quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:27 schreef Jumbooh het volgende:
Is die Les nu dood of niet? Wie denkt dat het Keith was die lily's remkabels had doorgesneden? Ik geloof er niks van eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:54 schreef Angelic_Rose het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat ook steeds te denken "nu zal het wel zo zijn afgelopen", maar ze bleven door gaan...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:18 schreef Michellee het volgende:
Er is wel heel veel gebeurd in 1 aflevering!
De spannendste afl. heeft hier iemand omschreven bvoor iemand die hem ook niet gezien heeft.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:57 schreef Mariposa het volgende:
Heb het helaas de hele week gemist. Maar Les leeft dus nog. En de wat is er in de andere verhaallijnen gebeurd? Casey, Gwen, Jennifer, Rosanna?
Ik vind sowieso Jen echt belachelijk reageren. Ze heeft toch zélf in bed gelegen met Craig?? Nu doet ze net of haar al het onrecht van de hele wereld is aangedaan maar daar is ze toch zelf net zo schuldig aan? En die Mike heeft het er maar zwaar mee. Terwijl hij het zo goed met haar voor heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef maril het volgende:
Weet je wat ik nou misselijk vind. dat die Jennifer de schuld gaf aan Craig dat Braint dankzij hem dood is, terwijl zij hem destijds heeft besodemietert met Billy het neefje van Braint, daardoor was Hij zo van streek dat hij tegen een boom is aangereden en later is overleden. dus ik vind datz ze best wat dat betredfd mag dimmen.
3 of 4D echo was het toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:15 schreef alors het volgende:
Wahaha wat was dat gister met die baby? Was dat nou zogenaamd een echo? Dat was echt zooo nep he..
Gwen en Wil vind ik wel goed acteren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:26 schreef Koningin het volgende:
Mijn god, wat kunnen die kids slecht acteren............
Celia
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:13 schreef droomkoningin het volgende:
ik was "genezen" van atwt, maar na 3 weken ziektewet ben ik weer compleet verslaafd![]()
Idd, meteen toen de diagnose zwanger was gesteld ging ze al wijde dingen dragenquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dusty en Jen? Hmmz...
Ze groeit wel snel zeg![]()
ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef Michellee het volgende:
Ik kan niet wachten tot ze erachter komt dat Casey de vader is...
Haha, ja die Will is toch de zoon van die politieagente? Ik weet eigenlijk niet meer hoe ze heet.. Het is die vrouw, tweede van links, op het plaatje in de OPquote:
Nee, Casey is van haar. Will is van Barbar en Hal.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:33 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, ja die Will is toch de zoon van die politieagente? Ik weet eigenlijk niet meer hoe ze heet.. Het is die vrouw, tweede van links, op het plaatje in de OP.
Inderdaad zeg, ben benieuwd wat dr reactie is als bekend wordt dat Casey het heeft gedaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jezus zeg, wat kan het die Celia nou schelen of Will gebatst heeft zeg!?![]()
Alleen maar omdat zij tegen sex voor het huwelijk is betekend dat niet dat anderen het niet mogen..
Ik snap niet waar ze zich mee bemoeit of waar ze nou precies boos om is..![]()
Haha, ohja klopt ook! Ik ben weer op de hoogtequote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nee, Casey is van haar. Will is van Barbar en Hal.
Casey is die jongen met haar in zijn ogen en die niet kan articuleren. Will is een beetje rossig van uiterlijk.
Dat is ze altijd al geweestquote:Op maandag 29 januari 2007 17:10 schreef alors het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Emily een vuile slet vind? Eerst een beetje vreemdgaan en dan zeuren tegen dr man dat hij dr zo weinig aandacht geeft en haar niet vertrouwt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou vandaag maar kijken he?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Meg is/was dus getrouwd met Josh, een geadopteerde neef van haar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:32 schreef Juweel het volgende:
Wie is Meg precies? En wat heeft zij allemaal op haar kerfstok?
Aldus soapcentral.quote:Meg Snyder, Emma's youngest child, returned to the family farm in 1986 after a long stay with her uncle. Upon arriving, she met Holden's friend, Lily Walsh and immediately disliked her after Lily snubbed her. Meg thought that Lily was spoiled and rude and so she thought nothing about stealing Lily's boyfriend, Dusty Donovan. Dusty had a huge trust fund, and Meg was anxious to enjoy the good life since her family was poor. In addition to kissing Dusty when she first met him at the farm, Meg also manipulated John Dixon into thinking that Lily was distracting Dusty, thus endangering his chances of getting into Harvard. Feeling enormous pressure from John about getting into Harvard, Dusty skipped his high school graduation banquet and ran off to New Mexico, with Meg following. After the pair made love, they returned to Oakdale. However, Meg was anxious to get Dusty for herself and decided to trap him into marriage by claiming to be pregnant. Trying to be noble, Dusty agreed to marry her and then told Lily the story. Lily discovered that Meg was lying about the pregnancy and threatened to tell Meg's mother, Emma, about it unless Meg backed off. Not wanting to hurt her mother, Meg complied.
Later, Meg became attracted to the rich, mysterious Tonio Reyes. Meg was attracted to his power and even though he was married, they started having an affair. When Tonio's marriage ended, he was in danger of being deported so he convinced Meg to marry him. No dummy, Meg knew Tonio was using her and made him sign a pre-nuptial agreement. Meg finally had a taste of the good life. Even though she was rich, however, Meg's pride was still hurt when Tonio started having an affair with Emily Stewart. Wanting to get Tonio's attention back, she claimed to be pregnant. However, the plan backfired and Tonio continued to see Emily. Despondent about her marriage Meg sought comfort with her adopted cousin, Josh Snyder (also known as Rod Landry) and they made love. After, Meg found herself pregnant for real! Finally Meg decided that life with Tonio wasn't worth it and she confronted him about his affair only to have him rough her up. After that, Meg tried to leave but Tonio stopped her by saying that he knew the child wasn't his. Tonio got into a scuffle with his wife and Meg fell down the steps and lost her baby. Soon after, someone tried to kill Tonio; he threatened to say it was Josh if Meg tried to leave again. Meg was now trapped in a loveless marriage. Though trapped, Meg didn't give up hope and when she learned that Tonio had been in cahoots with James Stenbeck and then double-crossed him, she knew she had the leverage she needed to get Tonio out of her life. After her divorce from Tonio, Meg graduated top of her class in nursing school and married (with protests from her brothers) reformed rapist Josh Snyder.
Soon after marrying, the couple moved to Waco, Texas, where Josh's biological father owned an oil refinery. Meg then discovered that she couldn't bear children and the two petitioned to be put on an adoption list. Unfortunately, they were told it could take up to ten years to adopt a baby. Meg tried to get her pregnant older sister, Iva, to let her adopt her baby since Iva had already adopted a child. But Iva balked at the idea of giving up her child, so Meg remained childless. Josh and Meg came back to the farm for a visit on Christmas 1992. Meg visited Memorial shortly before Christmas and in the course of a conversation with Dr. Audrey Samuels learned that her other sister, Ellie, had aborted her malformed fetus. Incensed, Meg told Ellie's husband, Kirk Anderson, and they both blasted Ellie in front of several people at the Yacht Club. In November 1993, Josh came back to Oakdale without Meg, and it was learned that he and Meg were going through some marital difficulties (but those difficulties were not disclosed by Josh). Although not forthcoming about the specifics of the marital difficulties between him and Meg, when Lily told Josh that she was fighting her feelings for Holden in favor of making her marriage to Damian Grimaldi work, Josh hinted to her that maybe it wasn't the best idea for her to fight those feelings. A few days after Thanksgiving, Cal and Emma strongly suggested to Josh that he return to Waco to try and make amends to Meg and give his marriage a fighting chance. Later when Josh and Meg returned to town, in June 1994, for the remarriage of Caleb to Julie Wendall (whom Meg would present with a frilly French maid outfit as a gift), their marriage appeared to be back on track, but there was an undercurrent of tension between Josh and Meg.
Meg returned to the family farm in 2005, proclaiming that her marriage was over. (though giving no details as to why)
En Josh is dan weer de vader van Lily en Rose.. Dus Meg is de stiefoma van Luke en de schoonzus (en tante?) van Lily.quote:Switched pregnancy test with Sierra Estaban Reyes to make Dusty Donovan believe she was pregnant with his child. [May 1986]
Suspect in the murder of James Stenbeck. (Late 1987; not guilty, anyway James wasn't dead)
Aha, ok.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:52 schreef droomkoningin het volgende:
ze heeft m opgegeven voor adoptie... op zo'n manier dat niemand weet dat hij cabot is (andere identiteit dus) en dat zelfs rosanna niet meer kan achterhalen wie of waar hij is... dit om te voorkomen dat james cabot alsnog iets aan kan doen
ik dacht dat de "nep" hal degene was die overleden is? kan me vergissen hoor...quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:37 schreef Toedels het volgende:
En dan die domme muts van dat belspelletje, die altijd net doet of ze de serie al jaaaaren volgt. "Ik moet wel wennen aan de nieuwe Hal....".
Wel vreemd om hem weer in de serie te zien terwijl hij niet meer leeft.
Nee, de echte Hal is doodquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:55 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ik dacht dat de "nep" hal degene was die overleden is? kan me vergissen hoor...
vind het wel leuk dat de "echte" weer terug is... die acteurs zijn 2 heel verschillende types.. die nieuwe klopte voor mijn gevoel niet bij het personage...
de "echte" is wel flink afgevallen trouwens... een beetje steviger vond ik hem beter staan
Ja, dat viel mij op de eerste pagina ookal op. Maar ik vind haar niet echt zo irritant, alleen dat haar OVERAL.. Haar, haar, haar, haar, hoofd, haar, haar, haar...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
Die Meg doet me trouwens denken aan de 'nieuwe' Molly die we op het laatst hadden..
Zij heeft ook zo'n bepaalde irritatiefactor die ik niet kan uitleggen...![]()
Ja ik vind het ook wel een goede zaak, ik ben nl tegen Jenniferquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:45 schreef Ticootje het volgende:
ik vind het wel een actie van rosanna om met craig te trouwen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:56 schreef Ticootje het volgende:
ja jennifer vind ik wel heel erg vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga maar eens ff wat spoilers lezen..
know'm sayin?
word? word.
Die echte Hal heeft ook zelfmoord gepleegd, en dat hij nu mager is is omdat zijn moeder maanden terug was overleden , hij heeft dat nooit echt verwerkt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:55 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ik dacht dat de "nep" hal degene was die overleden is? kan me vergissen hoor...
vind het wel leuk dat de "echte" weer terug is... die acteurs zijn 2 heel verschillende types.. die nieuwe klopte voor mijn gevoel niet bij het personage...
de "echte" is wel flink afgevallen trouwens... een beetje steviger vond ik hem beter staan
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:59 schreef Michellee het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:50 schreef k_i_m het volgende:
Die andere Hal heeft een ongeïnterresseerd hoofd. Bij alles wat hij zegt kijkt hij erbij alsof het hem niks kan schelen. Alsof ie bedenkt wat voor boodschappen hij nog moet doen, en of hij zo nog gaat schijten, of dat hij daar nog even mee wacht, etc.
Bah.
Gefeliciteerd nog he?quote:
Volgens mij moet jij een nieuw Topic in MEN openen hoor !!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:34 schreef sativa het volgende:
het gaat weer goed daar in Oakdale.
wie weet wat meer over die foto van Carly's vader?
Lieve schat ik zei toch dat ik niet goed weet hoe dat moetquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:37 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij een nieuw Topic in MEN openen hoor !!
Hier een link van de atwt spoilertopicquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:42 schreef sativa het volgende:
[..]
Lieve schat ik zei toch dat ik niet goed weet hoe dat moet
Nee, dat was die Doc Reese ofzo die door Bonnie (quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hij is gewoon vertrokken.. Hij heeft niets misdaan en zit ook niet in de bak.
@Kap_Pan; ik denk dat jij die gast bedoelt waar Margo mee vreemd is gegaan?! Of is hij ook 'gewoon' vertrokken?
Wil is de zoon van Barbara, en die agente heet Margo.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:33 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, ja die Will is toch de zoon van die politieagente? Ik weet eigenlijk niet meer hoe ze heet.. Het is die vrouw, tweede van links, op het plaatje in de OP.
Doc Reese is niet vermoord toch? Jij bedoelt Thurgood Marshall Traversquote:Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nee, dat was die Doc Reese ofzo die door Bonnie () vermoordt is.
Jij hebt het waarschijnlijk weer over die gast die met Susan getrouwd was.
Waar die Walker Daniels heen is vraag ik me nu ook af.
En Ben zie je ook niet al te vaak. En waar is John?
Bonnie heeft die advocaat neergeschoten. Dat was toch geen Doc? Doc is vreemd gegaan met Margo, Walker heeft een relatie-iets gehad met Barbara en die gast die door Bonnie is vermoord die heeft een affaire gehad met hoe-heet-ze-ookalweer-die-moeder-van-Bonnie?!quote:Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nee, dat was die Doc Reese ofzo die door Bonnie () vermoordt is.
Jij hebt het waarschijnlijk weer over die gast die met Susan getrouwd was.
Waar die Walker Daniels heen is vraag ik me nu ook af.
En Ben zie je ook niet al te vaak. En waar is John?
Marshall had geen relatie met Jessica, hij heeft haar verkracht.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Bonnie heeft die advocaat neergeschoten. Dat was toch geen Doc? Doc is vreemd gegaan met Margo, Walker heeft een relatie-iets gehad met Barbara en die gast die door Bonnie is vermoord die heeft een affaire gehad met hoe-heet-ze-ookalweer-die-moeder-van-Bonnie?!
Walker is gewoon weg, Ben en John hebben even geen verhaallijnen.
Die gast waar Susan mee getrouwd was, was een blanke. Ik vergis me snel in mensen, maar dat onthoudt ik nog net wel
Ga toch weg.. Beetje een affaire hebben, en als het niet meer bevalt gaan huilen dat meneer je verkracht hebt. Ja doeiquote:Op zondag 4 februari 2007 21:52 schreef sativa het volgende:
[..]
Marshall had geen relatie met Jessica, hij heeft haar verkracht.
Tnx!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Angelic_Rose het volgende:
[afbeelding]
Marshall Travers
[afbeelding]
Walker Daniels (aan de rechterkant uiteraard, links is BarBar)
[afbeelding]
Doc Reese..![]()
Voor de mensen die even in de war waren wie nou wie was...![]()
Ik dacht dat zijn vader overleden was ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:51 schreef maril het volgende:
[..]
Die echte Hal heeft ook zelfmoord gepleegd, en dat hij nu mager is is omdat zijn moeder maanden terug was overleden , hij heeft dat nooit echt verwerkt.
Ik vond het juist een vreselijk saaie aflevering met veel te veel geklef.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vond het wel een mooie aflevering gister, met die muziek en die verhaallijnen die in elkaar overgingen etc..
Alleen ik heb zo'n gruwelijke bloedhekel aan die Casey, toen die daar op dat dak stond van Gwen, samen met Celiadacht ik 'gooi hem eraf, duw hem, somebody please'...
![]()
En hot 'n steamy ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vond het wel een mooie aflevering gister, met die muziek en die verhaallijnen die in elkaar overgingen etc..
Het is net een grote baby. En dat moet vader worden.quote:Alleen ik heb zo'n gruwelijke bloedhekel aan die Casey, toen die daar op dat dak stond van Gwen, samen met Celiadacht ik 'gooi hem eraf, duw hem, somebody please'...
![]()
Craig staat bij mij op plaats 2.....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:27 schreef Angelic_Rose het volgende:
Maar mijn favo karakter uit ATWT is toch nog steeds Craig..Moet altijd zo om hem lachen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand trouwens hoever Nederland precies op Amerika achterloopt met ATWT?I need a drink, a man, or a massage. Or a drunken massage by a man.
een dik jaar,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:58 schreef CrazyThing het volgende:
Weet iemand trouwens hoever Nederland precies op Amerika achterloopt met ATWT?
Ik erger me ook dood aan haar. Ze verpest heel het serie..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wanneer krijgt Barbar een kogel door d'r hoofd? Al moet ik hem zelf gaan brengen![]()
Oh... ja was ik voor het gemak maar even vergetenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:46 schreef massy het volgende:
Ik geloof niet dat een transsexueel zwanger kan worden. Tenzij ze een baarmoeder hebben geimplanteerd natuurlijk. En het blijft een soap dus alles kan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
Kan opzich wel maar niet transsexueel, maar via een transgender.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:46 schreef massy het volgende:
Ik geloof niet dat een transsexueel zwanger kan worden. Tenzij ze een baarmoeder hebben geimplanteerd natuurlijk. En het blijft een soap dus alles kan![]()
Maar dat Carly ook in zo'n situatie zit. Ik denk dat het nog een beetje "too hot" is voor de VS.quote:Jamie Lee Curtis has one X chromosome and one Y chromosome. For those of you rusty in biology, XY means that she is chromosomally, literally, biologically male. What Jamie Lee wasn't born with were the receptors for her male hormones, so she went back to the genetic sexual default appearing female. Her penis and testicles were never able to be developed.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef Rebbedebje het volgende:
En voor Evil-Cherry eventueel; LET WEL SPOILER-ALERT!!!Weet ik allang meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het komt volgens mij aardig binnenkort.
Ik neem aan dat dit een foutje isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:58 schreef Angelic_Rose het volgende:
Die Gwen bij Craig en Rosanna!![]()
Wel lachen, als die adoptie doorgaat dan krijgt Craig gewoon zijn eigen familielid in huis..![]()
(Als in Craig is de zus van Margo, Margo is de moeder van Casey, Casey is de vader van die kleine)
Oeps...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:11 schreef CrazyThing het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een foutje is..... of gaan we toch nog transeksualiteit in ATWT krijgen?
Nee niet in die zin.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:07 schreef massy het volgende:
Ik heb het gister niet kunnen zien. Maar heeft Jennifer nou Katie en Mike betrapt ??
Ze belde met Dusty en zei: Mike mag nooit te weten komen wat we Craig geflikt hebben.. Maar Mike kwam toen net binnen, en hoorde alles, maar dat had ze niet door want hij ging toen meteen weg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef Michellee het volgende:
Aha! Thanks, maar hoe is Mike erachter gekomen?
P.s. Ik vind het nu wel leuk dat Mike en Katie weer bij elkaar zijn!
Hij is terug hoor. Al een paar weken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:37 schreef Lybo het volgende:
Ff vraagje, ik heb een aantal afleveringen gemist; is de "echte" Hal Munson al terug op het scherm?
Ik weet dat Benjamin Hendrickson is overleden, maar ik had begrepen dat we hier nog een tijdje van hem konden genieten als Hal Munson.
Maandje of 4 dacht ik, eind november kwam Barbara erachter dat Jennifer zwanger was, dat weet ik nog wel. Gwen wat langer volgens mij.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:33 schreef MiLalaa het volgende:
is het niet nog een beetje vroeg om te bevallen? De dames hebben nog amper een buik. Hoe lang zijn ze zwanger?
Is ze al bevallen ??? (kheb t weer niet kunnen zien vandaag)quote:Op maandag 19 februari 2007 17:55 schreef scrub_nurse het volgende:
hm en nog tegelijk ook....en zo te zien is er iets mis met t kind van jen? aan de reactie van dusty af te lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I need a drink, a man, or a massage. Or a drunken massage by a man.
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:36 schreef CrazyThing het volgende:
Heb het vandaag gemist en ik heb morgen vroeg les, dus kan de herhaling ook niet zien. Wil iemand mij misschien een samenvatting geven?
Vooral 1 vraag houdt mij zeer bezig(kan spoiler bevatten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Er werd gezegd dat ze in een ontkenningsfase zit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:52 schreef Koningin het volgende:
Hoe is het gegaan met Jennifer toen ze zag dat het haar baby niet was?
Dus de rest geloofde wel dat het haar kind was? Alleen zij niet...?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:04 schreef maril het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat ze in een ontkenningsfase zit.![]()
4 Maanden is dus echt te weinigquote:Op maandag 19 februari 2007 18:16 schreef alors het volgende:
[..]
Maandje of 4 dacht ik, eind november kwam Barbara erachter dat Jennifer zwanger was, dat weet ik nog wel. Gwen wat langer volgens mij.
Het is en blijft een kind van Barbara.......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Waarom loopt Will nou zo kattig te doen tegen Gwen?
Ja die was ook zo irritant. Kreeg spontaan kippenvel als dat mens in beeld kwam. Vooral toen dat verhaallijntje met haar maar bleef duren .... en duren.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dat is waar..
@CT; Ik ga nog steeds voor Julia 2nd als meest irritante..
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:30 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Het is en blijft een kind van Barbara.......
Sinds Julia ben ik gestopt met kijken en de spoilers gaan lezen.....toen ik wist dat ze eruit ging ben ik weer gaan kijken....want ik wilde ze dood zien gaan....oho.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:51 schreef Moja het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk laatste tijd eigenlijk nooit meer, vind 't een beetje saai worden![]()
Het gaat altijd een beetje op en neer vind ik, dan heeeeel spannend, dan weer saai en dan stijgt de spanning weer....!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:51 schreef Moja het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk laatste tijd eigenlijk nooit meer, vind 't een beetje saai worden![]()
Wanneer je dan op het punt staat niet meer te kijken.........dan gebeurd er weer iets. Gelukkig volgt mijn moeder het al sinds aflevering 1, dus als het spannend wordt, dan hoor ik het welquote:Op maandag 5 maart 2007 08:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het gaat altijd een beetje op en neer vind ik, dan heeeeel spannend, dan weer saai en dan stijgt de spanning weer....!
Nu is het niet spannend en niet saai, beetje er tussen in.
Schrijvers, wat doen jullie!?quote:
Graig wordt volgens mij de nieuwe James......vreselijk iritant!!!! Ik heb trouwens laatst ergens gelezen dat Graig en Roseanna in het eggie ook iets hebben. Ik vind Graig trouwens niet goed kunnen acteren.....of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:48 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Schrijvers, wat doen jullie!?![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, na de aflevering van vandaag heb ik besloten dat Meg wegmoet, Casey lekker naar de universiteit moet gaan in Verwegistan
, dat Celia weer in een kist sinaasappelen (ofzo) moet gaan zitten en weggescheept moet worden naar huis
en dat Craig nou eens een keer moet gaan boeten voor wat hij allemaal uitvreet..
![]()
Het was namelijk al ongeloofwaardig dat hij elke keer gewoon vrijgesproken werd, maar deze keer trap ik er niet meer in..
Verder heb ik besloten dat Paul niet alleen zijn ontblote bovenlijf moet laten zien maar best wat verder mag gaan en dat ehhh.. oeps...Zei ik dat hardop?![]()
En Carly met Andyquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
CCCCCCCCraig...
En Craig en Rosanna zijn een item ja, net als Emily en Holden![]()
Over het algemeen ben ik het met je eens (ook dat van Paulquote:Op maandag 5 maart 2007 22:48 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Zo, na de aflevering van vandaag heb ik besloten dat Meg wegmoet, Casey lekker naar de universiteit moet gaan in Verwegistan
, dat Celia weer in een kist sinaasappelen (ofzo) moet gaan zitten en weggescheept moet worden naar huis
en dat Craig nou eens een keer moet gaan boeten voor wat hij allemaal uitvreet..
![]()
Het was namelijk al ongeloofwaardig dat hij elke keer gewoon vrijgesproken werd, maar deze keer trap ik er niet meer in..
Verder heb ik besloten dat Paul niet alleen zijn ontblote bovenlijf moet laten zien maar best wat verder mag gaan en dat ehhh.. oeps...Zei ik dat hardop?![]()
![]()
Owja!quote:
Ik hoop niet dat ze dit op zijn Days Of Our Lives 3 jaar gaan uitmelkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Owja!
@Juweel; Rosanna weet het, en ze heeft iets tegen Paul gezegd over een voet en iets over de/een baby. Dus dat zal een paar afleveringen zijn ofzo?
Oh begrijp me niet verkeerd, Craig is mijn favo karakter uit ATWT, en ik lig altijd helemaal in een scheur bij alles wat hij doet, maar wat ik ermee probeer te zeggen is dat ik het raar zou vinden als Craig er nu weer gewoon mee weg komt..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:19 schreef Koningin het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik het met je eens (ook dat van Paul).
Maar volgens mij ben ik ongeveer de enige die Craig wel tof vindt. Lekker vanalles doen wat niet mag en kan enzo........heerlijk karakter.
Joh..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:57 schreef Koningin het volgende:
Dat is nou soap he!!
Daarom is het ook altijd zo frustrerend.....!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:11 schreef Juweel het volgende:
Kan iemand mij even discreet vertellen hoe lang het nu gaat duren voor ze erachter komen dat de babies vewisseld zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Zolang James niet dood is, en dan nog, weet je dat hij terug komtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
James Stenbeck komt toch wel terug (is geen spoiler, dat denk ik)...
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:11 schreef maril het volgende:
[..]Er is trouwens ook een spoiler topic.......is misschien makkelijjker praten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt hiervoor, nu kan ik lekker 3 maanden mijn tijd ergens anders instekenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:36 schreef Koningin het volgende:
[..]
Er is trouwens ook een spoiler topic.......is misschien makkelijjker praten..
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:11 schreef maril het volgende:OHNEEEE , niet deze leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weg. ik wil geen andere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. goed dat ik altijd spoilers moet lezen. kan ik nog net een shotje van dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op mn hd opnemen, ter herinnering zegmaar.
oh, en dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is al "mijn" tweede of derde , dus dat vinnik dan weer niet erg. magdat?" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"![]()
ik irriteer me aan Paul. Met z'n lome kop. Ik vind er ook niks aantrekkelijks aan met z'n ondertanden, neus en flaporen (met nb een oorbel). Hij lijkt me meer een pornofilm-acteur.
![]()
Gwen vind ik wel cool, van de nieuwe aanwinsten. Meg daarentegen.. blijft die lang?Be sure to wear some flowers in your hair![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef KWAKje het volgende:
[..]
OHNEEEE , niet deze leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weg. ik wil geen andere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. goed dat ik altijd spoilers moet lezen. kan ik nog net een shotje van dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op mn hd opnemen, ter herinnering zegmaar.
oh, en dezeIk zal op het atwt spoilertopic een mooie banner neerzetten .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is al "mijn" tweede of derde , dus dat vinnik dan weer niet erg. magdat?Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."![]()
Paul een lome kop!? Paul niet lekker!?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:55 schreef MiLalaa het volgende:
ik irriteer me aan Paul. Met z'n lome kop. Ik vind er ook niks aantrekkelijks aan met z'n ondertanden, neus en flaporen (met nb een oorbel). Hij lijkt me meer een pornofilm-acteur.
![]()
Gwen vind ik wel cool, van de nieuwe aanwinsten. Meg daarentegen.. blijft die lang?![]()
![]()
Nee hoor geintje, gelukkig heeft iedereen een andere smaak..![]()
Paul is heeeeeerlijk... Zeker nu zijn haar wat langer word enzo... Jamjam..![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Paul een lome kop!? Paul niet lekker!?![]()
![]()
Nee hoor geintje, gelukkig heeft iedereen een andere smaak..![]()
Paul is heeeeeerlijk... Zeker nu zijn haar wat langer word enzo... Jamjam..![]()
ja ik stond zo versteld van jouw
berichten, ik dacht even wat tegenwicht..
Maar, z'n rol is toch ook niet leuk?Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Wat heb jij toch met oren?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:55 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
Gwen vind ik wel cool, van de nieuwe aanwinsten. Meg daarentegen.. blijft die lang?![]()
Moet gelijk weer aan Marcus van DWTS denken.![]()
En ja, Meg moet weer snel wegwezen!
I wish I were you, so I can be friends with me...![]()
Kijk, wat dat laatste betreft ben ik het wel weer met je eens..quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja ik stond zo versteld van jouw
berichten, ik dacht even wat tegenwicht..
Maar, z'n rol is toch ook niet leuk?![]()
Hij doet het redelijk vind ik, maar op de 1 of andere manier mis ik wel altijd dat kleine beetje extra bij hem..
Als hij kwaad is dan zie ik dat wel, maar ik voel er weinig bij...
Ik heb een beetje het idee alsof hij niet echt met passie aan het acteren is..![]()
Wat een grooooooooooot kind voor een veel te vroeg geboren baby. Gister of eergister (soap-tijd) mochten ze alleen op de IC naar binnen als ze van boven tot onder gedesinfecteerde waren, en vandaag mag hij naar huis![]()
Ik snap dat ze haast hebben, maar er wordt imho énorm gestunteld met die kinderen..![]()
Ja dat snap ik, maar maak het verhaal dan ook zo dat er een paar maanden tussen zit. Niet dat Emily 1 nacht heeft liggen janken en in die tijd gaat dat kind van zwaar kritiek naar enorm en gezond![]()
![]()
Oh jee!Emily is turning evil again..
![]()
![]()
Die laatste blik in haar ogen beviel me totaal niet wel, dus ik kan niet wachten totdat ze weer zo word als vroeger, toen was ze namelijk veel leuker..![]()
![]()
Er mogen zowiezo wel weer wat evil-personen komen.
Beetje slapjes op dat gebied de laatste tijd.
Barbara trekt bijv. ook te veel bij.![]()
Emily heb ik altijd al een van de leukste karakters gevonden. Lekker wisselend!! Ik vind haar (van de jongere vrouwen) ook 1 van de beste actrices in de serie. Wat ik me wel afvraag: wat ziet ze toch in Holden in reallife?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:36 schreef Angelic_Rose het volgende:
Oh jee!Emily is turning evil again..
![]()
![]()
Die laatste blik in haar ogen beviel me totaal niet wel, dus ik kan niet wachten totdat ze weer zo word als vroeger, toen was ze namelijk veel leuker..
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!![]()
Nou ik vraag me eerder af wat Holden in haar ziet in real life..
Ik vind hem, even objectief gezien, aantrekkelijker dan Emily..![]()
hihi, daar zijn de meningen dus duidelijk over verdeeld. Maar wie weet is Holden in reallife wel een echte vent, vind het in atwt zo´n doetjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nou ik vraag me eerder af wat Holden in haar ziet in real life..
Ik vind hem, even objectief gezien, aantrekkelijker dan Emily..Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!![]()
Daarintegen maken ze het karakter Craig kapot.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:14 schreef Koningin het volgende:
Er mogen zowiezo wel weer wat evil-personen komen.
Beetje slapjes op dat gebied de laatste tijd.
Barbara trekt bijv. ook te veel bij.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:41 schreef maril het volgende:
[..]
Daarintegen maken ze het karakter Craig kapot.![]()
Ik kon Katie echt niet uitstaan vrijdag met haar geschreeuw toen Graig de boel in de fik had gestoken..
'MARGO IS HE OK!!??'
Shut up schreeuwlelijk...![]()
![]()
Uberhaupt Katiequote:Op maandag 12 maart 2007 13:16 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik kon Katie echt niet uitstaan vrijdag met haar geschreeuw toen Graig de boel in de fik had gestoken..
'MARGO IS HE OK!!??'
Shut up schreeuwlelijk...![]()
![]()
Margo is nog de normaalste van die familie.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!![]()
Margo is zo'n zeur. Katie vind ik wel een leuk meisje. Alleen ze kan zo hysterisch kijken met zo'n bambi-oogopslag.I need a drink, a man, or a massage. Or a drunken massage by a man.![]()
Arrogantie ten top vandaag bij Carly
En wat een irritant k*tkind is dat zusje van Henry, vond ik gelijk al.
Net een mini katie.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
Ik vind Lily leuker met Keith als met holden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef Michellee het volgende:
Ik vind dat nieuwe kapsel van Lily echt leuk!!Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."![]()
Mee eens..quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:29 schreef Michellee het volgende:
Oh nee Holden en Lily moeten bij elkaar blijven!
Dat nieuwe kapsel dat we over een tijdje bij Paul gaan zien, laat hem echt lijken op een county zanger..Hij mist alleen nog een gitaar.![]()
Het haar van Lily maakt haar echt wat jonger/frisser..![]()
En Keith, Meg, Celia en nog een paar anderen, mogen van mij weg..![]()
Ondanks dat ik Craig heel irritant vind, vind ik het wel jammer, dat ze hem gaan vervangen door een gozer met donker haar..En hij lijkt helemaal niet op deze Craig..Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Ik vind Lily er geweldig uitzien met dat nieuwe kapsel..![]()
En Keith moet opzouten, rare flapdrol..
En hoe leuk ik dat zusje van Henry in het begin vond, hoe irritanter ik haar nu vind worden..
Het is allemaal net een beetje te veel van het goede..
Ik bedoel, laat ze lekker, als Katie bij Henry wil zijn dan komt dat vanzelf wel, maar dat gaat nou eenmaal niet gebeuren want ze wil bij Mike zijn..
Zucht..![]()
En die Casey mag nou best wel eens vertellen dat hij Gwen zwanger heeft gemaakt, wat een watje is dat zeg..
En Celia weg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hiervoor was er toch ook een andere craig? of vergis ik me nou?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:49 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Mee eens..
Dat nieuwe kapsel dat we over een tijdje bij Paul gaan zien, laat hem echt lijken op een county zanger..Hij mist alleen nog een gitaar.![]()
Het haar van Lily maakt haar echt wat jonger/frisser..![]()
En Keith, Meg, Celia en nog een paar anderen, mogen van mij weg..![]()
Ondanks dat ik Craig heel irritant vind, vind ik het wel jammer, dat ze hem gaan vervangen door een gozer met donker haar..En hij lijkt helemaal niet op deze Craig..
keith en meg vind ik ook irritant, net als dat zusje van henri... die mogen dr snel weer uit van mijThere are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!![]()
Geen idee of er een oudere craig was..Had alleen laatst een foto van de nieuwe gezien op de site van CBSquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:55 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
hiervoor was er toch ook een andere craig? of vergis ik me nou?
keith en meg vind ik ook irritant, net als dat zusje van henri... die mogen dr snel weer uit van mij
Die Meg ook gisteren...![]()
![]()
Ze wil gewoon niet erkennen dat Dusty haar niet leuk genoeg vind..
Dat zusje van Henry vind ik juist wel grappig..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
Ze kreeg bericht van Rafael, dat hun moeder Celia nodig had in haar restaurant, Rafael was er ook heengegaan en had zijn cariere en plannen opzij geschoven dus Celia vond dat zij dat ook moest doen..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hoe is Celia weggegaan? (leuk, fulltime werken, maar dan kun je alleen op vrijdagmiddag kijken)
Dus ze is teug gegaan naar haar moeder en broer..
Ik vond het een beetje vreemd, de ene aflevering is er nog niks aan de hand en de aflevering erna gaat ze opeens uit de serie, niet dat ik iets te klagen heb, maar apart vond ik het wel..![]()
![]()
Ja, ik ook. Ik had niet eens meegekregen dat Rafael alweer terug was. Ik heb hem niet eens gemist.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:58 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ze kreeg bericht van Rafael, dat hun moeder Celia nodig had in haar restaurant, Rafael was er ook heengegaan en had zijn cariere en plannen opzij geschoven dus Celia vond dat zij dat ook moest doen..
Ik vond het een beetje vreemd, de ene aflevering is er nog niks aan de hand en de aflevering erna gaat ze opeens uit de serie, niet dat ik iets te klagen heb, maar apart vond ik het wel..![]()
En met Will? Gewoon; "Nou ik moet weg, doei he!" ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:58 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ze kreeg bericht van Rafael, dat hun moeder Celia nodig had in haar restaurant, Rafael was er ook heengegaan en had zijn cariere en plannen opzij geschoven dus Celia vond dat zij dat ook moest doen..
![]()
Nou, ze heeft nog wel "uitgebreid" afscheid van Will, Gwen en zelfs Casey genomen op het beroemde dakterras.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En met Will? Gewoon; "Nou ik moet weg, doei he!" ?
Will heeft een paar keer gevraagd of ze écht niet kon blijven, maar helaas.....voor hem dan. En weg was ze.
Nou ik vond het gister wel spannend, dat Jen de baby hoorde huilen en dat ze gewoon weet dat het haar kind is..
Ben benieuwd hoe dat maandag verder gaat..
Ze zal wel weer door Paul naar huis gestuurd worden met de woorden 'je bent overstuur, ga lekker rusten' ofzo..![]()
![]()
Ik kan niet wachten tot maandag.
Uiteindelijk krijgt Jen haar baby wel terug alleen de vraag is:WANNEER???*Wij2Tjes4Altijd*![]()
Sneller dan we denkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:49 schreef Saskia21 het volgende:
Ik kan niet wachten tot maandag.
Uiteindelijk krijgt Jen haar baby wel terug alleen de vraag is:WANNEER???
Ik kan niet wachten op de reactie van Gwen als die misschien ooit te horen krijgt dat die baby niet vaan haar is......![]()
Wat eindigde die aflevering van vandaag raar zeg..![]()
Helemaal geen spannend muziekje ofzo, nee gewoon pats boem voorbij...![]()
![]()
Ja..dat viel mij ook al op....weirdquote:Op maandag 26 maart 2007 18:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat eindigde die aflevering van vandaag raar zeg..![]()
Helemaal geen spannend muziekje ofzo, nee gewoon pats boem voorbij...![]()
![]()
![]()
Neemijn tv doet het niet, dus ik kan geen atwt zien
![]()
Kut multikabel
Ben zo blij dat Celia weg is. Nu wil ik wel dat het Casey-Gwen- Baby-lijntje voorbij is. En Meg heeft inderdaad een bord voor haar kop. Moest erg denken aan zo'n fout zelfhulpboek. Dat heet: 'He's just not that into you'. Echt perfecte omschrijving.I need a drink, a man, or a massage. Or a drunken massage by a man.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:06 schreef Rebbedebje het volgende:
Neemijn tv doet het niet, dus ik kan geen atwt zien
![]()
Kut multikabel![]()
jah hij doet het weer
![]()
precies in de reclame
neeeh joh!!quote:
zij is cool!!![]()
Gewoon een lieve zus ...Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
Eerder een opdringerige zus.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
Ik vind Maddie ook enorm irritant worden hoor..
En ik vind dat Katie gewoon lekker moet doen wat ze wil en niet zo stiekem moet gaan lopen doen, ik snap er niks van en erger me eraan, want zij en Henry zijn uit elkaar dus niet zo raar doen hoor..![]()
En Paul.. Wat doet die...![]()
Hij was mijn held, maar blijft weinig van over zo, hufter..
![]()
![]()
Nou Paul was echt een enorme eikel vandaag...
Emily is erachter gekomen dat de baby's omgewisseld zijn en wil het aan Jennifer vertellen, maar Paul pakt haar vast en houdt haar tegen..
Ze praten erover en dan komen Will en Gwen binnen omdat Gwen's advocaat een andere zaak heeft ofzo en daarom de rechtzaak moet worden uitgesteld..
Ze zijn naar Paul gegaan om te vragen of hij hun kon helpen, maar ze kwamen dus precies in die ruzie van Emily en Paul binnen en hij was vet lullig bezig..
Hij schreeuwde dat ze het zelf maar moesten uitzoeken en Will zei tegen Paul dat die echt zijn hulp nodig had en toen smeet Paul een soort Gouden Gids naar Will toe met de woorden ' hier zoek maar onder de A van Advocaat'..
Dus met ander woorden 'zoek het zelf maar uit, mag je broer wel wezen maar ik ben er alleen voor je als het mij uitkomt'...
Hypocriet..![]()
![]()
Van je familie moet je het maar hebben.
De een onthoud je de waarheid en de baby,
de ander dringt je pillen op.
Paul doet nu een beetje domquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:51 schreef Koningin het volgende:
PaulZo vind ik hem helemaal niet meer zo aardig.....
Hopelijk gaat Emily gelijk naar Jennifer.![]()
Wedden dat Emily het haar niet verteld...Doen ze wel eens vaker zo in ATWT
Jennifer gaat nu aan de pillen..Kan nooit goed gaan..
En bij die pillen komt natuurlijk drank......quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:02 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Paul doet nu een beetje dom![]()
Wedden dat Emily het haar niet verteld...Doen ze wel eens vaker zo in ATWT
Jennifer gaat nu aan de pillen..Kan nooit goed gaan..![]()
Aflopende zaak dus...
![]()
Paul is een psychopaat, zn vader had tenminste nog humor, en wist van zichzelf dat hij slecht is, Paul denkt nog dat hij het goed doet ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja en dat allemaal dankzij d'r broer..
Ik hoop dat hij er later flink veel spijt van krijgt..![]()
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."![]()
Na vandaag weet ik het zeker, ik ga Paul verstoten als 1 van mijn favo karakters..![]()
Het kost me veel pijn en moeite maar ik vind het een enorme lul geworden eigenlijk, toch nog een 'echte' Stenbeck..![]()
![]()
Ik ga mij steeds meer aan sommige mensen ergeren.![]()
Vooral Maddie en Paul !![]()
Waarom moet alles nou zo lang duren..het lijkt The Bold and The Beautiful wel.![]()
![]()
verstandigquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:21 schreef Angelic_Rose het volgende:
Na vandaag weet ik het zeker, ik ga Paul verstoten als 1 van mijn favo karakters..![]()
Het kost me veel pijn en moeite maar ik vind het een enorme lul geworden eigenlijk, toch nog een 'echte' Stenbeck..![]()
Porn-Paul is een sukkel.
Ik vond de vorige 'degelijke' Paul veel leuker.Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Paul is eerder een kneus!! maar goed.. ATWT moet spannend blijven hequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
verstandigPorn-Paul is een sukkel.
Ik vond de vorige 'degelijke' Paul veel leuker.![]()
Kan me de oudere Paul niet meer heinneren..
..en waarom nou die oorbel in z'n linker oor
Een vriendin van vroeger die ook hoer model is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wie is dat mens die die "andere" pillen aan Jen gaf. Woensdag was dat geloof ik.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
Wisten jullie trouwens dat de oude Mike, Shawn Christian, in Summerland speelt, wat nu op tv is???![]()
ken de serie verder niet echt, maar Lori Loughlin speelt er ook in mee, van Full House van vroegerOp di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
Ja kloptquote:Op zondag 1 april 2007 11:39 schreef Rebbedebje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de oude Mike, Shawn Christian, in Summerland speelt, wat nu op tv is???![]()
ken de serie verder niet echt, maar Lori Loughlin speelt er ook in mee, van Full House van vroeger![]()
Ik zag het toevallig..Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
Go Gwen!![]()
jah, wat een walgelijk verwend rotjoch is dat...quote:
en margo valt me ook tegen met dr bevooroordeelde "zoiets doet mijn zoon toch niet" instelling
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!![]()
De actrice die Margo speelt (Ellen Dolan) zei destijds nog dat haar rol zo soft geworden was en dat ze het daar niet helemaal mee eens was.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:55 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
hiervoor was er toch ook een andere craig? of vergis ik me nou?Scott Bryce
Ik heb echt moeten wennen destijds dat Craig weer in de serie terugkwam en door Hunt Block werd gespeeld. Niet alleen het uiterlijk natuurlijk anders maar ook het hele karakter.
(ik ben begonnen met ATWT te kijken inmiddels alweer bijna 18 jaar geleden ofzotoen het nog op Sky werd uitgezonden)
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2007 14:24:10 ]![]()
Damn, hoe oud ben je dan wel niet?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef SeaOfLove het volgende:
(ik ben begonnen met ATWT te kijken inmiddels alweer bijna 18 jaar geleden ofzotoen het nog op Sky werd uitgezonden)
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk het inmiddels ook al 10 of 11 jaarOp di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:00 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Damn, hoe oud ben je dan wel niet?! [afbeelding]![]()
![]()
![]()
Ik kijk het inmiddels ook al 10 of 11 jaarbijna 32
![]()
![]()
Haha,quote:ik zag in je profiel al dat je van '75 bent, maar kon het niet laten.
ik van '80Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
Ik word helemaal gek van dat irritante verhaallijntje tussen Gwen en Carly. Carly is echt onuitstaanbaar op het moment.
Wel goed dat Henry het nu weet van Katie en Mike. Henry reageerde echt perfect.I need a drink, a man, or a massage. Or a drunken massage by a man.![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik word weer eens een beetje moe van dat hele Carly chantage gedoe..
Elke keer als die miep binnenkomt moet je weer het hele verhaal horen dat Carly haar zoon heeft vermoord..
Ja dat weten we nou wel!![]()
Maar ja goed, ik word van zoveel dingen moe op dit moment..![]()
![]()
Is dat überhaupt wel bewezen dan?
Iris zei tegen Carly dat ze een ijsje mocht halen, toen ze terug kwam lag de wagen op z'n zij en was Carly ijs aan het eten. Nooit is (volgens mij) bewezen dat Carly het ook echt gedaan heeft.
Maar jah, dat kan ik mis hebben, heb ook niet alles gezien.
Sowieso gelul, want dan wordt er misschien wel gemeld dat Carly dat kind vermoord zou hebben, waardoor er dan weer gezegd wordt dat ze de voogdij over Rory kwijt zou raken, maar ze heeft d'r eigen kids en JJ nooit wat aangedaan en bovendien was ze in die periode zelf nog een kind (mocht het waar zijn), dus ik zie niet in waarom een rechtbank in dat geval de voogdij aan Gwen zou overdragen![]()
En die Maddie, die komt me m'n neus uit!
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl![]()
Carlyop dit moment
Meg
Maddie
Gwenen dat terwijl ik dacht dat ik haar niks zou gaan vinden, na een aflevering gezien te hebben in Canada
Jen en Dusty kissing
inderdaad..Gwen zien gaat al wennen..quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:08 schreef Rebbedebje het volgende:
Carlyop dit moment
Meg
Maddie
Gwenen dat terwijl ik dacht dat ik haar niks zou gaan vinden, na een aflevering gezien te hebben in Canada
Jen en Dusty kissing![]()
![]()
Jen en Dusty
Wat ik me dan afvraag he, ik ben niet geheel thuis in de wereld van de vaderschapstesten, maar zal die test ook niet aantonen dat het dna van die baby en Casey deels hetzelfde is?
Ik bedoel, we weten allemaal dat die loser niet de vader is van 'Rory', maar het zijn wel neven van elkaar..![]()
Vroeg ik me gewoon af..![]()
*En hier weer verder: Nummertje 23!
[ Bericht 6% gewijzigd door Angelic_Rose op 09-04-2007 13:49:41 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: