Denk dat Eddy wel tegen een stootje kan.quote:
Nope. Niet meer. Heb 'm ff opnieuw gekopieerd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar is die OP nu in wiki kaduk of hoe zit dat?
Okido.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Niet meer. Heb 'm ff opnieuw gekopieerd.
Niet als Roel er is..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:09 schreef D.Rose het volgende:
en ik dacht dat degene die sloot een nieuwe moest openen?
Nee hoor, ik blijf ook zeker luisteren!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:09 schreef Toad het volgende:
[..]
Okido.![]()
Ben ik de enige die naar Giel gaat luisteren vannacht of hoe zit dat?
aont maornquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:08 schreef IedeK. het volgende:
Tot morgen!![]()
Nu effe filmpje kijken en dan pitten.![]()
[afbeelding]
Hoelaat is dat?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:09 schreef Toad het volgende:
[..]
Okido.![]()
Ben ik de enige die naar Giel gaat luisteren vannacht of hoe zit dat?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Roel is het broertje van SunChaser?
Eerst Giel van 1 tot 4.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Doet Michiel de Freaknacht
Dan ben ik er om 1.00 ook nog
Oh ok... da's ook niet vervelend... tot danquote:
Omdat dit gewoon een heerlijk nummer isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:59 schreef D.Rose het volgende:
Waarom een plaat aanvragen dagelijks op de radio is
gemistquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:13 schreef -Hans- het volgende:
The Automatic - Monster !
Is it a badeend? is it a badeend!?
Ik zeg ook niet dat het een onaardig nummer is, een request lijkt me gewoon erg geschikt om iets aan te vragen wat je anders niet zou horenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Omdat dit gewoon een heerlijk nummer is
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:16 schreef Seraphina het volgende:
Hahahaha *late zwaai naar Domien*
Ik ga zo naar bedje toe, dus zal de Freaknacht weer missen.
sms, waarin alleen Koop - Come To Me stond...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een onaardig nummer is, een request lijkt me gewoon erg geschikt om iets aan te vragen wat je anders niet zou horen
Enne, wat had je als onderwerp in je mailtje gezet, zodat het eruit sprong?
Lekker nummer zekerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Omdat dit gewoon een heerlijk nummer is
kan ik wat voor je in het vet gooien?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:23 schreef MutZ het volgende:
Tis wel ineens helemaal dood hier
Puur genieten hoor! gewoon fucking live vanuit, Vera, Grunn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:23 schreef MutZ het volgende:
Tis wel ineens helemaal dood hier
Welke band??quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Puur genieten hoor! gewoon fucking live vanuit, Vera, Grunn.![]()
al spreekt deze band mij op dit moment nog niet echt aan.
Ja, lekker... Doe maar wat!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kan ik wat voor je in het vet gooien?
Ben de naam even kwijt (zal corton zo wel even zeggen), ze kwamen geloof ik uit Ierland ofzo.quote:
The Answer kan mij over het algemeen wel bekorenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben de naam even kwijt (zal corton zo wel even zeggen), ze kwamen geloof ik uit Ierland ofzo.
edit:
Het antwoord is: The Answer.(zo heet de band dus).
Hequote:
Doe maar wat het makkelijkste voor jou isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:38 schreef D.Rose het volgende:
oja, ik heb een frikandel, een viandel, een mexicano en een kaassouffle
kiest u maar
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
He
Ik had op deze post een dubbelzinnige reactie geplaatst.
Nu kom ik terug en was de pagina 'niet gevonden'
Het was best te doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
The Answer kan mij over het algemeen wel bekoren
Ik hoorde vanmiddag al een nummer van ze, Under The Sky... Was bij Coenquote:
ik heb net gebakken, te laat dusquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:40 schreef Markeerstift het volgende:
als je dan toch gaat bakken.. doe mij maar n frikandel!
het makkelijkste was als jij één van de vier koosquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Doe maar wat het makkelijkste voor jou is
Jammer dat ik niet de hele show heb gehoord, want Under The Sky heb ik volgens mij gemist.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag al een nummer van ze, Under The Sky... Was bij Coen
Nou moequote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het makkelijkste was als jij één van de vier koos
nu zijn ze al op
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik bak nog wat nieuwe, er kwamen meer verzoekjes
Tot straksquote:
Goosh, is idd best lekkerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Dacht al waar ken ik Goosh (?) van, nou van deze plaat dus. (lekker up-tempo liedje)
borisz cy a straks!
Ah, dank jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:01 schreef Sirolf het volgende:
En hier is het fragment van MutZ in Ekstra Weekend van een uurtje terug: http://www.zshare.net/aud(...)eekend_mutz-mp3.html
Reeds toegevoegd aan wiki.
Zal de leeftijd wel zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nog even geduld, ben nog niet opgestaan
Brainstorm, die ga ik maar weer eens ff opzoeken in de 'grote boze muziekcollectie van MutZ'quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Brainstorm uit Letland staat toch ook op Noorderslag
Die deden een paar jaar geleden nog mee met het Songfestival met het liedje My Star... wat een van de beste songfestivalliedjes ever is
*frikandel paktquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, de film
er was nog geen reclame
*bord vol frikandellen neerzet
Hmjamquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, de film
er was nog geen reclame
*bord vol frikandellen neerzet
Ik moet wel een beetje aan m'n lijn denken...quote:
*dubbelzinnige opmerking achterwege laatquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik moet wel een beetje aan m'n lijn denken...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:26 schreef Toad het volgende:
Ik zat net te denken, hoe zou het met D.C. Lama zijn? Zou hij nog terugkomen straks?
Je durft hem gewoon niet te makenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*dubbelzinnige opmerking achterwege laat
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:26 schreef Toad het volgende:
Ik zat net te denken, hoe zou het met D.C. Lama zijn? Zou hij nog terugkomen straks?
Jajaquote:
spammen! mail! sms!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:37 schreef Toad het volgende:
Oke Fokkers, allemaal verzamelen.
Hoe halen we Giel naar dit forum?
Welkom terug, borisz!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:38 schreef borisz het volgende:
niets op tv, dus ik ben er weer
Gabriel Rios live![]()
shake hands, zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:41 schreef borisz het volgende:
tja het is dat er geen bozenegermuziekradio is dat ik er ben nu![]()
Geen bozenegermuziekradio vanavond? M'n visite is weer vertrokken, ik zit nu even uur 3 terug te luisteren, heb net het vorige topic doorgebladerd en ik wil toch wel weten waarom iedereen zo dubbel lach hier. En ik wil MutZ horen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:41 schreef borisz het volgende:
tja het is dat er geen bozenegermuziekradio is dat ik er ben nu![]()
nee live vanuit eurosonicquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen bozenegermuziekradio vanavond? M'n visite is weer vertrokken, ik zit nu even uur 3 terug te luisteren, heb net het vorige topic doorgebladerd en ik wil toch wel weten waarom iedereen zo dubbel lach hier. En ik wil MutZ horen!
die blijven lekker iddquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:52 schreef -Hans- het volgende:
royksopp (Eple) maak mij even blij zeg, geweldig !
Dat gepruts met dat bellen en nu zit ik de DEUTSCHE SCHALLPLATTE UND ALSO MATTHIAS REIM!!!!111!! te luisteren van Gerard.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:49 schreef MutZ het volgende:
Je hebt echt wat gemist Cee! Echt kwaliteitsradio
Hij blijft leuk iddquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat gepruts met dat bellen en nu zit ik de DEUTSCHE SCHALLPLATTE UND ALSO MATTHIAS REIM!!!!111!! te luisteren van Gerard.![]()
Ik blijf 'm leuk vinden.
uur 1 en 3 waren erg goed, vooral uur 1 toen Veenstra, Damien Rice - 9 crimes, ging zingen op zeer aparte wijze (ik vind die versie nu al beter dan het origineel, wat sowieso een bout plaat is).. Ik ga de uitzending ook nog wel een keer terugluisteren want het was erg komisch.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen bozenegermuziekradio vanavond? M'n visite is weer vertrokken, ik zit nu even uur 3 terug te luisteren, heb net het vorige topic doorgebladerd en ik wil toch wel weten waarom iedereen zo dubbel lach hier. En ik wil MutZ horen!
Je hoort de plaat niet vaak maar als ze de plaat draaien dan vind ik het altijd wel top.quote:
Mss juist omdat je hem niet vaak hoort dat die leuk blijft...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:59 schreef -Hans- het volgende:
Je hoort de plaat niet vaak maar als ze de plaat draaien dan vind ik het altijd wel top.![]()
Tssss! Zo'n schitterende OP en dan vragenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:01 schreef IedeK. het volgende:
Waar kun je ekstra weekend terugbeluisteren?![]()
Dat denk ik ook, want het is geen liedje wat uitblinkt qua tekst enzo.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mss juist omdat je hem niet vaak hoort dat die leuk blijft...
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tssss! Zo'n schitterende OP en dan vragen.
Check http://audio.omroep.nl/radio3/ en ff naar de juiste datum en tijd zoeken.
Nee, maar de muziek die eronder zit is natuurlijk niet heel standaard... Maar het is wel een nummer wat als ik het te vaak hoor, niet meer kan horen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, want het is geen liedje wat uitblinkt qua tekst enzo.![]()
Jup, daar heb je wel gelijk in (het is idd ook een nummer wat ik niet al te vaak moet horen).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, maar de muziek die eronder zit is natuurlijk niet heel standaard... Maar het is wel een nummer wat als ik het te vaak hoor, niet meer kan horen...
Oeh, dat zou wel tof zijn... en ook Love's A Game... Maar dat is meer persoonlijk, omdat dat nummer speciale herinneringen oproeptquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, daar heb je wel gelijk in (het is idd ook een nummer wat ik niet al te vaak moet horen).
Zometeen dan eindelijk The Magic Numbers, hopelijk doen ze ook Take a Change..
uhhm die ken ik niet maar laat ze het maar spelen, ben benieuwd hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oeh, dat zou wel tof zijn... en ook Love's A Game... Maar dat is meer persoonlijk, omdat dat nummer speciale herinneringen oproept
Veenstra Veenstra en zingen levert echt mooie radio opquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uhhm die ken ik niet maar laat ze het maar spelen, ben benieuwd hoor.
Heb net Veenstra gehoord waar hij nightcrime aan het "zingen" was (min 20 uur 1), mijn hemel ik lig weer dubbel hoor! Ze zouden dat fragment eigenlijk moeten gaan gebruiken als jingle ofzo
9 Crimesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb net Veenstra gehoord waar hij nightcrime aan het "zingen" was (min 20 uur 1), mijn hemel ik lig weer dubbel hoor! Ze zouden dat fragment eigenlijk moeten gaan gebruiken als jingle ofzo
Ja, idd! echt lachen om te horenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra en zingen levert echt mooie radio op
Oja, foutje bedankt.quote:
zit het ook net na te luisteren! geweldig! en die Domien: nee, dat is niet Sandstorm maar ik weet ook niet wie. Ja, met Erwin. terug uit Duitsland.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, idd! echt lachen om te horenMichiel: "Ik weet het niet hoor maar dit is niet Sandstorm die hier hangt"
vervolgens wordt het steeds komischer en komischer. "hoe gaan we dit aan de baas uitleggen"
![]()
haha dit is zo lachen om terug te luisteren.
[..]
Oja, foutje bedankt.
Kunnen we zulke fragmentjes ook niet gaan bewaren? Een soort 'best of'quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, idd! echt lachen om te horenMichiel: "Ik weet het niet hoor maar dit is niet Sandstorm die hier hangt"
vervolgens wordt het steeds komischer en komischer. "hoe gaan we dit aan de baas uitleggen"
![]()
haha dit is zo lachen om terug te luisteren.
haha echt geweldig!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:33 schreef evert het volgende:
[..]
zit het ook net na te luisteren! geweldig! en die Domien: nee, dat is niet Sandstorm maar ik weet ook niet wie. Ja, met Erwin. terug uit Duitsland.
Welkom terug, Trixiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:12 schreef B.A.Trix het volgende:
IK was zo druk aant fotosoepen dat ik niet had gezien dat het al 1 uur was.. maarrrrrr ben er weer..![]()
zijn de frikandellen al op??![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:22 schreef MutZ het volgende:
truste all
Geniet nog ff van Giel & Michiel
Ik ben benieuwd..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:21 schreef Toad het volgende:
Ik SMS naar Giel:
Giel, we zijn aan het fokken op forum.fok.nl in het Film, Tv en radio over je radioprogramma en andere 3FM zaken. Sinds kort ook een hobby van Gerard Ekdom, Domien en Michiel Veenstra, kom je ook langs?
Neequote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:31 schreef B.A.Trix het volgende:
Zitten jullie nu allemaal gekluisterd aan de webcam??![]()
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:35 schreef B.A.Trix het volgende:
Lijkt wel een vliegtuig die opstijgt!![]()
Ja het valt wel een beetje op.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Sjeesus
Ik kom wel weer met een lekker onderwerp binnen he
Staat aan, wat denk jij nou hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:36 schreef B.A.Trix het volgende:
Ja het valt wel een beetje op.Je kan het ook op de cam volgen he..
muziekjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:43 schreef Toad het volgende:
FRANKRIJK!
Ja buiten beeld.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:45 schreef B.A.Trix het volgende:
OPLETTEN ALLEMAAL HET GAAT GEBEUREN!![]()
"maak je altijd veel geluid tijdens de sex Bibi"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:49 schreef broer het volgende:
Het leuke vind ik dat Giel altijd alleen maar stom ouwehoert, maar zodra het om seksapparaten gaat, hangt-ie opeens de journalist uit. "Wat voel je? Hoe gaat het? Wat vind je ervan?"
Af en toe.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:54 schreef Bluezz het volgende:
Heeft ie altijd dit soort dingen snachts?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:55 schreef Bluezz het volgende:
Ja komt op kind, gooi er nog wat fake tegenaan
Nee, eigenlijk niet. Bijft meestal bij een vraag via de telefoon van: wat heb je aanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:54 schreef Bluezz het volgende:Heeft ie altijd dit soort dingen snachts?
Af en toe heeft 'ie wel leuke dingen. Dat gedoe met die sekslijnen (oke dat was behoorlijk kansloos) en hij heeft ook een meisje langs gehad die hem bevredigde.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:01 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Bijft meestal bij een vraag via de telefoon van: wat heb je aan![]()
Maar dit is niet gebruikelijk hoor
Dat was ook in de nacht.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Af en toe heeft 'ie wel leuke dingen. Dat gedoe met die sekslijnen (oke dat was behoorlijk kansloos) en hij heeft ook een meisje langs gehad die hem bevredigde.(al was dat in de ochtend).
Dat meisje dat hem in de uitzending pijpte? Dat was 's nachts, hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:02 schreef Toad het volgende:
en hij heeft ook een meisje langs gehad die hem bevredigde.(al was dat in de ochtend).
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:06 schreef broer het volgende:
[..]
Dat meisje dat hem in de uitzending pijpte? Dat was 's nachts hoor.
ja, dat kan, want dat was wel in de ochtend.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:06 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zeker in de war met moederkoek happen.![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Nou, ik haak af hoor, breezahsletjes die faken op een hobbelpaard, geen zin meer in
Weet zijn dinnetje dat wel?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:06 schreef broer het volgende:
[..]
Dat meisje dat hem in de uitzending pijpte? Dat was 's nachts, hoor.
Probeer het volgende week nog wel ff een keerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Nou, ik haak af hoor, breezahsletjes die faken op een hobbelpaard, geen zin meer in
Ja, doe ik, als ik thuis benquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:08 schreef Impry het volgende:
Probeer het volgende week nog wel ff een keer
Vast wel. Hey, maar probeer anders 'ns Zoeyzo met Ekdom morgen. En anders MetMichiel maandag. Ook tof!quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:10 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik vind het ook een hele mooie tijd om lekker m'n bed in te duiken..
Nog veel plezier allemaalen slaap lekker voor straks!
![]()
Nu dusquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:12 schreef broer het volgende:
Krijgen we nou zodadelijk die andere ook nog?
Na één keer heb ik het wel gehoord, hoor.
Had de eerste gemist :pquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:23 schreef Toad het volgende:
Hup hup, ik ben nu wel in voor de rest van de freak 11 eigenlijk...
Hij maakt flink reclame voor het apparaat, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel heeft gewoon vet hiervoor betaald gekregen ...
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:08 schreef Urvin het volgende:
Ben benieuwd naar die column![]()
Edit: pr0n column
eejjjjjjjj Mutseflutsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:22 schreef MutZ het volgende:
Mogguh
Zo maar eens werken, geen internet, maar wel 3FM
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die moet je wel hebben hoor, legitimatie is verplicht
niet je telefoonnummer vergeten hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:46 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
request gemaild: Faithless - insomnia![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet je telefoonnummer vergeten he
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:51 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ga ook weer even wat forummen en poetsen en koken terwijl Gerard direct zijn zaterdagmiddag naar de [afbeelding] gaat.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:51 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ga ook weer even wat forummen en poetsen en koken terwijl Gerard direct zijn zaterdagmiddag naar de [afbeelding] gaat.
Fantastische uitvinding he, zo'n webcam.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:06 schreef DJKoster het volgende:
Zow, eens kijken wat er zoal voorbij komt op de radio vandaag
Rubyx3, Maria Mena, the Kooks, Van Velzen, Snow Patrol, Fratellis. Ik ga dat lijstje afstrepen, durf te wedden dat ie helemaal doorgestreept is aan het einde van de uitzending.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:06 schreef DJKoster het volgende:
Zow, eens kijken wat er zoal voorbij komt op de radio vandaag
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Rubyx3, Maria Mena, the Kooks, Van Velzen, Snow Patrol, Fratellis. Ik ga dat lijstje afstrepen, durf te wedden dat ie helemaal doorgestreept is aan het einde van de uitzending.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Rubyx3, Maria Mena, the Kooks, Van Velzen, Snow Patrol, Fratellis. Ik ga dat lijstje afstrepen, durf te wedden dat ie helemaal doorgestreept is aan het einde van de uitzending.
kooks kan een streep door heenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Oke.. dan kan ie weer uit, heb ik allemaal al genoeg gehoord..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Tsja... als je zoveel werkt als hem is het moeilijk om dagelijks met nieuwe grappen te komen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:15 schreef Cee het volgende:
Gerard recycled even z'n Henny Stoel grap van gisteravond.
Ik wil nog even toevoegen: The Magic Numbers, Di-Rect. En een oude van Anouk. Verder durf ik niet te gaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:17 schreef Toad het volgende:
Deze kon ook wel in het lijstje van Cee.
Tenzij je van een vibratorstoel en daarop geplaatste dames met bijbehorend gekreun houdtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:27 schreef Cee het volgende:
Heyyy Hans!![]()
Heb gisteren niet de hele Ekstra weekend meegekregen maar wel nageluisterd, en ik ben niet zo'n nachtbraker dus ik heb de Freaknacht voorbij laten gaan. Aan de topics na te lezen heb ik met Giel niet veel gemist.
Ekdom Ekdomquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:27 schreef Ekdom het volgende:
HEEEEY GASTEN!! Daar ben ik dan weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |