Daarover zijn de meningen duidelijk verdeeld ......quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef MarjelNM het volgende:
Als er iemand is die het leuk doet op de radio, is het Claudia wel! Samen met de Notaris en De Freule zorgt ze vaak voor een (slappe) lach.DIt in tegenstelling tot andere DJ's... Maar daar had ik al iets over gezegd geloof ik :-)
Tori Amos?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef seeya_40 het volgende:
Jeej, Kaiser Chiefs. Moet echt wel de nieuwe Megahit worden.
Word schijtziek van Maria Mena. Het is een mooi nummer, zeker, maar wordt te vaak gedraaid. Mijn mening is dat zulke nummers maar sporadisch gehoord moeten worden.
Net zoals Heather Nova en *naamt vergeet* moet je ervoor in de 'mood' zijn.
Ben het met je eens, als je dat soort nummers te vaak gedraaid worden, dan ga je er een hekel aan krijgen. En dat is opzich zonde.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef seeya_40 het volgende:
Word schijtziek van Maria Mena. Het is een mooi nummer, zeker, maar wordt te vaak gedraaid. Mijn mening is dat zulke nummers maar sporadisch gehoord moeten worden.
Altans, dat vind ik
ik gok dat je bij *naamt vergeet* Jewel bedoelt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef seeya_40 het volgende:
Altans, dat vind ik
Geregistreerd op: woensdag 10 januari 2007 @ 10:52quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef MarjelNM het volgende:
Als er iemand is die het leuk doet op de radio, is het Claudia wel! Samen met de Notaris en De Freule zorgt ze vaak voor een (slappe) lach.DIt in tegenstelling tot andere DJ's... Maar daar had ik al iets over gezegd geloof ik :-)
Zeker ja, of je vind het erg leuk, of je vind het helemaal niets.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarover zijn de meningen duidelijk verdeeld ......
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef MarjelNM het volgende:
Als er iemand is die het leuk doet op de radio, is het Claudia wel!
Laat lekker gaan, 't gaat vanzelf wel weer wegquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Kom je hier nu echt alleen maar om te klagen over Gerard Ekdom..?
Nee, kom hier nu even langs om een opmerking te maken over Claudia.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik denk dat het Claudia zelf is!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat heb ik dan eventjes gemist denk ik..quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef MarjelNM het volgende:
Als er iemand is die het leuk doet op de radio, is het Claudia wel!
Nee joh, van mij mag het hoor! Hoe meer meningen, hoe beter. Vind het alleen opvallendquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:52 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Laat lekker gaan, 't gaat vanzelf wel weer weg![]()
Inderdaad, iemand die zegt Claudia leuk te vinden, dat kan niemand anders dan Claudia zelf zijn, of haar moederquote:
Van mij mag het ook, ik heb er geen problemen mee dat het een aanbidder van Claudia is, haha.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee joh, van mij mag het hoor! Hoe meer meningen, hoe beter. Vind het alleen opvallend
2 maanden, 3 weken, 1 dag, 2 uur en 26 minuten geleden maakte ze een leuke grapquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:53 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat heb ik dan eventjes gemist denk ik..![]()
Nou ik moet toegeven.. ze kan idd soms best grappig zijn maar tis gewoon niet echt mijn ding. Ben sowieso niet dol op vrouwen op de radio.. weet niet wat dat is, eigenlijk best vreemd he.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:55 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Van mij mag het ook, ik heb er geen problemen mee dat het een aanbidder van Claudia is, haha.
Dat andere hier zo fel zijn kan ik eigenlijk ook niet begrijpen, maar ik kan geen mening geven omdat ik haar nooit op de radio heb gehoord dus ja
Ach, ik wilde alleen maar even laten weten dat ik haar ook mag. Daarmee wil ik niet per se afgeven op andere DJ's hoor. Maar af en een toe een ander geluid op dit forum kan geen kwaad, lijkt me.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:43 schreef Toad het volgende:
[..]! Ik ben echt de enige die Claudia een beetje mag in dit topic.
Michiel zit er lekker zomers bij vandaag!
Oei, wat een plaat...
Mee eens, en als jij graag kritiek op andere dj's hebt geef je dat toch gewoonquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:01 schreef MarjelNM het volgende:
[..]
Ach, ik wilde alleen maar even laten weten dat ik haar ook mag. Daarmee wil ik niet per se afgeven op andere DJ's hoor. Maar af en een toe een ander geluid op dit forum kan geen kwaad, lijkt me.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok dat je bij *naamt vergeet* Jewel bedoelt.
zeker enquote:
Ook, maar ik bedoelde Norah Jones.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:08 schreef Sirolf het volgende:
TADADA TADADA TADADADADADADA!
even met zijn maatje pratenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:09 schreef Sirolf het volgende:
Heeee... Wat doet Gerard Ekdom daar in de stu-stu-studio?![]()
Ik las net ergens iets over een vergadering?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:09 schreef Sirolf het volgende:
Heeee... Wat doet Gerard Ekdom daar in de stu-stu-studio?![]()
Da's gewoon een cd-speler hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:12 schreef Impry het volgende:
Dat apparaat om mee te 'spinnen' is ook wel droog wat Gerard net gebruikte
"NEEEEEJ!!!!" "HAHAHA." Geweldig haha, de lol die ze hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:12 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Hahahaha, dat gedraai
Geweldigdie mix
Ja hallo, denk je dat ik dat echt goed vindquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:13 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
"NEEEEEJ!!!!" "HAHAHA." Geweldig haha, de lol die ze hebben.
Maar idd een toepasselijke:![]()
nee hoor, ik mag claudia ook heel graag horen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:43 schreef Toad het volgende:
[..]! Ik ben echt de enige die Claudia een beetje mag in dit topic.
Michiel zit er lekker zomers bij vandaag!
Oei, wat een plaat...
Wel zo handig om de URL even te vermelden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:14 schreef evert het volgende:
[..]
overigens, voor de liefhebbers, op de weblog van maikel steur zijn verhaal over de 2e dag van serious request.
ligt aan wat je ongewoon vindtquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:14 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
GAME GAME GAME
Geen gewone cd speler D.Rose
tnx!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel zo handig om de URL even te vermelden.
http://www.theblogtapes.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |