quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:10 schreef D.Rose het volgende:
en dan doel ik niet eens op een bevredigende manier
Is dit de oude positie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:58 schreef Againzender het volgende:
Wel jammer dat de webcam weer op de oude positie hangt, nu kan je de monitor van Gerard niet meer zien.
Idd. En die Ekdom heeft 't forum vandaag (postend) ook nog niet gevonden! Doe's Hoi zeggen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is dit de oude positie?
Hopelijk zetten ze 'm snel weer terug, want zo is er weinig aan
Och, dat zal wel weer goedkomen. De cam wordt wel vaker aangepast.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:12 schreef D.Rose het volgende:
Ik gok (en hoop) erop dat de webcam tijdelijk zo staat.
Er waren daarstraks allerlei bezoekers die op de foto gingen.
Als ie niet terug gaat dan hoef ik ook niet meer te kijken, want het 'over de DJ's schouder meekijken' was juist het leuke aan die hele cam.
Denk dat hij in 2006 ongeveer 60% van de tijd zo heeft gestaan (dus op de sidekick-kant), 10% van de tijd overgeschakeld naar de cam op 'de gang' en de andere 30% op de kant van de DJ. Vooral Claudia gebruikte die kant de laatste tijd redelijk vaak.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:12 schreef D.Rose het volgende:
Ik gok (en hoop) erop dat de webcam tijdelijk zo staat.
De DJ's doen dit zelf? Dus Gerard doet ons dit aan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:27 schreef Impry het volgende:
Vooral Claudia gebruikte die kant de laatste tijd redelijk vaak.
Dat zou kunnen. De camera-select zit rechts van het mengpaneel namelijk. Ik weet niet of die vanuit de regiekamer toevallig ook te regelen is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De DJ's doen dit zelf? Dus Gerard doet ons dit aan?
Gerard hefet het dus een beetje te druk om te posten hierquote:
Daar lijkt het opquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard hefet het dus een beetje te druk om te posten hier
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar lijkt het op
Maar ik heb zo wel weer een stripje
Ik was dus niet de enige die dat vondquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:18 schreef Againzender het volgende:
beetje een brakke overgang zo naar Snap
Koekoek! Tot de tijd dat dat niet meer voorkomt een spannend muziekje!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:34 schreef MarjelNM het volgende:
Is er nu helemaal niemand op dit forum die zich stoort aan de/het herhaaldelijke:
- Eine Deutsche Schalplatte
- De Henk Westbroek imitatie
- "Die Lucht"
- "Ik ruik dennenaalden (gelukkig weer januari!)
- "Rock 'n Roll" (3 keer in 1 kwartier!)
- Michael McDonald jingle
- De Henk Westbroek imitatie (o, had ik die al gezegd??)
- "Ik ben er niet op gekleed"
- "Dat pik je toch mooi even mee" (gejat van Veenstra Veenstra - ook vervelend inmiddels)
- enz.
- enz.
En zeg nou niet dat er een knop op de radio zit, de muziek is namelijk wel oke.
geen last vanquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:34 schreef MarjelNM het volgende:
Is er nu helemaal niemand op dit forum die zich stoort aan de/het herhaaldelijke:
- "Die Lucht"
- "Dat pik je toch mooi even mee" (gejat van Veenstra Veenstra - ook vervelend inmiddels)
- enz.
- enz.
nu is Astrid dus weer beter in beeldquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:58 schreef Againzender het volgende:
Wel jammer dat de webcam weer op de oude positie hangt, nu kan je de monitor van Gerard niet meer zien.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:37 schreef Rhanna het volgende:
Trouwens, waarom presenteert Sander Guis niet wat vaker?
Nopequote:Op woensdag 10 januari 2007 11:34 schreef MarjelNM het volgende:
- "Die Lucht"
- enz.
- enz.
Ik had het idee dat Sander relatief vaak 's nachts zat, en dat ik hem daarom niet zoveel hoorde, of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:19 schreef MarjelNM het volgende:
Gelukkig nog iemand die zich aanstelt!
En volgens mij rouleerden ze gewoon in het Glazen Huis, dus alledrie keurig 8 uur per dag, toch?
Geen idee hoe het precies ging, maar ik heb bijna iedere dag rond mindernacht geluisterd/gekeken tijdens mijn werk en dan was Gerard vaak erop en 1 keer Sander. Sander kwam op mij wel vaak minder enthousiast over...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Sander relatief vaak 's nachts zat, en dat ik hem daarom niet zoveel hoorde, of ligt dat aan mij?
zijn juist tegekke opmerkingen van Gerardquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:34 schreef MarjelNM het volgende:
- "Die Lucht"
- enz.
- enz.
Behoorlijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |