huidige motoren geschikt voor gas zijn:quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:50 schreef vlad het volgende:
[..]
VW heeft meer motoren op gas (zowel LPG en CNG). Wij leveren rechtstreeks aan VW.
en heeft niets met heiligschennis te maken. die 1.8 was op LPG vanwege de raceklasse waar ze in reden![]()
BaraPappaquote:
geen hond gezienquote:
Dat is al snel met een auto die laag bij de grond zit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:15 schreef Paladijn het volgende:
oi lieve Bara
En wat een kutweer idd, ik weet ook weer waarom ik een hekel aan stations heb(je ziet echt geen ruk als je er met regen achter rijdt). Maar mijn winterbandjes zitten er weer goed onder
Ik vond't met de Rover ook irritant, op een of andere manier valt het mee achter een auto met derrierequote:Op woensdag 10 januari 2007 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is al snel met een auto die laag bij de grond zit.
Een elise is nog ergerdan kijk je al tegen de achterklep van een MX5
![]()
euh je bedoelt Alexxxxxquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vond't met de Rover ook irritant, op een of andere manier valt het mee achter een auto met derriere
Moet trouwens toegeven dat't idd best laag is, Bo en lipje kunnen dat beamen, die konden Bo's 155 niet eens doorkijken
Rustpunt net na de bergweggetjes, waar jij en Bo even in de MX5 zijn gaan zitten terwijl ik de langsrazende ferrari's aan het platen wasquote:
Ik ben niet meer zo lenig als jullie.... zit een bierbuikje in de wegquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:30 schreef Paladijn het volgende:
Wat lexxx zegt lipjeEn krap vergeleken bij een Audi 80 ja
Hindelopen is trouwens een fraaie fotolokatie, of niet lexxx?
je zit bij mij ter hoogte van het kentekenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rustpunt net na de bergweggetjes, waar jij en Bo even in de MX5 zijn gaan zitten terwijl ik de langsrazende ferrari's aan het platen was
Stationwagons hebben ook altijd een ruitenwisser op de achterruit, en sedans nooit. Komt doordat de luchtstroom bij een station van onder en boven ineens samenkomt, en bij een sedan dat geleidelijk gaatquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vond't met de Rover ook irritant, op een of andere manier valt het mee achter een auto met derriere
Moet trouwens toegeven dat't idd best laag is, Bo en lipje kunnen dat beamen, die konden Bo's 155 niet eens doorkijken
Oh fuck, was jij dat..quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:15 schreef Paladijn het volgende:
En wat een kutweer idd, ik weet ook weer waarom ik een hekel aan stations heb
Bijna goed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stationwagons hebben ook altijd een ruitenwisser op de achterruit, en sedans nooit. Komt doordat de luchtstroom bij een station van onder en boven ineens samenkomt, en bij een sedan dat geleidelijk gaat
Dat zei ik toch.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:12 schreef M5 het volgende:
[..]
Bijna goed.
Station's, Hatchback's en SUV's hebben last van terug stromende lucht waardoor opspattend vuil en water op de achterkant terecht komt. Een sedan/coupé heeft dat niet.
als jij achter me rijdt lijkt het net of je de hele tijd vol in de ankers moetquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
je zit bij mij ter hoogte van het kenteken![]()
rij dan ook eens door manquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:17 schreef lipje het volgende:
[..]
als jij achter me rijdt lijkt het net of je de hele tijd vol in de ankers moet
de versnelling stond in R van racenquote:
Ik doelde er meer op dat (voor mijn gevoel) station's een veel langere/dikkere trail hebben bij zware regen, mogelijk ligt het aan het type auto, lengte etc. - ik merk iig dat ik meer afstand hou bij die auto's op non-ZOABquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:12 schreef M5 het volgende:
[..]
Bijna goed.
Station's, Hatchback's en SUV's hebben last van terug stromende lucht waardoor opspattend vuil en water op de achterkant terecht komt. Een sedan/coupé heeft dat minder, iig spat het niet op de achterruit.
Dat klopt ook. Het ligt niet zo zeer aan de lengte van de auto, maar aan de manier waarop de achterkant afloopt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat (voor mijn gevoel) station's een veel langere/dikkere trail hebben bij zware regen, mogelijk ligt het aan het type auto, lengte etc. - ik merk iig dat ik meer afstand hou bij die auto's op non-ZOAB
Dat niet zozeer, idioten die op een 100-weg 80 tot 60 gaan rijden omdat er wat regen valt welquote:
mwag, tegenwind is voor mij ook al genoeg om de 100 niet meer te halen hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, idioten die op een 100-weg 80 tot 60 gaan rijden omdat er wat regen valt wel
Dat is zeker frusterendquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, idioten die op een 100-weg 80 tot 60 gaan rijden omdat er wat regen valt wel
Waldwei was vooral zijwind, maar dat zal met de kleine bandjes van de Visa ook wel geen pretje zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mwag, tegenwind is voor mij ook al genoeg om de 100 niet meer te halen hoor
Klopt, en die gele koplampen werken ook niet echt mee in het donker, je ziet echt geen kloot als je geen groot licht op hebt. en zijwind is het beroerdst. 100 haa l ik echt niet hoor, met tegenwind, dan vliegen mn spiegels er afquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waldwei was vooral zijwind, maar dat zal met de kleine bandjes van de Visa ook wel geen pretje zijnTrouwens, een eend/visa haalt met tegenwind de 100 toch nog wel?
En jij ziet natuurlijk weinig met die DTM sport ruitenwisser
open er een topic overquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:13 schreef wouter37 het volgende:
waar blijft de info over de 4age motoren?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, heb ik al recht op de titel barrelkoning?
zeg, jij werkt toch bij zo'n thermischachtige boer?quote:
Ik welquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:23 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb de Visa nog steeds niet gespot![]()
zeg Peu ga eens naar de opticien, met zulk slecht zicht zal je bril wel weer wat sterker moeten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:25 schreef PeuRac het volgende:
Omdat ik 30 januari pas vertrek lipje en dan ben je niet van me af hoor, daar heb ik net zo goed internet
je bedoelde Fuckiequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:13 schreef Fugie het volgende:
waarom zit peu niet in finland ?
ja je stond op een ander plekje dan ik verwachtte. Maar gaat het parkeren al wat beter?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar je had wel hulp nodig haar te vinden
ohquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef lipje het volgende:
[..]
zeg Peu ga eens naar de opticien, met zulk slecht zicht zal je bril wel weer wat sterker moeten.![]()
[..]
je bedoelde Fuckie
vandaar die rampzalige rijstijl van je, je ziet t gewoon te laatquote:
Ja, stukken beter. Hellingproef is nu ook voor het eerst gelukt een keerquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:47 schreef lipje het volgende:
[..]
ja je stond op een ander plekje dan ik verwachtte. Maar gaat het parkeren al wat beter?
Ik krijg geen eens extra studiepuntenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:55 schreef Paladijn het volgende:
Maar wat ga je nu eigenlijk in Finland doen Peu? Beetje gratis studiepunten ontvangen en op lange blondines kwijlen?
Sorry, ik zal em ff weghalenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
D'r staat hier een A8 W12 midden in de straat geparkeerd, niemand kan er meer langs, en de eigenaar is nergens te bekekken
Hij is al wegquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, ik zal em ff weghalen![]()
wat is t kenteken trouwens?
inderdaad en dan gewoon ook links stemmenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
Wel mooi, als je zo'n bak rijdt, en dan SP in je kenteken hebt
Nergens in de straat een grote pickup aanwezig?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
D'r staat hier een A8 W12 midden in de straat geparkeerd, niemand kan er meer langs, en de eigenaar is nergens te bekekken
je wou trekker zeggenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nergens in de straat een grote pickup aanwezig?Die weten wel raad met dat soort tuig
![]()
Wegslepen die handel![]()
Zo van "Ik kan het me permitterenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef lipje het volgende:
[..]
inderdaad en dan gewoon ook links stemmen![]()
Het zal mij werkelijk aan m'n anus oxideren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nergens in de straat een grote pickup aanwezig?Die weten wel raad met dat soort tuig
![]()
Wegslepen die handel![]()
Ik had niks anders verwachtquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het zal mij werkelijk aan m'n anus oxideren.
Ik heb vorige week ook nog een potje matten mogen aanschouwen voor het stoplicht jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:45 schreef BoJo het volgende:
In Amsterdam blijven ze erachter staan toeteren en als ie er dan aankomt een flinke scheld partij die soms op erger uitloopt![]()
Maar hej, het gebeurt tenminste wel gemoedelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb vorige week ook nog een potje matten mogen aanschouwen voor het stoplicht ja
gewoon op de FPquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:00 schreef PeuRac het volgende:
ze hebben vanochtend een trein moeten ontruimen in zoetermeer omdat die zo vol zat dat de mensen met elkaar op de vuist gingen
Bron: Telegraaf
mjah achquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
Weeralarm! Storm met Zeer zware windstoten!
eigen schuld dikke bult voor trein paupersquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:04 schreef lipje het volgende:
[..]
gewoon op de FP
Trein te vol op station Voorburg
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me de tering.
volg dakar altijd alquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wist niet dat jij de Dakar ook volgde TF
De Italiaanse trots in Dakar heb ik een paar jaar geleden nog op de foto gezet btw
Heeft Unimog wel eens gewonnen trouwens?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Iveco EuroCargo van Miki Biasion
En al sinds 1979 (1e keer) of in ieder geval 1980 doen er al Unimogs meetot nu aan toe
2 of 3 keer. In de jaren '80, voor de opkomst van Tatra, was het vaak een Unimog (met Vismara) die de grote concurrent van De ROoy was. in 1986 is die overgestapt op de grotere mercedessen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heeft Unimog wel eens gewonnen trouwens?
vismara is eeder de trots in dakar...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Iveco EuroCargo van Miki Biasion
En al sinds 1979 (1e keer) of in ieder geval 1980 doen er al Unimogs meetot nu aan toe
wie is er vorig jaar 6de geworden en staat dit jaar 13de (met iveco)quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom doet Vismara (en mercedes) niet meer mee trouwens? Die vodn het niet meer leuk nadat De Rooy gestopt was ivm gebrek aan concurrentie of zo?
in 2005 zelfs 3de met de unimogquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
wtfhoe is daat ooit een grijze muis geworden
Moet ie 5000 euro aan allard Kalff betalen, mag ie oo 30 seconden op TV
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:15 schreef Rekkie het volgende:
Mijn auto in de OP (al heb ik de diesel uitvoering)
Verwijder dan wel eerst evenal je zip filesquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ook niks te doen.
Ik moet dadelijk mijn computer met die van de baas ruilen.
Oh ja.... Modjesquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moet juist verzuurd doen. Zo van "ijsmeis
![]()
mod
![]()
![]()
![]()
![]()
"
.
Koffie wordt mij op de werkplek bezorgdquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik ga denk ik ff een rondje maken en overal koffie leuten en zo.
Laters
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ja.... Modjes![]()
vooral vrouwelijke
![]()
en Bi0 bah bah bah
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Ik heb spijt dat ik je bij de vijf FOK!kers heb genoemd hoor
. Teef
. Pff
.
Ik heb normaalgesproken een stagiare die mijn koffie bezorgd, helaas is ze vandaag vrij.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Koffie wordt mij op de werkplek bezorgd
Ik roeleer!
Nieuwe vrachtwagen met leasebakken just arrived
Wat doe jij eigenlijk voor 'n werk?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb normaalgesproken een stagiare die mijn koffie bezorgd, helaas is ze vandaag vrij.![]()
Ik schep putjes uit voor rijke lieden zoals jij bent,quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:27 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor 'n werk?
Oh ja tuurlijk.... had ik toch gelezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
FOK!ker van de week: ijsmeis
Daar onderaan ergens.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik schep putjes uit voor rijke lieden zoals jij bent,
maar doe hier stoer met werkzaamheden welke
ik niet doe.. (zo, dat was pas een rare zin)![]()
Daarnaast mag ik leiding geven aan een leuk klein team van DTP'ers.
Mijn Xbox360 is trouwens een beetje verdrietig;
"It is hard to believe another week has passed.
Here is the recap: It isn't going to be much of a surprise if you have been reading the blog.
There has been no gaming... none... zilch... nothing...
If you want to see a sad Xbox... just stare into my eye and witness the sorrow.."![]()
Toch jammer dat -ie net niet helemaal kloptquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik schep putjes uit voor rijke lieden zoals jij bent,
maar doe hier stoer met werkzaamheden welke
ik niet doe.. (zo, dat was pas een rare zin)![]()
Dat is tenminste een antwoordquote:Daarnaast mag ik leiding geven aan een leuk klein team van DTP'ers.
Ze hebben gevoel hoor..quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Ik heb de mijne gisteren uitgescholden, terwijl het mijn eigen domme fout was dat ie het niet deed
. Arm ding
.
Teringquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ze hebben gevoel hoor..![]()
Moet je trouwens een zien hoe lang ik al niet meer gespeeld heb.
Heb er gewoon geen tijd meer voor, en als ik al wel een keer tijd heb, heb ik er geen fut meer voor![]()
Dat vermoeden had ik ook alquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:41 schreef Richboy het volgende:
[..]
Toch jammer dat -ie net niet helemaal klopt
em es enquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Em Es En werrukt nieeeeeeeeeeeeeeh.
Blijkbaar werken we allebei niet, alleen jij krijgt er voor betaaldquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik ook al
Maarja ik zit hier al sinds een uur of 8 niets te doen, ben dus niet helemaal ' scherp' meer..
Ik zet hem alleen aan voor m'n werk, m'n medemod en Huugquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
em es en![]()
Ook al iets van een jaar niet aangeslingerd![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zet hem alleen aan voor m'n werk, m'n medemod en Huug.
Dank jequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:15 schreef Richboy het volgende:
Hans, meid, wat ben jij een randidioot.
Wat mij betreft blijf je in die droom.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:17 schreef HansU het volgende:
[..]
Dank je
Morgen weer een verse droom hoop ik. Ik onthoud ze niet altijd helaas.
Was het maar zo, ik wordt altijd op van die klote momenten wakker.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:20 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijf je in die droom.
Waar steek je dan je leuter inquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:21 schreef HansU het volgende:
[..]
Was het maar zo, ik wordt altijd op van die klote momenten wakker.
Had ik mooi een zeemeerminnetje kunnen palen vanacht
In de lucht, een droom blijft een droom natuurlijk. De gedachte, dat is waar het om draaitquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar steek je dan je leuter in?
Tussen wat schubben door batsen oid?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar steek je dan je leuter in?
Doeniepijn?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tussen wat schubben door batsen oid?
fabfabfab natuurlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tussen wat schubben door batsen oid?
Jij kan er ook niks vanquote:
Ik ben linkshandig, dan is het net iets anders dan jij misschien gewend benquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij kan er ook niks van. Het is Fap Fap Fap Fap. Leg je piem0l in je rechterhand en beweeg 'm op en neer.
Als jij jezelf zou rukken zou het pas echt bijzonder zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij beweegt jezelf ipv je hand wanneer je rukt?.
Wat niet weg neemt dat ze ruktquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:45 schreef HansU het volgende:
[..]
Als jij jezelf zou rukken zou het pas echt bijzonder zijn
Ik heb GEEN gozer liggen karren, ik kan je identificeren als vrouwelijk voorwerpquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Waarom denk je dat Huug droomt over .. nouja, laat maar zitten
![]()
.
in je dromenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:50 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat is meer een compliment dan een belediging weet je
Muahahaquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb GEEN gozer liggen karren, ik kan je identificeren als vrouwelijk voorwerp![]()
Ik zou je liever dumpen jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vind je het zo erg dat je een kutje hebt?
Gezonde drankjesquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef BoJo het volgende:
* BoJo boert wat vivit aardbei met LGG voor een evenwichtige darmflora walmen het topic in![]()
Flink chili eten en een paar biertjes voordat je gaat slapen. Dan is de volgende dag je darm flora pas echt evenwichtig.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
![]()
Ik heb net de muis van een dtp-er met secondenlijm aan zijn bureau geplakt!![]()
Ik heb je! Kiekeboe!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eerst iets met iemand hebben voor je diegene kan dumpen
Hij ging gistermiddag zonder enige mededeling eerder naar huis, dit zal hem leren!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:55 schreef Hugster het volgende:
Boefje!
Nerd g0t pwnd by other Nerdquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
![]()
Ik heb net de muis van een dtp-er met secondenlijm aan zijn bureau geplakt!![]()
Tsja, naar huis gaan of de hele tijd zitten Fokken, niet veel verschil.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hij ging gistermiddag zonder enige mededeling eerder naar huis, dit zal hem leren!![]()
Eerder vertrekken is absoluut geen punt hier (vooral op rustige dagen),quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:01 schreef HansU het volgende:
[..]
Tsja, naar huis gaan of de hele tijd zitten Fokken, niet veel verschil.
oja, overheid natuurlijk. Was ik ff vergeten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Eerder vertrekken is absoluut geen punt hier (vooral op rustige dagen),
maar wees dan wel zo netjes en meld het aan je leidinggevende of collega's.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kunnen die Americanen ook niks aan doen dat ze zo zielig zijn. Uit de potjes samen met Ijsmeis blijkt wel dat ze in America geen meisjes hebben.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:10 schreef bigore het volgende:
[..]
Icegirl87 in de room, gaat ongeveer zo:
amerikaan1: icegirl,icegirl, can i ask you something?
amerikaan2: icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl
amerikaan3: icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl , you fuckin dike
Hoe vaak ik gister icegirl heb horen roepen, bah bah echt te triest voor woorden.
Ik werd serieus gek gisterenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:13 schreef bigore het volgende:
[..]
Ene keer dat ik helaas wel even moest lachen, was toen je je eerste kill maakte, en hij zei:
Icegirl, i'm so proud of you!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij. Heb ik een vreetbui. Ik heb overal zin in.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:26 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jij zou dat toch moeten herkennen
Houd je bek hoerquote:
Jep, Darwin wou hiermee bewijzen dat vrouwen in een bepaalde periode voor hun ongesteldheid makkelijk verleidbaar zijn met chocolade koekjes. Een echte player was die Darwinquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is de ovulatie-theorie van Darwin.
Jij bent hier het wijfquote:
Hé, zowaar semi-intelligente humor. Meevaller.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is de ovulatie-theorie van Darwin.
ik ruik jaloeziequote:Op donderdag 11 januari 2007 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent hier het wijf. Je draait je wasjes als een huiswijf, je houdt van winkelen en stadten, je giegelt als een wijf en je praat als een wijf
.
Ja same, dus weet niet wat je lult.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen. Ik haat winkelen. En strijken. En wassen.
er lopen er zat hoor, daar waar die rijen bomen staan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zie geeneens een weg.
Dudequote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef HansU het volgende:
[..]
er lopen er zat hoor, daar waar die rijen bomen staan.
Dat had ik met de eerste keer naar school gaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef Hugster het volgende:
Ik voorzie een soort van ramp om jou hierheen te loodsen de volgende keer zeg maar
Nee, ik zag 'm gewoon net pasquote:
Dank je. Alleen jammer dat jullie er niks mee hebben gedaanquote:
Daarom joh, komt wel goed, eerste keer ff bikkelen en daarna ben je er zoquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat had ik met de eerste keer naar school gaan![]()
. Ik ben uiteindelijk maar gewoon terug naar huis gereden want ik kwam elke keer op dezelfde eenrichtingsweg terecht.
Nu weet ik de weg overigens wel heur.
Jaaaaa, handig als jij de weg ook niet kentquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daarom joh, komt wel goed, eerste keer ff bikkelen en daarna ben je er zo
Euw okay, Sven. Ik wou Alex al bijna een stumper noemen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik zag 'm gewoon net pas.
overheidquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:19 schreef HansU het volgende:
[..]
oja, overheid natuurlijk. Was ik ff vergeten.
Russisch gokte ik, en de vertaalmachine gaf mij gelijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je. Alleen jammer dat jullie er niks mee hebben gedaanHet is toch niet zo dat ik Chinees spreek dacht ik zo?
Je bent leuker als Hugster niet online is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euw okay, Sven. Ik wou Alex al bijna een stumper noemen.
Hey Alex? Stumper!
Olga heeft inmiddels ook al een Engelse vertaling van me gekregenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Russisch gokte ik, en de vertaalmachine gaf mij gelijk!
Hugster is er geeneensquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent een FBG geworden, stoer doen voor Hugster
Neeeeeee, hij is net 5 minuutjens weg ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan zit je weer onde zn account tegen jezelf te lullen dus
heb de tt weer veranderd, voordat er nog mensen een hartverzakking krijgenquote:
*meld*quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb de tt weer veranderd, voordat er nog mensen een hartverzakking krijgen![]()
http://www.rtl.nl/sport/dakar2007/home/index.xmlquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*meld*
Ik kan nergens een fatsoenlijke stand vinden, en heb de afgelopen 2 dagen gemist....
quote:1 501 STACEY (HOL)
GOTLIB (BEL)
DER KINDEREN (HOL) MAN 14:05:15 00:00:00
2 509 DE ROOY (HOL)
COLSOUL (BEL)
SLAATS (HOL) GINAF 14:39:50 00:34:35
3 527 MARDEEV (RUS)
BELYAEV (RUS)
NIKOLAEV (RUS) KAMAZ 15:35:42 01:30:27
4 512 LOPRAIS (CZE)
GILAR (CZE) TATRA 16:07:44 02:02:29
5 513 VAN GINKEL (unk)
TIJSTERMAN (HOL)
DE ROOY (HOL) GINAF 16:14:34 02:09:19
6 503 DE AZEVEDO (BRE)
JUSTO (BRE)
MARTINEC (unk) TATRA 16:25:09 02:19:54
7 510 MACIK (unk)
VILDMAN (CZE)
ZAK (CZE) LIAZ 16:27:36 02:22:21
8 530 BROUWER (HOL)
KOETSIER (HOL)
VAN VEENENDAAL (HOL) GINAF 16:50:07 02:44:52
9 505 RESHETNIKOV (RUS)
MOKEEV (RUS)
KUPRIYANOV (RUS) KAMAZ 16:58:40 02:53:25
10 507 SUGAWARA (JAP)
SUZUKI (JAP)
KOISHIZAWA (JAP) HINO 17:24:42 03:19:27
Dat is de stand neem ik aan. Niet een tussenstand.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/sport/dakar2007/home/index.xml
Trucks
[..]
stand van gisteren na de proef idd....quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:11 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat is de stand neem ik aan. Niet een tussenstand.
Als het daar ook zo waait is er lekker veel zicht in al dat zand.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stand van gisteren na de proef idd....
truck zijn nog niet eens begonnen aan de stage vandaag
lekker is wat anders inderdaad....quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:15 schreef HansU het volgende:
[..]
Als het daar ook zo waait is er lekker veel zicht in al dat zand.
M5quote:
V6 fapperquote:
opoequote:
Hahah, iedereen begroet jou niet, maar M5 welquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:45 schreef Hugster het volgende:
slappe humor.
Op wat voor smerige homo porno sites surf jij rond Alex?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
"We kwamen in de buurt van Bartlehiem. Daar reed een trekker die een man had opgehaald die verdwaald was. Die was helemaal onderkoeld, en had overal bevriezingsverschijnselen. Hij zag er verschrikkelijk uit. Toen we in Bartlehiem die trekker weer zagen staan, zijn we daar ook even gaan pauzeren. Ze waren net bezig die man uit te kleden. Ook zijn geslachtsorganen waren bevroren. Dat mannelijke van die man werd gemasseerd, om te proberen de bloedsomloop weer op gang te brengen. En niemand vond het gek, dat zo iets gebeurde! Er was geen andere plaats, het gebeurde in het bijzijn van iedereen. Ja, dat was toch wel uniek."
http://elfstedenwiki.vpro.nlquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:58 schreef HansU het volgende:
[..]
Op wat voor smerige homo porno sites surf jij rond Alex?
Zo'n boot vol met Forrd Mondeo's zekerquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:18 schreef M5 het volgende:
Heheheh, ik hoorde net op het nieuws dat een vrachtschip geladen met auto's in de haven van vlissingen water gemaakt heeft. Ben benieuwd als ik vanavond op m'n werk kom wat het nu precies was.
Ik zou mn zwembroek mar meenemen naar je werk als ik jou was vanavond.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:18 schreef M5 het volgende:
Heheheh, ik hoorde net op het nieuws dat een vrachtschip geladen met auto's in de haven van vlissingen water gemaakt heeft. Ben benieuwd als ik vanavond op m'n werk kom wat het nu precies was.
Daar werk ik ja. 't kan ook een binnenvaartschip met Fiesta's geweest zijn. Lijkt me iets waaschijnlijker, die zijn helemaal open.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:21 schreef HansU het volgende:
[..]
Zo'n boot vol met Forrd Mondeo's zeker
Werk je daar ofzo?
Nergens voor nodig. Als het al bij mijn werk was en niet bij de buren (die doen ook wel eens wat autootjes verschepen) dan zullen ze hun lesje wel geleerd hebben denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou mn zwembroek mar meenemen naar je werk als ik jou was vanavond.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:27 schreef M5 het volgende:
nog een paar alexxxxx waar wacht je nog op.
Die maffe bootjes ogen niet echt stabiel nee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Daar werk ik ja. 't kan ook een binnenvaartschip met Fiesta's geweest zijn. Lijkt me iets waaschijnlijker, die zijn helemaal open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |