Ja, die zie ik elke dag....is mijn baasquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:25 schreef Willem_vd_K het volgende:
Wat word ik toch altijd opvallend vrolijk na 19:00
Maricha: toevallig nog gesproken met Jurre Bosman de afgelopen 3 dagen?
quote:Het werk:
- research naar artiesten / muzikanten (van de Stones, via Queen tot Green Day en Jamie Cullum)
- vergaren en schrijven van muzieknieuws, biografieën, songinformatie over artiesten
- beeldredactie: research naar foto’s, bewerken van foto’s in Photoshop
- bewerken audiofragmenten
- productie: bellen, mailen, organiseren
- overige werkzaamheden
Kunst academie ook goed?quote:Profiel:
- HBO Communicatie, Journalistiek of aanverwant
cms?quote:- ervaring met een cms is een pré
quote:
- ervaring met Photoshop en Dreamweaveris een pré
Aansluitquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Tip voor de request ivm Nicolien Sauerbreij: Lord of the boards van de Guano Apes
Heerlijk nummer
Thnx!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hangt van het programma af!
Ik werk 8 uur per dag voor MetMichiel (3 uur uitzending en de rest is voorbereiding programma zowel voor die dag als lange termijn, prijzen versturen, avond eten).
De ene keer ben ik langer bezig dan de andere keer
quote:
Daar zijn de Guano apes!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Van wie is dit nummer
Vind dit ook wel erg lekker klinken
edit: het is Jamelia
Ik wil ook, mag grafisch vormgeven 3e jaars en anderhalf jaar journalistiek ook?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kunst academie ook goed?![]()
[..]
cms?
[..]
![]()
Ach, ik blijf maar gewoon aan de luisterkant van 3fm.![]()
quote:
Hoezo eigenlijk??quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:25 schreef Willem_vd_K het volgende:
Maricha: toevallig nog gesproken met Jurre Bosman de afgelopen 3 dagen?
Als ik dichterbij zou wonen wist ik het welquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:30 schreef Cee het volgende:
Ach, ik blijf maar gewoon aan de luisterkant van 3fm.![]()
Heb eindelijk toestemming van m'n stagebegeleider gehad om contact op te nemen met externe bedrijvenquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef MichielV het volgende:
TV kijken is zooooooo 2006
Tssss.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef MichielV het volgende:
Wie zegt dat er naar gekeken wordt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef MichielV het volgende:
Ah ok! Heeft hij nog niets over gezegd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:42 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
Heb eindelijk toestemming van m'n stagebegeleider gehad om contact op te nemen met externe bedrijvenHeb dus vorige week een sollicitatiebrief naar 'm gestuurd
Dat had ik eerlijk gezegd ook nog niet verwacht hoor, dat duurt meestal wel ietsjes langer. Maar ik moest het toch even vragen toen ik je hier zagquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ah ok! Heeft hij nog niets over gezegd.
Jij hoort aan de doffe klappen van de pijltjes hoeveel punten er worden gegooid?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wie zegt dat er naar gekeken wordt?
Dat viel mij inderdaad ook op. Ze werken met een CMS, dus waar zou je sowieso Dreamweaver-ervaring voor nodig hebben om wat stukjes te schrijven e.d. Maargoed, er staat natuurlijk ook bij '... is een pré', dus zo erg is het ook weer niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef Toad het volgende:
Ze overvragen een beetje de stagiair redacteur vind ik. Iemand die als redacteur wordt opgeleid zal niet zo snel in aanraking komen - tenzij het z'n hobby is - met photoshop en dreamwaver. Dat is meer iets voor de stagiair webdeveloper. Verder lijkt het me wel tof enzo, jammer dat ik pas volgend jaar stage mag lopen.
Heb hier ook darten op staanquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij hoort aan de doffe klappen van de pijltjes hoeveel punten er worden gegooid?![]()
Wat een goden toch, die darters.![]()
Ik heb ook m'n tv aan staan. Ik heb m'n bewegend behang nodig.
Zou er niet nog ergens een feestdag in China of Japan zijn?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef Toad het volgende:
Toch altijd weer leuk he, wanneer Michiel buitenlands probeert te praten...
Damn, dat heb ik gemist!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef Toad het volgende:
Toch altijd weer leuk he, wanneer Michiel buitenlands probeert te praten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |