Boh gek, REEEETESTOERquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:04 schreef PeuRac het volgende:
Hoizo, net ff een mooi toneelstukje opgevoerd voor onze project coach
![]()
wel hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maar is volgens mij niet geschikt voor gas
Whehe. Nieuw icoontje?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:11 schreef HansU het volgende:
[..]
als ie ze reet liet zien in dat toneelstukje was het wel stoer geweest ja
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:03 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op rassen vermenging.
Waar droom jij dan overquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:20 schreef Hugster het volgende:
Hans, zwaar sneue dromen heb je daar vriend.
Oeh, nou ben ik nat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Anale vernedering aan jouw adres.
Kijk, nu krijg ik inspiratie voor vanacht. Met een beetje geluk zit het eens mee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Anale vernedering aan jouw adres.
Je bent homoquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef HansU het volgende:
[..]
Kijk, nu krijg ik inspiratie voor vanacht. Met een beetje geluk zit het eens mee.
Ik ben nog steeds van plan om zelf een site op te zetten. Al ben ik zo lui als een hond, dus dat kan nog een poosje duren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Hans, waarom post je je foto's niet op een fatsoenlijke site?
drie kwart van de lui daar draait het alleen om de hoeveelheid van hun spots. Zat kids die daar iedere 996, 997 posten die ze tegen komen. Hoe boeiend is dat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Het leukst vind ik altijd de mensen die alleen één foto schuin van achter maken, terijl de auto goed staat. Dan weet je ten minste zeker dat het alleen om het logootje te doen is
Dezelfde mensen die alleen de extreem dure, niet door hunzelf te betalen auto's "speciaal" vindenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Het leukst vind ik altijd de mensen die alleen één foto schuin van achter maken, terijl de auto goed staat. Dan weet je ten minste zeker dat het alleen om het logootje te doen is
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:00 schreef HansU het volgende:
Afgelopen week nog een Lancia Gamma 2500 Coupé gespot trouwens, zal hem vanaaf is op jouw forum plaatsen.
Wat een eikel is het ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
fwnk heeft een maand geleden al zn foto's van BB gehaald
okay is goed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hans, account is actief, mailtje in ongewenste post, kun je weg gooien. (phpBB en hotmail vinden elkaar stom, vandaar)
Jij hebt een eigen webdomain zo te zien, ook goed als ik images er op zet via imagshack ofzo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Tof.
hoe lang is die heel geblevenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:11 schreef vlad het volgende:
[..]
wel hoorweet alleen niet of er een standaard set voor leverbaar is. maar wij hebben het wel gedaan bij het vorige model TT (had +/- 300 PK op gas
)
http://www.automaxx.nl/forum/showthread.php?s=744a020dbe555ab32527a742d0c9476d&t=4528quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:05 schreef HansU het volgende:
Komend weekend heb ik voor het eerst in lange tijd vrij van me werk. Iemand een idee of er ergens een leuk auto event is? Beurs, meeting oid?
Ik ken niet echt een website waar dit allemaal op staat.
Ik kan niet wachten tot het weer april mei is en er weer old timer ritten en dergelijke zijn. Dan blijf ik altijd foto's maken tot al me accu's leeg zijn of me geheugenkaart vol zitquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.automaxx.nl/forum/showthread.php?s=744a020dbe555ab32527a742d0c9476d&t=4528![]()
. Voor de rest (vind ik) zijn er maar weinig interessante meetings tijdens de 'winter'.
Evenementenkalender 2007quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:05 schreef HansU het volgende:
Komend weekend heb ik voor het eerst in lange tijd vrij van me werk. Iemand een idee of er ergens een leuk auto event is? Beurs, meeting oid?
Ik ken niet echt een website waar dit allemaal op staat.
google google..
hmmm interclassics in Maastricht. Wel een beetje ver eigenlijk vanuit Zeeland.
Staat ook niks op voor dit weekend. Ik ga maar een rondje zeeland, brabant rijden en wat spotten in dorpjes ofzo.quote:
dat kan goed. daar hebben vw's, renaults en opels behoorlijk last van ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoe lang is die heel gebleven![]()
had namelijk gehoord dat de klepzetels te zacht waren voor gas....oid
ik hoef pas over 6 uur weer aan't werk. nachtdienstquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Middag
kga maar eens richting huis![]()
VW heeft voor de LPG lO+vers speciaal nog de 1.6 zonder FSI in het programma.quote:
VW heeft meer motoren op gas (zowel LPG en CNG). Wij leveren rechtstreeks aan VW.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:45 schreef M5 het volgende:
[..]
VW heeft voor de LPG lO+vers speciaal nog de 1.6 zonder FSI in het programma.en een 1.8T op LPG is gewoon heiligschennis. Zo'n voor-'n-dubbeltje-op-de-eerste-rang mentaliteit, wel een leuke motor willen hebben maar wel LPG stoken om maar weer een beetje zuinig te kunnen rijden.
check de PIquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:50 schreef vlad het volgende:
[..]
VW heeft meer motoren op gas (zowel LPG en CNG). Wij leveren rechtstreeks aan VW.
en heeft niets met heiligschennis te maken. die 1.8 was op LPG vanwege de raceklasse waar ze in reden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |