Zie mijn laatste post, vorige topicquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Toch?
Daar zaten 'we' ook nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik had niet eens door dat we al op pagina 7 zaten.
Weet jij dan ook of Lantinga al terecht is...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:27 schreef Jumbooh het volgende:
tvp!
Leuk topic dit, ik luister ook dag en nacht 3fm!![]()
Coen en Sander show vind ik hilarisch!
Ja waar is hij? Ondergedoken omdat hij tóch de mol is..quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Weet jij dan ook of Lantinga al terecht is...
Hij was toch op vakantie naar Brazilie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:34 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ja waar is hij? Ondergedoken omdat hij tóch de mol is..
Ik denk dat ze uitkomen op Ruby van de Kaiser Chiefs. Sinds gisteren hoor ik ze daar best veel over (o.a. op hun weblogs).quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:30 schreef Jumbooh het volgende:
Rehab! Dat zou een mooie megahit zijn![]()
Klopt, zou volgende week weer terug moeten zijn. Tot dan is het dus de 'Coen zonder die ander Show'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:50 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Hij was toch op vakantie naar Brazilie?
dat pik je dan mooi weer ff mee.quote:
Heel vermakelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:37 schreef Toad het volgende:
Leuk hé, dat Claudia steeds Jos Brink nadoet met z'n 'hartelijk ...'!
Ik geloof dat iedereen het daar over eens isquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik vind de cam nu minder leuk staan..![]()
Sander heeft volgens mij bijna alle nachten gedaan, wat af en toe hilarisch wasquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Sander relatief vaak 's nachts zat, en dat ik hem daarom niet zoveel hoorde, of ligt dat aan mij?
Tenks Michiel!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik vind de cam nu minder leuk staan..![]()
Is al een weekje of twee geleden hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:18 schreef Impry het volgende:
Webcam staat weer goed!
Volgens mij is Michiel naar de kapper geweest
AH, mooiquote:
Ik zal er aan proberen te denken m straks weer terug te zettenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoewel rubbereend dan straks minder goed Astrid kan zien
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik zal er aan proberen te denken m straks weer terug te zetten![]()
De cams van Serious TV. Uit de startperiode, trouwens. Tegenwoordig hangen ze aan het plafond. Een wordt gebruikt als webcam (de cam die van achteren filmt).quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:29 schreef Impry het volgende:
Zijn dit de webcams, of is dat voor Serious Television?
[afbeelding]
pfhaha,quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:43 schreef Againzender het volgende:
Star Trekking, across the universe![]()
hoe verzin je het om dit aan te vragen, zo erg ben ik zelfs niet
quote:
Daar heb ik ooit een singeltje van gekocht...quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:43 schreef Againzender het volgende:
Ik vind claudia op tv wel ok, op de radio luister ik het eigenlijk weinig tot nooitquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:43 schreef Toad het volgende:
[..]! Ik ben echt de enige die Claudia een beetje mag in dit topic.
Michiel zit er lekker zomers bij vandaag!
Oei, wat een plaat...
briljant nummer ditquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:43 schreef Againzender het volgende:
Daarover zijn de meningen duidelijk verdeeld ......quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef MarjelNM het volgende:
Als er iemand is die het leuk doet op de radio, is het Claudia wel! Samen met de Notaris en De Freule zorgt ze vaak voor een (slappe) lach.DIt in tegenstelling tot andere DJ's... Maar daar had ik al iets over gezegd geloof ik :-)
Tori Amos?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef seeya_40 het volgende:
Jeej, Kaiser Chiefs. Moet echt wel de nieuwe Megahit worden.
Word schijtziek van Maria Mena. Het is een mooi nummer, zeker, maar wordt te vaak gedraaid. Mijn mening is dat zulke nummers maar sporadisch gehoord moeten worden.
Net zoals Heather Nova en *naamt vergeet* moet je ervoor in de 'mood' zijn.
Ben het met je eens, als je dat soort nummers te vaak gedraaid worden, dan ga je er een hekel aan krijgen. En dat is opzich zonde.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef seeya_40 het volgende:
Word schijtziek van Maria Mena. Het is een mooi nummer, zeker, maar wordt te vaak gedraaid. Mijn mening is dat zulke nummers maar sporadisch gehoord moeten worden.
Altans, dat vind ik
ik gok dat je bij *naamt vergeet* Jewel bedoelt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef seeya_40 het volgende:
Altans, dat vind ik
Geregistreerd op: woensdag 10 januari 2007 @ 10:52quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef MarjelNM het volgende:
Als er iemand is die het leuk doet op de radio, is het Claudia wel! Samen met de Notaris en De Freule zorgt ze vaak voor een (slappe) lach.DIt in tegenstelling tot andere DJ's... Maar daar had ik al iets over gezegd geloof ik :-)
Zeker ja, of je vind het erg leuk, of je vind het helemaal niets.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarover zijn de meningen duidelijk verdeeld ......
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef MarjelNM het volgende:
Als er iemand is die het leuk doet op de radio, is het Claudia wel!
Laat lekker gaan, 't gaat vanzelf wel weer wegquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Kom je hier nu echt alleen maar om te klagen over Gerard Ekdom..?
Nee, kom hier nu even langs om een opmerking te maken over Claudia.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik denk dat het Claudia zelf is!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat heb ik dan eventjes gemist denk ik..quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef MarjelNM het volgende:
Als er iemand is die het leuk doet op de radio, is het Claudia wel!
Nee joh, van mij mag het hoor! Hoe meer meningen, hoe beter. Vind het alleen opvallendquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:52 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Laat lekker gaan, 't gaat vanzelf wel weer weg![]()
Inderdaad, iemand die zegt Claudia leuk te vinden, dat kan niemand anders dan Claudia zelf zijn, of haar moederquote:
Van mij mag het ook, ik heb er geen problemen mee dat het een aanbidder van Claudia is, haha.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee joh, van mij mag het hoor! Hoe meer meningen, hoe beter. Vind het alleen opvallend
2 maanden, 3 weken, 1 dag, 2 uur en 26 minuten geleden maakte ze een leuke grapquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:53 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat heb ik dan eventjes gemist denk ik..![]()
Nou ik moet toegeven.. ze kan idd soms best grappig zijn maar tis gewoon niet echt mijn ding. Ben sowieso niet dol op vrouwen op de radio.. weet niet wat dat is, eigenlijk best vreemd he.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:55 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Van mij mag het ook, ik heb er geen problemen mee dat het een aanbidder van Claudia is, haha.
Dat andere hier zo fel zijn kan ik eigenlijk ook niet begrijpen, maar ik kan geen mening geven omdat ik haar nooit op de radio heb gehoord dus ja
Ach, ik wilde alleen maar even laten weten dat ik haar ook mag. Daarmee wil ik niet per se afgeven op andere DJ's hoor. Maar af en een toe een ander geluid op dit forum kan geen kwaad, lijkt me.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:43 schreef Toad het volgende:
Oei, wat een plaat...
Mee eens, en als jij graag kritiek op andere dj's hebt geef je dat toch gewoonquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:01 schreef MarjelNM het volgende:
[..]
Ach, ik wilde alleen maar even laten weten dat ik haar ook mag. Daarmee wil ik niet per se afgeven op andere DJ's hoor. Maar af en een toe een ander geluid op dit forum kan geen kwaad, lijkt me.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok dat je bij *naamt vergeet* Jewel bedoelt.
zeker enquote:
Ook, maar ik bedoelde Norah Jones.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:08 schreef Sirolf het volgende:
TADADA TADADA TADADADADADADA!
even met zijn maatje pratenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:09 schreef Sirolf het volgende:
Heeee... Wat doet Gerard Ekdom daar in de stu-stu-studio?![]()
Ik las net ergens iets over een vergadering?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:09 schreef Sirolf het volgende:
Heeee... Wat doet Gerard Ekdom daar in de stu-stu-studio?![]()
Da's gewoon een cd-speler hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:12 schreef Impry het volgende:
Dat apparaat om mee te 'spinnen' is ook wel droog wat Gerard net gebruikte
"NEEEEEJ!!!!" "HAHAHA." Geweldig haha, de lol die ze hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:12 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Hahahaha, dat gedraai
Geweldigdie mix
Ja hallo, denk je dat ik dat echt goed vindquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:13 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
"NEEEEEJ!!!!" "HAHAHA." Geweldig haha, de lol die ze hebben.
Maar idd een toepasselijke:![]()
nee hoor, ik mag claudia ook heel graag horen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:43 schreef Toad het volgende:
Oei, wat een plaat...
Wel zo handig om de URL even te vermelden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:14 schreef evert het volgende:
[..]
overigens, voor de liefhebbers, op de weblog van maikel steur zijn verhaal over de 2e dag van serious request.
ligt aan wat je ongewoon vindtquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:14 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
GAME GAME GAME
Geen gewone cd speler D.Rose
tnx!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel zo handig om de URL even te vermelden.
http://www.theblogtapes.nl/
quote:
Ach, who caresquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ligt aan wat je ongewoon vindt
Dit is zeg maar de digitale versie van de pick-up, veelal gebruikt door DJ's op parties om de platen aan elkaar te kunnen mixxen
[afbeelding]
iedereen met (club)DJ aspiraties die niet met vinyl wil draaienquote:
Dat zei je alquote:Ik vind het geen gewone cd speler![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iedereen met (club)DJ aspiraties die niet met vinyl wil draaien
[..]
Dat zei je al
De muziek die over het algemeen wordt gedraaid op 3fm is sowieso niet mijn ding, maar het luistert lekker weg en de presentatoren vind ik te gek! Ik ben meer thuis in het alternatieve americana hoek en de jaren 60/70/soul/bluesquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk van 'voor jouw tijd'?
*sig zietquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:28 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
De muziek die over het algemeen wordt gedraaid op 3fm is sowieso niet mijn ding, maar het luistert lekker weg en de presentatoren vind ik te gek! Ik ben meer thuis in het alternatieve americana hoek en de jaren 60/70/soul/blues
Haha, kun je het nog voor je halen? Die sessies in het muziek associatie spel?quote:
Ja, vandaar ook mijn reactie, ik denk 'He, die naam ken ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Haha, kun je het nog voor je halen? Die sessies in het muziek associatie spel?
Ik wil ook niet opeens verdwenen zijn van fok! hehequote:Op woensdag 10 januari 2007 15:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook mijn reactie, ik denk 'He, die naam ken ik'
Maareh, zo in je sig, op die manier hou je het niet verborgen he
Tja, wie verzint dat dan ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:43 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Ik wil ook niet opeens verdwenen zijn van fok! hehe
Maar Prep2Fight, zeg nou zelf, dat is toch een vreselijke naam![]()
![]()
Weer.. hahaquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:43 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie trouwens dat je er nog steeds (of weer) zit, bij het asso-spel
Toen ik 13 was, was ik into games enzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, wie verzint dat dan ook
Niet dat ik zo'n toffe naam heb
ik heb op 30 juni '06 een overdosis spelletjes gehad, en sindsdien ff rustig aan gedaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:44 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Weer.. haha
We hebben het er zo over en ik ging even kijken voor de grap
[..]
Ah, toen ik 13 was had ik nog geen internetquote:Toen ik 13 was, was ik into games enzoDus vandaar
Haha, ik zit eigenlijk zeer weinig op het forum nadat ik p2f heb 'weggedaan'quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb op 30 juni '06 een overdosis spelletjes gehad, en sindsdien ff rustig aan gedaan
[..]
Ah, toen ik 13 was had ik nog geen internet
Maar, 3FM staat in TV niet in MUZquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:49 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
3FM red het een beetjeWant het muziekforum is ook een beetje dood
Serious Request heeft mij ook weer (meer) aan het radio luisteren gebrachtquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:52 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
I know, kwam erop omdat ik de Serious request volgde en daarnaast elke ochtend naar giehiel luister
Denk je er nog aan, anders hebben wij straks in VBL weer een mopperend modjequote:Op woensdag 10 januari 2007 14:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik zal er aan proberen te denken m straks weer terug te zetten![]()
Zo zijn we hier allemaal gekomen..quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:52 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
I know, kwam erop omdat ik de Serious request dag en nachtvolgde
Ja, haha.. dat is waar ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:56 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zo zijn we hier allemaal gekomen..![]()
Hij sluit net af, dus ik vrees het ergstequote:Op woensdag 10 januari 2007 15:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Denk je er nog aan, anders hebben wij straks in VBL weer een mopperend modje
Hij staat weer andersquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij sluit net af, dus ik vrees het ergste
maar hij schakelde hem wel omquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij sluit net af, dus ik vrees het ergste
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Denk je er nog aan, anders hebben wij straks in VBL weer een mopperend modje
quote:
Alive weer, jammerquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:24 schreef seeya_40 het volgende:
Oeh, Pearl Jam. Goeie!!
Mee eens, vind 'm echt een fijne 'luisterstem' hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:54 schreef Impry het volgende:
Ruben Nikolai heeft wel een goede radiostem
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Spannend.
Ruby ruby ruby ruby!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Toch?
Brrrrrrr.quote:and I miss you love
I miss you love
en dat gaat wel 6x door..
Ik hoorde t net jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:51 schreef Sirolf het volgende:
Michiel als kleine Veenstra als winnaar van de Striptekenkettingstriptekenkettingstrip van Telekids, aldus Irene Moos zojuist.
Niets bijzonders imhoquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:32 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Mee eens, vind 'm echt een fijne 'luisterstem' hebben.
ja, je bent een strip-addict of niet natuurlijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:51 schreef Sirolf het volgende:
Michiel als kleine Veenstra als winnaar van de Striptekenkettingstriptekenkettingstrip van Telekids, aldus Irene Moors zojuist.
Welke dan wel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:00 schreef D.Rose het volgende:
Kansloze Claudia
en dan heb ik het dus niet over De Breij
quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:36 schreef Toad het volgende:
Straks weer Veenstra Veenstra. Volgens mij heeft hij een record gevestigd qua zendtijd op 3FM de afgelopen weken.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:38 schreef Impry het volgende:
En nog wat info over de jinglemachine van Giel Beelen:
Veel RadioFreaks zijn al heel lang benieuwd naar de 'jinglemachine' van Giel. Tegen betaling wilde Giel na ons interview wel vertellen hoe hij werkt. "Men neme een laptop, flikkert daar wat geluiden in en je steelt een toetsenbord waarmee je in de supermarkt je groenten afweegt. Dat moet je daar op aansluiten en natuurlijk zorgen dat het werkt. Ik heb hiervoor zelf een computerprogramma geschreven met een vriend van me. Eddy Zoey heeft ongeveer hetzelfde gedaan met een Apple en dat werkt ook prima."
[afbeelding]
Bron: RadioFreak.nl
iemand hier?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
.. Ik zoek een ander nummer iets met Love is better than life oid?
Ook van Coparck bedoel je? Of een andere band? Ik snapte je post niet helemaalquote:
Misschien even in het centrale topic proberen in MUZ?quote:
Wahaha Google is niet zo handig in deze zie ik al. Nummer wordt veel op 3FM gedraaid? Misschien kun je even zoeken in de gedraaide nummers? Je kunt `t heel ver nog terugzoeken geloof ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
van een andere band, 'Love is better than life' komt er paar keer in voor.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:17 schreef seeya_40 het volgende:
Als je een nummer zoekt dat gedraaid is op de radio kun je dat toch gewoon terug zoeken?
Nou, Masha is hier volgens mij nooit. Ikke (Maricha) wel in een witte trui! (Andere dan vorige week hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Misschien even in het centrale topic proberen in MUZ?
Is Masha er ook weer met haar witte en/of roze trui?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wij zijn toch allemaal sitebouwer?Linkje vanaf 3fm.nl naar de forum-topics en je hebt geen stagiairs meer nodig
.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou, Masha is hier volgens mij nooit. Ikke (Maricha) wel in een witte trui! (Andere dan vorige week hoor)
quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou, Masha is hier volgens mij nooit. Ikke (Maricha) wel in een witte trui! (Andere dan vorige week hoor)
Hatsee!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hangt van het programma af!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:21 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Oei, namen onthouden is niet mijn sterste kant blijkt maar weer. Ik was eigenlijk wel benieuwd hoeveel werkuur het kost voor een producer om een (bijna) dagelijks radioprogramma voor te bereiden...?
Ja, die zie ik elke dag....is mijn baasquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:25 schreef Willem_vd_K het volgende:
Wat word ik toch altijd opvallend vrolijk na 19:00
Maricha: toevallig nog gesproken met Jurre Bosman de afgelopen 3 dagen?
quote:Het werk:
- research naar artiesten / muzikanten (van de Stones, via Queen tot Green Day en Jamie Cullum)
- vergaren en schrijven van muzieknieuws, biografieën, songinformatie over artiesten
- beeldredactie: research naar foto’s, bewerken van foto’s in Photoshop
- bewerken audiofragmenten
- productie: bellen, mailen, organiseren
- overige werkzaamheden
Kunst academie ook goed?quote:Profiel:
- HBO Communicatie, Journalistiek of aanverwant
cms?quote:- ervaring met een cms is een pré
quote:
- ervaring met Photoshop en Dreamweaveris een pré
Aansluitquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Tip voor de request ivm Nicolien Sauerbreij: Lord of the boards van de Guano Apes
Heerlijk nummer
Thnx!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hangt van het programma af!
Ik werk 8 uur per dag voor MetMichiel (3 uur uitzending en de rest is voorbereiding programma zowel voor die dag als lange termijn, prijzen versturen, avond eten).
De ene keer ben ik langer bezig dan de andere keer
quote:
Daar zijn de Guano apes!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Van wie is dit nummer
Vind dit ook wel erg lekker klinken
edit: het is Jamelia
Ik wil ook, mag grafisch vormgeven 3e jaars en anderhalf jaar journalistiek ook?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kunst academie ook goed?![]()
[..]
cms?
[..]
![]()
Ach, ik blijf maar gewoon aan de luisterkant van 3fm.![]()
quote:
Hoezo eigenlijk??quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:25 schreef Willem_vd_K het volgende:
Maricha: toevallig nog gesproken met Jurre Bosman de afgelopen 3 dagen?
Als ik dichterbij zou wonen wist ik het welquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:30 schreef Cee het volgende:
Ach, ik blijf maar gewoon aan de luisterkant van 3fm.![]()
Heb eindelijk toestemming van m'n stagebegeleider gehad om contact op te nemen met externe bedrijvenquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef MichielV het volgende:
TV kijken is zooooooo 2006
Tssss.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef MichielV het volgende:
Wie zegt dat er naar gekeken wordt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef MichielV het volgende:
Ah ok! Heeft hij nog niets over gezegd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:42 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
Heb eindelijk toestemming van m'n stagebegeleider gehad om contact op te nemen met externe bedrijvenHeb dus vorige week een sollicitatiebrief naar 'm gestuurd
Dat had ik eerlijk gezegd ook nog niet verwacht hoor, dat duurt meestal wel ietsjes langer. Maar ik moest het toch even vragen toen ik je hier zagquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ah ok! Heeft hij nog niets over gezegd.
Jij hoort aan de doffe klappen van de pijltjes hoeveel punten er worden gegooid?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wie zegt dat er naar gekeken wordt?
Dat viel mij inderdaad ook op. Ze werken met een CMS, dus waar zou je sowieso Dreamweaver-ervaring voor nodig hebben om wat stukjes te schrijven e.d. Maargoed, er staat natuurlijk ook bij '... is een pré', dus zo erg is het ook weer niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef Toad het volgende:
Ze overvragen een beetje de stagiair redacteur vind ik. Iemand die als redacteur wordt opgeleid zal niet zo snel in aanraking komen - tenzij het z'n hobby is - met photoshop en dreamwaver. Dat is meer iets voor de stagiair webdeveloper. Verder lijkt het me wel tof enzo, jammer dat ik pas volgend jaar stage mag lopen.
Heb hier ook darten op staanquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij hoort aan de doffe klappen van de pijltjes hoeveel punten er worden gegooid?![]()
Wat een goden toch, die darters.![]()
Ik heb ook m'n tv aan staan. Ik heb m'n bewegend behang nodig.
Zou er niet nog ergens een feestdag in China of Japan zijn?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef Toad het volgende:
Toch altijd weer leuk he, wanneer Michiel buitenlands probeert te praten...
Damn, dat heb ik gemist!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef Toad het volgende:
Toch altijd weer leuk he, wanneer Michiel buitenlands probeert te praten...
Nooit van gehoord!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Straks is het toch request time? misschien dat ik een plaatje gaan aanvragen van Air! Het is nooit een hit geworden en dat begrijp ik echt niet!!!!Het gaat om Air - Cherry Blossom Girl en er zit trouwens iets wat vage clip bij van een dame die in de prostitutie terecht komt, ofzo iets.
Nou, als me nog iets te binnen schiet stuur ik wel een mailtje. You never know.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:50 schreef Seraphina het volgende:
En bijgelezen ook. Gaat iemand nog requesten straks in het laatste uur?
Nee, het geluid staat ook uitquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij hoort aan de doffe klappen van de pijltjes hoeveel punten er worden gegooid?![]()
Wat een goden toch, die darters.![]()
Ik heb ook m'n tv aan staan. Ik heb m'n bewegend behang nodig.
't is nogal een zwoele plaat maar ik heb de plaat echt grijs gedraaid. Maar die gasten van Air maken imo sowieso wel goede muziek. Zat als alternatief te denken aan HIM - Join me.quote:
Geen idee eigenlijk, volgens mij is het iedere dag tussen 9 en 10 request time.quote:Is het iedere dag van 9 tot 10 request uur? Shit, ik had vanochtend allemaal leuke liedjes in m'n hoofd voor een request maar denk je dat ik ze opschrijf? Neeeee. Denk je dat ik ze allemaal ben vergeten? Jaaaa.
Gelukkig! dan ga ik na de uitzending het even terugluisteren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen nood, over een klein uurtje is er een podcast van dit uur, zie OP voor de link.
Zit jij nou echt de hele dag die webcam te kijken ofzo? Poeheeeeeeeequote:
reken maar op de Kaiser Chiefsquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
Michiel en/of Maricha hebben zeker geen zin om te 'lekken' en nu al aan ons stiekem te vertellen wat de megahit wordt volgende week?
Ze hoeven niet te lekker joh, lijkt me duidelijk...Kaiser Chiefs...denk je niet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
Michiel en/of Maricha hebben zeker geen zin om te 'lekken' en nu al aan ons stiekem te vertellen wat de megahit wordt volgende week?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:54 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
Zit jij nou echt de hele dag die webcam te kijken ofzo? Poeheeeeeeee
Ik vind het ook best geinig om 'm soms aan te zetten. Puur om ff gauw te checken wat er gaande is in de studio. Maar hij gaat bij mij toch echt wel binnen een minuut of 2 weer uit hoor...
Bij mijn weten niet....(of word ik gekquote:
Ik heb hem meestal ook aan staan i.p.v. de radio. Maar tis niet dat ik er de hele tijd op kijk. Af en toe wipt 'ie 'ns langs als ik aan het alt+tab'en ben.quote:Ik vind het ook best geinig om 'm soms aan te zetten. Puur om ff gauw te checken wat er gaande is in de studio. Maar hij gaat bij mij toch echt wel binnen een minuut of 2 weer uit hoor...
Ik heb wel een paar goede suggesties.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
Of... Of.... The Magic Numbers - Take A Chance staan dit weekend ook in Grunn!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:56 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te lekker joh, lijkt me duidelijk...Kaiser Chiefs...denk je niet?
Dat hoop ik in ieder geval!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:56 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te lekker joh, lijkt me duidelijk...Kaiser Chiefs...denk je niet?
Kan ook ja...maar dan de week daarna Kaiser Chiefsquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of... Of.... The Magic Numbers - Take A Chance staan dit weekend ook in Grunn!
hahahahahaha wat denk je zelf! (Ik weet het niet eens, trouwens)quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
de nieuwe snow patrol hoop ik....quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:56 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Kans is redelijk groot dat het Amy Winehouse - Rehab het wordt ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:58 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat hoop ik in ieder geval!Maar misschien dat ze hem pas over een weekje megahit 'maken' en nu kiezen voor Rehab ofzo.
Een windvlaag?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:01 schreef Seraphina het volgende:
Wtf...wat kwam daar door het nieuws heen?
quote:
Zal ik eens iets lekken? Bij ons is Rehab komende week de Rushquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:58 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat hoop ik in ieder geval!Maar misschien dat ze hem pas over een weekje megahit 'maken' en nu kiezen voor Rehab ofzo.
U is een rare userquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:05 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
Zal ik eens iets lekken? Bij ons is Rehab komende week de RushDussss......
![]()
volgens mij is de meerderheid in dit topic blij dat het bijna vrijdag isquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:05 schreef D.Rose het volgende:
Ik denk dat Maria Mena volgende week mega-hit is, wegens succes geprolongeerd
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
volgens mij is de meerderheid in dit topic blij dat het bijna vrijdag is![]()
Kunnen wel Giel spammen dat hij tijdens de freaknacht ook naar Fok! moet komen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik denk alleen niet dat je weet wat de Rush isquote:
Ik vind hem echt heelquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daaromquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik denk alleen niet dat je weet wat de Rush is![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daarom
Je spreekt Maricha aan alsof je d'r al jaren kent, gooi met kreten waar (bijna) niemand van heeft gehoord (nee, ik ga niet vragen wat Rush betekent) en dat allemaal met 13 posts op je account
Gjeh, als je het zo bekijktquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daarom
Je spreekt Maricha aan alsof je d'r al jaren kent, gooi met kreten waar (bijna) niemand van heeft gehoord (nee, ik ga niet vragen wat Rush betekent) en dat allemaal met 13 posts op je account
Vorige uur is ze voorbij gekomen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:10 schreef Seraphina het volgende:
Ik heb de uh uh uuuh nog niet gehoord...
Krijg afkickverschijnselen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |