quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef -skippybal- het volgende:
Morgen de toerist uithangen in Scheveningen![]()
Over het algemeen valt het allemaal wel mee met die weeralarmenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:41 schreef Appelgebak het volgende:
verwachten jullie grote problemen op schiphol?
Ik vertrek morgen middag namelijk naar Australië en heb weinig zin in uren vertraging.
Als je 'm maar op tijd weer binnenhaaltquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef -skippybal- het volgende:
Morgen de toerist uithangen in Scheveningen![]()
Denk het niet, anderhalf week geleden waren er ook geen grote problemen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:41 schreef Appelgebak het volgende:
Ik vertrek morgen middag namelijk naar Australië en heb weinig zin in uren vertraging.
Linkje werkt nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:47 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Mijn geliefde webcam over de golfjes in Den Helder... http://www.landsend.nl/nieuw
Nee, maar gisteren wel...quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:43 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Denk het niet, anderhalf week geleden waren er ook geen grote problemen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:06 schreef X-fi het volgende:
Zal wel weer 180 zijn.
Schiphol heeft tot windkracht 9 nauwelijks last geloof ik dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:41 schreef Appelgebak het volgende:
meen je dat nu?quote:
ja die vliegtuigen waaien niet zomaar wegquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:16 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Schiphol heeft tot windkracht 9 nauwelijks last geloof ik dus dat komt wel goed
LOL! Als het nog vaak gaat stormen zullen we veel screenshots van jouw telefoon zien.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef SpeedyGJ het volgende:jah
![]()
[afbeelding]
En 1 van 30 dec 2006:
[afbeelding]
Knopen? Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:06 schreef X-fi het volgende:
Zal wel weer 80 zijn.
problemen.... tja, wat is een probleem? Die windvlagen zijn zeer verradelijk voor de luchtvaart, gezien de windrichting zal er dan maar op 1 baan geland kunnen worden. Starten lijkt mij een wat een iets minder groot probleem.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:41 schreef Appelgebak het volgende:
hij is toch pas volgende week jarigquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:57 schreef Demarest het volgende:
Gefeliciteerd Speedy. Ik had 't al gezien op WW, heb daar ook 'n account.
Nee, 'k bedoel z'n foto's op het weerbericht van RTL4!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij is toch pas volgende week jarig
Ervaring leert dat om de electriciteit uit te laten vallen in Nederland je veel meer wind nodig hebt dan wat er nu voorspeld wordt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef sararaats het volgende:
misschien een domme vraag maar zijn jullie niet bang dat de electriciteit uit gaat vallen
of ligt die bij jullie ook onder de grond?
Felecite, SpeeduGJquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef SpeedyGJ het volgende:jah
![]()
[afbeelding]
En 1 van 30 dec 2006:
[afbeelding]
Gaat leuk wordenquote:
Dankquote:
ik zou de was maar niet buiten hangen morgenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef yvonne het volgende:
Zeg weerdeskundigen hier, hoelaat begint deze pret? Regio R'dam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |