Nee. Ik speel het nu een week ongeveer en ben er vandaag pas achter gekomen dat als je A ingedrukt houd dat je dan gaat rennen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef Theamerican het volgende:
[..]
is het zo erg dat er iemand slecht is omdat die pas speelt?
nee tuurlijk niet, maar het is gewoon een aanrader eerst ff goed de singleplayer te oefenen, zodat je online iig goed mee kan komen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef Theamerican het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk niet. Ik speel wel gewoon steeds met bekenden. Die zijn sowieso niet zo hard voor jequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef Theamerican het volgende:
[..]
Ik ben iedere avond online met GoW maar jou heb ik alleen in VP gezien.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:55 schreef twi het volgende:
Ik zuig echt in deze gameJammer dat de meeste mensen op m'n friends list echt alleen maar ranked spelen. Best wel jammer, lijkt me geweldig om het eens met 8 friends te spelen in de MP in een gewone player match.
Net even met Goku gespeeld (headset gevonden). Helemaal afgeslacht, maar was nog wel leuk
Ah ok dan, dat idee had ik al,maakt ook nie uit. Ik sta nog steeds op 90 headshots trouwens, dus ga maar eens even flink snipperen komende tijd. Krijg ook(misschien) vandaag me neie pc, dus die mot ik ff opnieuw installeren dus of ik vanavond veel tijd heb betwijfel ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:58 schreef Heintje het volgende:
Ik wil ook best wel eens een paar potjes ranked mee doen, op invites van jou of Goku zal ik eerder ingaan dan op die van iemand die ik amper ken.
Bigore, mijn internet lag er ineens uit dus daarom was ik ineens weg.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:16 schreef Sjoem het volgende:
Edit: Ik word zelfs de hele tijd uitgenodigd (Woohoo!).. Gisteren had ik 4 invites tegelijk.
. Maar toen heb ik maar voor P_p gekozen
![]()
.
Met snipperen is het lastig die achievement te scoren hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:02 schreef bigore het volgende:
[..]
Ah ok dan, dat idee had ik al,maakt ook nie uit. Ik sta nog steeds op 90 headshots trouwens, dus ga maar eens even flink snipperen komende tijd. Krijg ook(misschien) vandaag me neie pc, dus die mot ik ff opnieuw installeren dus of ik vanavond veel tijd heb betwijfel ik.
Normale gun is dan ook waardeloos, vooral met execution.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:27 schreef twi het volgende:
Elke map met sniper is niet leuk. Maar dat komt omdat ik niet kan snipen.
Oh, en niet met de shotgun overweg kan, en verkeerd time met de chainsaw, en nu niet dichtbij genoeg kan komen met de sticky grenades sinds de update en het 1vs1 altijd afleg met de normale gun. De boog lukt ook al niet en de rocket launcher weet ik alleen op Gridlock te vinden.
En toch blijft het leuk
Mensen die taggen zijn goed te stoppen met je shotgun hoor, behalve als ze achter je komen maar dan moet je niet zeiken aangezien je de vijand nog mee kan nemen dan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
Die Chainsaw.. die weigert soms gewoon![]()
.
Nee, maar weet je wat ik echt echt echt echt kut vind? Mensen die alleen maar taggen. Echt.. Bah. Ik ben blij dat de meeste het ermee eens zijn en dat de host ze er vaak uit flikkert. Maar af en toe.
Ik heb echt nog nul keer getagged. (maar dat komt ook wel doordat ik niet weet waar die grenades liggen![]()
)
Omdat Taggen toch wel redelijk Lame is, vooral voor de mensen die er nog niet zo goed in zijn, die zijn kansloos tegen een TagFagquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom zou je niet mogen taggen? Het zit toch niet voor niets in het spel.
Het is het enige wat ik kan, taggen en zagen.
1 keer schieten en de chainsaw staat stil, zo imba vind ik het nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:47 schreef BMH het volgende:
De Beserk move van Splinter Cell 2 zou wel goed passen in GoW's multiplayer modeGewoon als anti-chainsaw move
Ik tag ook niet zo graag, alleen als ik alleen rondloop en er zijn er nog een paar over van het andere team vind ik het wel handig om te doen, aangezien het zo makkelijk is. en 1 tegen 1 is het zo makkelijk, want je wint nog ook al ontplof je door je eigen granaat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
Die Chainsaw.. die weigert soms gewoon![]()
.
Nee, maar weet je wat ik echt echt echt echt kut vind? Mensen die alleen maar taggen. Echt.. Bah. Ik ben blij dat de meeste het ermee eens zijn en dat de host ze er vaak uit flikkert. Maar af en toe.
Ik heb echt nog nul keer getagged. (maar dat komt ook wel doordat ik niet weet waar die grenades liggen![]()
)
Vaak werkt dit niet.. De chainsawers schieten soms uit het niets in je nek terwijl je even hard als hem/haar achteruit loopt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1 keer schieten en de chainsaw staat stil, zo imba vind ik het niet
heb je ook xbox live?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Nee. Ik speel het nu een week ongeveer en ben er vandaag pas achter gekomen dat als je A ingedrukt houd dat je dan gaat rennen.![]()
Jij bent toch Phoebe85, kep gister die namelijk toegevoegd, maar wist ut nie zeker.quote:
yup haiquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:33 schreef bigore het volgende:
[..]
Jij bent toch Phoebe85, kep gister die namelijk toegevoegd, maar wist ut nie zeker.
Probeerde gisteren 5x op je invite te connecten, Moest ik nog eerst die patch downloadenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk niet. Ik speel wel gewoon steeds met bekenden. Die zijn sowieso niet zo hard voor je![]()
. En die kun je tenminste tips vragen enzo.
Ik zie soms ook wel eens van "WTF, hoe doet ie dat!" en dan kun je dat gewoon vragen.
Ik kom strakkies ook weer ff.
Edit: Ik word zelfs de hele tijd uitgenodigd (Woohoo!).. Gisteren had ik 4 invites tegelijk.
. Maar toen heb ik maar voor P_p gekozen
![]()
.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:55 schreef nexhil het volgende:
[..]
Probeerde gisteren 5x op je invite te connecten, Moest ik nog eerst die patch downloaden![]()
Ondertussen had ik al mijn modem aan en uitgezet, pc op virussen laten scannen.
Eigenlijk best frustrerend als je lichtelijk verslaafd bent en 20 minuten geen beschikking hebt over GoW![]()
Hmm okay, want zoals ik al zei, ik weet helemaal niet waar die granaten liggenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:19 schreef Heintje het volgende:
Taggers kunnen best irri zijn. Maar in bijna alle maps liggen de graneten in het midden. Dus als je dan ook die kant op rent en dan met je lancer op de gene gaat schieten heb je hem down voordat hij de granaten te pakken heeft.
Tegenwoordig gebruik ik granaten eigenlijk alleen nog maar zoals ze bedoelt zijn. dus als gooi wapen. Vooral in escalation werkt dat goed.
Dito, kgebruik ook de VGA kabel, maar geen enkel spel lijkt aan de volle resolutie te willen, slechts geupscaled... (tot op heden enkel getest met GoW en Superman demo overigens)quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:37 schreef dmnd het volgende:
Ik heb na die update problemen om gears of war in 1280x1024 te krijgen. Ik gebruik de vga kabel naar een tft schermpje. De xbox dashboard zelf draait prima in 1280x1024, alleen gow wil er niet meer naartoe..
Ook krijg ik na de update van gow meer connections errors, met iedereen tegelijk.
Iemand die dit nog meer heeft?
Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben. Het gaat dan weer lekker op zijn m$.... Nu maar wachten op de volgende update??quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dito, kgebruik ook de VGA kabel, maar geen enkel spel lijkt aan de volle resolutie te willen, slechts geupscaled... (tot op heden enkel getest met GoW en Superman demo overigens)
De HD kwaliteit vindi k nog niet zo erg dat je die mist op een tft. Maar ik vind het wel heel erg jammer dat ik me spellen nu alleen nog maar op 640x480 kan spelen met die vga cable... ik was net 1280x1024 gewend!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Meer dat ik het een beetje teleurstellend vind dat ik dus ook met een monitor niet kan genieten van HD-kwalitiet in negen van de tien spellen
Balen dat ik Gow niet meer hebquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:33 schreef bigore het volgende:
[..]
Jij bent toch Phoebe85, kep gister die namelijk toegevoegd, maar wist ut nie zeker.
En ik mocht ook nog eens de beslissende kill makenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:32 schreef Gamedemon het volgende:
Dat potje gears net met twi
Met 10-4 achter staan (van de 11)
En dan winnen met 10-11
Wat waren die amerikanen over de zeik zeg
Kunnen die Americanen ook niks aan doen dat ze zo zielig zijn. Uit de potjes samen met Ijsmeis blijkt wel dat ze in America geen meisjes hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Goed zo. Aanpakken die amerikaanse kneusjes.
Wow, wacht effe, lees ik dat nou goed, ik dacht dat dat onmogelijk was.quote:
Halo 2, Rainbow Six....quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:50 schreef twi het volgende:
Ik zuig in alle spellen waar geen auto's in zitten
26 maar dat zijn detailsquote:Op donderdag 11 januari 2007 03:11 schreef twi het volgende:
Halo 2 ben ik ook slecht, Rainbow Six idem ditoOp een paar spaarzame potjes na waarin mijn Rambo-tactiek ineens een keertje met geluk werkt
Meestal storm ik overal op af. Mislukt dat een paar keer, zoals in het potje wat G Demon hierboven beschreef, ga ik in een hoekje staan om anderen te helpenNu was ik G Demon z'n Hammer-navigator
Ik had dat potje 3 kills, tegenover G Demon z'n 22
Das dus HD-kwaliteitquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef dmnd het volgende:
[..]
De HD kwaliteit vindi k nog niet zo erg dat je die mist op een tft. Maar ik vind het wel heel erg jammer dat ik me spellen nu alleen nog maar op 640x480 kan spelen met die vga cable... ik was net 1280x1024 gewend!
kopen danquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Balen dat ik Gow niet meer heb![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kunnen die Americanen ook niks aan doen dat ze zo zielig zijn. Uit de potjes samen met Ijsmeis blijkt wel dat ze in America geen meisjes hebben.
Stakkersquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kunnen die Americanen ook niks aan doen dat ze zo zielig zijn. Uit de potjes samen met Ijsmeis blijkt wel dat ze in America geen meisjes hebben.
Als je vrienden nou gewoon een game hosten en zeggen hoeveel rondjes, of het execution of iets is enzo. Dan kun je best makkelijk zoeken hoor. Zoveel games zijn er niet als je specifiek zoekt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:26 schreef markthemen het volgende:
die patch van gow zuigt zwaar wat een klote patch. Ik kan niet meer met vrienden spelen omdat de hostnaam niet meer te zien is. En er komt heletijd onder het spelen gezeik over connectie problemen.. dat had ik voor de patch misschien maar 1x op de 100 bij een kuthost. Maar nu echt 2 op de 5 potjes. Enige positieve aan die patch wat ik heb kunnen ontdekken is dat je kunt zien of de host een goede verbinding heeft..
voeg mij ook maar toe, ben alleen niet al te veel online de laatste tijd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:39 schreef twi het volgende:
[..]
En ik mocht ook nog eens de beslissende kill maken
Nog wat mensen die ik toe kan voegen aan m'n lijst om uit te kunnen nodigen wanneer we met wat FOK!kers aan het player matchen zijn? Hoe meer zielen, hoe meer kills. Net ook weer geweldige potjes met Goku, quantas lion en Heintje. Maar met 4 tegen 4 is toch net wat leuker
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
voeg mij ook maar toe, ben alleen niet al te veel online de laatste tijd.
De gemiddelde amerikaan op live klinkt alsof ie 12 is, denkt dat ie beter is dan wie dan ook, en scheld alles en iedereen uit als het niet gaat zoals hij wil.quote:
En het vervelende is, als hun beginnen te schelden, ga ik net zo hard meedoenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
De gemiddelde amerikaan op live klinkt alsof ie 12 is, denkt dat ie beter is dan wie dan ook, en scheld alles en iedereen uit als het niet gaat zoals hij wil.
En ow ja, gevoel voor humor hebben ze niet.
hehe, je was wel een beetje stil ja, alhoewel ik me dat goed kan voorstellen met een stelletje opgeboste grafnichten die daar lopen te flippen als een dolle stier met een rooie vlag in z'n reet omdat er een chick in de game zit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
Het klinkt wel als een date. Ik zal dan wel iets meer zeggen heur
.
Ja, ik had ff geen zin om wat te zeggenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:01 schreef bigore het volgende:
[..]
hehe, je was wel een beetje stil ja, alhoewel ik me dat goed kan voorstellen met een stelletje opgeboste grafnichten die daar lopen te flippen als een dolle stier met een rooie vlag in z'n reet omdat er een chick in de game zit.
pfjew moest ik ff kwijt
Ze killen mijquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:30 schreef Theamerican het volgende:
kill ze ijsmeid allemaal rot amerikanen![]()
Ik weet hetquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:33 schreef twi het volgende:
Via Xbox Guide, Recent Players, de nick die irritant doet selecteren (m.u.v. mensen met gamertags als "Gamedemon", en "Dr Sannogwat" heb ik gisteren gemerkt) en dan is er in 't menu vast wel ergens te vinden waar je ze kunt muten.
Dat wist ik vantevoren nietquote:Maareh, misschien is het 'girl' gedeelte in je gamertag niet zo handig?Bij Halo 2 werden namelijk zelfs 6-jarige jongetjes met een hoge stem half aangerand omdat het wel eens een meisje zou kunnen zijn
Blijkbaar wel veel hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:57 schreef Theamerican het volgende:
maak nou uit welke naam je had ik had vorige keer americanways en kreeg commentaar nu heb ik meisjesnaam en nu heb ik nog geen comentaar ff afkloppen
nou ik vind je toppiequote:Op donderdag 11 januari 2007 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blijkbaar wel veel hoor.
Onder de naam Timmetjuh had ik nergens last van. Maar nu ik Icegirl87 heet krijg ik toch wel wat opmerkingen.
ook in spel zelfquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:59 schreef twi het volgende:
Als je mensen hier ziet reageren over Amerikanen kan ik me voorstellen dat je met die gamertag commentaar kreeg
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:00 schreef Theamerican het volgende:
[..]
nou ik vind je toppieken je wel pas 2 dagen maarja
![]()
Ze vroegen me gisteren ook vanallesquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:03 schreef twi het volgende:
Natuurlijk, maar dat komt omdat Nederlandse Live gebruikers doorgaans een gigantische hekel hebben aan alles wat naar Amerika neigtEn niet onterecht trouwens, gezien hun gemiddelde gedrag
Gisteren trouwens iemand die Goz3r als gamertag had, een Amerikaan. Die was wel grappig, was helemaal blij dat hij had ontdekt dat Goz3r 'dude' in het Nederlands is
Ah, blij dat jullie in 't zuiden dat ook door hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
En ze vroegen me ook nog wat dingen met een G. En aangezien ik echt een zachte G heb maakten ze daar ook weer iets debiels van![]()
.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, blij dat jullie in 't zuiden dat ook door hebben
ik ga nu extra me best doen metdat spel ben pas bij level met die vliegende rare beestjes en die grote soorten planten ofzoietsquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
En sgaap noemden ze "skap".. Heerlijk
.
En ze vroegen me ook nog wat dingen met een G. En aangezien ik echt een zachte G heb maakten ze daar ook weer iets debiels van![]()
.
Icegirl87 in de room, gaat ongeveer zo:quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blijkbaar wel veel hoor.
Onder de naam Timmetjuh had ik nergens last van. Maar nu ik Icegirl87 heet krijg ik toch wel wat opmerkingen.
Ik ben ook niet veel verderquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:09 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ik ga nu extra me best doen metdat spel ben pas bij level met die vliegende rare beestjes en die grote soorten planten ofzoiets![]()
Iceeeeeegirl, can I tell you a secret?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:10 schreef bigore het volgende:
[..]
Icegirl87 in de room, gaat ongeveer zo:
amerikaan1: icegirl,icegirl, can i ask you something?
amerikaan2: icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl
amerikaan3: icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl ,icegirl, icegirl , you fuckin dike
Hoe vaak ik gister icegirl heb horen roepen, bah bah echt te triest voor woorden.
kan ik geen les volgen bij jou?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben ook niet veel verder. Ik had geen zin in de 'eindbaas' en heb er nog steeds geen zin in
.
Maar die 'planten' zijn wel makkelijk.
Ene keer dat ik helaas wel even moest lachen, was toen je je eerste kill maakte, en hij zei:quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Iceeeeeegirl, can I tell you a secret?.
Je kan beter les volgen bij iemand die echt goed isquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:13 schreef Theamerican het volgende:
[..]
kan ik geen les volgen bij jou?
Maar dat zei ie ook als ik geen enkele kill hadquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:13 schreef bigore het volgende:
[..]
Ene keer dat ik helaas wel even moest lachen, was toen je je eerste kill maakte, en hij zei:
Icegirl, i'm so proud of you!
als jij het ook wil dan yesquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kan beter les volgen bij iemand die echt goed is.
Maar wil je een keer 'het verhaal' met zijn tweetjes spelen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |