quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Spannend.
Ruby ruby ruby ruby!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Toch?
Brrrrrrr.quote:and I miss you love
I miss you love
en dat gaat wel 6x door..
Ik hoorde t net jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:51 schreef Sirolf het volgende:
Michiel als kleine Veenstra als winnaar van de Striptekenkettingstriptekenkettingstrip van Telekids, aldus Irene Moos zojuist.
Niets bijzonders imhoquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:32 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Mee eens, vind 'm echt een fijne 'luisterstem' hebben.
ja, je bent een strip-addict of niet natuurlijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:51 schreef Sirolf het volgende:
Michiel als kleine Veenstra als winnaar van de Striptekenkettingstriptekenkettingstrip van Telekids, aldus Irene Moors zojuist.
Welke dan wel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:00 schreef D.Rose het volgende:
Kansloze Claudia
en dan heb ik het dus niet over De Breij
quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:36 schreef Toad het volgende:
Straks weer Veenstra Veenstra. Volgens mij heeft hij een record gevestigd qua zendtijd op 3FM de afgelopen weken.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:38 schreef Impry het volgende:
En nog wat info over de jinglemachine van Giel Beelen:
Veel RadioFreaks zijn al heel lang benieuwd naar de 'jinglemachine' van Giel. Tegen betaling wilde Giel na ons interview wel vertellen hoe hij werkt. "Men neme een laptop, flikkert daar wat geluiden in en je steelt een toetsenbord waarmee je in de supermarkt je groenten afweegt. Dat moet je daar op aansluiten en natuurlijk zorgen dat het werkt. Ik heb hiervoor zelf een computerprogramma geschreven met een vriend van me. Eddy Zoey heeft ongeveer hetzelfde gedaan met een Apple en dat werkt ook prima."
[afbeelding]
Bron: RadioFreak.nl
iemand hier?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
.. Ik zoek een ander nummer iets met Love is better than life oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |