Serious Request heeft mij ook weer (meer) aan het radio luisteren gebrachtquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:52 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
I know, kwam erop omdat ik de Serious request volgde en daarnaast elke ochtend naar giehiel luister
Denk je er nog aan, anders hebben wij straks in VBL weer een mopperend modjequote:Op woensdag 10 januari 2007 14:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik zal er aan proberen te denken m straks weer terug te zetten![]()
Zo zijn we hier allemaal gekomen..quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:52 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
I know, kwam erop omdat ik de Serious request dag en nachtvolgde
Ja, haha.. dat is waar ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:56 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zo zijn we hier allemaal gekomen..![]()
Hij sluit net af, dus ik vrees het ergstequote:Op woensdag 10 januari 2007 15:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Denk je er nog aan, anders hebben wij straks in VBL weer een mopperend modje
Hij staat weer andersquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij sluit net af, dus ik vrees het ergste
maar hij schakelde hem wel omquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij sluit net af, dus ik vrees het ergste
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Denk je er nog aan, anders hebben wij straks in VBL weer een mopperend modje
quote:
Alive weer, jammerquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:24 schreef seeya_40 het volgende:
Oeh, Pearl Jam. Goeie!!
Mee eens, vind 'm echt een fijne 'luisterstem' hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:54 schreef Impry het volgende:
Ruben Nikolai heeft wel een goede radiostem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |