Mss juist omdat je hem niet vaak hoort dat die leuk blijft...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:59 schreef -Hans- het volgende:
Je hoort de plaat niet vaak maar als ze de plaat draaien dan vind ik het altijd wel top.![]()
Tssss! Zo'n schitterende OP en dan vragenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:01 schreef IedeK. het volgende:
Waar kun je ekstra weekend terugbeluisteren?![]()
Dat denk ik ook, want het is geen liedje wat uitblinkt qua tekst enzo.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mss juist omdat je hem niet vaak hoort dat die leuk blijft...
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tssss! Zo'n schitterende OP en dan vragen.
Check http://audio.omroep.nl/radio3/ en ff naar de juiste datum en tijd zoeken.
Nee, maar de muziek die eronder zit is natuurlijk niet heel standaard... Maar het is wel een nummer wat als ik het te vaak hoor, niet meer kan horen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, want het is geen liedje wat uitblinkt qua tekst enzo.![]()
Jup, daar heb je wel gelijk in (het is idd ook een nummer wat ik niet al te vaak moet horen).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, maar de muziek die eronder zit is natuurlijk niet heel standaard... Maar het is wel een nummer wat als ik het te vaak hoor, niet meer kan horen...
Oeh, dat zou wel tof zijn... en ook Love's A Game... Maar dat is meer persoonlijk, omdat dat nummer speciale herinneringen oproeptquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, daar heb je wel gelijk in (het is idd ook een nummer wat ik niet al te vaak moet horen).
Zometeen dan eindelijk The Magic Numbers, hopelijk doen ze ook Take a Change..
uhhm die ken ik niet maar laat ze het maar spelen, ben benieuwd hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oeh, dat zou wel tof zijn... en ook Love's A Game... Maar dat is meer persoonlijk, omdat dat nummer speciale herinneringen oproept
Veenstra Veenstra en zingen levert echt mooie radio opquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uhhm die ken ik niet maar laat ze het maar spelen, ben benieuwd hoor.
Heb net Veenstra gehoord waar hij nightcrime aan het "zingen" was (min 20 uur 1), mijn hemel ik lig weer dubbel hoor! Ze zouden dat fragment eigenlijk moeten gaan gebruiken als jingle ofzo
9 Crimesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb net Veenstra gehoord waar hij nightcrime aan het "zingen" was (min 20 uur 1), mijn hemel ik lig weer dubbel hoor! Ze zouden dat fragment eigenlijk moeten gaan gebruiken als jingle ofzo
Ja, idd! echt lachen om te horenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra en zingen levert echt mooie radio op
Oja, foutje bedankt.quote:
zit het ook net na te luisteren! geweldig! en die Domien: nee, dat is niet Sandstorm maar ik weet ook niet wie. Ja, met Erwin. terug uit Duitsland.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, idd! echt lachen om te horenMichiel: "Ik weet het niet hoor maar dit is niet Sandstorm die hier hangt"
vervolgens wordt het steeds komischer en komischer. "hoe gaan we dit aan de baas uitleggen"
![]()
haha dit is zo lachen om terug te luisteren.
[..]
Oja, foutje bedankt.
Kunnen we zulke fragmentjes ook niet gaan bewaren? Een soort 'best of'quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, idd! echt lachen om te horenMichiel: "Ik weet het niet hoor maar dit is niet Sandstorm die hier hangt"
vervolgens wordt het steeds komischer en komischer. "hoe gaan we dit aan de baas uitleggen"
![]()
haha dit is zo lachen om terug te luisteren.
haha echt geweldig!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:33 schreef evert het volgende:
[..]
zit het ook net na te luisteren! geweldig! en die Domien: nee, dat is niet Sandstorm maar ik weet ook niet wie. Ja, met Erwin. terug uit Duitsland.
Welkom terug, Trixiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:12 schreef B.A.Trix het volgende:
IK was zo druk aant fotosoepen dat ik niet had gezien dat het al 1 uur was.. maarrrrrr ben er weer..![]()
zijn de frikandellen al op??![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:22 schreef MutZ het volgende:
truste all
Geniet nog ff van Giel & Michiel
Ik ben benieuwd..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:21 schreef Toad het volgende:
Ik SMS naar Giel:
Giel, we zijn aan het fokken op forum.fok.nl in het Film, Tv en radio over je radioprogramma en andere 3FM zaken. Sinds kort ook een hobby van Gerard Ekdom, Domien en Michiel Veenstra, kom je ook langs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |