Nooit van gehoord!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Straks is het toch request time? misschien dat ik een plaatje gaan aanvragen van Air! Het is nooit een hit geworden en dat begrijp ik echt niet!!!!Het gaat om Air - Cherry Blossom Girl en er zit trouwens iets wat vage clip bij van een dame die in de prostitutie terecht komt, ofzo iets.
Nou, als me nog iets te binnen schiet stuur ik wel een mailtje. You never know.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:50 schreef Seraphina het volgende:
En bijgelezen ook. Gaat iemand nog requesten straks in het laatste uur?
Nee, het geluid staat ook uitquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij hoort aan de doffe klappen van de pijltjes hoeveel punten er worden gegooid?![]()
Wat een goden toch, die darters.![]()
Ik heb ook m'n tv aan staan. Ik heb m'n bewegend behang nodig.
't is nogal een zwoele plaat maar ik heb de plaat echt grijs gedraaid. Maar die gasten van Air maken imo sowieso wel goede muziek. Zat als alternatief te denken aan HIM - Join me.quote:
Geen idee eigenlijk, volgens mij is het iedere dag tussen 9 en 10 request time.quote:Is het iedere dag van 9 tot 10 request uur? Shit, ik had vanochtend allemaal leuke liedjes in m'n hoofd voor een request maar denk je dat ik ze opschrijf? Neeeee. Denk je dat ik ze allemaal ben vergeten? Jaaaa.
Gelukkig! dan ga ik na de uitzending het even terugluisteren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen nood, over een klein uurtje is er een podcast van dit uur, zie OP voor de link.
Zit jij nou echt de hele dag die webcam te kijken ofzo? Poeheeeeeeeequote:
reken maar op de Kaiser Chiefsquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
Michiel en/of Maricha hebben zeker geen zin om te 'lekken' en nu al aan ons stiekem te vertellen wat de megahit wordt volgende week?
Ze hoeven niet te lekker joh, lijkt me duidelijk...Kaiser Chiefs...denk je niet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
Michiel en/of Maricha hebben zeker geen zin om te 'lekken' en nu al aan ons stiekem te vertellen wat de megahit wordt volgende week?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:54 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
Zit jij nou echt de hele dag die webcam te kijken ofzo? Poeheeeeeeee
Ik vind het ook best geinig om 'm soms aan te zetten. Puur om ff gauw te checken wat er gaande is in de studio. Maar hij gaat bij mij toch echt wel binnen een minuut of 2 weer uit hoor...
Bij mijn weten niet....(of word ik gekquote:
Ik heb hem meestal ook aan staan i.p.v. de radio. Maar tis niet dat ik er de hele tijd op kijk. Af en toe wipt 'ie 'ns langs als ik aan het alt+tab'en ben.quote:Ik vind het ook best geinig om 'm soms aan te zetten. Puur om ff gauw te checken wat er gaande is in de studio. Maar hij gaat bij mij toch echt wel binnen een minuut of 2 weer uit hoor...
Ik heb wel een paar goede suggesties.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
Of... Of.... The Magic Numbers - Take A Chance staan dit weekend ook in Grunn!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:56 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te lekker joh, lijkt me duidelijk...Kaiser Chiefs...denk je niet?
Dat hoop ik in ieder geval!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:56 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te lekker joh, lijkt me duidelijk...Kaiser Chiefs...denk je niet?
Kan ook ja...maar dan de week daarna Kaiser Chiefsquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of... Of.... The Magic Numbers - Take A Chance staan dit weekend ook in Grunn!
hahahahahaha wat denk je zelf! (Ik weet het niet eens, trouwens)quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
de nieuwe snow patrol hoop ik....quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:56 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Kans is redelijk groot dat het Amy Winehouse - Rehab het wordt ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:58 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat hoop ik in ieder geval!Maar misschien dat ze hem pas over een weekje megahit 'maken' en nu kiezen voor Rehab ofzo.
Een windvlaag?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:01 schreef Seraphina het volgende:
Wtf...wat kwam daar door het nieuws heen?
quote:
Zal ik eens iets lekken? Bij ons is Rehab komende week de Rushquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:58 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat hoop ik in ieder geval!Maar misschien dat ze hem pas over een weekje megahit 'maken' en nu kiezen voor Rehab ofzo.
U is een rare userquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:05 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
Zal ik eens iets lekken? Bij ons is Rehab komende week de RushDussss......
![]()
volgens mij is de meerderheid in dit topic blij dat het bijna vrijdag isquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:05 schreef D.Rose het volgende:
Ik denk dat Maria Mena volgende week mega-hit is, wegens succes geprolongeerd
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
volgens mij is de meerderheid in dit topic blij dat het bijna vrijdag is![]()
Kunnen wel Giel spammen dat hij tijdens de freaknacht ook naar Fok! moet komen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik denk alleen niet dat je weet wat de Rush isquote:
Ik vind hem echt heelquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daaromquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik denk alleen niet dat je weet wat de Rush is![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daarom
Je spreekt Maricha aan alsof je d'r al jaren kent, gooi met kreten waar (bijna) niemand van heeft gehoord (nee, ik ga niet vragen wat Rush betekent) en dat allemaal met 13 posts op je account
Gjeh, als je het zo bekijktquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daarom
Je spreekt Maricha aan alsof je d'r al jaren kent, gooi met kreten waar (bijna) niemand van heeft gehoord (nee, ik ga niet vragen wat Rush betekent) en dat allemaal met 13 posts op je account
Vorige uur is ze voorbij gekomen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:10 schreef Seraphina het volgende:
Ik heb de uh uh uuuh nog niet gehoord...
Krijg afkickverschijnselen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |