huidige motoren geschikt voor gas zijn:quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:50 schreef vlad het volgende:
[..]
VW heeft meer motoren op gas (zowel LPG en CNG). Wij leveren rechtstreeks aan VW.
en heeft niets met heiligschennis te maken. die 1.8 was op LPG vanwege de raceklasse waar ze in reden![]()
BaraPappaquote:
geen hond gezienquote:
Dat is al snel met een auto die laag bij de grond zit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:15 schreef Paladijn het volgende:
oi lieve Bara
En wat een kutweer idd, ik weet ook weer waarom ik een hekel aan stations heb(je ziet echt geen ruk als je er met regen achter rijdt). Maar mijn winterbandjes zitten er weer goed onder
Ik vond't met de Rover ook irritant, op een of andere manier valt het mee achter een auto met derrierequote:Op woensdag 10 januari 2007 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is al snel met een auto die laag bij de grond zit.
Een elise is nog ergerdan kijk je al tegen de achterklep van een MX5
![]()
euh je bedoelt Alexxxxxquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vond't met de Rover ook irritant, op een of andere manier valt het mee achter een auto met derriere
Moet trouwens toegeven dat't idd best laag is, Bo en lipje kunnen dat beamen, die konden Bo's 155 niet eens doorkijken
Rustpunt net na de bergweggetjes, waar jij en Bo even in de MX5 zijn gaan zitten terwijl ik de langsrazende ferrari's aan het platen wasquote:
Ik ben niet meer zo lenig als jullie.... zit een bierbuikje in de wegquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:30 schreef Paladijn het volgende:
Wat lexxx zegt lipjeEn krap vergeleken bij een Audi 80 ja
Hindelopen is trouwens een fraaie fotolokatie, of niet lexxx?
je zit bij mij ter hoogte van het kentekenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rustpunt net na de bergweggetjes, waar jij en Bo even in de MX5 zijn gaan zitten terwijl ik de langsrazende ferrari's aan het platen was
Stationwagons hebben ook altijd een ruitenwisser op de achterruit, en sedans nooit. Komt doordat de luchtstroom bij een station van onder en boven ineens samenkomt, en bij een sedan dat geleidelijk gaatquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vond't met de Rover ook irritant, op een of andere manier valt het mee achter een auto met derriere
Moet trouwens toegeven dat't idd best laag is, Bo en lipje kunnen dat beamen, die konden Bo's 155 niet eens doorkijken
Oh fuck, was jij dat..quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:15 schreef Paladijn het volgende:
En wat een kutweer idd, ik weet ook weer waarom ik een hekel aan stations heb
Bijna goed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stationwagons hebben ook altijd een ruitenwisser op de achterruit, en sedans nooit. Komt doordat de luchtstroom bij een station van onder en boven ineens samenkomt, en bij een sedan dat geleidelijk gaat
Dat zei ik toch.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:12 schreef M5 het volgende:
[..]
Bijna goed.
Station's, Hatchback's en SUV's hebben last van terug stromende lucht waardoor opspattend vuil en water op de achterkant terecht komt. Een sedan/coupé heeft dat niet.
als jij achter me rijdt lijkt het net of je de hele tijd vol in de ankers moetquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
je zit bij mij ter hoogte van het kenteken![]()
rij dan ook eens door manquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:17 schreef lipje het volgende:
[..]
als jij achter me rijdt lijkt het net of je de hele tijd vol in de ankers moet
de versnelling stond in R van racenquote:
Ik doelde er meer op dat (voor mijn gevoel) station's een veel langere/dikkere trail hebben bij zware regen, mogelijk ligt het aan het type auto, lengte etc. - ik merk iig dat ik meer afstand hou bij die auto's op non-ZOABquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:12 schreef M5 het volgende:
[..]
Bijna goed.
Station's, Hatchback's en SUV's hebben last van terug stromende lucht waardoor opspattend vuil en water op de achterkant terecht komt. Een sedan/coupé heeft dat minder, iig spat het niet op de achterruit.
Dat klopt ook. Het ligt niet zo zeer aan de lengte van de auto, maar aan de manier waarop de achterkant afloopt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat (voor mijn gevoel) station's een veel langere/dikkere trail hebben bij zware regen, mogelijk ligt het aan het type auto, lengte etc. - ik merk iig dat ik meer afstand hou bij die auto's op non-ZOAB
Dat niet zozeer, idioten die op een 100-weg 80 tot 60 gaan rijden omdat er wat regen valt welquote:
mwag, tegenwind is voor mij ook al genoeg om de 100 niet meer te halen hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, idioten die op een 100-weg 80 tot 60 gaan rijden omdat er wat regen valt wel
Dat is zeker frusterendquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, idioten die op een 100-weg 80 tot 60 gaan rijden omdat er wat regen valt wel
Waldwei was vooral zijwind, maar dat zal met de kleine bandjes van de Visa ook wel geen pretje zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mwag, tegenwind is voor mij ook al genoeg om de 100 niet meer te halen hoor
Klopt, en die gele koplampen werken ook niet echt mee in het donker, je ziet echt geen kloot als je geen groot licht op hebt. en zijwind is het beroerdst. 100 haa l ik echt niet hoor, met tegenwind, dan vliegen mn spiegels er afquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waldwei was vooral zijwind, maar dat zal met de kleine bandjes van de Visa ook wel geen pretje zijnTrouwens, een eend/visa haalt met tegenwind de 100 toch nog wel?
En jij ziet natuurlijk weinig met die DTM sport ruitenwisser
open er een topic overquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:13 schreef wouter37 het volgende:
waar blijft de info over de 4age motoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |