abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45237575
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:55 schreef twi het volgende:
Ik zuig echt in deze game
Wow, wacht effe, lees ik dat nou goed, ik dacht dat dat onmogelijk was.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 11 januari 2007 @ 02:50:26 #252
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45237745
Ik zuig in alle spellen waar geen auto's in zitten
pi_45237802
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 02:50 schreef twi het volgende:
Ik zuig in alle spellen waar geen auto's in zitten
Halo 2, Rainbow Six....

Edit: never mind, in Halo2 zitten auto's.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  donderdag 11 januari 2007 @ 03:11:31 #254
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45237866
Halo 2 ben ik ook slecht, Rainbow Six idem dito Op een paar spaarzame potjes na waarin mijn Rambo-tactiek ineens een keertje met geluk werkt

Meestal storm ik overal op af. Mislukt dat een paar keer, zoals in het potje wat G Demon hierboven beschreef, ga ik in een hoekje staan om anderen te helpen Nu was ik G Demon z'n Hammer-navigator Ik had dat potje 3 kills, tegenover G Demon z'n 22
pi_45237893
Hmm ja, ik denk dat we een andere definitie van slecht hebben.
Voor mij is slecht wat anders dan niet extreem goed.
  donderdag 11 januari 2007 @ 03:57:53 #256
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45237982
Niet winnen is slecht
pi_45238299
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 03:11 schreef twi het volgende:
Halo 2 ben ik ook slecht, Rainbow Six idem dito Op een paar spaarzame potjes na waarin mijn Rambo-tactiek ineens een keertje met geluk werkt

Meestal storm ik overal op af. Mislukt dat een paar keer, zoals in het potje wat G Demon hierboven beschreef, ga ik in een hoekje staan om anderen te helpen Nu was ik G Demon z'n Hammer-navigator Ik had dat potje 3 kills, tegenover G Demon z'n 22
26 maar dat zijn details
Was wel mooi, eerst ik en mijn broer lopen bitchen over dat hij de hammer wou voor de achievement en ik de sniper.
Toen 10-4 achter staan.. Fuck die achievement, pak jij de sniper maar dan pak ik die klote hammer wel!
Toen alsnog gewonnen, te leuk is dat hoe blij de amerikanen in het begin waren, hoe teleurgesteld ze weg gingen.

euh en het was de map rooftops, vandaar die hammer enzo
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 11 januari 2007 @ 07:46:00 #258
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_45238421
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef dmnd het volgende:

[..]

De HD kwaliteit vindi k nog niet zo erg dat je die mist op een tft. Maar ik vind het wel heel erg jammer dat ik me spellen nu alleen nog maar op 640x480 kan spelen met die vga cable... ik was net 1280x1024 gewend!
Das dus HD-kwaliteit
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_45238874
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:36 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Balen dat ik Gow niet meer heb
kopen dan
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_45239284
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:32 schreef Heintje het volgende:

[..]

Kunnen die Americanen ook niks aan doen dat ze zo zielig zijn. Uit de potjes samen met Ijsmeis blijkt wel dat ze in America geen meisjes hebben.
.
pi_45239379
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:32 schreef Heintje het volgende:

[..]

Kunnen die Americanen ook niks aan doen dat ze zo zielig zijn. Uit de potjes samen met Ijsmeis blijkt wel dat ze in America geen meisjes hebben.
Stakkers

Ik kan online met bijna iedereen goed opschieten. Nederlanders, Engelsen, Fransen zelfs Duitsers, maar die amerikanen....
Houd van een lijntje.
pi_45239450
wat is er met amerikanen
pi_45239481
die patch van gow zuigt zwaar wat een klote patch. Ik kan niet meer met vrienden spelen omdat de hostnaam niet meer te zien is. En er komt heletijd onder het spelen gezeik over connectie problemen.. dat had ik voor de patch misschien maar 1x op de 100 bij een kuthost. Maar nu echt 2 op de 5 potjes. Enige positieve aan die patch wat ik heb kunnen ontdekken is dat je kunt zien of de host een goede verbinding heeft..
pi_45239587
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 09:26 schreef markthemen het volgende:
die patch van gow zuigt zwaar wat een klote patch. Ik kan niet meer met vrienden spelen omdat de hostnaam niet meer te zien is. En er komt heletijd onder het spelen gezeik over connectie problemen.. dat had ik voor de patch misschien maar 1x op de 100 bij een kuthost. Maar nu echt 2 op de 5 potjes. Enige positieve aan die patch wat ik heb kunnen ontdekken is dat je kunt zien of de host een goede verbinding heeft..
Als je vrienden nou gewoon een game hosten en zeggen hoeveel rondjes, of het execution of iets is enzo. Dan kun je best makkelijk zoeken hoor. Zoveel games zijn er niet als je specifiek zoekt.
pi_45239709
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:39 schreef twi het volgende:

[..]

En ik mocht ook nog eens de beslissende kill maken

Nog wat mensen die ik toe kan voegen aan m'n lijst om uit te kunnen nodigen wanneer we met wat FOK!kers aan het player matchen zijn? Hoe meer zielen, hoe meer kills. Net ook weer geweldige potjes met Goku, quantas lion en Heintje. Maar met 4 tegen 4 is toch net wat leuker
voeg mij ook maar toe, ben alleen niet al te veel online de laatste tijd.
Scheren is voor schapen!
pi_45239714
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 09:40 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

voeg mij ook maar toe, ben alleen niet al te veel online de laatste tijd.
pi_45239795
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 09:25 schreef Theamerican het volgende:
wat is er met amerikanen
De gemiddelde amerikaan op live klinkt alsof ie 12 is, denkt dat ie beter is dan wie dan ook, en scheld alles en iedereen uit als het niet gaat zoals hij wil.

En ow ja, gevoel voor humor hebben ze niet.
Scheren is voor schapen!
pi_45239831
Inderdaad. Altijd als ik met Amerikanen speel heb ik echt nooit zin om te kletsen. En uiteindelijk eindigt het ook in een scheldpartij met het andere team waarna ik de headset maar gewoon helemaal wegdoe.

Nederlanders zijn tof .
pi_45239916
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 09:45 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

De gemiddelde amerikaan op live klinkt alsof ie 12 is, denkt dat ie beter is dan wie dan ook, en scheld alles en iedereen uit als het niet gaat zoals hij wil.

En ow ja, gevoel voor humor hebben ze niet.
En het vervelende is, als hun beginnen te schelden, ga ik net zo hard meedoen , slechte eigenschap van me. Maar gister was echt te triest voor woorden, alsof ze nog nooit een vrouw hebben gezien of zo, Amerikanen=
pi_45239991
Vanavond weer? .
pi_45239996
Het klinkt wel als een date . Ik zal dan wel iets meer zeggen heur .
pi_45240152
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
Het klinkt wel als een date . Ik zal dan wel iets meer zeggen heur .
hehe, je was wel een beetje stil ja, alhoewel ik me dat goed kan voorstellen met een stelletje opgeboste grafnichten die daar lopen te flippen als een dolle stier met een rooie vlag in z'n reet omdat er een chick in de game zit.

pfjew moest ik ff kwijt
pi_45240224
Heintje, heb je trouwens iets van msn, kunnen we iets beter afstemmen met wanneer we gaan spelen.
pi_45240255
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:01 schreef bigore het volgende:

[..]

hehe, je was wel een beetje stil ja, alhoewel ik me dat goed kan voorstellen met een stelletje opgeboste grafnichten die daar lopen te flippen als een dolle stier met een rooie vlag in z'n reet omdat er een chick in de game zit.

pfjew moest ik ff kwijt
Ja, ik had ff geen zin om wat te zeggen , want normaal blaat ik toch wel gewoon mee.
En nee, ik kan geen 8928934 dingen tegelijk . Op het moment dat ik dat zei kwam er net iemand aan, vandaar.

Jullie hadden hem btw op een gegeven moment op mute staan? Doen jullie dat via het Xbox menu, of in het spel zelf?
pi_45240766
kill ze ijsmeid allemaal rot amerikanen
pi_45240845
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:30 schreef Theamerican het volgende:
kill ze ijsmeid allemaal rot amerikanen
Ze killen mij .

Dat downloaden van de maps duurt trouwens lang als je er bij zit te wachten . En toen het klaar was, was iedereen al weg .
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:33:18 #277
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45240860
Via Xbox Guide, Recent Players, de nick die irritant doet selecteren (m.u.v. mensen met gamertags als "Gamedemon", en "Dr Sannogwat" heb ik gisteren gemerkt ) en dan is er in 't menu vast wel ergens te vinden waar je ze kunt muten.

Maareh, misschien is het 'girl' gedeelte in je gamertag niet zo handig? Bij Halo 2 werden namelijk zelfs 6-jarige jongetjes met een hoge stem half aangerand omdat het wel eens een meisje zou kunnen zijn
pi_45240942
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:33 schreef twi het volgende:
Via Xbox Guide, Recent Players, de nick die irritant doet selecteren (m.u.v. mensen met gamertags als "Gamedemon", en "Dr Sannogwat" heb ik gisteren gemerkt ) en dan is er in 't menu vast wel ergens te vinden waar je ze kunt muten.
Ik weet het , maar misschien kon het makkelijker, gewoon met een knopje in het spel zelf.
quote:
Maareh, misschien is het 'girl' gedeelte in je gamertag niet zo handig? Bij Halo 2 werden namelijk zelfs 6-jarige jongetjes met een hoge stem half aangerand omdat het wel eens een meisje zou kunnen zijn
Dat wist ik vantevoren niet . Maar het valt wel mee hoor. Ik heb pas 2x gehad dat ze redelijk ranzig bezig waren . Meestal speel ik met 'bekenden'.

En die jongetjes klinken idd als meisjes . Sommigen zijn overigens irritant men. Met hun geschreeuw .
Ik was laatst Uno aan het spelen met een meisje van een jaar of 8. En die begon me toch een partij te gillen toen ze 1 rondje had gewonnen. Tering !
pi_45241474
maak nou uit welke naam je had ik had vorige keer americanways en kreeg commentaar nu heb ik meisjesnaam en nu heb ik nog geen comentaar ff afkloppen
pi_45241505
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:57 schreef Theamerican het volgende:
maak nou uit welke naam je had ik had vorige keer americanways en kreeg commentaar nu heb ik meisjesnaam en nu heb ik nog geen comentaar ff afkloppen
Blijkbaar wel veel hoor .

Onder de naam Timmetjuh had ik nergens last van. Maar nu ik Icegirl87 heet krijg ik toch wel wat opmerkingen .
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:59:07 #281
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45241526
Als je mensen hier ziet reageren over Amerikanen kan ik me voorstellen dat je met die gamertag commentaar kreeg
pi_45241573
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:58 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Onder de naam Timmetjuh had ik nergens last van. Maar nu ik Icegirl87 heet krijg ik toch wel wat opmerkingen .
nou ik vind je toppie ken je wel pas 2 dagen maarja
pi_45241584
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:59 schreef twi het volgende:
Als je mensen hier ziet reageren over Amerikanen kan ik me voorstellen dat je met die gamertag commentaar kreeg
ook in spel zelf
pi_45241624
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:00 schreef Theamerican het volgende:

[..]

nou ik vind je toppie ken je wel pas 2 dagen maarja
.
  donderdag 11 januari 2007 @ 11:03:38 #285
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45241670
Natuurlijk, maar dat komt omdat Nederlandse Live gebruikers doorgaans een gigantische hekel hebben aan alles wat naar Amerika neigt En niet onterecht trouwens, gezien hun gemiddelde gedrag

Gisteren trouwens iemand die Goz3r als gamertag had, een Amerikaan. Die was wel grappig, was helemaal blij dat hij had ontdekt dat Goz3r 'dude' in het Nederlands is
pi_45241748
gister ofzo zat ik online was niet GOW maar rainbow six en zat zo vrouw uit amerika echt zo country type dat accentje ook was wel lachen en gezellie
pi_45241767
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:03 schreef twi het volgende:
Natuurlijk, maar dat komt omdat Nederlandse Live gebruikers doorgaans een gigantische hekel hebben aan alles wat naar Amerika neigt En niet onterecht trouwens, gezien hun gemiddelde gedrag

Gisteren trouwens iemand die Goz3r als gamertag had, een Amerikaan. Die was wel grappig, was helemaal blij dat hij had ontdekt dat Goz3r 'dude' in het Nederlands is
Ze vroegen me gisteren ook vanalles "How do you say "fuck it" in Dutch" Dus ik weer "Neuk 't/het" en zij weer "Mucked??? Waaaahahah Mucked!! Hey you there, MUCKED!"

En nog meer van dat dingen . Ik heb ze maar verteld dat ze erg slecht waren in de Nederlandse taal en dat geen enkele Nederlander ze zou snappen .
pi_45241792
En sgaap noemden ze "skap". . Heerlijk .

En ze vroegen me ook nog wat dingen met een G. En aangezien ik echt een zachte G heb maakten ze daar ook weer iets debiels van .
  donderdag 11 januari 2007 @ 11:08:38 #289
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45241814
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
En ze vroegen me ook nog wat dingen met een G. En aangezien ik echt een zachte G heb maakten ze daar ook weer iets debiels van .
Ah, blij dat jullie in 't zuiden dat ook door hebben
pi_45241843
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:08 schreef twi het volgende:

[..]

Ah, blij dat jullie in 't zuiden dat ook door hebben
. Ik maak je af .
pi_45241848
*kuch* Of ik laat je afmaken.
pi_45241854
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
En sgaap noemden ze "skap". . Heerlijk .

ik ga nu extra me best doen metdat spel ben pas bij level met die vliegende rare beestjes en die grote soorten planten ofzoiets
pi_45241864
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:58 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Icegirl87 in de room, gaat ongeveer zo:

amerikaan1: icegirl,icegirl, can i ask you something?
amerikaan2: icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl
amerikaan3: icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl , you fuckin dike

Hoe vaak ik gister icegirl heb horen roepen, bah bah echt te triest voor woorden.
pi_45241884
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:09 schreef Theamerican het volgende:

[..]

ik ga nu extra me best doen metdat spel ben pas bij level met die vliegende rare beestjes en die grote soorten planten ofzoiets
Ik ben ook niet veel verder . Ik had geen zin in de 'eindbaas' en heb er nog steeds geen zin in .
Maar die 'planten' zijn wel makkelijk .
pi_45241916
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:10 schreef bigore het volgende:

[..]

Icegirl87 in de room, gaat ongeveer zo:

amerikaan1: icegirl,icegirl, can i ask you something?
amerikaan2: icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl
amerikaan3: icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl , you fuckin dike

Hoe vaak ik gister icegirl heb horen roepen, bah bah echt te triest voor woorden.
Iceeeeeegirl, can I tell you a secret?

.
pi_45241948
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:11 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik ben ook niet veel verder . Ik had geen zin in de 'eindbaas' en heb er nog steeds geen zin in .
Maar die 'planten' zijn wel makkelijk .
kan ik geen les volgen bij jou?
pi_45241958
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:12 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Iceeeeeegirl, can I tell you a secret?

.
Ene keer dat ik helaas wel even moest lachen, was toen je je eerste kill maakte, en hij zei:

Icegirl, i'm so proud of you!
pi_45241991
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:13 schreef Theamerican het volgende:

[..]

kan ik geen les volgen bij jou?
Je kan beter les volgen bij iemand die echt goed is .
Maar wil je een keer 'het verhaal' met zijn tweetjes spelen dan?
pi_45242014
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:13 schreef bigore het volgende:

[..]

Ene keer dat ik helaas wel even moest lachen, was toen je je eerste kill maakte, en hij zei:

Icegirl, i'm so proud of you!
Maar dat zei ie ook als ik geen enkele kill had .
pi_45242031
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:15 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Je kan beter les volgen bij iemand die echt goed is .
Maar wil je een keer 'het verhaal' met zijn tweetjes spelen dan?
als jij het ook wil dan yes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')