quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, heb ik al recht op de titel barrelkoning?
zeg, jij werkt toch bij zo'n thermischachtige boer?quote:
Ik welquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:23 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb de Visa nog steeds niet gespot![]()
zeg Peu ga eens naar de opticien, met zulk slecht zicht zal je bril wel weer wat sterker moeten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:25 schreef PeuRac het volgende:
Omdat ik 30 januari pas vertrek lipje en dan ben je niet van me af hoor, daar heb ik net zo goed internet
je bedoelde Fuckiequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:13 schreef Fugie het volgende:
waarom zit peu niet in finland ?
ja je stond op een ander plekje dan ik verwachtte. Maar gaat het parkeren al wat beter?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar je had wel hulp nodig haar te vinden
ohquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef lipje het volgende:
[..]
zeg Peu ga eens naar de opticien, met zulk slecht zicht zal je bril wel weer wat sterker moeten.![]()
[..]
je bedoelde Fuckie
vandaar die rampzalige rijstijl van je, je ziet t gewoon te laatquote:
Ja, stukken beter. Hellingproef is nu ook voor het eerst gelukt een keerquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:47 schreef lipje het volgende:
[..]
ja je stond op een ander plekje dan ik verwachtte. Maar gaat het parkeren al wat beter?
Ik krijg geen eens extra studiepuntenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:55 schreef Paladijn het volgende:
Maar wat ga je nu eigenlijk in Finland doen Peu? Beetje gratis studiepunten ontvangen en op lange blondines kwijlen?
Sorry, ik zal em ff weghalenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
D'r staat hier een A8 W12 midden in de straat geparkeerd, niemand kan er meer langs, en de eigenaar is nergens te bekekken
Hij is al wegquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, ik zal em ff weghalen![]()
wat is t kenteken trouwens?
inderdaad en dan gewoon ook links stemmenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
Wel mooi, als je zo'n bak rijdt, en dan SP in je kenteken hebt
Nergens in de straat een grote pickup aanwezig?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
D'r staat hier een A8 W12 midden in de straat geparkeerd, niemand kan er meer langs, en de eigenaar is nergens te bekekken
je wou trekker zeggenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nergens in de straat een grote pickup aanwezig?Die weten wel raad met dat soort tuig
![]()
Wegslepen die handel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |