Denk dat Eddy wel tegen een stootje kan.quote:
Nope. Niet meer. Heb 'm ff opnieuw gekopieerd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar is die OP nu in wiki kaduk of hoe zit dat?
Okido.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Niet meer. Heb 'm ff opnieuw gekopieerd.
Niet als Roel er is..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:09 schreef D.Rose het volgende:
en ik dacht dat degene die sloot een nieuwe moest openen?
Nee hoor, ik blijf ook zeker luisteren!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:09 schreef Toad het volgende:
[..]
Okido.![]()
Ben ik de enige die naar Giel gaat luisteren vannacht of hoe zit dat?
aont maornquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:08 schreef IedeK. het volgende:
Tot morgen!![]()
Nu effe filmpje kijken en dan pitten.![]()
[afbeelding]
Hoelaat is dat?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:09 schreef Toad het volgende:
[..]
Okido.![]()
Ben ik de enige die naar Giel gaat luisteren vannacht of hoe zit dat?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Roel is het broertje van SunChaser?
Eerst Giel van 1 tot 4.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Doet Michiel de Freaknacht
Dan ben ik er om 1.00 ook nog
Oh ok... da's ook niet vervelend... tot danquote:
Omdat dit gewoon een heerlijk nummer isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:59 schreef D.Rose het volgende:
Waarom een plaat aanvragen dagelijks op de radio is
gemistquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:13 schreef -Hans- het volgende:
The Automatic - Monster !
Is it a badeend? is it a badeend!?
Ik zeg ook niet dat het een onaardig nummer is, een request lijkt me gewoon erg geschikt om iets aan te vragen wat je anders niet zou horenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Omdat dit gewoon een heerlijk nummer is
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:16 schreef Seraphina het volgende:
Hahahaha *late zwaai naar Domien*
Ik ga zo naar bedje toe, dus zal de Freaknacht weer missen.
sms, waarin alleen Koop - Come To Me stond...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een onaardig nummer is, een request lijkt me gewoon erg geschikt om iets aan te vragen wat je anders niet zou horen
Enne, wat had je als onderwerp in je mailtje gezet, zodat het eruit sprong?
Lekker nummer zekerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Omdat dit gewoon een heerlijk nummer is
kan ik wat voor je in het vet gooien?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:23 schreef MutZ het volgende:
Tis wel ineens helemaal dood hier
Puur genieten hoor! gewoon fucking live vanuit, Vera, Grunn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:23 schreef MutZ het volgende:
Tis wel ineens helemaal dood hier
Welke band??quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Puur genieten hoor! gewoon fucking live vanuit, Vera, Grunn.![]()
al spreekt deze band mij op dit moment nog niet echt aan.
Ja, lekker... Doe maar wat!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kan ik wat voor je in het vet gooien?
Ben de naam even kwijt (zal corton zo wel even zeggen), ze kwamen geloof ik uit Ierland ofzo.quote:
The Answer kan mij over het algemeen wel bekorenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben de naam even kwijt (zal corton zo wel even zeggen), ze kwamen geloof ik uit Ierland ofzo.
edit:
Het antwoord is: The Answer.(zo heet de band dus).
Hequote:
Doe maar wat het makkelijkste voor jou isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:38 schreef D.Rose het volgende:
oja, ik heb een frikandel, een viandel, een mexicano en een kaassouffle
kiest u maar
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
He
Ik had op deze post een dubbelzinnige reactie geplaatst.
Nu kom ik terug en was de pagina 'niet gevonden'
Het was best te doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
The Answer kan mij over het algemeen wel bekoren
Ik hoorde vanmiddag al een nummer van ze, Under The Sky... Was bij Coenquote:
ik heb net gebakken, te laat dusquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:40 schreef Markeerstift het volgende:
als je dan toch gaat bakken.. doe mij maar n frikandel!
het makkelijkste was als jij één van de vier koosquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Doe maar wat het makkelijkste voor jou is
Jammer dat ik niet de hele show heb gehoord, want Under The Sky heb ik volgens mij gemist.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag al een nummer van ze, Under The Sky... Was bij Coen
Nou moequote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het makkelijkste was als jij één van de vier koos
nu zijn ze al op
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik bak nog wat nieuwe, er kwamen meer verzoekjes
Tot straksquote:
Goosh, is idd best lekkerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Dacht al waar ken ik Goosh (?) van, nou van deze plaat dus. (lekker up-tempo liedje)
borisz cy a straks!
Ah, dank jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:01 schreef Sirolf het volgende:
En hier is het fragment van MutZ in Ekstra Weekend van een uurtje terug: http://www.zshare.net/aud(...)eekend_mutz-mp3.html
Reeds toegevoegd aan wiki.
Zal de leeftijd wel zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nog even geduld, ben nog niet opgestaan
Brainstorm, die ga ik maar weer eens ff opzoeken in de 'grote boze muziekcollectie van MutZ'quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Brainstorm uit Letland staat toch ook op Noorderslag
Die deden een paar jaar geleden nog mee met het Songfestival met het liedje My Star... wat een van de beste songfestivalliedjes ever is
*frikandel paktquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, de film
er was nog geen reclame
*bord vol frikandellen neerzet
Hmjamquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, de film
er was nog geen reclame
*bord vol frikandellen neerzet
Ik moet wel een beetje aan m'n lijn denken...quote:
*dubbelzinnige opmerking achterwege laatquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik moet wel een beetje aan m'n lijn denken...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:26 schreef Toad het volgende:
Ik zat net te denken, hoe zou het met D.C. Lama zijn? Zou hij nog terugkomen straks?
Je durft hem gewoon niet te makenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*dubbelzinnige opmerking achterwege laat
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:26 schreef Toad het volgende:
Ik zat net te denken, hoe zou het met D.C. Lama zijn? Zou hij nog terugkomen straks?
Jajaquote:
spammen! mail! sms!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:37 schreef Toad het volgende:
Oke Fokkers, allemaal verzamelen.
Hoe halen we Giel naar dit forum?
Welkom terug, borisz!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:38 schreef borisz het volgende:
niets op tv, dus ik ben er weer
Gabriel Rios live![]()
shake hands, zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:41 schreef borisz het volgende:
tja het is dat er geen bozenegermuziekradio is dat ik er ben nu![]()
Geen bozenegermuziekradio vanavond? M'n visite is weer vertrokken, ik zit nu even uur 3 terug te luisteren, heb net het vorige topic doorgebladerd en ik wil toch wel weten waarom iedereen zo dubbel lach hier. En ik wil MutZ horen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:41 schreef borisz het volgende:
tja het is dat er geen bozenegermuziekradio is dat ik er ben nu![]()
nee live vanuit eurosonicquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen bozenegermuziekradio vanavond? M'n visite is weer vertrokken, ik zit nu even uur 3 terug te luisteren, heb net het vorige topic doorgebladerd en ik wil toch wel weten waarom iedereen zo dubbel lach hier. En ik wil MutZ horen!
die blijven lekker iddquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:52 schreef -Hans- het volgende:
royksopp (Eple) maak mij even blij zeg, geweldig !
Dat gepruts met dat bellen en nu zit ik de DEUTSCHE SCHALLPLATTE UND ALSO MATTHIAS REIM!!!!111!! te luisteren van Gerard.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:49 schreef MutZ het volgende:
Je hebt echt wat gemist Cee! Echt kwaliteitsradio
Hij blijft leuk iddquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat gepruts met dat bellen en nu zit ik de DEUTSCHE SCHALLPLATTE UND ALSO MATTHIAS REIM!!!!111!! te luisteren van Gerard.![]()
Ik blijf 'm leuk vinden.
uur 1 en 3 waren erg goed, vooral uur 1 toen Veenstra, Damien Rice - 9 crimes, ging zingen op zeer aparte wijze (ik vind die versie nu al beter dan het origineel, wat sowieso een bout plaat is).. Ik ga de uitzending ook nog wel een keer terugluisteren want het was erg komisch.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen bozenegermuziekradio vanavond? M'n visite is weer vertrokken, ik zit nu even uur 3 terug te luisteren, heb net het vorige topic doorgebladerd en ik wil toch wel weten waarom iedereen zo dubbel lach hier. En ik wil MutZ horen!
Je hoort de plaat niet vaak maar als ze de plaat draaien dan vind ik het altijd wel top.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |