Van dat lijstje 'ken' ik The_Terminator, Janetje, Five_Horizons, Triggershot en Clumsy_clown wel van naam..quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:56 schreef tong80 het volgende:
Dit is mijn lijstje :
The_Terminator, Janetje, Nosh, FredvZ, Escaflowne, SAAW, Ip3c, Dog, Five_Horizons, Triggershot, Clumsy_clown, Marsepein, Qntal, Yoni, Freduz, P_style, Frutsel.
Van wie waren jullie niet bewust dat ze bestaan ?
Stuur ze eens een aardig PMmetje; wie weet zijn het hassikke leuke mensenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:56 schreef tong80 het volgende:
Dit is mijn lijstje :
The_Terminator, Janetje, Nosh, FredvZ, Escaflowne, SAAW, Ip3c, Dog, Five_Horizons, Triggershot, Clumsy_clown, Marsepein, Qntal, Yoni, Freduz, P_style, Frutsel.
Ip3c dat moet sp3c zijn :pquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:56 schreef tong80 het volgende:
Dit is mijn lijstje :
Ja dahaag... als ik nu moeite ga doen om zo'n lijstje samen te stellen is het over een dag alweer riant achterhaaldquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:56 schreef tong80 het volgende:
Die in dat lijstje heb ik wel eens zien posten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:57 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Van dat lijstje 'ken' ik The_Terminator, Janetje, Five_Horizons, Triggershot en Clumsy_clown wel van naam..
Ok dan zegt me het iig nog steeds niksquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:03 schreef eer-ik het volgende:
FredvZ
Auticia
Escaflowne
Gorro
SaintOfKillers
PaRoDiUzZ
nipeng
Day
teamlead
sp3c
Knorretje
Qntal
UIO_AMS
DutchTrain
Deze zeggen mij zo 1,2,3. niks
troost je, sp3c weet ook niet allesquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok dan zegt me het iig nog steeds niks
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:17 schreef Jump het volgende:
[..]
troost je, sp3c weet ook niet alles
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:17 schreef Jump het volgende:
[..]
troost je, sp3c weet ook niet alles
Je naam was te langquote:
Mod van KEL he, grote kans dat jij die topics niet ziet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:30 schreef Arcee het volgende:
Qntal , maar da's ook niet zo gek, zo te zien: http://forum.fok.nl/user/history/12489
te oordelen naar je icoon en ondertitel ben je tijdelijk mod over een onderdeel dat uit m'n AT is geslooptquote:
Zo das ook een mod van het eerste uur. Ga je schamenquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik zie nu pas dat er een mod is die E.T. heet
Ik heb nog geen kinderen, dus kom nooit in OUD.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:39 schreef nikky het volgende:
Zo das ook een mod van het eerste uur. Ga je schamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |