quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:08 schreef Urvin het volgende:
Ben benieuwd naar die column![]()
Edit: pr0n column
eejjjjjjjj Mutseflutsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:22 schreef MutZ het volgende:
Mogguh
Zo maar eens werken, geen internet, maar wel 3FM
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die moet je wel hebben hoor, legitimatie is verplicht
niet je telefoonnummer vergeten hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:46 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
request gemaild: Faithless - insomnia![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet je telefoonnummer vergeten he
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:51 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ga ook weer even wat forummen en poetsen en koken terwijl Gerard direct zijn zaterdagmiddag naar de [afbeelding] gaat.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:51 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ga ook weer even wat forummen en poetsen en koken terwijl Gerard direct zijn zaterdagmiddag naar de [afbeelding] gaat.
Fantastische uitvinding he, zo'n webcam.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:06 schreef DJKoster het volgende:
Zow, eens kijken wat er zoal voorbij komt op de radio vandaag
Rubyx3, Maria Mena, the Kooks, Van Velzen, Snow Patrol, Fratellis. Ik ga dat lijstje afstrepen, durf te wedden dat ie helemaal doorgestreept is aan het einde van de uitzending.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:06 schreef DJKoster het volgende:
Zow, eens kijken wat er zoal voorbij komt op de radio vandaag
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Rubyx3, Maria Mena, the Kooks, Van Velzen, Snow Patrol, Fratellis. Ik ga dat lijstje afstrepen, durf te wedden dat ie helemaal doorgestreept is aan het einde van de uitzending.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Rubyx3, Maria Mena, the Kooks, Van Velzen, Snow Patrol, Fratellis. Ik ga dat lijstje afstrepen, durf te wedden dat ie helemaal doorgestreept is aan het einde van de uitzending.
kooks kan een streep door heenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Oke.. dan kan ie weer uit, heb ik allemaal al genoeg gehoord..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Tsja... als je zoveel werkt als hem is het moeilijk om dagelijks met nieuwe grappen te komen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:15 schreef Cee het volgende:
Gerard recycled even z'n Henny Stoel grap van gisteravond.
Ik wil nog even toevoegen: The Magic Numbers, Di-Rect. En een oude van Anouk. Verder durf ik niet te gaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:17 schreef Toad het volgende:
Deze kon ook wel in het lijstje van Cee.
Tenzij je van een vibratorstoel en daarop geplaatste dames met bijbehorend gekreun houdtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:27 schreef Cee het volgende:
Heyyy Hans!![]()
Heb gisteren niet de hele Ekstra weekend meegekregen maar wel nageluisterd, en ik ben niet zo'n nachtbraker dus ik heb de Freaknacht voorbij laten gaan. Aan de topics na te lezen heb ik met Giel niet veel gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |