quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:10 schreef D.Rose het volgende:
en dan doel ik niet eens op een bevredigende manier
Is dit de oude positie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:58 schreef Againzender het volgende:
Wel jammer dat de webcam weer op de oude positie hangt, nu kan je de monitor van Gerard niet meer zien.
Idd. En die Ekdom heeft 't forum vandaag (postend) ook nog niet gevonden! Doe's Hoi zeggen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is dit de oude positie?
Hopelijk zetten ze 'm snel weer terug, want zo is er weinig aan
Och, dat zal wel weer goedkomen. De cam wordt wel vaker aangepast.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:12 schreef D.Rose het volgende:
Ik gok (en hoop) erop dat de webcam tijdelijk zo staat.
Er waren daarstraks allerlei bezoekers die op de foto gingen.
Als ie niet terug gaat dan hoef ik ook niet meer te kijken, want het 'over de DJ's schouder meekijken' was juist het leuke aan die hele cam.
Denk dat hij in 2006 ongeveer 60% van de tijd zo heeft gestaan (dus op de sidekick-kant), 10% van de tijd overgeschakeld naar de cam op 'de gang' en de andere 30% op de kant van de DJ. Vooral Claudia gebruikte die kant de laatste tijd redelijk vaak.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:12 schreef D.Rose het volgende:
Ik gok (en hoop) erop dat de webcam tijdelijk zo staat.
De DJ's doen dit zelf? Dus Gerard doet ons dit aan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:27 schreef Impry het volgende:
Vooral Claudia gebruikte die kant de laatste tijd redelijk vaak.
Dat zou kunnen. De camera-select zit rechts van het mengpaneel namelijk. Ik weet niet of die vanuit de regiekamer toevallig ook te regelen is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De DJ's doen dit zelf? Dus Gerard doet ons dit aan?
Gerard hefet het dus een beetje te druk om te posten hierquote:
Daar lijkt het opquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard hefet het dus een beetje te druk om te posten hier
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar lijkt het op
Maar ik heb zo wel weer een stripje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |