Schoolquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:08 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen.
Ik mag bijna naarschool
.
hans is jaloersquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:08 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen.
Ik mag bijna naarschool
.
Gaat het een keertje over een chick of wat?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:31 schreef HansU het volgende:
julie raden nooit wat voor geils ik vanacht gedroomd heb...
wie nu weer?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:21 schreef Sjoem het volgende:
BoJo, je hebt 'm vermoord.
Neequote:Op woensdag 10 januari 2007 09:37 schreef hermandeperman het volgende:
Maargoed, over die stage-shit, ik neem aan dat je opleidingsinstituut wel ergens een blaadje heeft liggen wat er allemaal precies in dat verslag moet komen.
En Richboy had het volgens mij over de koffiequote:Bij jou helemaal Anne, en bij Richboy zou het allang duidelijk moeten zijn
Is Truth niks voor jequote:Op woensdag 10 januari 2007 09:37 schreef HansU het volgende:
Ik begon als student aan een niet nader te noemen Universiteit in een stad die ik zelf niet kende. In de introductieweek had ik me per abuis ingeschreven bij een studenten corps.
Na 2 weken flink afzien in een ontgroening, kreeg ik eindelijk een moment om mijn superieur leden te laten zien hoe blij ik was om lid te mogen worden van hun mooie vereniging. Deze kans pakte ik natuurlijk, dus gaf ik mijn volledige stufi uit om deze gasten mijn beste kanten te laten zien tijdens het pilzen.
Toen ik uiteindelijk ultiem vernederd werd spraken ze lof uit over mijn doorzettingsvermogen en werd ik ge accepteerd in hun midden.
Wat een ontroerend mooie droom
En dat is het enige wat zeker isquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Is Truth niks voor je? Dan gaan ze helemaal uitleggen wat je droom betekent. Uiteindelijk betekent het allemaal dat je dood gaat.
Ik heb alle shit van m'n vorige opleiding op een DVD gezet. Die heb ik thuis liggen, ik kan vanavond eens kijken voor je...quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee. Er staat zelfs niet in mijn stagemap dat er een stageverslag apart nog moet worden gemaakt. De helft van mijn klas weet dat dus ook niet.
.
[..]
En Richboy had het volgens mij over de koffie.
dank jequote:Op woensdag 10 januari 2007 09:39 schreef hermandeperman het volgende:
Die is zo mogelijk, nog zieliger dan je droom van gisteren
Ja, graag, ik google ook maar vast watquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb alle shit van m'n vorige opleiding op een DVD gezet. Die heb ik thuis liggen, ik kan vanavond eens kijken voor je...
Stageverslag op mijn school: Doel vooraf, reflectie: leer momenten, wat heb ik allemaal gedaan, wat doe ik volgende keer beter, enz. Gewoon een beetje lullen dus, dat doe je hier toch ook, dus een stageverslag kan nooit moeilijk zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, graag, ik google ook maar vast wat.
Als ik gewoon een beetje ga lullen snapt men er niks van. Vraag maar aan mijn omgevingquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:42 schreef HansU het volgende:
[..]
Stageverslag op mijn school: Doel vooraf, reflectie: leer momenten, wat heb ik allemaal gedaan, wat doe ik volgende keer beter, enz. Gewoon een beetje lullen dus, dat doe je hier toch ook, dus een stageverslag kan nooit moeilijk zijn.
Ik ben heul niet te laat! De 24e hoeft alles pas af.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:43 schreef vlad het volgende:
pff, het is echt weer de tijd voor verslagen he? de stagaire tegenover mij zit ook driftig te typen, omdat ie al ruim te laat is![]()
studenten![]()
Dat ging over de espressoquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:37 schreef hermandeperman het volgende:
Maargoed, over die stage-shit, ik neem aan dat je opleidingsinstituut wel ergens een blaadje heeft liggen wat er allemaal precies in dat verslag moet komen.
Bij jou helemaal Anne, en bij Richboy zou het allang duidelijk moeten zijn
espresso ftwquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:24 schreef hermandeperman het volgende:
Opa heeft een goede smaak, dubbele espresso zwart
Houd er wat structuur in door het gebruik van wat kopjes en het is al snel goed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als ik gewoon een beetje ga lullen snapt men er niks van. Vraag maar aan mijn omgeving.
Dat is idd de grensovergang waar jij heel nodig moest pissenquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:15 schreef PeuRac het volgende:
Bo, check dit: bij ongeveer 13 minuten http://video.google.com/videoplay?docid=-9165747940846137332&q=Gumball+3000+2006&hl=en-AU
volgens mij is dat de grensovergang die wij ook hadden, als je de 3 minuten ervoor ook kijkt herken ik volgens mij stukken weg?
Net alsof dat uberhaupt kanquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:53 schreef HansU het volgende:
[..]
hmmm, als die twee gaan voortplanten. Kerst diner 2008![]()
Ze willen anders maar als tegoed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:54 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Net alsof dat uberhaupt kan(en ja, er horen fucking puntjes op de u, maar dat werkt niet).
Ik heb het niet zo op rassen vermenging.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:00 schreef Sjoem het volgende:
Ze zoenen inderdaad wat af:
[afbeelding]![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |