2 minds, 1 thoughtquote:Op maandag 9 april 2007 17:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik dacht juist precies het tegenovergestelde..![]()
Ik vind dat Jennifer het geweldig doet, en heb echt medelijden met Gwen op dit moment..
Casey is wel de vaderquote:
Oh ja, die omruilactie was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Casey is wel de vaderAlleen die baby waarbij DNA test op is gedaan is niet gwen haar baby maar van Jennifuuuur die Craig heeft omgeruild in het ziekenhuis
Want eigenlijk is Gwen haar baby overleden maar omdat ze omgeruild zijn denkt jennifuuur dat haar baby is overleden en dat Gwen haag baby nog leeft terwijl het andersom is
Damn ik moet andere hobby's zoeken
Oh en vergeten;quote:Op zaterdag 7 april 2007 schreef Rebbedebje in het vorige topic;
Carly op dit moment
Meg
Maddie![]()
Gwenen dat terwijl ik dacht dat ik haar niks zou gaan vinden, na een aflevering gezien te hebben in Canada
Jen en Dusty kissing![]()
Vind het echt geweldig dat jij als man naar ATWT kijkt!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Casey is wel de vaderAlleen die baby waarbij DNA test op is gedaan is niet gwen haar baby maar van Jennifuuuur die Craig heeft omgeruild in het ziekenhuis
Want eigenlijk is Gwen haar baby overleden maar omdat ze omgeruild zijn denkt jennifuuur dat haar baby is overleden en dat Gwen haag baby nog leeft terwijl het andersom is
Damn ik moet andere hobby's zoeken
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:08 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Gwen best irritant momenteel, en volgens mij wordt het allemaal irritanter..
Nou ik vind de verhaallijnen momenteel idd er irritant, vind het de laatste tijd ook niet zo erg dat ik moet werken....quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:18 schreef Smittend het volgende:
[..]
ik vind ze momenteel allemaal irritant.
Misschien ga ik na zo'n 18 jaar gekeken te hebben maar eens stoppen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |