wie is er vorig jaar 6de geworden en staat dit jaar 13de (met iveco)quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom doet Vismara (en mercedes) niet meer mee trouwens? Die vodn het niet meer leuk nadat De Rooy gestopt was ivm gebrek aan concurrentie of zo?
in 2005 zelfs 3de met de unimogquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
wtfhoe is daat ooit een grijze muis geworden
Moet ie 5000 euro aan allard Kalff betalen, mag ie oo 30 seconden op TV
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:15 schreef Rekkie het volgende:
Mijn auto in de OP (al heb ik de diesel uitvoering)
Verwijder dan wel eerst evenal je zip filesquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ook niks te doen.
Ik moet dadelijk mijn computer met die van de baas ruilen.
Oh ja.... Modjesquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moet juist verzuurd doen. Zo van "ijsmeis
![]()
mod
![]()
![]()
![]()
![]()
"
.
Koffie wordt mij op de werkplek bezorgdquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik ga denk ik ff een rondje maken en overal koffie leuten en zo.
Laters
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ja.... Modjes![]()
vooral vrouwelijke
![]()
en Bi0 bah bah bah
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Ik heb spijt dat ik je bij de vijf FOK!kers heb genoemd hoor
. Teef
. Pff
.
Ik heb normaalgesproken een stagiare die mijn koffie bezorgd, helaas is ze vandaag vrij.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Koffie wordt mij op de werkplek bezorgd
Ik roeleer!
Nieuwe vrachtwagen met leasebakken just arrived
Wat doe jij eigenlijk voor 'n werk?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb normaalgesproken een stagiare die mijn koffie bezorgd, helaas is ze vandaag vrij.![]()
Ik schep putjes uit voor rijke lieden zoals jij bent,quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:27 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor 'n werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |