Jij bent hier het wijfquote:
Hé, zowaar semi-intelligente humor. Meevaller.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is de ovulatie-theorie van Darwin.
ik ruik jaloeziequote:Op donderdag 11 januari 2007 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent hier het wijf. Je draait je wasjes als een huiswijf, je houdt van winkelen en stadten, je giegelt als een wijf en je praat als een wijf
.
Ja same, dus weet niet wat je lult.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen. Ik haat winkelen. En strijken. En wassen.
er lopen er zat hoor, daar waar die rijen bomen staan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zie geeneens een weg.
Dudequote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef HansU het volgende:
[..]
er lopen er zat hoor, daar waar die rijen bomen staan.
Dat had ik met de eerste keer naar school gaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef Hugster het volgende:
Ik voorzie een soort van ramp om jou hierheen te loodsen de volgende keer zeg maar
Nee, ik zag 'm gewoon net pasquote:
Dank je. Alleen jammer dat jullie er niks mee hebben gedaanquote:
Daarom joh, komt wel goed, eerste keer ff bikkelen en daarna ben je er zoquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat had ik met de eerste keer naar school gaan![]()
. Ik ben uiteindelijk maar gewoon terug naar huis gereden want ik kwam elke keer op dezelfde eenrichtingsweg terecht.
Nu weet ik de weg overigens wel heur.
Jaaaaa, handig als jij de weg ook niet kentquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daarom joh, komt wel goed, eerste keer ff bikkelen en daarna ben je er zo
Euw okay, Sven. Ik wou Alex al bijna een stumper noemen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik zag 'm gewoon net pas.
overheidquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:19 schreef HansU het volgende:
[..]
oja, overheid natuurlijk. Was ik ff vergeten.
Russisch gokte ik, en de vertaalmachine gaf mij gelijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je. Alleen jammer dat jullie er niks mee hebben gedaanHet is toch niet zo dat ik Chinees spreek dacht ik zo?
Je bent leuker als Hugster niet online is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euw okay, Sven. Ik wou Alex al bijna een stumper noemen.
Hey Alex? Stumper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |