Nee, eigenlijk niet. Bijft meestal bij een vraag via de telefoon van: wat heb je aanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:54 schreef Bluezz het volgende:Heeft ie altijd dit soort dingen snachts?
Af en toe heeft 'ie wel leuke dingen. Dat gedoe met die sekslijnen (oke dat was behoorlijk kansloos) en hij heeft ook een meisje langs gehad die hem bevredigde.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:01 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Bijft meestal bij een vraag via de telefoon van: wat heb je aan![]()
Maar dit is niet gebruikelijk hoor
Dat was ook in de nacht.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Af en toe heeft 'ie wel leuke dingen. Dat gedoe met die sekslijnen (oke dat was behoorlijk kansloos) en hij heeft ook een meisje langs gehad die hem bevredigde.(al was dat in de ochtend).
Dat meisje dat hem in de uitzending pijpte? Dat was 's nachts, hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:02 schreef Toad het volgende:
en hij heeft ook een meisje langs gehad die hem bevredigde.(al was dat in de ochtend).
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:06 schreef broer het volgende:
[..]
Dat meisje dat hem in de uitzending pijpte? Dat was 's nachts hoor.
ja, dat kan, want dat was wel in de ochtend.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:06 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zeker in de war met moederkoek happen.![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Nou, ik haak af hoor, breezahsletjes die faken op een hobbelpaard, geen zin meer in
Weet zijn dinnetje dat wel?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:06 schreef broer het volgende:
[..]
Dat meisje dat hem in de uitzending pijpte? Dat was 's nachts, hoor.
Probeer het volgende week nog wel ff een keerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Nou, ik haak af hoor, breezahsletjes die faken op een hobbelpaard, geen zin meer in
Ja, doe ik, als ik thuis benquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:08 schreef Impry het volgende:
Probeer het volgende week nog wel ff een keer
Vast wel. Hey, maar probeer anders 'ns Zoeyzo met Ekdom morgen. En anders MetMichiel maandag. Ook tof!quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:10 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik vind het ook een hele mooie tijd om lekker m'n bed in te duiken..
Nog veel plezier allemaalen slaap lekker voor straks!
![]()
Nu dusquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:12 schreef broer het volgende:
Krijgen we nou zodadelijk die andere ook nog?
Na één keer heb ik het wel gehoord, hoor.
Had de eerste gemist :pquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:23 schreef Toad het volgende:
Hup hup, ik ben nu wel in voor de rest van de freak 11 eigenlijk...
Hij maakt flink reclame voor het apparaat, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel heeft gewoon vet hiervoor betaald gekregen ...
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:08 schreef Urvin het volgende:
Ben benieuwd naar die column![]()
Edit: pr0n column
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |