast bedoelt waar Margo mee vreemd is gegaan?! Of is hij ook 'gewoon' vertrokken?
Nee, dat was die Doc Reese ofzo die door Bonnie ( ) vermoordt is.
Jij hebt het waarschijnlijk weer over die gast die met Susan getrouwd was.

Waar die Walker Daniels heen is vraag ik me nu ook af.
En Ben zie je ook niet al te vaak. En waar is John?
  zondag 4 februari 2007 @ 13:47:39 #101
127004 maril
Smeetsfan
pi_45969372
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:33 schreef Nuna het volgende:

[..]

Wil is de zoon van Barbara, en die agente heet Margo.
pi_45971753
Is Doc Reese vermoord? Heb ik dat gemist??? Waarom is hij vermoord?
  zondag 4 februari 2007 @ 15:08:27 #103
123170 alors
zlata1234
pi_45972286
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Doc Reese is niet vermoord toch? Jij bedoelt Thurgood Marshall Travers Echt kut dat die dood is
Rick heette die gast van Susan toch? Die psycho dokter
know'm sayin?
word? word.
pi_45972790
Oh Marshall! Maar wat is er dan met Doc gebeurd?
pi_45974487
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Bonnie heeft die advocaat neergeschoten. Dat was toch geen Doc? Doc is vreemd gegaan met Margo, Walker heeft een relatie-iets gehad met Barbara en die gast die door Bonnie is vermoord die heeft een affaire gehad met hoe-heet-ze-ookalweer-die-moeder-van-Bonnie?!

Walker is gewoon weg, Ben en John hebben even geen verhaallijnen.

Die gast waar Susan mee getrouwd was, was een blanke. Ik vergis me snel in mensen, maar dat onthoudt ik nog net wel
pi_45978550
Dokter Rick Dekker was idd die psycho arts die met Susan ging en die Alison bijna vermoord had..
Doc Reese is naar mijn weten vertrokken nadat het allemaal te lastig voor hem werd, en die andere arts, dokter Walker Daniels, had iets met Barbara toen ze blind werd/was, maar is vertrokken nadat hij erachter kwam dat ze weer in haar oude gewoontes terugviel..
  zondag 4 februari 2007 @ 18:31:14 #107
127004 maril
Smeetsfan
pi_45979491
Marshall is door toe doen van Bonnie door het raam gevallen
pi_45989238
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:18 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Bonnie heeft die advocaat neergeschoten. Dat was toch geen Doc? Doc is vreemd gegaan met Margo, Walker heeft een relatie-iets gehad met Barbara en die gast die door Bonnie is vermoord die heeft een affaire gehad met hoe-heet-ze-ookalweer-die-moeder-van-Bonnie?!

Walker is gewoon weg, Ben en John hebben even geen verhaallijnen.

Die gast waar Susan mee getrouwd was, was een blanke. Ik vergis me snel in mensen, maar dat onthoudt ik nog net wel
Marshall had geen relatie met Jessica, hij heeft haar verkracht.
  zondag 4 februari 2007 @ 22:27:17 #109
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_45991090
Oh ja, ik was in de war met die namen.
Doc was die vervelende sporter (die ik alweer vergeten was) die Margo wel wou nemen, maar uiteindelijk Jessica nam (de hoer) Of was het andersom?
En bij die Marshall moet ik op de een of andere manier ook aan die 2 denken. Jessica ja, maar Margo ook?
pi_45991563
Marshall was die enge creap die Jessica verkracht had..
En Doc was idd diegene die eerst Margo zat te verleiden, maar die daarna met Jessica het nest indook, waardoor Jessica vervolgens zwanger raakte en Ben dacht dat het van hem was..
pi_45992261

Marshall Travers

Walker Daniels (aan de rechterkant uiteraard, links is BarBar)

Doc Reese..

Voor de mensen die even in de war waren wie nou wie was...
pi_45998167
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:52 schreef sativa het volgende:

[..]

Marshall had geen relatie met Jessica, hij heeft haar verkracht.
Ga toch weg.. Beetje een affaire hebben, en als het niet meer bevalt gaan huilen dat meneer je verkracht hebt. Ja doei
pi_45998723
ik vind het nog steeds balen dat Marshall Travers dood is
pi_46005620
tvp..

Ik was het topic een lange tijd kwijt.. ik zocht onder de categorie: TV/FILM.
I ♥ PB
  maandag 5 februari 2007 @ 16:42:16 #115
71384 Urnie
.... is een zij
pi_46011225
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Angelic_Rose het volgende:
[afbeelding]
Marshall Travers

[afbeelding]
Walker Daniels (aan de rechterkant uiteraard, links is BarBar)

[afbeelding]
Doc Reese..

Voor de mensen die even in de war waren wie nou wie was...
Tnx!
Die Doc Reese was ik alweer vergeten, maar ik vond het ook een kwal, dus.....
Maar ik vind het wel jammer dat Walker met de noorderzon vertrokken is.
pi_46011683
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:51 schreef maril het volgende:

[..]

Die echte Hal heeft ook zelfmoord gepleegd, en dat hij nu mager is is omdat zijn moeder maanden terug was overleden , hij heeft dat nooit echt verwerkt.
Ik dacht dat zijn vader overleden was ?
Naja het blijft raar 'm te zien wetende dat ie in het echt niet meer leeft.
Da's eigenlijk net zo bij de B. and the B...je ziet de actrice die Sally Spectra speelt nu ook nog terwijl die ook al overleden is.
Zulke dingen heb je gewoon als je 1 - 2 jaar achter loopt.
pi_46037523
Ik vond het wel een mooie aflevering gister, met die muziek en die verhaallijnen die in elkaar overgingen etc..
Alleen ik heb zo'n gruwelijke bloedhekel aan die Casey, toen die daar op dat dak stond van Gwen, samen met Celia dacht ik 'gooi hem eraf, duw hem, somebody please'...
pi_46038516
ja en celia ook!
pi_46038725
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vond het wel een mooie aflevering gister, met die muziek en die verhaallijnen die in elkaar overgingen etc..
Alleen ik heb zo'n gruwelijke bloedhekel aan die Casey, toen die daar op dat dak stond van Gwen, samen met Celia dacht ik 'gooi hem eraf, duw hem, somebody please'...
Ik vond het juist een vreselijk saaie aflevering met veel te veel geklef.
Hopelijk worden ze nu weer wat beter.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:37:31 #120
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_46042106
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
En hot 'n steamy ook
quote:
Het is net een grote baby. En dat moet vader worden.

[vooruitblikmode]
Baby: "tatietatietata".
Gwen:"You go this time Casey"
Casey:"Hmm, Whatever"
Gwen:"Well if you don't go i will go again, whatever!"
Casey:"Whatever".
pi_46043829
Ja he, op alles wat mensen tegen hem zeggen, zegt die josti 'whatever'..
Gwen zegt het af en toe ook wel, maar ik vind haar juist weer een leuke aanwinst voor de serie..
Will ook trouwens..

En Mike is een watje, in het begin vond ik hem vet sexy maar die vent voegt werkelijk niks toe aan die serie..
Man man, zie je er zo lekker uit en dan heb je zo'n rol, tis toch triest..

Maar mijn favo karakter uit ATWT is toch nog steeds Craig.. Moet altijd zo om hem lachen..
pi_46043916
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:27 schreef Angelic_Rose het volgende:

Maar mijn favo karakter uit ATWT is toch nog steeds Craig.. Moet altijd zo om hem lachen..
Craig staat bij mij op plaats 2.....
Lucinda staat op 1 en die kan echt door niemand van die plek verstoten worden
pi_46044932
Celia moet er echt uit. Hieronder een nieuwtje over Casey(duurt nog wel een half jaar ofzo).
SPOILER
Weet iemand trouwens hoever Nederland precies op Amerika achterloopt met ATWT?
I need a drink, a man, or a massage. Or a drunken massage by a man.
pi_46045964
Will
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:35:44 #125
127004 maril
Smeetsfan
pi_46048050
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:58 schreef CrazyThing het volgende:

Weet iemand trouwens hoever Nederland precies op Amerika achterloopt met ATWT?
een dik jaar,
pi_46048971
Wanneer krijgt Barbar een kogel door d'r hoofd? Al moet ik hem zelf gaan brengen
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:25:04 #127
165062 Jumbooh
wanna play?
pi_46052443
Wat is er gebeurd vandaag? Ik kon niet kijken!!
pi_46053055
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wanneer krijgt Barbar een kogel door d'r hoofd? Al moet ik hem zelf gaan brengen
Ik erger me ook dood aan haar. Ze verpest heel het serie..

Dusty
pi_46080862
Jennifer en Dusty komen me steeds meer de strot uit.
pi_46081627
Ik zat op het puntje van de bank op het eind bij Casey, Celia en Gwen.....
pi_46081710
Paul is trouwens ook wel
pi_46082895
Aaah ik vind het gewoon vies om naar te kijken hij en Emily, zij moet echt oprotten gewoon Paul hoort bij Rosanna

Weet iemand trouwens wat er is met die foto van Carly haar vader?
know'm sayin?
word? word.
pi_46089142
Emily is eng met die rare kin kop van haar..
Ik vind Paul veel beter passen bij... tja.... iemand zoals ik..

Keith is weer terug... Jippie...
pi_46089490
Heb net op een ander forum begrepen dat Carly in het echte leven is bevallen van een zoon.

http://anne.messageboard.nl/18952/viewtopic.php?t=166
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:14:11 #135
14746 k_i_m
pi_46109321
Heeft er iemand toevallig vanochtend ATWT opgenomen? En zat daar het stukje met Gerard Joling bij??
In my life
Why do I smile
pi_46109435
Gerard Joling?!!? Heb wel gekeken, maar...?
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:21:36 #137
14746 k_i_m
pi_46109640
Oh, sorry. Het was in lijn 4, dat komt tussen/achter ATWT door . Het scheen hilarisch te zijn, maar ik kan niks op internet vinden .
In my life
Why do I smile
pi_46238346
Wat is die Keith irritant zeg..Holden en Lily horen gewoon bij elkaar
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_46241137
Die Meg mag dr ook wel eens omkleden, die loopt al weken in dat bruine hemdje met veel te diepe decolleté, ranzig gewoon
know'm sayin?
word? word.
pi_46242094
Ja, het is wel erg duidelijk dat die twee nep zijn, zeg maar ^_^
pi_46267554
Wat denken jullie dat er met Carly aan de hand is? Ik weet het niet zeker, maar ik begin een soort raar vermoeden te krijgen dat er in dat consultatiebureau iets heel erg mis is gegaan en dat Carly eerst een jongetje was en dat hij toen beschadigd is en dat ze haar uiteindelijk als meisje hebben opgevoed. Of gaat mijn fantasie nou te ver? Ik hoorde namelijk ooit een soortgelijk verhaal over een man bij oprah en moest er gelijk aan denken bij die scene waarin Carly droomde.
pi_46268612
Lol Ik denk niet dat ik over een spoiler spreek als ik zeg dat Carly gewoon als vrouw geboren is Dát is iets te controversieel voor Amerika, denk ik zo!
pi_46268952
Ja daar heb je ook wel weer een punt. Als ik bedenk hoe overspannen er werd gereageerd toen Casey een condoom liet vallen gaat mijn theorie misschien wat te ver . Maar ik vind wel dat veel tekenen('what did you do to my beautiful babyBOY', en dat incident waar Susan het over had met het consultatiebureau) naar mijn idee wijzen en zou het ergens wel stoer vinden als het zo zou zijn.
pi_46269406
Dat zou zeker wel tof zijn Homoseksualiteit komt er al niet eens in voor, laat staan "erger" dan dat.
pi_46275864
Ik geloof niet dat een transsexueel zwanger kan worden. Tenzij ze een baarmoeder hebben geimplanteerd natuurlijk. En het blijft een soap dus alles kan
pi_46279152
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:46 schreef massy het volgende:
Ik geloof niet dat een transsexueel zwanger kan worden. Tenzij ze een baarmoeder hebben geimplanteerd natuurlijk. En het blijft een soap dus alles kan
Oh... ja was ik voor het gemak maar even vergeten . Ik ben bang dat dit het eind is voor mijn theorietje
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:50:14 #147
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_46279654
Ik heb wel een idee, maar ik ben bang dat als ik dat hier neerzet ik misschien onbedoeld spoiler.
Niet dat ik altijd gelijk heb natuurlijk.

En voor Evil-Cherry eventueel; LET WEL SPOILER-ALERT!!!
SPOILER
pi_46281464
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:46 schreef massy het volgende:
Kan opzich wel maar niet transsexueel, maar via een transgender.

Bekend voorbeeld is waarschijnlijk actrice Jamie Lee Curtis, want die is in bezit van een X en Y chromosoom.
quote:
Jamie Lee Curtis has one X chromosome and one Y chromosome. For those of you rusty in biology, XY means that she is chromosomally, literally, biologically male. What Jamie Lee wasn't born with were the receptors for her male hormones, so she went back to the genetic sexual default appearing female. Her penis and testicles were never able to be developed.
Maar dat Carly ook in zo'n situatie zit. Ik denk dat het nog een beetje "too hot" is voor de VS.
pi_46286808
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef Rebbedebje het volgende:

En voor Evil-Cherry eventueel; LET WEL SPOILER-ALERT!!!
SPOILER
Weet ik allang meid En het komt volgens mij aardig binnenkort.
pi_46291976
Misschien blijkt Jack wel haar broer te zijn
pi_46295508
Incest, misschien dat dat Amerika ook wat te ver gaat
pi_46301849
Katie en Mike
know'm sayin?
word? word.
pi_46304223
Ja katie en mike *hot*
pi_46304953
Gerard Joling ? Moet niet gekker worden...die is dan een zoon van Bob, neef van Holden en oom van Hope ? Hahaha
pi_46305309
Katie en Mike... Hot scene... Ben blij dat ze weer bij eilkaar zijn
pi_46368771
Die Gwen bij Craig en Rosanna!
Wel lachen, als die adoptie doorgaat dan krijgt Craig gewoon zijn eigen familielid in huis..
(Als in Craig is de zus van Margo, Margo is de moeder van Casey, Casey is de vader van die kleine)
pi_46368839
Achterneefje heet dat
pi_46369193
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:58 schreef Angelic_Rose het volgende:
Die Gwen bij Craig en Rosanna!
Wel lachen, als die adoptie doorgaat dan krijgt Craig gewoon zijn eigen familielid in huis..
(Als in Craig is de zus van Margo, Margo is de moeder van Casey, Casey is de vader van die kleine)
Ik neem aan dat dit een foutje is ..... of gaan we toch nog transeksualiteit in ATWT krijgen?
pi_46369566
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:11 schreef CrazyThing het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dit een foutje is ..... of gaan we toch nog transeksualiteit in ATWT krijgen?
Oeps...
Correctie: ' Als in Craig is de broer van Margo'...
pi_46371858
De herhalingen van ATWT zullen vanaf maandag 19 februari om 08.50u. beginnen.

Nou ja beginnen, is nog de vraag nog natuurlijk
Keep the faith!!
pi_46372769
Ik heb het gister niet kunnen zien. Maar heeft Jennifer nou Katie en Mike betrapt ??
pi_46373694
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:07 schreef massy het volgende:
Ik heb het gister niet kunnen zien. Maar heeft Jennifer nou Katie en Mike betrapt ??
Nee niet in die zin.
Ze trof ze wel samen in Mike´s kamer en dat zei haar genoeg blijkbaar.
Keep the faith!!
pi_46380743
Waarom hebben Jennifer en Mike eigenlijk ruzie? (Heb wat afleveringen gemist)
pi_46381589
Jennifer en Dusty hadden een plan bedacht om Craig uit de buurt van Jennifer te houden..
Jennifer was Craig aan het uitlokken in het restaurant terwijl Kim en Bob er zaten, en Dusty kwam natuurlijk ook net 'toevallig' binnen..
En toen Craig Jennifer mee naar buiten wilde nemen omdat hij vond dat ze dit niet in het openbaar moesten bespreken viel Jennifer en gaf Craig daar de schuld van..
Zij zei dat hij haar geduwd had, en zo leek het ook.. Uiteraard zat half Oakdale daar dus iedereen kon getuigen dat Craig Jennifer met opzet had geduwd..
Craig moest toen voor de rechter verschijnen en de rechter heeft bepaald dat hij 5 jaar lang niet in de buurt mag komen van Jennifer of de baby..
Mike wist van dit alles niks af, hij dacht dat Jennifer echt door Craig was geduwd, maar Mike kwam er dus achter dat het een complot was van Jen en Dusty en toen werd het Mike teveel..
Dus daarom hebben ze ruzie..
pi_46383389
Aha! Thanks, maar hoe is Mike erachter gekomen?

P.s. Ik vind het nu wel leuk dat Mike en Katie weer bij elkaar zijn!
pi_46386380
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef Michellee het volgende:
Aha! Thanks, maar hoe is Mike erachter gekomen?

P.s. Ik vind het nu wel leuk dat Mike en Katie weer bij elkaar zijn!
Ze belde met Dusty en zei: Mike mag nooit te weten komen wat we Craig geflikt hebben.. Maar Mike kwam toen net binnen, en hoorde alles, maar dat had ze niet door want hij ging toen meteen weg.
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 21:37:41 #167
88651 Lybo
Fryslân Boppe!
pi_46410449
Ff vraagje, ik heb een aantal afleveringen gemist; is de "echte" Hal Munson al terug op het scherm?
Ik weet dat Benjamin Hendrickson is overleden, maar ik had begrepen dat we hier nog een tijdje van hem konden genieten als Hal Munson.
pi_46411334
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:37 schreef Lybo het volgende:
Ff vraagje, ik heb een aantal afleveringen gemist; is de "echte" Hal Munson al terug op het scherm?
Ik weet dat Benjamin Hendrickson is overleden, maar ik had begrepen dat we hier nog een tijdje van hem konden genieten als Hal Munson.
Hij is terug hoor. Al een paar weken.
Keep the faith!!
  maandag 19 februari 2007 @ 17:33:47 #169
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_46462782
is het niet nog een beetje vroeg om te bevallen? De dames hebben nog amper een buik. Hoe lang zijn ze zwanger?
Be sure to wear some flowers in your hair
  maandag 19 februari 2007 @ 17:55:04 #170
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_46463420
hm en nog tegelijk ook....en zo te zien is er iets mis met t kind van jen? aan de reactie van dusty af te lezen?
pi_46464021
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:33 schreef MiLalaa het volgende:
is het niet nog een beetje vroeg om te bevallen? De dames hebben nog amper een buik. Hoe lang zijn ze zwanger?
Maandje of 4 dacht ik, eind november kwam Barbara erachter dat Jennifer zwanger was, dat weet ik nog wel. Gwen wat langer volgens mij.
know'm sayin?
word? word.
pi_46464859
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:55 schreef scrub_nurse het volgende:
hm en nog tegelijk ook....en zo te zien is er iets mis met t kind van jen? aan de reactie van dusty af te lezen?
Is ze al bevallen ??? (kheb t weer niet kunnen zien vandaag)
  maandag 19 februari 2007 @ 19:17:57 #173
131066 scrub_nurse
pi_46466023
  maandag 19 februari 2007 @ 19:19:14 #174
131066 scrub_nurse
pi_46466078
ze draaide een nieuwe gloeilamp in en viel...hup en ze ging bevallen! en ja gwen ook! haha oja en craig en rosanna willen t kind van gwen adopteren en natuurlijk zullen ze die kids wel verwisselen ofzo en dan adopteert ie zn eigen kind ofzo
pi_46482254
Soms is het zó voorspelbaar he!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:53:06 #176
131066 scrub_nurse
pi_46496638
craig wisselt de kids om!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:53:26 #177
131066 scrub_nurse
pi_46496655
en idd voorspelbaar
pi_46551922
Ik heb het ff gemist een paar dagen...
Dus Craig heeft die kinderen van Gwen en Jennifer omgedraait
En is er nou al bekend wat er met Carly's pa is??
pi_46603105
Maar daar komen ze dan toch nu achter of niet?
pi_46714837
Heb het vandaag gemist en ik heb morgen vroeg les, dus kan de herhaling ook niet zien. Wil iemand mij misschien een samenvatting geven?

Vooral 1 vraag houdt mij zeer bezig(kan spoiler bevatten)
SPOILER
  maandag 26 februari 2007 @ 22:58:34 #181
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_46715962
nee, die zit er nog steeds in jammer genoeg
pi_46722851
Hoe is het gegaan met Jennifer toen ze zag dat het haar baby niet was?
pi_46722997
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:36 schreef CrazyThing het volgende:
Heb het vandaag gemist en ik heb morgen vroeg les, dus kan de herhaling ook niet zien. Wil iemand mij misschien een samenvatting geven?

Vooral 1 vraag houdt mij zeer bezig(kan spoiler bevatten)
SPOILER
SPOILER
pi_46723013
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:52 schreef Koningin het volgende:
Hoe is het gegaan met Jennifer toen ze zag dat het haar baby niet was?
Er werd gezegd dat ze in een ontkenningsfase zit.
pi_46723191
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:04 schreef maril het volgende:

[..]

Er werd gezegd dat ze in een ontkenningsfase zit.
Dus de rest geloofde wel dat het haar kind was? Alleen zij niet...?
pi_46723405
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:16 schreef alors het volgende:

[..]

Maandje of 4 dacht ik, eind november kwam Barbara erachter dat Jennifer zwanger was, dat weet ik nog wel. Gwen wat langer volgens mij.
4 Maanden is dus echt te weinig . Dat is nog maar 16 weken.
pi_46837178
Waarom loopt Will nou zo kattig te doen tegen Gwen?
pi_46856040
Wat zien die jongens in Celia... echt met afstand de meest irritante ATWT-er, al is Casey ook bloedirritant op het moment.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:30:07 #189
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46858399
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Waarom loopt Will nou zo kattig te doen tegen Gwen?
Het is en blijft een kind van Barbara.......
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46870941
Dat is waar..

@CT; Ik ga nog steeds voor Julia 2nd als meest irritante..
pi_46877988
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 07:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dat is waar..

@CT; Ik ga nog steeds voor Julia 2nd als meest irritante..
Ja die was ook zo irritant. Kreeg spontaan kippenvel als dat mens in beeld kwam. Vooral toen dat verhaallijntje met haar maar bleef duren .... en duren.

Voor de balans moet ik wel even zeggen dat ik vind dat er de afgelopen jaren ook karakters zijn gecreeerd die ik wel leuk vind. Zoals Henry en Gwen.
pi_46879179
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 20:30 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Het is en blijft een kind van Barbara.......

Ik kijk laatste tijd eigenlijk nooit meer, vind 't een beetje saai worden
  zondag 4 maart 2007 @ 22:25:27 #193
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46922841
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:51 schreef Moja het volgende:
[..]

Sinds Julia ben ik gestopt met kijken en de spoilers gaan lezen.....toen ik wist dat ze eruit ging ben ik weer gaan kijken....want ik wilde ze dood zien gaan....oho.
Het begint nu wel weer te komen om het te volgen.
pi_46931491
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:51 schreef Moja het volgende:

[..]

Het gaat altijd een beetje op en neer vind ik, dan heeeeel spannend, dan weer saai en dan stijgt de spanning weer....!
Nu is het niet spannend en niet saai, beetje er tussen in.
  maandag 5 maart 2007 @ 16:45:20 #195
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46945665
quote:
Op maandag 5 maart 2007 08:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het gaat altijd een beetje op en neer vind ik, dan heeeeel spannend, dan weer saai en dan stijgt de spanning weer....!
Nu is het niet spannend en niet saai, beetje er tussen in.
Wanneer je dan op het punt staat niet meer te kijken.........dan gebeurd er weer iets. Gelukkig volgt mijn moeder het al sinds aflevering 1, dus als het spannend wordt, dan hoor ik het wel
pi_46959546
Craig wat doe je!?
  maandag 5 maart 2007 @ 22:38:47 #197
127004 maril
Smeetsfan
pi_46959658
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:36 schreef Angelic_Rose het volgende:
Craig wat doe je!?
Wat doen de schrijvers bedoel je.
  maandag 5 maart 2007 @ 22:43:52 #198
71384 Urnie
.... is een zij
pi_46959874
Kunnen de schrijvers die Meg en Keith er niet rap uitschrijven? Ik erger me dood aan die 2.
En dat nieuwe kapsel van Lily doet haar ook geen goed.

Dusty daarentegen...
pi_46960054
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:38 schreef maril het volgende:

[..]

Wat doen de schrijvers bedoel je.
Schrijvers, wat doen jullie!?

Zo, na de aflevering van vandaag heb ik besloten dat Meg wegmoet , Casey lekker naar de universiteit moet gaan in Verwegistan , dat Celia weer in een kist sinaasappelen (ofzo) moet gaan zitten en weggescheept moet worden naar huis en dat Craig nou eens een keer moet gaan boeten voor wat hij allemaal uitvreet..
Het was namelijk al ongeloofwaardig dat hij elke keer gewoon vrijgesproken werd, maar deze keer trap ik er niet meer in..

Verder heb ik besloten dat Paul niet alleen zijn ontblote bovenlijf moet laten zien maar best wat verder mag gaan en dat ehhh.. oeps...Zei ik dat hardop?

dinsdag 6 maart 2007 @ 10:04:39 #200
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46966965
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:48 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]
Schrijvers, wat doen jullie!?

Zo, na de aflevering van vandaag heb ik besloten dat Meg wegmoet , Casey lekker naar de universiteit moet gaan in Verwegistan , dat Celia weer in een kist sinaasappelen (ofzo) moet gaan zitten en weggescheept moet worden naar huis en dat Craig nou eens een keer moet gaan boeten voor wat hij allemaal uitvreet..
Het was namelijk al ongeloofwaardig dat hij elke keer gewoon vrijgesproken werd, maar deze keer trap ik er niet meer in..
Verder heb ik besloten dat Paul niet alleen zijn ontblote bovenlijf moet laten zien maar best wat verder mag gaan en dat ehhh.. oeps...Zei ik dat hardop?
Graig wordt volgens mij de nieuwe James......vreselijk iritant!!!! Ik heb trouwens laatst ergens gelezen dat Graig en Roseanna in het eggie ook iets hebben. Ik vind Graig trouwens niet goed kunnen acteren.....of ligt dat aan mij?
pi_46967787
CCCCCCCCraig...

En Craig en Rosanna zijn een item ja, net als Emily en Holden
pi_46968606
Kan iemand mij even discreet vertellen hoe lang het nu gaat duren voor ze erachter komen dat de babies vewisseld zijn?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:14:04 #203
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46968680
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
CCCCCCCCraig...

En Craig en Rosanna zijn een item ja, net als Emily en Holden
En Carly met Andy
pi_46968824
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:48 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

Over het algemeen ben ik het met je eens (ook dat van Paul ).
Maar volgens mij ben ik ongeveer de enige die Craig wel tof vindt. Lekker vanalles doen wat niet mag en kan enzo........heerlijk karakter.
pi_46968878
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:14 schreef Sammetje het volgende:

[..]

En Carly met Andy
Owja!

@Juweel; Rosanna weet het, en ze heeft iets tegen Paul gezegd over een voet en iets over de/een baby. Dus dat zal een paar afleveringen zijn ofzo?
pi_46969077
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:21 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Owja!

@Juweel; Rosanna weet het, en ze heeft iets tegen Paul gezegd over een voet en iets over de/een baby. Dus dat zal een paar afleveringen zijn ofzo?
Ik hoop niet dat ze dit op zijn Days Of Our Lives 3 jaar gaan uitmelken
pi_46969361
Neuh, er zit iets meer tempo in Gebeurd nog genoeg tussendoor, maar het is dan ook twee keer per jaar kerst
pi_46969519
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:19 schreef Koningin het volgende:

[..]

Over het algemeen ben ik het met je eens (ook dat van Paul ).
Maar volgens mij ben ik ongeveer de enige die Craig wel tof vindt. Lekker vanalles doen wat niet mag en kan enzo........heerlijk karakter.
Oh begrijp me niet verkeerd, Craig is mijn favo karakter uit ATWT, en ik lig altijd helemaal in een scheur bij alles wat hij doet, maar wat ik ermee probeer te zeggen is dat ik het raar zou vinden als Craig er nu weer gewoon mee weg komt..
Ik bedoel, hij heeft Rosanna van de weg afgereden, er is zelfs een getuige (Paul), dus kom op, hij moet nu wel vervolgd worden..
Zou het heel vreemd vinden als die het weer voor elkaar weet te krijgen om vrijgesproken te worden..

James Stenbeck komt toch wel terug (is geen spoiler, dat denk ik), en dan zou het misschien een beetje overdreven zijn om 2 mensen te hebben die (bijna) altijd en overal maar geluk hebben als het om de wet gaat..
Nou ja James heeft niet altijd geluk met de wet, maar hij krijgt het wel altijd voor elkaar om te ontsnappen of om alles in zijn voordeel te draaien, en dat gevoel heb ik bij Craig ook..
pi_46969959
Dat is nou soap he!!
Daarom is het ook altijd zo frustrerend.....!
pi_46971354
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:57 schreef Koningin het volgende:
Dat is nou soap he!!
Daarom is het ook altijd zo frustrerend.....!
Joh.. Maar wel heerlijk verslavend..
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:11:59 #211
127004 maril
Smeetsfan
pi_46972047
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:11 schreef Juweel het volgende:
Kan iemand mij even discreet vertellen hoe lang het nu gaat duren voor ze erachter komen dat de babies vewisseld zijn?
SPOILER
pi_46972325
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

James Stenbeck komt toch wel terug (is geen spoiler, dat denk ik)...
Zolang James niet dood is, en dan nog, weet je dat hij terug komt Blijft bizar..
pi_46972937
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:11 schreef maril het volgende:

[..]
SPOILER
Er is trouwens ook een spoiler topic.......is misschien makkelijjker praten..
pi_46973041
Thanks Maril, wat een gedoe allemaal weer!

Je hebt ook gelijk Koningin
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:18:45 #215
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46974373
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:36 schreef Koningin het volgende:
[..]
Er is trouwens ook een spoiler topic.......is misschien makkelijjker praten..
Bedankt hiervoor, nu kan ik lekker 3 maanden mijn tijd ergens anders insteken
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:50:55 #216
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_47018386
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:11 schreef maril het volgende:
SPOILER
OHNEEEE , niet deze leuke
SPOILER
weg . ik wil geen andere
SPOILER
. goed dat ik altijd spoilers moet lezen. kan ik nog net een shotje van deze
SPOILER
op mn hd opnemen, ter herinnering zegmaar.

oh, en deze
SPOILER
is al "mijn" tweede of derde , dus dat vinnik dan weer niet erg. magdat?
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:55:59 #217
106690 MiLalaa
pi_47018578
ik irriteer me aan Paul. Met z'n lome kop. Ik vind er ook niks aantrekkelijks aan met z'n ondertanden, neus en flaporen (met nb een oorbel ). Hij lijkt me meer een pornofilm-acteur.

Gwen vind ik wel cool, van de nieuwe aanwinsten. Meg daarentegen.. blijft die lang?
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:56:02 #218
127004 maril
Smeetsfan
pi_47018581
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef KWAKje het volgende:

[..]

OHNEEEE , niet deze leuke
SPOILER
weg . ik wil geen andere
SPOILER
. goed dat ik altijd spoilers moet lezen. kan ik nog net een shotje van deze
SPOILER
op mn hd opnemen, ter herinnering zegmaar.

oh, en deze
SPOILER
is al "mijn" tweede of derde , dus dat vinnik dan weer niet erg. magdat?
Ik zal op het atwt spoilertopic een mooie banner neerzetten .
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:27:04 #219
131066 scrub_nurse
pi_47019724
dadelijk weer lekker kijken ik heb t n paar daagjes niet gezien dussss spannend!
pi_47022731
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:55 schreef MiLalaa het volgende:
ik irriteer me aan Paul. Met z'n lome kop. Ik vind er ook niks aantrekkelijks aan met z'n ondertanden, neus en flaporen (met nb een oorbel ). Hij lijkt me meer een pornofilm-acteur.

Gwen vind ik wel cool, van de nieuwe aanwinsten. Meg daarentegen.. blijft die lang?
Paul een lome kop!? Paul niet lekker!?

Nee hoor geintje, gelukkig heeft iedereen een andere smaak..

Paul is heeeeeerlijk... Zeker nu zijn haar wat langer word enzo... Jamjam..
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:47:42 #221
106690 MiLalaa
pi_47026941
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Paul een lome kop!? Paul niet lekker!?

Nee hoor geintje, gelukkig heeft iedereen een andere smaak..

Paul is heeeeeerlijk... Zeker nu zijn haar wat langer word enzo... Jamjam..
ja ik stond zo versteld van jouw berichten, ik dacht even wat tegenwicht..

Maar, z'n rol is toch ook niet leuk?
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:18:31 #222
71384 Urnie
.... is een zij
pi_47028412
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:55 schreef MiLalaa het volgende:

Wat heb jij toch met oren?

Moet gelijk weer aan Marcus van DWTS denken.

En ja, Meg moet weer snel wegwezen!
pi_47029959
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:47 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

ja ik stond zo versteld van jouw berichten, ik dacht even wat tegenwicht..

Maar, z'n rol is toch ook niet leuk?
Kijk, wat dat laatste betreft ben ik het wel weer met je eens..
Hij doet het redelijk vind ik, maar op de 1 of andere manier mis ik wel altijd dat kleine beetje extra bij hem..
Als hij kwaad is dan zie ik dat wel, maar ik voel er weinig bij...
Ik heb een beetje het idee alsof hij niet echt met passie aan het acteren is..
pi_47044103
Wat een grooooooooooot kind voor een veel te vroeg geboren baby. Gister of eergister (soap-tijd) mochten ze alleen op de IC naar binnen als ze van boven tot onder gedesinfecteerde waren, en vandaag mag hij naar huis

Ik snap dat ze haast hebben, maar er wordt imho énorm gestunteld met die kinderen..
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:58:51 #225
131066 scrub_nurse
pi_47062371
das toch altijd zo over een half jaar gaat ie al naar school en over 2 jaar is ie 16
pi_47062453
Ja dat snap ik, maar maak het verhaal dan ook zo dat er een paar maanden tussen zit. Niet dat Emily 1 nacht heeft liggen janken en in die tijd gaat dat kind van zwaar kritiek naar enorm en gezond
pi_47063792
Oh jee! Emily is turning evil again..
Die laatste blik in haar ogen beviel me totaal niet wel, dus ik kan niet wachten totdat ze weer zo word als vroeger, toen was ze namelijk veel leuker..
pi_47083393
Er mogen zowiezo wel weer wat evil-personen komen.
Beetje slapjes op dat gebied de laatste tijd.
Barbara trekt bijv. ook te veel bij.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:34:30 #229
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47083919
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:36 schreef Angelic_Rose het volgende:
Oh jee! Emily is turning evil again..
Die laatste blik in haar ogen beviel me totaal niet wel, dus ik kan niet wachten totdat ze weer zo word als vroeger, toen was ze namelijk veel leuker..
Emily heb ik altijd al een van de leukste karakters gevonden. Lekker wisselend!! Ik vind haar (van de jongere vrouwen) ook 1 van de beste actrices in de serie. Wat ik me wel afvraag: wat ziet ze toch in Holden in reallife?
pi_47087438
Nou ik vraag me eerder af wat Holden in haar ziet in real life..
Ik vind hem, even objectief gezien, aantrekkelijker dan Emily..
pi_47087586
Misschien is ze wel een enorm tof wijf irl!
  zaterdag 10 maart 2007 @ 08:23:54 #232
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47117471
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nou ik vraag me eerder af wat Holden in haar ziet in real life..
Ik vind hem, even objectief gezien, aantrekkelijker dan Emily..
hihi, daar zijn de meningen dus duidelijk over verdeeld. Maar wie weet is Holden in reallife wel een echte vent, vind het in atwt zo´n doetje
  zaterdag 10 maart 2007 @ 08:41:42 #233
127004 maril
Smeetsfan
pi_47117542
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:14 schreef Koningin het volgende:
Er mogen zowiezo wel weer wat evil-personen komen.
Beetje slapjes op dat gebied de laatste tijd.
Barbara trekt bijv. ook te veel bij.
Daarintegen maken ze het karakter Craig kapot.
pi_47182143
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 08:41 schreef maril het volgende:

[..]

Daarintegen maken ze het karakter Craig kapot.
Mee eens.
pi_47187648
Ik kon Katie echt niet uitstaan vrijdag met haar geschreeuw toen Graig de boel in de fik had gestoken..
'MARGO IS HE OK!!??'

Shut up schreeuwlelijk...
  maandag 12 maart 2007 @ 23:31:33 #236
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_47212667
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:16 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik kon Katie echt niet uitstaan vrijdag met haar geschreeuw toen Graig de boel in de fik had gestoken..
'MARGO IS HE OK!!??'

Shut up schreeuwlelijk...
Uberhaupt Katie
Margo is nog de normaalste van die familie.
pi_47221677
Margo is zo'n zeur. Katie vind ik wel een leuk meisje. Alleen ze kan zo hysterisch kijken met zo'n bambi-oogopslag.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:18:24 #238
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_47344718
Arrogantie ten top vandaag bij Carly

En wat een irritant k*tkind is dat zusje van Henry, vond ik gelijk al.
Net een mini katie.
pi_47539386
Ik vind dat nieuwe kapsel van Lily echt leuk!!
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:25:59 #240
127004 maril
Smeetsfan
pi_47539768
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef Michellee het volgende:
Ik vind dat nieuwe kapsel van Lily echt leuk!!
Ik vind Lily leuker met Keith als met holden.
pi_47539880
Oh nee Holden en Lily moeten bij elkaar blijven!
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:49:25 #242
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_47544087
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:29 schreef Michellee het volgende:
Oh nee Holden en Lily moeten bij elkaar blijven!
Mee eens..
Dat nieuwe kapsel dat we over een tijdje bij Paul gaan zien, laat hem echt lijken op een county zanger..Hij mist alleen nog een gitaar.
Het haar van Lily maakt haar echt wat jonger/frisser..
En Keith, Meg, Celia en nog een paar anderen, mogen van mij weg..
Ondanks dat ik Craig heel irritant vind, vind ik het wel jammer, dat ze hem gaan vervangen door een gozer met donker haar..En hij lijkt helemaal niet op deze Craig..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_47545229
Ik vind Lily er geweldig uitzien met dat nieuwe kapsel..

En Keith moet opzouten, rare flapdrol..

En hoe leuk ik dat zusje van Henry in het begin vond, hoe irritanter ik haar nu vind worden..
Het is allemaal net een beetje te veel van het goede..
Ik bedoel, laat ze lekker, als Katie bij Henry wil zijn dan komt dat vanzelf wel, maar dat gaat nou eenmaal niet gebeuren want ze wil bij Mike zijn..
Zucht..

En die Casey mag nou best wel eens vertellen dat hij Gwen zwanger heeft gemaakt, wat een watje is dat zeg..

En Celia weg!
pi_47545618
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:25 schreef Angelic_Rose het volgende:

En Celia weg!

Eindelijk
pi_47556509
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:49 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Mee eens..
Dat nieuwe kapsel dat we over een tijdje bij Paul gaan zien, laat hem echt lijken op een county zanger..Hij mist alleen nog een gitaar.
Het haar van Lily maakt haar echt wat jonger/frisser..
En Keith, Meg, Celia en nog een paar anderen, mogen van mij weg..
Ondanks dat ik Craig heel irritant vind, vind ik het wel jammer, dat ze hem gaan vervangen door een gozer met donker haar..En hij lijkt helemaal niet op deze Craig..
hiervoor was er toch ook een andere craig? of vergis ik me nou?
keith en meg vind ik ook irritant, net als dat zusje van henri... die mogen dr snel weer uit van mij
  vrijdag 23 maart 2007 @ 08:44:37 #246
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_47571287
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:55 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

keith en meg vind ik ook irritant, net als dat zusje van henri... die mogen dr snel weer uit van mij
Geen idee of er een oudere craig was..Had alleen laatst een foto van de nieuwe gezien op de site van CBS
Die Meg ook gisteren...
Ze wil gewoon niet erkennen dat Dusty haar niet leuk genoeg vind..
Dat zusje van Henry vind ik juist wel grappig..
pi_47585540
Hoe is Celia weggegaan? (leuk, fulltime werken, maar dan kun je alleen op vrijdagmiddag kijken )
pi_47589228
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hoe is Celia weggegaan? (leuk, fulltime werken, maar dan kun je alleen op vrijdagmiddag kijken )
Ze kreeg bericht van Rafael, dat hun moeder Celia nodig had in haar restaurant, Rafael was er ook heengegaan en had zijn cariere en plannen opzij geschoven dus Celia vond dat zij dat ook moest doen..
Dus ze is teug gegaan naar haar moeder en broer..

Ik vond het een beetje vreemd, de ene aflevering is er nog niks aan de hand en de aflevering erna gaat ze opeens uit de serie, niet dat ik iets te klagen heb, maar apart vond ik het wel..
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:33:27 #249
71384 Urnie
.... is een zij
pi_47592063
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:58 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

Ze kreeg bericht van Rafael, dat hun moeder Celia nodig had in haar restaurant, Rafael was er ook heengegaan en had zijn cariere en plannen opzij geschoven dus Celia vond dat zij dat ook moest doen..

Ik vond het een beetje vreemd, de ene aflevering is er nog niks aan de hand en de aflevering erna gaat ze opeens uit de serie, niet dat ik iets te klagen heb, maar apart vond ik het wel..
Ja, ik ook. Ik had niet eens meegekregen dat Rafael alweer terug was. Ik heb hem niet eens gemist.
pi_47604699
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:58 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

En met Will? Gewoon; "Nou ik moet weg, doei he!" ?
  zaterdag 24 maart 2007 @ 08:07:52 #251
71384 Urnie
.... is een zij
pi_47604869
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 07:25 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

En met Will? Gewoon; "Nou ik moet weg, doei he!" ?
Nou, ze heeft nog wel "uitgebreid" afscheid van Will, Gwen en zelfs Casey genomen op het beroemde dakterras.
Will heeft een paar keer gevraagd of ze écht niet kon blijven, maar helaas.....voor hem dan. En weg was ze.
pi_47605089
Lekker kneuzig Echte liefde!

Mooi dat ze is opgehoepelt iig!
pi_47607571
Gaap...ATWT kan mij momenteel niet zo boeien.
pi_47610997
Nou ik vond het gister wel spannend, dat Jen de baby hoorde huilen en dat ze gewoon weet dat het haar kind is..
Ben benieuwd hoe dat maandag verder gaat..
Ze zal wel weer door Paul naar huis gestuurd worden met de woorden 'je bent overstuur, ga lekker rusten' ofzo..
  zaterdag 24 maart 2007 @ 17:49:03 #255
171741 Saskia21
*Like It Or Leave It*
pi_47615279
Ik kan niet wachten tot maandag.
Uiteindelijk krijgt Jen haar baby wel terug alleen de vraag is:WANNEER???
*Wij2Tjes4Altijd*
  zaterdag 24 maart 2007 @ 20:02:15 #256
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_47619213
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:49 schreef Saskia21 het volgende:
Ik kan niet wachten tot maandag.
Uiteindelijk krijgt Jen haar baby wel terug alleen de vraag is:WANNEER???
Sneller dan we denken
pi_47664586
Ik kan niet wachten op de reactie van Gwen als die misschien ooit te horen krijgt dat die baby niet vaan haar is......
pi_47679207
Aahh wat duurt 't toch allemaal lang bij ATWT.
pi_47681065
Wat eindigde die aflevering van vandaag raar zeg..
Helemaal geen spannend muziekje ofzo, nee gewoon pats boem voorbij...
pi_47682224
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat eindigde die aflevering van vandaag raar zeg..
Helemaal geen spannend muziekje ofzo, nee gewoon pats boem voorbij...
Ja..dat viel mij ook al op....weird
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:06:38 #261
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_47717445
Nee mijn tv doet het niet, dus ik kan geen atwt zien
Kut multikabel
pi_47717668
Ben zo blij dat Celia weg is. Nu wil ik wel dat het Casey-Gwen- Baby-lijntje voorbij is. En Meg heeft inderdaad een bord voor haar kop. Moest erg denken aan zo'n fout zelfhulpboek. Dat heet: 'He's just not that into you'. Echt perfecte omschrijving.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:16:10 #263
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_47717799
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:06 schreef Rebbedebje het volgende:
Nee mijn tv doet het niet, dus ik kan geen atwt zien
Kut multikabel
jah hij doet het weer
precies in de reclame
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:54:29 #264
123170 alors
zlata1234
pi_47719108
Maddie
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:03:07 #265
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_47719399
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:54 schreef alors het volgende:
Maddie
neeeh joh!!
zij is cool!!
Gewoon een lieve zus ...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:15:29 #266
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_47719737
Eerder een opdringerige zus.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:59:56 #267
165062 Jumbooh
wanna play?
pi_47721255
Oooh vreselijk ja! Maddie
Haar broer is dan wel weer
pi_47723853
Ik vind Maddie ook enorm irritant worden hoor..
En ik vind dat Katie gewoon lekker moet doen wat ze wil en niet zo stiekem moet gaan lopen doen, ik snap er niks van en erger me eraan, want zij en Henry zijn uit elkaar dus niet zo raar doen hoor..

En Paul.. Wat doet die...
Hij was mijn held , maar blijft weinig van over zo, hufter..
pi_47726128
Helaas gemist vandaag!
Wat is er gebeurt met Paul?
I ♥ PB
pi_47726763
Jaa wat is er met Paul? Ik heb het ook niet kunnen zien!

Trouwens Maddie is net Katie vroeger.
pi_47728434
Nou Paul was echt een enorme eikel vandaag...
Emily is erachter gekomen dat de baby's omgewisseld zijn en wil het aan Jennifer vertellen, maar Paul pakt haar vast en houdt haar tegen..
Ze praten erover en dan komen Will en Gwen binnen omdat Gwen's advocaat een andere zaak heeft ofzo en daarom de rechtzaak moet worden uitgesteld..
Ze zijn naar Paul gegaan om te vragen of hij hun kon helpen, maar ze kwamen dus precies in die ruzie van Emily en Paul binnen en hij was vet lullig bezig..
Hij schreeuwde dat ze het zelf maar moesten uitzoeken en Will zei tegen Paul dat die echt zijn hulp nodig had en toen smeet Paul een soort Gouden Gids naar Will toe met de woorden ' hier zoek maar onder de A van Advocaat'..

Dus met ander woorden 'zoek het zelf maar uit, mag je broer wel wezen maar ik ben er alleen voor je als het mij uitkomt'...
Hypocriet..
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:44:35 #272
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_47739236
Van je familie moet je het maar hebben.
De een onthoud je de waarheid en de baby,
de ander dringt je pillen op.
pi_47739432
Paul Zo vind ik hem helemaal niet meer zo aardig.....
Hopelijk gaat Emily gelijk naar Jennifer.
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:02:05 #274
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_47739700
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:51 schreef Koningin het volgende:
Paul Zo vind ik hem helemaal niet meer zo aardig.....
Hopelijk gaat Emily gelijk naar Jennifer.
Paul doet nu een beetje dom
Wedden dat Emily het haar niet verteld...Doen ze wel eens vaker zo in ATWT
Jennifer gaat nu aan de pillen..Kan nooit goed gaan..
pi_47739951
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:02 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Paul doet nu een beetje dom
Wedden dat Emily het haar niet verteld...Doen ze wel eens vaker zo in ATWT
Jennifer gaat nu aan de pillen..Kan nooit goed gaan..
En bij die pillen komt natuurlijk drank...... Aflopende zaak dus...
pi_47748395
Ja en dat allemaal dankzij d'r broer..
Ik hoop dat hij er later flink veel spijt van krijgt..
  donderdag 29 maart 2007 @ 18:08:56 #277
127004 maril
Smeetsfan
pi_47800129
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja en dat allemaal dankzij d'r broer..
Ik hoop dat hij er later flink veel spijt van krijgt..
Paul is een psychopaat, zn vader had tenminste nog humor, en wist van zichzelf dat hij slecht is, Paul denkt nog dat hij het goed doet ook
pi_47800522
Na vandaag weet ik het zeker, ik ga Paul verstoten als 1 van mijn favo karakters..
Het kost me veel pijn en moeite maar ik vind het een enorme lul geworden eigenlijk, toch nog een 'echte' Stenbeck..
pi_47802283
Ik ga mij steeds meer aan sommige mensen ergeren.
Vooral Maddie en Paul !
Waarom moet alles nou zo lang duren..het lijkt The Bold and The Beautiful wel.
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:34:32 #280
106690 MiLalaa
pi_47802862
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:21 schreef Angelic_Rose het volgende:
Na vandaag weet ik het zeker, ik ga Paul verstoten als 1 van mijn favo karakters..
Het kost me veel pijn en moeite maar ik vind het een enorme lul geworden eigenlijk, toch nog een 'echte' Stenbeck..
verstandig Porn-Paul is een sukkel.

Ik vond de vorige 'degelijke' Paul veel leuker.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:27:01 #281
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_47821988
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:34 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

verstandig Porn-Paul is een sukkel.

Ik vond de vorige 'degelijke' Paul veel leuker.
Paul is eerder een kneus!! maar goed.. ATWT moet spannend blijven he
Kan me de oudere Paul niet meer heinneren..
..en waarom nou die oorbel in z'n linker oor
pi_47834182
Wie is dat mens die die "andere" pillen aan Jen gaf. Woensdag was dat geloof ik.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 16:17:13 #283
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_47834375
Gwen
Wat een irritant lelijk mokkel is dat toch.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 16:52:50 #284
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_47835647
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 16:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wie is dat mens die die "andere" pillen aan Jen gaf. Woensdag was dat geloof ik.
Een vriendin van vroeger die ook hoer model is.
  zondag 1 april 2007 @ 11:39:11 #285
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_47886675
Wisten jullie trouwens dat de oude Mike, Shawn Christian, in Summerland speelt, wat nu op tv is???

ken de serie verder niet echt, maar Lori Loughlin speelt er ook in mee, van Full House van vroeger
  zondag 1 april 2007 @ 19:51:30 #286
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_47901463
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:39 schreef Rebbedebje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de oude Mike, Shawn Christian, in Summerland speelt, wat nu op tv is???

ken de serie verder niet echt, maar Lori Loughlin speelt er ook in mee, van Full House van vroeger
Ja klopt
Ik zag het toevallig..
  maandag 2 april 2007 @ 12:58:19 #287
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_47922341
Go Gwen!
pi_47931922
Oh man, die Casey..
pi_47946348
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:37 schreef Angelic_Rose het volgende:
Oh man, die Casey..
jah, wat een walgelijk verwend rotjoch is dat...
en margo valt me ook tegen met dr bevooroordeelde "zoiets doet mijn zoon toch niet" instelling
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:51:30 #290
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_47955188
De actrice die Margo speelt (Ellen Dolan) zei destijds nog dat haar rol zo soft geworden was en dat ze het daar niet helemaal mee eens was.
pi_47962879
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:55 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

Scott Bryce

Ik heb echt moeten wennen destijds dat Craig weer in de serie terugkwam en door Hunt Block werd gespeeld. Niet alleen het uiterlijk natuurlijk anders maar ook het hele karakter.

(ik ben begonnen met ATWT te kijken inmiddels alweer bijna 18 jaar geleden ofzo toen het nog op Sky werd uitgezonden)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2007 14:24:10 ]
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:00:57 #292
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_47964426
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef SeaOfLove het volgende:
(ik ben begonnen met ATWT te kijken inmiddels alweer bijna 18 jaar geleden ofzo toen het nog op Sky werd uitgezonden)
Damn, hoe oud ben je dan wel niet?!

Ik kijk het inmiddels ook al 10 of 11 jaar
pi_47964614
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:00 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Damn, hoe oud ben je dan wel niet?! [afbeelding]

Ik kijk het inmiddels ook al 10 of 11 jaar
bijna 32
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:38:40 #294
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_47966022
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:05 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

bijna 32
Haha, ik zag in je profiel al dat je van '75 bent, maar kon het niet laten.
ik van '80
pi_48076202
Ik word helemaal gek van dat irritante verhaallijntje tussen Gwen en Carly. Carly is echt onuitstaanbaar op het moment.

Wel goed dat Henry het nu weet van Katie en Mike. Henry reageerde echt perfect.
pi_48086560
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik ook.
pi_48106464
Ik word weer eens een beetje moe van dat hele Carly chantage gedoe..
Elke keer als die miep binnenkomt moet je weer het hele verhaal horen dat Carly haar zoon heeft vermoord..
Ja dat weten we nou wel!

Maar ja goed, ik word van zoveel dingen moe op dit moment..
  zaterdag 7 april 2007 @ 16:38:46 #298
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_48112403
Is dat überhaupt wel bewezen dan?
Iris zei tegen Carly dat ze een ijsje mocht halen, toen ze terug kwam lag de wagen op z'n zij en was Carly ijs aan het eten. Nooit is (volgens mij) bewezen dat Carly het ook echt gedaan heeft.
Maar jah, dat kan ik mis hebben, heb ook niet alles gezien.

Sowieso gelul, want dan wordt er misschien wel gemeld dat Carly dat kind vermoord zou hebben, waardoor er dan weer gezegd wordt dat ze de voogdij over Rory kwijt zou raken, maar ze heeft d'r eigen kids en JJ nooit wat aangedaan en bovendien was ze in die periode zelf nog een kind (mocht het waar zijn), dus ik zie niet in waarom een rechtbank in dat geval de voogdij aan Gwen zou overdragen

En die Maddie, die komt me m'n neus uit!
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:08:07 #299
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_48113100
Carly op dit moment
Meg
Maddie

Gwen en dat terwijl ik dacht dat ik haar niks zou gaan vinden, na een aflevering gezien te hebben in Canada
Jen en Dusty kissing
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:09:37 #300
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_48114506
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:08 schreef Rebbedebje het volgende:
Carly op dit moment
Meg
Maddie

Gwen en dat terwijl ik dacht dat ik haar niks zou gaan vinden, na een aflevering gezien te hebben in Canada
Jen en Dusty kissing
inderdaad..Gwen zien gaat al wennen..
Jen en Dusty
pi_48144004
Wat ik me dan afvraag he, ik ben niet geheel thuis in de wereld van de vaderschapstesten, maar zal die test ook niet aantonen dat het dna van die baby en Casey deels hetzelfde is?
Ik bedoel, we weten allemaal dat die loser niet de vader is van 'Rory', maar het zijn wel neven van elkaar..

Vroeg ik me gewoon af..

*En hier weer verder: Nummertje 23!

[ Bericht 6% gewijzigd door Angelic_Rose op 09-04-2007 13:49:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')