Zo van "Ik kan het me permitterenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef lipje het volgende:
[..]
inderdaad en dan gewoon ook links stemmen![]()
Het zal mij werkelijk aan m'n anus oxideren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nergens in de straat een grote pickup aanwezig?Die weten wel raad met dat soort tuig
![]()
Wegslepen die handel![]()
Ik had niks anders verwachtquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het zal mij werkelijk aan m'n anus oxideren.
Ik heb vorige week ook nog een potje matten mogen aanschouwen voor het stoplicht jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:45 schreef BoJo het volgende:
In Amsterdam blijven ze erachter staan toeteren en als ie er dan aankomt een flinke scheld partij die soms op erger uitloopt![]()
Maar hej, het gebeurt tenminste wel gemoedelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb vorige week ook nog een potje matten mogen aanschouwen voor het stoplicht ja
gewoon op de FPquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:00 schreef PeuRac het volgende:
ze hebben vanochtend een trein moeten ontruimen in zoetermeer omdat die zo vol zat dat de mensen met elkaar op de vuist gingen
Bron: Telegraaf
mjah achquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
Weeralarm! Storm met Zeer zware windstoten!
eigen schuld dikke bult voor trein paupersquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:04 schreef lipje het volgende:
[..]
gewoon op de FP
Trein te vol op station Voorburg
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me de tering.
volg dakar altijd alquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wist niet dat jij de Dakar ook volgde TF
De Italiaanse trots in Dakar heb ik een paar jaar geleden nog op de foto gezet btw
Heeft Unimog wel eens gewonnen trouwens?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Iveco EuroCargo van Miki Biasion
En al sinds 1979 (1e keer) of in ieder geval 1980 doen er al Unimogs meetot nu aan toe
2 of 3 keer. In de jaren '80, voor de opkomst van Tatra, was het vaak een Unimog (met Vismara) die de grote concurrent van De ROoy was. in 1986 is die overgestapt op de grotere mercedessen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heeft Unimog wel eens gewonnen trouwens?
vismara is eeder de trots in dakar...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Iveco EuroCargo van Miki Biasion
En al sinds 1979 (1e keer) of in ieder geval 1980 doen er al Unimogs meetot nu aan toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |