abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 februari 2007 @ 13:47:39 #101
127004 maril
Smeetsfan
pi_45969372
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:33 schreef Nuna het volgende:

[..]

Haha, ja die Will is toch de zoon van die politieagente? Ik weet eigenlijk niet meer hoe ze heet.. Het is die vrouw, tweede van links, op het plaatje in de OP .
Wil is de zoon van Barbara, en die agente heet Margo.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_45971753
Is Doc Reese vermoord? Heb ik dat gemist??? Waarom is hij vermoord?
  zondag 4 februari 2007 @ 15:08:27 #103
123170 alors
zlata1234
pi_45972286
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Nee, dat was die Doc Reese ofzo die door Bonnie ( ) vermoordt is.
Jij hebt het waarschijnlijk weer over die gast die met Susan getrouwd was.

Waar die Walker Daniels heen is vraag ik me nu ook af.
En Ben zie je ook niet al te vaak. En waar is John?
Doc Reese is niet vermoord toch? Jij bedoelt Thurgood Marshall Travers Echt kut dat die dood is
Rick heette die gast van Susan toch? Die psycho dokter
know'm sayin?
word? word.
pi_45972790
Oh Marshall! Maar wat is er dan met Doc gebeurd?
pi_45974487
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Nee, dat was die Doc Reese ofzo die door Bonnie ( ) vermoordt is.
Jij hebt het waarschijnlijk weer over die gast die met Susan getrouwd was.

Waar die Walker Daniels heen is vraag ik me nu ook af.
En Ben zie je ook niet al te vaak. En waar is John?
Bonnie heeft die advocaat neergeschoten. Dat was toch geen Doc? Doc is vreemd gegaan met Margo, Walker heeft een relatie-iets gehad met Barbara en die gast die door Bonnie is vermoord die heeft een affaire gehad met hoe-heet-ze-ookalweer-die-moeder-van-Bonnie?!

Walker is gewoon weg, Ben en John hebben even geen verhaallijnen.

Die gast waar Susan mee getrouwd was, was een blanke. Ik vergis me snel in mensen, maar dat onthoudt ik nog net wel
pi_45978550
Dokter Rick Dekker was idd die psycho arts die met Susan ging en die Alison bijna vermoord had..
Doc Reese is naar mijn weten vertrokken nadat het allemaal te lastig voor hem werd, en die andere arts, dokter Walker Daniels, had iets met Barbara toen ze blind werd/was, maar is vertrokken nadat hij erachter kwam dat ze weer in haar oude gewoontes terugviel..
  zondag 4 februari 2007 @ 18:31:14 #107
127004 maril
Smeetsfan
pi_45979491
Marshall is door toe doen van Bonnie door het raam gevallen
pi_45989238
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:18 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Bonnie heeft die advocaat neergeschoten. Dat was toch geen Doc? Doc is vreemd gegaan met Margo, Walker heeft een relatie-iets gehad met Barbara en die gast die door Bonnie is vermoord die heeft een affaire gehad met hoe-heet-ze-ookalweer-die-moeder-van-Bonnie?!

Walker is gewoon weg, Ben en John hebben even geen verhaallijnen.

Die gast waar Susan mee getrouwd was, was een blanke. Ik vergis me snel in mensen, maar dat onthoudt ik nog net wel
Marshall had geen relatie met Jessica, hij heeft haar verkracht.
  zondag 4 februari 2007 @ 22:27:17 #109
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_45991090
Oh ja, ik was in de war met die namen.
Doc was die vervelende sporter (die ik alweer vergeten was) die Margo wel wou nemen, maar uiteindelijk Jessica nam (de hoer) Of was het andersom?
En bij die Marshall moet ik op de een of andere manier ook aan die 2 denken. Jessica ja, maar Margo ook?
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_45991563
Marshall was die enge creap die Jessica verkracht had..
En Doc was idd diegene die eerst Margo zat te verleiden, maar die daarna met Jessica het nest indook, waardoor Jessica vervolgens zwanger raakte en Ben dacht dat het van hem was..
pi_45992261

Marshall Travers

Walker Daniels (aan de rechterkant uiteraard, links is BarBar)

Doc Reese..

Voor de mensen die even in de war waren wie nou wie was...
pi_45998167
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:52 schreef sativa het volgende:

[..]

Marshall had geen relatie met Jessica, hij heeft haar verkracht.
Ga toch weg.. Beetje een affaire hebben, en als het niet meer bevalt gaan huilen dat meneer je verkracht hebt. Ja doei
pi_45998723
ik vind het nog steeds balen dat Marshall Travers dood is
pi_46005620
tvp..

Ik was het topic een lange tijd kwijt.. ik zocht onder de categorie: TV/FILM.
I ♥ PB
  maandag 5 februari 2007 @ 16:42:16 #115
71384 Urnie
.... is een zij
pi_46011225
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Angelic_Rose het volgende:
[afbeelding]
Marshall Travers

[afbeelding]
Walker Daniels (aan de rechterkant uiteraard, links is BarBar)

[afbeelding]
Doc Reese..

Voor de mensen die even in de war waren wie nou wie was...
Tnx!
Die Doc Reese was ik alweer vergeten, maar ik vond het ook een kwal, dus.....
Maar ik vind het wel jammer dat Walker met de noorderzon vertrokken is.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_46011683
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:51 schreef maril het volgende:

[..]

Die echte Hal heeft ook zelfmoord gepleegd, en dat hij nu mager is is omdat zijn moeder maanden terug was overleden , hij heeft dat nooit echt verwerkt.
Ik dacht dat zijn vader overleden was ?
Naja het blijft raar 'm te zien wetende dat ie in het echt niet meer leeft.
Da's eigenlijk net zo bij de B. and the B...je ziet de actrice die Sally Spectra speelt nu ook nog terwijl die ook al overleden is.
Zulke dingen heb je gewoon als je 1 - 2 jaar achter loopt.
pi_46037523
Ik vond het wel een mooie aflevering gister, met die muziek en die verhaallijnen die in elkaar overgingen etc..
Alleen ik heb zo'n gruwelijke bloedhekel aan die Casey, toen die daar op dat dak stond van Gwen, samen met Celia dacht ik 'gooi hem eraf, duw hem, somebody please'...
pi_46038516
ja en celia ook!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_46038725
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vond het wel een mooie aflevering gister, met die muziek en die verhaallijnen die in elkaar overgingen etc..
Alleen ik heb zo'n gruwelijke bloedhekel aan die Casey, toen die daar op dat dak stond van Gwen, samen met Celia dacht ik 'gooi hem eraf, duw hem, somebody please'...
Ik vond het juist een vreselijk saaie aflevering met veel te veel geklef.
Hopelijk worden ze nu weer wat beter.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:37:31 #120
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_46042106
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
En hot 'n steamy ook
quote:
Het is net een grote baby. En dat moet vader worden.

[vooruitblikmode]
Baby: "tatietatietata".
Gwen:"You go this time Casey"
Casey:"Hmm, Whatever"
Gwen:"Well if you don't go i will go again, whatever!"
Casey:"Whatever".
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
pi_46043829
Ja he, op alles wat mensen tegen hem zeggen, zegt die josti 'whatever'..
Gwen zegt het af en toe ook wel, maar ik vind haar juist weer een leuke aanwinst voor de serie..
Will ook trouwens..

En Mike is een watje, in het begin vond ik hem vet sexy maar die vent voegt werkelijk niks toe aan die serie..
Man man, zie je er zo lekker uit en dan heb je zo'n rol, tis toch triest..

Maar mijn favo karakter uit ATWT is toch nog steeds Craig.. Moet altijd zo om hem lachen..
pi_46043916
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:27 schreef Angelic_Rose het volgende:

Maar mijn favo karakter uit ATWT is toch nog steeds Craig.. Moet altijd zo om hem lachen..
Craig staat bij mij op plaats 2.....
Lucinda staat op 1 en die kan echt door niemand van die plek verstoten worden
pi_46044932
Celia moet er echt uit. Hieronder een nieuwtje over Casey(duurt nog wel een half jaar ofzo).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand trouwens hoever Nederland precies op Amerika achterloopt met ATWT?
I need a drink, a man, or a massage. Or a drunken massage by a man.
pi_46045964
Will
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:35:44 #125
127004 maril
Smeetsfan
pi_46048050
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:58 schreef CrazyThing het volgende:

Weet iemand trouwens hoever Nederland precies op Amerika achterloopt met ATWT?
een dik jaar,
pi_46048971
Wanneer krijgt Barbar een kogel door d'r hoofd? Al moet ik hem zelf gaan brengen
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:25:04 #127
165062 Jumbooh
wanna play?
pi_46052443
Wat is er gebeurd vandaag? Ik kon niet kijken!!
pi_46053055
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wanneer krijgt Barbar een kogel door d'r hoofd? Al moet ik hem zelf gaan brengen
Ik erger me ook dood aan haar. Ze verpest heel het serie..

Dusty
pi_46080862
Jennifer en Dusty komen me steeds meer de strot uit.
pi_46081627
Ik zat op het puntje van de bank op het eind bij Casey, Celia en Gwen.....
pi_46081710
Paul is trouwens ook wel
pi_46082895
Aaah ik vind het gewoon vies om naar te kijken hij en Emily, zij moet echt oprotten gewoon Paul hoort bij Rosanna

Weet iemand trouwens wat er is met die foto van Carly haar vader?
know'm sayin?
word? word.
pi_46089142
Emily is eng met die rare kin kop van haar..
Ik vind Paul veel beter passen bij... tja.... iemand zoals ik..

Keith is weer terug... Jippie...
pi_46089490
Heb net op een ander forum begrepen dat Carly in het echte leven is bevallen van een zoon.

http://anne.messageboard.nl/18952/viewtopic.php?t=166
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:14:11 #135
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_46109321
Heeft er iemand toevallig vanochtend ATWT opgenomen? En zat daar het stukje met Gerard Joling bij??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_46109435
Gerard Joling?!!? Heb wel gekeken, maar...?
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:21:36 #137
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_46109640
Oh, sorry. Het was in lijn 4, dat komt tussen/achter ATWT door . Het scheen hilarisch te zijn, maar ik kan niks op internet vinden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_46238346
Wat is die Keith irritant zeg..Holden en Lily horen gewoon bij elkaar
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_46241137
Die Meg mag dr ook wel eens omkleden, die loopt al weken in dat bruine hemdje met veel te diepe decolleté, ranzig gewoon
know'm sayin?
word? word.
pi_46242094
Ja, het is wel erg duidelijk dat die twee nep zijn, zeg maar ^_^
pi_46267554
Wat denken jullie dat er met Carly aan de hand is? Ik weet het niet zeker, maar ik begin een soort raar vermoeden te krijgen dat er in dat consultatiebureau iets heel erg mis is gegaan en dat Carly eerst een jongetje was en dat hij toen beschadigd is en dat ze haar uiteindelijk als meisje hebben opgevoed. Of gaat mijn fantasie nou te ver? Ik hoorde namelijk ooit een soortgelijk verhaal over een man bij oprah en moest er gelijk aan denken bij die scene waarin Carly droomde.
pi_46268612
Lol Ik denk niet dat ik over een spoiler spreek als ik zeg dat Carly gewoon als vrouw geboren is Dát is iets te controversieel voor Amerika, denk ik zo!
pi_46268952
Ja daar heb je ook wel weer een punt. Als ik bedenk hoe overspannen er werd gereageerd toen Casey een condoom liet vallen gaat mijn theorie misschien wat te ver . Maar ik vind wel dat veel tekenen('what did you do to my beautiful babyBOY', en dat incident waar Susan het over had met het consultatiebureau) naar mijn idee wijzen en zou het ergens wel stoer vinden als het zo zou zijn.
pi_46269406
Dat zou zeker wel tof zijn Homoseksualiteit komt er al niet eens in voor, laat staan "erger" dan dat.
pi_46275864
Ik geloof niet dat een transsexueel zwanger kan worden. Tenzij ze een baarmoeder hebben geimplanteerd natuurlijk. En het blijft een soap dus alles kan
pi_46279152
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:46 schreef massy het volgende:
Ik geloof niet dat een transsexueel zwanger kan worden. Tenzij ze een baarmoeder hebben geimplanteerd natuurlijk. En het blijft een soap dus alles kan
Oh... ja was ik voor het gemak maar even vergeten . Ik ben bang dat dit het eind is voor mijn theorietje
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:50:14 #147
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_46279654
Ik heb wel een idee, maar ik ben bang dat als ik dat hier neerzet ik misschien onbedoeld spoiler.
Niet dat ik altijd gelijk heb natuurlijk.

En voor Evil-Cherry eventueel; LET WEL SPOILER-ALERT!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_46281464
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:46 schreef massy het volgende:
Kan opzich wel maar niet transsexueel, maar via een transgender.

Bekend voorbeeld is waarschijnlijk actrice Jamie Lee Curtis, want die is in bezit van een X en Y chromosoom.
quote:
Jamie Lee Curtis has one X chromosome and one Y chromosome. For those of you rusty in biology, XY means that she is chromosomally, literally, biologically male. What Jamie Lee wasn't born with were the receptors for her male hormones, so she went back to the genetic sexual default appearing female. Her penis and testicles were never able to be developed.
Maar dat Carly ook in zo'n situatie zit. Ik denk dat het nog een beetje "too hot" is voor de VS.
pi_46286808
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef Rebbedebje het volgende:

En voor Evil-Cherry eventueel; LET WEL SPOILER-ALERT!!!
SPOILER
Weet ik allang meid En het komt volgens mij aardig binnenkort.
pi_46291976
Misschien blijkt Jack wel haar broer te zijn
pi_46295508
Incest, misschien dat dat Amerika ook wat te ver gaat
pi_46301849
Katie en Mike
know'm sayin?
word? word.
pi_46304223
Ja katie en mike *hot*
pi_46304953
Gerard Joling ? Moet niet gekker worden...die is dan een zoon van Bob, neef van Holden en oom van Hope ? Hahaha
pi_46305309
Katie en Mike... Hot scene... Ben blij dat ze weer bij eilkaar zijn
pi_46368771
Die Gwen bij Craig en Rosanna!
Wel lachen, als die adoptie doorgaat dan krijgt Craig gewoon zijn eigen familielid in huis..
(Als in Craig is de zus van Margo, Margo is de moeder van Casey, Casey is de vader van die kleine)
pi_46368839
Achterneefje heet dat
pi_46369193
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:58 schreef Angelic_Rose het volgende:
Die Gwen bij Craig en Rosanna!
Wel lachen, als die adoptie doorgaat dan krijgt Craig gewoon zijn eigen familielid in huis..
(Als in Craig is de zus van Margo, Margo is de moeder van Casey, Casey is de vader van die kleine)
Ik neem aan dat dit een foutje is ..... of gaan we toch nog transeksualiteit in ATWT krijgen?
pi_46369566
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:11 schreef CrazyThing het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dit een foutje is ..... of gaan we toch nog transeksualiteit in ATWT krijgen?
Oeps...
Correctie: ' Als in Craig is de broer van Margo'...
pi_46371858
De herhalingen van ATWT zullen vanaf maandag 19 februari om 08.50u. beginnen.

Nou ja beginnen, is nog de vraag nog natuurlijk
Keep the faith!!
pi_46372769
Ik heb het gister niet kunnen zien. Maar heeft Jennifer nou Katie en Mike betrapt ??
pi_46373694
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:07 schreef massy het volgende:
Ik heb het gister niet kunnen zien. Maar heeft Jennifer nou Katie en Mike betrapt ??
Nee niet in die zin.
Ze trof ze wel samen in Mike´s kamer en dat zei haar genoeg blijkbaar.
Keep the faith!!
pi_46380743
Waarom hebben Jennifer en Mike eigenlijk ruzie? (Heb wat afleveringen gemist)
pi_46381589
Jennifer en Dusty hadden een plan bedacht om Craig uit de buurt van Jennifer te houden..
Jennifer was Craig aan het uitlokken in het restaurant terwijl Kim en Bob er zaten, en Dusty kwam natuurlijk ook net 'toevallig' binnen..
En toen Craig Jennifer mee naar buiten wilde nemen omdat hij vond dat ze dit niet in het openbaar moesten bespreken viel Jennifer en gaf Craig daar de schuld van..
Zij zei dat hij haar geduwd had, en zo leek het ook.. Uiteraard zat half Oakdale daar dus iedereen kon getuigen dat Craig Jennifer met opzet had geduwd..
Craig moest toen voor de rechter verschijnen en de rechter heeft bepaald dat hij 5 jaar lang niet in de buurt mag komen van Jennifer of de baby..
Mike wist van dit alles niks af, hij dacht dat Jennifer echt door Craig was geduwd, maar Mike kwam er dus achter dat het een complot was van Jen en Dusty en toen werd het Mike teveel..
Dus daarom hebben ze ruzie..
pi_46383389
Aha! Thanks, maar hoe is Mike erachter gekomen?

P.s. Ik vind het nu wel leuk dat Mike en Katie weer bij elkaar zijn!
pi_46386380
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef Michellee het volgende:
Aha! Thanks, maar hoe is Mike erachter gekomen?

P.s. Ik vind het nu wel leuk dat Mike en Katie weer bij elkaar zijn!
Ze belde met Dusty en zei: Mike mag nooit te weten komen wat we Craig geflikt hebben.. Maar Mike kwam toen net binnen, en hoorde alles, maar dat had ze niet door want hij ging toen meteen weg.
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 21:37:41 #167
88651 Lybo
Fryslân Boppe!
pi_46410449
Ff vraagje, ik heb een aantal afleveringen gemist; is de "echte" Hal Munson al terug op het scherm?
Ik weet dat Benjamin Hendrickson is overleden, maar ik had begrepen dat we hier nog een tijdje van hem konden genieten als Hal Munson.
pi_46411334
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:37 schreef Lybo het volgende:
Ff vraagje, ik heb een aantal afleveringen gemist; is de "echte" Hal Munson al terug op het scherm?
Ik weet dat Benjamin Hendrickson is overleden, maar ik had begrepen dat we hier nog een tijdje van hem konden genieten als Hal Munson.
Hij is terug hoor. Al een paar weken.
Keep the faith!!
  maandag 19 februari 2007 @ 17:33:47 #169
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_46462782
is het niet nog een beetje vroeg om te bevallen? De dames hebben nog amper een buik. Hoe lang zijn ze zwanger?
Be sure to wear some flowers in your hair
  maandag 19 februari 2007 @ 17:55:04 #170
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_46463420
hm en nog tegelijk ook....en zo te zien is er iets mis met t kind van jen? aan de reactie van dusty af te lezen?
pi_46464021
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:33 schreef MiLalaa het volgende:
is het niet nog een beetje vroeg om te bevallen? De dames hebben nog amper een buik. Hoe lang zijn ze zwanger?
Maandje of 4 dacht ik, eind november kwam Barbara erachter dat Jennifer zwanger was, dat weet ik nog wel. Gwen wat langer volgens mij.
know'm sayin?
word? word.
pi_46464859
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:55 schreef scrub_nurse het volgende:
hm en nog tegelijk ook....en zo te zien is er iets mis met t kind van jen? aan de reactie van dusty af te lezen?
Is ze al bevallen ??? (kheb t weer niet kunnen zien vandaag)
  maandag 19 februari 2007 @ 19:17:57 #173
131066 scrub_nurse
pi_46466023
  maandag 19 februari 2007 @ 19:19:14 #174
131066 scrub_nurse
pi_46466078
ze draaide een nieuwe gloeilamp in en viel...hup en ze ging bevallen! en ja gwen ook! haha oja en craig en rosanna willen t kind van gwen adopteren en natuurlijk zullen ze die kids wel verwisselen ofzo en dan adopteert ie zn eigen kind ofzo
pi_46482254
Soms is het zó voorspelbaar he!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:53:06 #176
131066 scrub_nurse
pi_46496638
craig wisselt de kids om!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:53:26 #177
131066 scrub_nurse
pi_46496655
en idd voorspelbaar
pi_46551922
Ik heb het ff gemist een paar dagen...
Dus Craig heeft die kinderen van Gwen en Jennifer omgedraait
En is er nou al bekend wat er met Carly's pa is??
pi_46603105
Maar daar komen ze dan toch nu achter of niet?
pi_46714837
Heb het vandaag gemist en ik heb morgen vroeg les, dus kan de herhaling ook niet zien. Wil iemand mij misschien een samenvatting geven?

Vooral 1 vraag houdt mij zeer bezig(kan spoiler bevatten)
SPOILER
  maandag 26 februari 2007 @ 22:58:34 #181
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_46715962
nee, die zit er nog steeds in jammer genoeg
pi_46722851
Hoe is het gegaan met Jennifer toen ze zag dat het haar baby niet was?
pi_46722997
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:36 schreef CrazyThing het volgende:
Heb het vandaag gemist en ik heb morgen vroeg les, dus kan de herhaling ook niet zien. Wil iemand mij misschien een samenvatting geven?

Vooral 1 vraag houdt mij zeer bezig(kan spoiler bevatten)
SPOILER
SPOILER
pi_46723013
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:52 schreef Koningin het volgende:
Hoe is het gegaan met Jennifer toen ze zag dat het haar baby niet was?
Er werd gezegd dat ze in een ontkenningsfase zit.
pi_46723191
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:04 schreef maril het volgende:

[..]

Er werd gezegd dat ze in een ontkenningsfase zit.
Dus de rest geloofde wel dat het haar kind was? Alleen zij niet...?
pi_46723405
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:16 schreef alors het volgende:

[..]

Maandje of 4 dacht ik, eind november kwam Barbara erachter dat Jennifer zwanger was, dat weet ik nog wel. Gwen wat langer volgens mij.
4 Maanden is dus echt te weinig . Dat is nog maar 16 weken.
pi_46837178
Waarom loopt Will nou zo kattig te doen tegen Gwen?
pi_46856040
Wat zien die jongens in Celia... echt met afstand de meest irritante ATWT-er, al is Casey ook bloedirritant op het moment.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:30:07 #189
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46858399
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Waarom loopt Will nou zo kattig te doen tegen Gwen?
Het is en blijft een kind van Barbara.......
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46870941
Dat is waar..

@CT; Ik ga nog steeds voor Julia 2nd als meest irritante..
pi_46877988
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 07:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dat is waar..

@CT; Ik ga nog steeds voor Julia 2nd als meest irritante..
Ja die was ook zo irritant. Kreeg spontaan kippenvel als dat mens in beeld kwam. Vooral toen dat verhaallijntje met haar maar bleef duren .... en duren.

Voor de balans moet ik wel even zeggen dat ik vind dat er de afgelopen jaren ook karakters zijn gecreeerd die ik wel leuk vind. Zoals Henry en Gwen.
pi_46879179
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 20:30 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Het is en blijft een kind van Barbara.......

Ik kijk laatste tijd eigenlijk nooit meer, vind 't een beetje saai worden
  zondag 4 maart 2007 @ 22:25:27 #193
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46922841
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:51 schreef Moja het volgende:
[..]

Sinds Julia ben ik gestopt met kijken en de spoilers gaan lezen.....toen ik wist dat ze eruit ging ben ik weer gaan kijken....want ik wilde ze dood zien gaan....oho.
Het begint nu wel weer te komen om het te volgen.
pi_46931491
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:51 schreef Moja het volgende:

[..]

Het gaat altijd een beetje op en neer vind ik, dan heeeeel spannend, dan weer saai en dan stijgt de spanning weer....!
Nu is het niet spannend en niet saai, beetje er tussen in.
  maandag 5 maart 2007 @ 16:45:20 #195
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46945665
quote:
Op maandag 5 maart 2007 08:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het gaat altijd een beetje op en neer vind ik, dan heeeeel spannend, dan weer saai en dan stijgt de spanning weer....!
Nu is het niet spannend en niet saai, beetje er tussen in.
Wanneer je dan op het punt staat niet meer te kijken.........dan gebeurd er weer iets. Gelukkig volgt mijn moeder het al sinds aflevering 1, dus als het spannend wordt, dan hoor ik het wel
pi_46959546
Craig wat doe je!?
  maandag 5 maart 2007 @ 22:38:47 #197
127004 maril
Smeetsfan
pi_46959658
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:36 schreef Angelic_Rose het volgende:
Craig wat doe je!?
Wat doen de schrijvers bedoel je.
  maandag 5 maart 2007 @ 22:43:52 #198
71384 Urnie
.... is een zij
pi_46959874
Kunnen de schrijvers die Meg en Keith er niet rap uitschrijven? Ik erger me dood aan die 2.
En dat nieuwe kapsel van Lily doet haar ook geen goed.

Dusty daarentegen...
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_46960054
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:38 schreef maril het volgende:

[..]

Wat doen de schrijvers bedoel je.
Schrijvers, wat doen jullie!?

Zo, na de aflevering van vandaag heb ik besloten dat Meg wegmoet , Casey lekker naar de universiteit moet gaan in Verwegistan , dat Celia weer in een kist sinaasappelen (ofzo) moet gaan zitten en weggescheept moet worden naar huis en dat Craig nou eens een keer moet gaan boeten voor wat hij allemaal uitvreet..
Het was namelijk al ongeloofwaardig dat hij elke keer gewoon vrijgesproken werd, maar deze keer trap ik er niet meer in..

Verder heb ik besloten dat Paul niet alleen zijn ontblote bovenlijf moet laten zien maar best wat verder mag gaan en dat ehhh.. oeps...Zei ik dat hardop?

dinsdag 6 maart 2007 @ 10:04:39 #200
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46966965
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:48 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]
Schrijvers, wat doen jullie!?

Zo, na de aflevering van vandaag heb ik besloten dat Meg wegmoet , Casey lekker naar de universiteit moet gaan in Verwegistan , dat Celia weer in een kist sinaasappelen (ofzo) moet gaan zitten en weggescheept moet worden naar huis en dat Craig nou eens een keer moet gaan boeten voor wat hij allemaal uitvreet..
Het was namelijk al ongeloofwaardig dat hij elke keer gewoon vrijgesproken werd, maar deze keer trap ik er niet meer in..
Verder heb ik besloten dat Paul niet alleen zijn ontblote bovenlijf moet laten zien maar best wat verder mag gaan en dat ehhh.. oeps...Zei ik dat hardop?
Graig wordt volgens mij de nieuwe James......vreselijk iritant!!!! Ik heb trouwens laatst ergens gelezen dat Graig en Roseanna in het eggie ook iets hebben. Ik vind Graig trouwens niet goed kunnen acteren.....of ligt dat aan mij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')