das toch ons probleem niet? dan ben jy je auto niet kwijt..quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:22 schreef PeuRac het volgende:Bij (te)veel niet relevante vragen/opmerkingen zal de auto uit de verkoop gehaald worden[/b]
Vraagprijs: 949 euro
Er zijn wel meer plekken om een auto te verkopen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:20 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
das toch ons probleem niet? dan ben jy je auto niet kwijt..
235000 is niet erg veel voor een auto van 13 jaar oud. Voor een 155 is het een gemiddelde km-stand. Er heeft in elk geval nooit LPG in gezeten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:43 schreef whizzer2250 het volgende:
Benzine of Diesel? Als het benzine is dan is 235k wel aan de hoge kant
ja maar ik bedoel, daar heeft hij 1 van ons toch niet mee om de auto hier uit de verkoop te halen :S als iemand um echt zo graag wil gaat die wel via marktplaats ofzo zoekenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Er zijn wel meer plekken om een auto te verkopen.![]()
de auto is 1206kg per maand en heeft een kofferbak ruimte van 525liter (dat is meer dan de huidige Bmw 5 serie).quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:47 schreef hallo_mensen het volgende:
hoeveel kost de belasting per maand?
en hoeveel KG is de auto
Wel 5 liter meer kofferbakruimtequote:Op zaterdag 23 december 2006 18:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de auto is 1206kg per maand en heeft een kofferbak ruimte van 525liter (dat is meer dan de huidige Bmw 5 serie).
De wegebelasting verschilt per provincie, maar kan hier gevonden worden.
Daar ga ik het echt niet voor doenquote:Op zondag 31 december 2006 13:06 schreef johanmulder het volgende:
Mooie bak! Als je hem nog door de APK heentrekt dan bied ik 800 euro.
Afhankelijk van wanneer je wilt komen kijken in Utrecht (nabij Overvecht) of Doetinchem. Van 4 - 8 januari ben ik een lang weekend wegquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:14 schreef _nWo_ het volgende:
En waar mag deze auto staan ?
Iig 700 euro geboden van mijn kant![]()
Ik heb er geen 650 voor betaal, plus dat het ook irrelevant is aangezien er ondertussen erg veel aan de auto veranderd is, wat de auto meer waard maakt. Tenzij jij voor 300 euro nieuwe(!) 17"lm velgen, met banden, 45mm verlaging + instelbare schokbrekers kan kopen. Plus het standaard interieur voorzien van elec stoel verstelling + verwarming.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:20 schreef Pascal86 het volgende:
Leuke auto maar kan me herinneren dat je hem zelf voor rond de 650 hebt gekocht dat is dan ook tevens mijn bod!
Ik merk er weinig van dat het vermogen weg is, de motor staat er bekend om niet echt krachtig te zijn onderin, dat is wel wat minder (is met een chip wel op te lossen trouwens), maar vanaf de 3500 trekt die als een beer door tot 6500 rpm waar de toeren begrenzer erin slaat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:54 schreef LaZZ het volgende:
PeuRac, ziet eruit als een interessante bak. Hoeveel van het vermogen is nog over? Hiermee bedoel ik dat hij niet meer zo hard gaat als de fabrieksopgave aangeeft neem ik aan.
Niet zo aangebrand.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er geen 650 voor betaal, plus dat het ook irrelevant is aangezien er ondertussen erg veel aan de auto veranderd is, wat de auto meer waard maakt. Tenzij jij voor 300 euro nieuwe(!) 17"lm velgen, met banden, 45mm verlaging + instelbare schokbrekers kan kopen. Plus het standaard interieur voorzien van elec stoel verstelling + verwarming.
Dan mag je hem nu nog op komen halen voor 650 euro, kan je dat niet, hou dan verder je mond en ga iemand anders lopen pesten. Ik heb deze auto bijna 2 jaar met veel liefde en zorg behandeld, er veel geld in gestopt, dat gaat niet zomaar weg.
Bedankt voor je reactie. Ik zie wel of je 'm na 13 januari nog hebt. Dan heb ik m'n overwerk van december namelijk uitbetaald gekregen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik merk er weinig van dat het vermogen weg is, de motor staat er bekend om niet echt krachtig te zijn onderin, dat is wel wat minder (is met een chip wel op te lossen trouwens), maar vanaf de 3500 trekt die als een beer door tot 6500 rpm waar de toeren begrenzer erin slaat.
Van de 100 naar de 140 gaat die als de brandweer.
De exacte opgaven heb ik nooit opgenomen, maar naar de 170 gaat die vlotjes, zonder problemen, daarboven gaat het wat langzamer, maar harder als 180 heb ik nooit gereden, dat vond ik niet nodig (doe ik onder werktijd wel).
je hebt em afgetraptquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vanaf de 3500 trekt die als een beer door tot 6500 rpm waar de toeren begrenzer erin slaat.
Van de 100 naar de 140 gaat die als de brandweer.
De exacte opgaven heb ik nooit opgenomen, maar naar de 170 gaat die vlotjes, zonder problemen, daarboven gaat het wat langzamer
je negeert mijn vraagquote:Op maandag 8 januari 2007 01:24 schreef PeuRac het volgende:
Omdat het een 1.8 is, is de verzekering zeer goed te betalen, de wegenbelasting is per provincie verschillend. Ook de verzekering is per persoon, verschillend, aangezien wij meerdere auto's samen verzekerd hebben is dit niet representatief (ik betaal met mijn 21jr, 3 schade vrije jaren, WB+verz 75 euro per maand).
Ik ruil niet, aangezien ik ga emigreren, anders had de auto nooit te koop gestaan en zou ik er nog zeker een aantal jaar in rijden. @gunsmoke, ik ben Rob artc137, en al bijna 2 jaar lid
@reza, van de onderkant bekijken is geen probleem, hij is wel verlaagd, maar zeker niet te ver, zelfs hier in Utrecht heb ik misschien 1 of 2 keer wat geschaaf gehoord aan de onderkant, maar alles zit beschermd en er kan dus eigenlijk niks kapot (tenzij het heel hard zou gaan).
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je negeert mijn vraag![]()
maar goed om OT te blijven....
laat maar![]()
Sex in de auto.
jajaquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]er zit een ander interieur in ondertussen
Dan geef ik em liever aan mn vriendinquote:
Als ik em in Mei nog heb, is die niet meer te koopquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:27 schreef BOKA het volgende:
Als je hem in mei nog hebt dan heb ik zeker interesse.
De TSW's niet mijn persoonlijke smaak eigenlijk, maar ik had 17" nodig voor de gripquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wat voor velgen zitten er trouwens onder? TSW Venom of PCW EMR type 202? Of nog iets anders?
Hmm, niet op t moment, t is nu donker, ik zal morgen middag als ik op tijd thuis ben even foto's makenquote:Op zondag 28 januari 2007 15:11 schreef junkiexp het volgende:
Heb je ook foto's van de binnenkant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |