quote:23:57 - Fan-log of 'bash'-log
Op de een of andere manier heeft Brian een weblog onder ogen gehad die over Huub gaat. In geuren en kleuren verteld hij aan Bart en Nathanael wat hij heeft gezien: "Eerst dacht ik dat Huub ook een blog heeft, maar toen zag ik dat hij op die weblog voor gek wordt gezet." Dat kun je nou wel denken Brian, maar heb je dat echt wel goed gezien?
Het lijkt mij sterk dat DGK-redactie de kaarten weggooit of achterhoudt. Dat is 'verduistering', lijkt mij en dus strafbaar. Twijfelpunt is dat de brieven gericht zijn aan Talpa producties t.a.v. HUUB/SYLVIA. Het zou anders zijn als de kaarten gericht waren aan HUUB/SYLVIA per adres Talpa producties. Dan zijn ze écht voor en van HUUB en/of SYLVIA en mag weggooien/achterhouden zeker niet. Maar ja, ga dat maar eens aanvechten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:32 schreef Mr_Baus het volgende:
vuilnisbak zal het toch niet belanden? Dat zullen ze dan wel voor hem bewaren totdat ie het huis verlaat
Toen ze het huis ingingen wisten ze dat ze een deel van hun rechten opgaven. Ze mogen altijd weggaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 06:10 schreef Bontekoe het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat DGK-redactie de kaarten weggooit of achterhoudt. Dat is 'verduistering', lijkt mij en dus strafbaar. -knip-
Twee stemmingen voor wat?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:10 schreef rooie3 het volgende:
Hopelijk staan de Miljonairs zo meteen op zonder keelpijn. Er moet namelijk veel gepraat worden vandaag. Er staan twee stemmingen en een debat op de planning. Als dat maar geen ruzie wordt
Bron Tien.tv.
Zal die engelse zooi wel zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:31 schreef schizolientje het volgende:
En waar zal het debat over gaan. Pesten en treiteren?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:12 schreef rooie3 het volgende:
Vind het toch wel netjes dat Natasia en NL nooit roddelen.
En Nl wel druk is de hele dag.
Sylvia heeft nooit iets te doen.
Tuurlijk ales voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:15 schreef avonne het volgende:
aah... Nel noemt het nu zelf een bloederige strijd met botte bijlen.
Hij weet het wel, hoe smerig hij bezig is.
Natasia is geschift, maar Nel is bewust kwaadaardig
(en wordt nog steeds lekker aangemoedigd achter)
van tien.tvquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:23 schreef rooie3 het volgende:
Met wie moet Huub eigelijk dat engelse stuk doen.
Zou je denken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:38 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Morgen sta je er in Huub
Ik hoop dat ze de kaarten geven, ben erg benieuwd naar de reactiesquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou je denken.
Ben bang dat ze de kaarten niet gaan geven.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:49 schreef schizolientje het volgende:
Uit 1 van mijn studieboeken, is het gek dat ik aan iemand moest denken toen ik dit las?
‘(...) belangrijke kenmerken van psychopathie zijn een radde tong en oppervlakkigheid, extreme egocentriciteit, impulsief gedrag en een gebrek aan verantwoordelijkheid. Psychopaten zijn bedriegelijke en manipulatieve mensen; (...) beschikken over goede sociale vaardigheden en kunnen bijzonder overtuigend zijn, ook al liegen ze ‘eindeloos, en als vanzelfsprekend over alles’ (...) Het ontbreekt hun aan het vermogen plannen te maken, en ze geven de voorkeur aan grootheidswaanzinnige fantasieën boven realistische doelstellingen op korte termijn.’
zo te horen (het gaat over het wegstemmen van Huub) is het om Ilona van Sylvia en Huub weg te halenquote:
Ik zat even op de andere stream dus hoorde het niet, maar het stond ook al op de tien site:quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:54 schreef avonne het volgende:
[..]
zo te horen (het gaat over het wegstemmen van Huub) is het om Ilona van Sylvia en Huub weg te halen
Dus wat je zegt klopt volgens mij wel ja.quote:Nathanael en Natasia zitten in het kantoor. Aldaar bespreken de twee een strategie. "Ilona begrijpt niet dat als ze de groep kleiner wil hebben, ze er wat voor moet doen!”, roept Nathanael geïrriteerd. "Ik wil haar er niet uit hebben, maar ze heeft het zelf al vaker aangegeven. Ik ben sowieso niet van plan om nog heel hard te 'clashen' met Huub. Dat kan hij niet aan.” Het plan is dus om de brug tussen Sylvia en Huub en de rest weg te nemen. Het lijkt erop dat brug Ilona op haar tellen moet gaan letten.
Ik ben bang dat die mensen alleen de t.v. volgen en het was gisteren pas op t.v., als je het verder niet volgt kan het heel heftig overkomen en zij weten niet hoe de verhalen verdraaid zijn, misschien komt dat nog.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:55 schreef avonne het volgende:
De nagelstyliste vindt het gedrag van Huub ook onaanvaardbaar.
Ben ik nou zo gek, of worden zij geïnstrueerd
Alleen weet Ilona niet dat zij de volgende isquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:54 schreef avonne het volgende:
[..]
zo te horen (het gaat over het wegstemmen van Huub) is het om Ilona van Sylvia en Huub weg te halen
Goedemorgen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:59 schreef schizolientje het volgende:
En van de gezondheidsraad en dan stop ik maar met diagnosticeren, het was al duidelijk voor elke eenvoudige rioolpsycholoog:
Voor een specifieke groep, mensen met psychopathie, zijn de vooruitzichten voor het indammen van risico ongunstiger. Psychopathie is een ernstige vorm van de ASP ( anti sociale persoonlijkheidsstoornis) die onder meer wordt gekenmerkt door persoonlijkheidskenmerken als kilheid, gebrek aan empathie, pathologisch liegen en manipulatie.
Snap gewoon niet waarom al het personeel wel gewoon op Huub afgeeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die mensen alleen de t.v. volgen en het was gisteren pas op t.v., als je het verder niet volgt kan het heel heftig overkomen en zij weten niet hoe de verhalen verdraaid zijn, misschien komt dat nog.
En even over mijn vorige posts, ik zeg er maar even bij dat het over Satanael gaat voor de duidelijkheid want als hij het ooit zelf leest gaat hij er vast van uit dat het over een ander gaat
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:11 schreef avonne het volgende:Brian maakt het steeds erger
"Hij zei : Ik ruk de kop van je moeder eraf"
Ik ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:12 schreef avonne het volgende:
OK, thats it. Ik zet hem uit.
Edit: muttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 10 januari 2007 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
En nu roddelen over Hem ! Kan toch niet
Huub is triestquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:14 schreef Kinga het volgende:
Die lui die steeds met die 'miljonairs' meelullen over Huub, die vind ik pas triest.
haha, ik heb weer ff niet gekeken, bekijk alleen ff deze cos en dacht weer, o jee, het is weer bash iedereen behalve huub en sylvia, gelukkig zijn er meer mensen die niet meegaan in die hype, ... wat hoor ik nu, huub veloren met sprintenquote:
Lekker professioneel!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:18 schreef rooie3 het volgende:
De leraar wil hem laten mee doen.
Zodat ze hem legaal kunnen pakken.
Dit word te gek hoor.
Ach, die hoort nu alleen die verdraaide versie van Bartje en Brian... en is gewoon een meeluller... stoer hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:18 schreef rooie3 het volgende:
Dit word te gek hoor.
Erg slecht voorbeeld en onprofessioneelquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:25 schreef itsme het volgende:
meeste mensen gaan met de meerderheid mee. Beetje wit voetje halen?
(Ik doel op het personeeel,maar die trainer gaat echt te ver)
voor de duidelijkheid: je doet mee, dus je kunt geen loser zijn. Je hebt namelijk ook geen winkans.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:23 schreef rooie3 het volgende:
Ik denk dat ik maar een poosje stop met kijken.
Maak me er veel te druk om.
Stelletje loosers daar.
Misschien ben ik zelf wel de grootste looser.
Helemaal mee eens, voor het rijtje zou ik 'opzettelijk' willen zetten en vernederen aan het einde toevoegen. Ik kan het nog steeds laten om de streams aan te zetten want ik kan het echt niet meer aan zien. En J.de Mol heeft gezegd dat het geen pest/treitershow zou worden, hier laat hij zien wat zijn woord waard is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:26 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben niet voor Huub, maar tegen het pesten/sarren/uitlokken/naaien/kleineren............... Weet echt dat ieder zn eigen verantwoordelijkheid heeft. Maar ik vind het te ver gaan. Soort verontwaardiging over onrecht en onmacht.
En we hebben het vooraf nog zo voorspeld!!! Niemand wilde luisteren...quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voor het rijtje zou ik 'opzettelijk' willen zetten en vernederen aan het einde toevoegen. Ik kan het nog steeds laten om de streams aan te zetten want ik kan het echt niet meer aan zien. En J.de Mol heeft gezegd dat het geen pest/treitershow zou worden, hier laat hij zien wat zijn woord waard is.
je heb gelijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid: je doet mee, dus je kunt geen loser zijn. Je hebt namelijk ook geen winkans.
Je er te druk om maken? dacht het niet. Als je je niet druk zou maken om deze manier van samenleven (het gaat nmiet om de mensen maar om het proces dat ze doormaken), zou ik me pas echt zorgen gaan maken. Zoals je op de sites leest, vindt nagenoeg iedere streamer en kijker het gedrag van een aantal onacceptabel.
NL, Bart, Brian, Natas, Nena. Als je deze mensen aan kunt kijken zonder in de lach te schieten, vind ik het knap. Ik neem ze niet meer serieus namelijk.
Wat ik heel serieus neem, is de uitwerking die het spel lijkt te hebben op de zwarte kanten van de mens. Wellicht is deze vorm van samenleven niet de meest ideale voor onze nabije toekomst. Goed dat we het weten, is deze farce toch nog ergens goed voor.
is ook te triest voor woorden. Ben vroeger zelf pispaaltje geweest, mijn schaarse vrienden werden 'NSB'ers' genoemd. Zit er op te wachtenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
je heb gelijk.
maar soms zit ik gewoon me zo op te fokken achter de computer.
dat ik er gewoon hartkloppingen van krijg en kan gaan douchen.
Wist van me zelf niet dat ik zoveel haat in me had.
En als ik dan het personeel ook nog zie oordelen en alleen maar Huub aanvallen denk ik echt dat ik gek word.
Alsof Adolf Hitler preekt dat je geen joden mag pesten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:16 schreef smalfilm het volgende:
Komt Brian weer aan met Huubs agressieprobleem.
Haat kun je beter vervangen door onmacht? Het niet aan kunnen horen. Bart relativeert het goed, het is goed dat er nog mensen zijn die zich hier druk om kunnen maken en er van lerenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
je heb gelijk.
maar soms zit ik gewoon me zo op te fokken achter de computer.
dat ik er gewoon hartkloppingen van krijg en kan gaan douchen.
Wist van me zelf niet dat ik zoveel haat in me had.
En als ik dan het personeel ook nog zie oordelen en alleen maar Huub aanvallen denk ik echt dat ik gek word.
Heb nog geen kaartje gestuurd. Wel net een verstandskies weg laten snijden en hakken bij de 'Nachtmerrie van Nieuwegein'. Stuur mij ook maar een kaartjequote:Op woensdag 10 januari 2007 11:31 schreef kleinzusje het volgende:
Bart: heb je al een kaart gestuurd![]()
ps: heb jij geen ingang om te zorgen dat Wilma het laat plaatsen in de krant ?? Ik heb haar al gemaild
Heb je on-officieel wel ingangen bij Wilma ??quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb nog geen kaartje gestuurd. Wel net een verstandskies weg laten snijden en hakken bij de 'Nachtmerrie van Nieuwegein'. Stuur mij ook maar een kaartje![]()
Heb officieel geen ingangen bij Wilma/telegraaf. Ga voorlopig ook niets proberen, wacht het wel een weekje af.
Hup Huub!
Denk ook dat dit veel emoties op roept bij mensen die zelf gepest zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
is ook te triest voor woorden. Ben vroeger zelf pispaaltje geweest, mijn schaarse vrienden werden 'NSB'ers' genoemd. Zit er op te wachten![]()
Hoe serieus stelde die trainer dat voor dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:18 schreef rooie3 het volgende:
Dit word te gek hoor.
Heel serieus.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe serieus stelde die trainer dat voor dan?
Als ze dit serieus ten uitvoer gaan brengen, dan loopt het ECHT uit de hand.
ja duh... anders zou ik het toch niet zeggen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je on-officieel wel ingangen bij Wilma ??![]()
Ahhhhhhhhhhh, toeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 10 januari 2007 11:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb nog geen kaartje gestuurd. Wel net een verstandskies weg laten snijden en hakken bij de 'Nachtmerrie van Nieuwegein'. Stuur mij ook maar een kaartje![]()
Heb officieel geen ingangen bij Wilma/telegraaf. Ga voorlopig ook niets proberen, wacht het wel een weekje af.
Hup Huub!
Misschien die instellingen op de hoogte stellen? Misschien willen die niet eens meer geassocieerd worden met Bart en handlangersquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben totaal geen ramptoerist.............zeker niet. Ik kijk en maak me druk omdat ik het super hypocriet vind. Velen maken zich druk om dieren, de 3e wereld, kinderen, moeders. Zelfs de mensen in het huis zetten zich in voor een goed doel. WTF !!!! Hoe laag is dat. Een goed doel spekken, terwijl je je kinderen verlaat voor geld en egoisme, je een medebewoner zo vernederd dat het geen spel meer is maar pure haat en agressie.
Door dit op internet en tv te laten zien geef je een voorbeeld aan anderen dat het mag, onder het mom van een spel spelen. Kinderen nemen het over. Vechten mag niet maar psychisch geweld wel ? Welke miljoenen gaan er niet op aan een SIRE campagne tegen pesten ???
Misschien kunnen die hier iets aan doen.
Maak een mooi spel, niet saai maar spannend door regels en tools te geven aan iedereen. Ook aan de kijkers ???
Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk, op kaartenhuis.nl stond dat het maximaal een dag duurt voor de bezorging. Maar ze moeten bij Tien wel de kaarten controleren en ik zou niet weten hoe lang dat duurt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe lang duurt het om die kaartjes van Hilversum naar eemnes te brengen?
En wanneer zouden ze ze krijgen denken jullie?
ik ben bang dat ze ze niet geven.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe lang duurt het om die kaartjes van Hilversum naar eemnes te brengen?
En wanneer zouden ze ze krijgen denken jullie?
juist. En denk eens na over de 'slechtste' kids uit je klas/omgeving. Tien tegen een dat dat een zware hypocriet was.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk ook dat dit veel emoties op roept bij mensen die zelf gepest zijn.
Pispaal zijn is nooit leuk en doet echt heel zeer.
Nu snap ik meteen waarom ik zo boos word.
was vroeger in me jeugd dik ,dus ook pispaal.![]()
![]()
uhh, ze zijn net pas binnen hoor !quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze ze niet geven.
alles moet anti Huub blijven.
Anders hadden ze allang ingegrepen.
Maar ja, in bb zijn ze ook nooit 'de lijn' over gegaan, toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
juist. En denk eens na over de 'slechtste' kids uit je klas/omgeving. Tien tegen een dat dat een zware hypocriet was.
"Wij mogen jou wel uitschelden, maar jij ons niet. Want als je dat wel doet, slaan we je of verraden we je, og zetten we voor lul."
Beetje type Nathanael, dat huilend wegloopt naar de meester als je hem een keer een welverdiende (en goedgemikte) klap op z'n gezicht geeft.
Inmiddels weet ik haarfijn en met dodelijke precisie hoe ik met 'dit soort' moet omgaan. Natahanael (en Natasia, for that matter) zouden het niet lang redden in mijn buurt. Mijn BB-ervaring was heftiger en leerzamer dan hun dgk-periode. En veel socialer ook trouwens![]()
Geef eens wat steekwoorden? Hoe zou jij hier dan mee omgaan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:45 schreef dieenebart het volgende:
Inmiddels weet ik haarfijn en met dodelijke precisie hoe ik met 'dit soort' moet omgaan.
We wonen in een klein dorp.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
juist. En denk eens na over de 'slechtste' kids uit je klas/omgeving. Tien tegen een dat dat een zware hypocriet was.
"Wij mogen jou wel uitschelden, maar jij ons niet. Want als je dat wel doet, slaan we je of verraden we je, og zetten we voor lul."
Beetje type Nathanael, dat huilend wegloopt naar de meester als je hem een keer een welverdiende (en goedgemikte) klap op z'n gezicht geeft.
Inmiddels weet ik haarfijn en met dodelijke precisie hoe ik met 'dit soort' moet omgaan. Natahanael (en Natasia, for that matter) zouden het niet lang redden in mijn buurt. Mijn BB-ervaring was heftiger en leerzamer dan hun dgk-periode. En veel socialer ook trouwens![]()
Kunnen ze dat vanmiddag ook niet doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef demins het volgende:
Natasia's verhemelte was weeeeeeeeeken verdoofd door een spuitje van de tandarts! De coke-hoer!![]()
Niet bij mij iig. Sowieso werd er niet zo'n ruzie gemaakt als in dgk. Misschien wel in BB3 trouwens, en ik dacht dat BB4 ook niet helemaal okee was. Maar nooit zoals dit. De vraag is dus: waarom?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar ja, in bb zijn ze ook nooit 'de lijn' over gegaan, toch?
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze ze niet geven.
alles moet anti Huub blijven.
Anders hadden ze allang ingegrepen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Niet bij mij iig. Sowieso werd er niet zo'n ruzie gemaakt als in dgk. Misschien wel in BB3 trouwens, en ik dacht dat BB4 ook niet helemaal okee was. Maar nooit zoals dit. De vraag is dus: waarom?
1. De screening is volledig anders verlopen, en er is op vreemdere types gecast dan bij BB (kijk naar Nicolaas!)
of
2. De hoofdprijs is zooo groot, dat mensen werkelijk over lijken willen gaan om de prijs te pakken. (Maak een wet waarin je reality-tv met maximaal een 1/2 miljoen laat belonen.)
Trouwens - ik weet bij dit spelletje helemaal niet waar de lijn precies ligt.![]()
Dan wordt het tijd voor nog een kaartje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heel serieus.
Hij dacht dat hij nu al mee wilde doen.
Maar nu doen ze het volgende week.
De trainer kwam er zelf mee.
Vrienden ??quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor nog een kaartje.
En anders moet DGK_redactie ingrijpen, lijkt me. Want dat gaat uit de hand lopen. Ik kan me niet voorstellen dat de broer van Huub lijdzaam gaat toekijken hoe zijn broer te grazen wordt genomen door die achterbakse smeerlap van een Brian en z'n bolle hypocriete gelegenheidsvriendje. Die gaat met een paar auto's vrienden en wat gereedschap in de achterbak naar Eemnes rijden.
ow jee, het is besmettelijk... ik raad aan om huub in het vervolg op mute te zettenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:52 schreef demins het volgende:
Ik denk steeds dat ik BBNN, als ik in de villa zou zitten, binnen twee weken gillend naar het Riagg zou krijgen. Maar waarschijnlijk is dat grootspraak...![]()
Net zoals Scanman al aangaf.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
Eigenlijk klote dat de fakes verkeerd werden geinterpreteerd door die Bullies.
O, jij kent de broer van Huub ook al, dankzij die middag op bezoek.quote:
0 kans dat ik hem zou helpenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
O, jij kent de broer van Huub ook al, dankzij die middag op bezoek.
Vrienden, kennissen, sensatiezoekers wat mij betreft. Ik denk niet dat het héél erg moeilijk zal zijn om mensen te vinden die willen helpen omiets recht te zetten, als Brian zijn dreigement ten uitvoer brengt en Huub een schedelbasisfractuur bezorgt.
Word onze volgende actie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
1 van de manieren om dit te stoppen of invloed te hebben is niet meer kijken en niet meer posten. Dat lukt ons nooit, maar zal wel helpen
Dat komt vanzelf, ik begin me met de dag meer te ergeren aan verschillende personen. Lees: natasia, nathanael, brian, oaquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
1 van de manieren om dit te stoppen of invloed te hebben is niet meer kijken en niet meer posten. Dat lukt ons nooit, maar zal wel helpen
kutgert.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Geef eens wat steekwoorden? Hoe zou jij hier dan mee omgaan?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:56 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ow jee, het is besmettelijk... ik raad aan om huub in het vervolg op mute te zetten![]()
Zet ze aan danquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:04 schreef 2live het volgende:
volgens mij slaan hier wat mensen door......bepaalde dingen die hier gezegd worden zijn van hetzelfde niveau als waar ze de bewoners van beschuldigen!
Wat gebeurt er op de streams....dat wil ik graag weten!
Ik wacht de kaartenactie af en naar aanleiding van het gevolg besluit ik om te blijven kijken of het te stoppen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf, ik begin me met de dag meer te ergeren aan verschillende personen. Lees: natasia, nathanael, brian, oa
Met natasia had ik allang korten metten gemaakt of iig 100% negerenquote:
3 mannen vechten, 1 vrouw wordt geholpen aan haar nagelsquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:04 schreef 2live het volgende:
volgens mij slaan hier wat mensen door......bepaalde dingen die hier gezegd worden zijn van hetzelfde niveau als waar ze de bewoners van beschuldigen!
Bart & Brian boksen, Natasia & Huub zitten bij de nagelstyliste, Sylvia is weg want die heeft lessen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:04 schreef 2live het volgende:
Ja doei.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
uiteindelijk moeten er wat mnsen blijven kijken om de moraalridder uit te hangen. Met alleen moraaljonkvrouwen komen we er niet natuurlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wacht de kaartenactie af en naar aanleiding van het gevolg besluit ik om te blijven kijken of het te stoppen.
dank jequote:Op woensdag 10 januari 2007 12:06 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Bart & Brian boksen, Natasia & Huub zitten bij de nagelstyliste, Sylvia is weg want die heeft lessen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
uiteindelijk moeten er wat mnsen blijven kijken om de moraalridder uit te hangen. Met alleen moraaljonkvrouwen komen we er niet natuurlijk.
hier ben ik nou helemaal mee eens!!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja doei.
Ik "geniet" ook wel van dit hele gedoe hoor.![]()
De streams gaan alleen vaak op mute als Brian en/of Nataasia te horen zijn, want dat trek ik niet te lang.
Ik bedoel, zit me af en toe blauw te ergeren, en ik vind het ook echt wel zielig voor Huub en Sylvia, maar.. dit is wel DGK! Ze hoéven natuurlijk niet mee te doen. Ze kunnen weglopen als het ze te veel wordt, en als ze het een beetje slim spelen kost ze dat echt geen 10K, zie ook Nicolaas.
Vreemde regel trouwens, dat je bij obstructie van het programma wel exit moet maar wél je 10K mag houden. je gooit wat handdoeken over een camera als je weg wilt, klaar.
Hmm... zou in ieder geval interessante beelden opleveren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:02 schreef dieenebart het volgende:
Ik zou me ook niet verdedigen, maar lekker in de aanval gaan.
O, ik dacht dat ze hem ondanks het fysieke geweld, in het programma lieten omdat ze hem zo áárdig vinden!quote:En inderdaad, zorg dat je op goede voet staat met de redactie, maar dat had NL al wel door. Huub helaas niet....
Zonde van je tijdquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:12 schreef demins het volgende:
Ik denk steeds dat ik BBNN, als ik in de villa zou zitten, binnen twee weken gillend naar het Riagg zou krijgen. Maar waarschijnlijk onderschat ik mezelf weer...![]()
![]()
misschien kun je er je beroep van makenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef kleinzusje het volgende:
[.onderschatten.]
Zonde van je tijd
je zou pas echt een held zijn als het Huub was, op die gozer heeft helemaal niks of niemand vat!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:12 schreef demins het volgende:
Ik denk steeds dat ik BBNN, als ik in de villa zou zitten, binnen twee weken gillend naar het Riagg zou krijgen. Maar waarschijnlijk onderschat ik mezelf weer...![]()
![]()
Waar mensen zoals u, Demins, zich op verkijken is, denk ik, dat het alleen fysiék al heel moeilijk is om een punt te maken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:12 schreef demins het volgende:
![]()
Die 10k ben je kwijt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Vreemde regel trouwens, dat je bij obstructie van het programma wel exit moet maar wél je 10K mag houden. je gooit wat handdoeken over een camera als je weg wilt, klaar.
Was Nicolaas ook zijn 10k kwijt ?quote:
Ik weet niet of jullie iets te zeggen hebben over de post die binnenkomt,quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar mensen zoals u, Demins, zich op verkijken is, denk ik, dat het alleen fysiék al heel moeilijk is om een punt te maken.
Je kunt nog zo adrem zijn, ke kunt de meest fantastische volzinnen hebben om iemand keihard op zijn plaats te zetten, maar als je er simpelweg niet tussen komt dan wordt het lastig.
Ze laten je echt je punt niet scoren.
DAT JE DAT WEET!!!!
DAT JE DAT WEET!!!!
DAT JE DAT WEET!!!!
DAT JE DAT WEET!!!!
NIET MET MIJ HÈ!!!!
NIET MET MIJ HÈ!!!!
NIET MET MIJ!!!
NIET MET MIJ!!!
kan ik nu nog niets over zeggen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:20 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie iets te zeggen hebben over de post die binnenkomt,
maar wat denken jullie dat er gebeurd met de kaarten? Worden ze wel of niet aan Huub gegeven?
Kan, mag of wil niet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
kan ik nu nog niets over zeggen.
enne: Mogguh Bartjuh!!!
Blij met jullie eigen topic ??quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
kan ik nu nog niets over zeggen.
enne: Mogguh Bartjuh!!!
Goed geradenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:25 schreef Day het volgende:
Laat me raden, er gebeurt zeker geen moer op de streams?![]()
Nog net z'n lolbroek als toenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
als je het langs hebt zien komen, kan hij er iets over zeggen: "Kijk, daar gebeurde het!"
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:25 schreef Day het volgende:
Laat me raden, er gebeurt zeker geen moer op de streams?![]()
leuk leesvoer ook. Wanneer komt Willibrord met de parachute? Ik hoop vandaag (wrijft handen samen)quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Blij met jullie eigen topic ??![]()
zit ook te luisteren, maar waarover liegt ze?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:29 schreef kleinzusje het volgende:
Oei: Tilly Tovenaar liegt
Groenquote:
Mooi! Dan graag in [SC #6] Gooi met wijn, da's pas fijn of [de bewoners] Huub. verder posten!quote:
Zullen we anders gewoon even afwachten?quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:31 schreef Day het volgende:
[..]
Mooi! Dan graag in [SC #6] Gooi met wijn, da's pas fijn of [de bewoners] Huub. verder posten!
En voor dat jullie beginnen te steigeren! Als dit zo door blijft gaan, begint straks het gezeik dat ik te veel off topic enen
toesta in de COS-topics!
Jeetje, wat is dit voor achterlijk programma? Wat een achterlijke zolen komen daar als personeel rondwapperen? Wat een maf boksmormel. Laat je nakijken denk ik danquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:55 schreef fladdie het volgende:
Bart en Brian uiten hun ongenoegen over Huub tegenover Hans. De Oldenzaler doet niet mee aan de les en de ?vriendelijke? Thaiboksleraar bedenkt dat ze Huub voor de volgende keer wel kunnen vragen mee te doen. Onder het mom dat Bart en Brian hem dan legaal kunnen slaan. ?Dan doe ik ook een rondje met hem. Zorg ik ervoor dat hij helemaal kapot is en dan beuken jullie hem om de beurt in elkaar.
Dit is toch niet meer normaal
Over de nacht met Huub. Ze zegt: "Niemand heeft het gezien"quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
zit ook te luisteren, maar waarover liegt ze?
Niet zo netjes, nagelmiep. Mevrouw Dieenebart vond het zielig, zoals Huub genaaid werd door NL. Maar Huub kwam er niet best vanaf gisteren. En dat hebben wel degelijk veel mensen gezien.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Over de nacht met Huub. Ze zegt: "Niemand heeft het gezien"
(T was gisteren op TV)
ze hebben toch de hele ruzie uitgezonden, dus het was wel duidelijk waar Huub zijn uitval vandaan kwam.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Niet zo netjes, nagelmiep. Mevrouw Dieenebart vond het zielig, zoals Huub genaaid werd door NL. Maar Huub kwam er niet best vanaf gisteren. En dat hebben wel degelijk veel mensen gezien.
Veel verstand heb ik niet van die sport maar ipv agressie in goede banen lijden en beheersen lijkt deze man het aan te wakkeren en stimuleren. Mag zo iemand dit beroep uitoefenen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:38 schreef Gert het volgende:
Die boksproleet met een anekdote... "... en slaat zo binnen 10 seconden die jongen knock out!"
Brian geniet. "Echt waar?"lacht hij. "Echt iets voor een film!"
Ik vind jou ook lief!quote:
helemaal mee eens en dan als regel dat personeel niet mee doet met personen afzeiken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief!![]()
OT: ik vind de band tussen het personeel en de bewoners sowieso te amicaal worden.
Die René geeft nu aan bijna al de dames motor/autoles en gedraagt zich meer als huisvriend. Yvonne die lult meer dan ze schoonmaakt en over Lesley zullen we het maar niet hebbben!
Ik zeg, tijd voor nieuw personeel!
Helemaal mijn idee! En dwing het personeel om de miljonairs met "u" aan te spreken en afstand te houden!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief!![]()
OT: ik vind de band tussen het personeel en de bewoners sowieso te amicaal worden.
Die René geeft nu aan bijna al de dames motor/autoles en gedraagt zich meer als huisvriend. Yvonne die lult meer dan ze schoonmaakt en over Lesley zullen we het maar niet hebbben!
Mee eeens! En die vechtsporten voor straf verbannen. En domme wichten geen les meer geven! Als dit slimme lui waren geweest dan hadden ze deze lessen helemaal niet nodig! Eindeloze input verdwijnt bij Natasia in het zwarte gat van haar brein. Output is modder.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
[..]
helemaal mee eens en dan als regel dat personeel niet mee doet met personen afzeiken.
En dat zeg jij als 'fan' van Bart?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:45 schreef Day het volgende:
Dat meelullen met de meerderheid ook van al dat personeel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
Natasia zegt wat ze vindt en praat niet achter je rug om vlgs tilly, welke streams kijkt zij ???
Renee blijft wel vaak lang hangen daarquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:35 schreef kleinzusje het volgende:
Renee blijft wel vaak lang hangen daar
Wie wil dat?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:47 schreef dieenebart het volgende:
hou haar tegen! ze wil dat rene bij haar in bed komt slapen, en als hij snurkt gaat ze wel op z'n gezicht zitten???
hm... dat deze tekst op de tien site verschijnt lijkt me pure sensatie zucht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:55 schreef fladdie het volgende:
Bart en Brian uiten hun ongenoegen over Huub tegenover Hans. De Oldenzaler doet niet mee aan de les en de ‘vriendelijke’ Thaiboksleraar bedenkt dat ze Huub voor de volgende keer wel kunnen vragen mee te doen. Onder het mom dat Bart en Brian hem dan legaal kunnen slaan. “Dan doe ik ook een rondje met hem. Zorg ik ervoor dat hij helemaal kapot is en dan beuken jullie hem om de beurt in elkaar.
Dit is toch niet meer normaal
Beetje vreemd dat het personeel geen instucties heeft gekregen om niet over het programma te praten en al helemaal niet over hun persoonlijke voorkeur wat de bewoners betreft...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat meelullen met de meerderheid ook van al dat personeel.
Wat dat betreft is Lesley tenminste nog OK: die doet gewoon gezellig tegen Huub en Sylvia.
in hun gezicht, ja, maar achter de rug om...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat meelullen met de meerderheid ook van al dat personeel.
Wat dat betreft is Lesley tenminste nog OK: die doet gewoon gezellig tegen Huub en Sylvia.
Ik zeg : Blonderenquote:
De streams van een lesbo die tot over haar oren verliefd is op Natasia. Heb je ze zaterdag gezien?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
Natasia zegt wat ze vindt en praat niet achter je rug om vlgs tilly, welke streams kijkt zij ???
nopeeeee niet gezien vertel !!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef demins het volgende:
[..]
De streams van een lesbo die tot haar oren verliefd is op Natasia. Heb je ze zaterdag gezien?
Wat zal dit weer een (schijn)heilige verontwaardiging opleveren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat de koffers van de anderen pikken en ergens begraven. Hij wil zo de persoon die zijn punten gejat heeft te dwingen dat te zeggen.
Hoe leg ik dat nou uit. Ze zaten op de slaapkamer erg lang met elkaar te "praten" en inmiddels stond de slaapkamer blank van het kwijl en mogelijk ook het geil. Ze kennen elkaar al heel lang, zeven jaar geloof ik, dus dat kan het ook zijn, maar ik heb maar zelden twee mensen zo volledig in elkaar op zien gaan. Daar kunnen Bart en Lesley nog een puntje aan zuigen!quote:
inderdaad, wat laag zeg, een beetje de andere bewoners pesten, wat een bully die huubquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zal dit weer een (schijn)heilige verontwaardiging opleveren.
Daat heb je Húúb weer, die jongen kan écht geen maat houden.
Waarom moet bart ze krijgen dan? Ik zal wel weer iets gemist hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:22 schreef demins het volgende:
Ik snap niet dat Huub die 40 cp terug wil! Als hij ze terugkrijgt moet hij ze volgens afspraak aan Bart geven.
Nathanael zou ze nu al aan Bart moeten geven!
Waarom denk je dat ze in SU wilt gaan wonen ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:25 schreef Gigageil het volgende:
Ga ff je handen wassen??? Wie denkt die Nasty-Bitch wel dat ze is??Oeehh als ik die ooit een keer tegenkom in de stad......
![]()
Bart en Huub zouden rennen om ál de cp die Huub had (85). Toen verdwenen 40 cp. Als die nu "terug worden gevonden" heeft Bart er m.i.nog steeds recht op. Immers als Huub ze zelf verstopt had en teruggevonden in een sok ná de wedstrijd, dan was dat ook niet correct geweest.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom moet bart ze krijgen dan? Ik zal wel weer iets gemist hebben.![]()
Hebben ze daar ook bijstandsuitkeringen dan ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze in SU wilt gaan wonen ?![]()
Ik mag daar van Day geen antwoordt op geven want dat zou off-topic zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:39 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook bijstandsuitkeringen dan ?![]()
![]()
en nog iets opgevangen? (post van fokkers?)quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:20 schreef Lady-night het volgende:
Ze hebben post ontvangen, enkelen tenminste, maar niet veel post.
Ik zet wel even in de DGK Update dat er nog geen kaarten zijn ontvangenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:26 schreef itsme het volgende:
[..]
en nog iets opgevangen? (post van fokkers?)
Hadden sommige niet al moeten arriveren?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zet wel even in de DGK Update dat er nog geen kaarten zijn ontvangen
Ik denk dat ze nog in hilversum liggen of ze zijn ze aan het uitzoeken / filteren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Hadden sommige niet al moeten arriveren?
OK ga wel naar het desbetreffende topic.![]()
Me dunkt de meest voor de hand liggende reden!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:30 schreef Gigageil het volgende:
Waarom loopt Natasia altijd alsof ze in haar broek gescheten heeft ?![]()
En surfen, tennissen, cd maken, gitaarles, zingen, gedichten schrijven, een bundel uitgeven, galaworstelen/ vechten, droogneuken.....................( vergeet ik wat)quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:35 schreef HiDiHo het volgende:
Brian wilt bellen met Skydive, hij wil parachute springen.
tja, wie wil dat niet, maaruuuhm, nena zei zelf al dat dat niet mogelijk is, duuuuus dan maar meerijdenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:33 schreef HiDiHo het volgende:
Nena wilt eens meerijden met een formule 1 auto en ook nog zelf een stukje rijden![]()
wijnsmijtenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En surfen, tennissen, cd maken, gitaarles, zingen, gedichten schrijven, een bundel uitgeven, galaworstelen/ vechten, droogneuken.....................( vergeet ik wat)
Wanneer is de grote finale?quote:
Doe Nicky de groeten van me!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:46 schreef Fikkert het volgende:
hmmm, lekker redactie (net te laat),... weer iemand die een nieuw telefoonnummer moet nemen![]()
Een kwestie van superieur gevoel voor time-management!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:03 schreef F04 het volgende:
HiDiHo, ik zie dat je sinds 10 uur sóchtends pics hier post. Waar haal je de tijd in hemelsnaam vandaan om de heledag hier te kunnen posten (en natuurlijk de streams volgen)?![]()
Ik kan zelfs pics van de hele nacht hier posten, dmv automatische screenshots om de 30 min bv.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:03 schreef F04 het volgende:
HiDiHo, ik zie dat je sinds 10 uur sóchtends pics hier post. Waar haal je de tijd in hemalsnaam vandaan om de heledag hier te kunnen posten?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Volledig off topic maar denk dat jullie t wel willen weten.
We hebben alle briefkaarten voor Huub en Sylvia binnen! Ze gaan er ergens vandaag in! Dus blijf kijken...
in de papierversnipperaar ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We hebben alle briefkaarten voor Huub en Sylvia binnen! Ze gaan er ergens vandaag in! Dus blijf kijken...
Doen we, thxquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Wacht aub niet te lang, al dat huiswerk van iedereen is saaaaiiiii!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Echt tofquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Alle? Dat lijkt me sterk. Maar als het vandaag goed bevalt, doe je het morgen en de dagen daarna gewoon weer!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ehm, die van mij heb ik pas 2 uur geleden verstuurd dus het zou wel heel snel zijn als die al binnen zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Zal wel eerder worden. Er staat vanavond weer iets anders op de plannig waar je zeker naar moet kijken. Vuurwerk...quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:22 schreef demins het volgende:
[..]
Alle? Dat lijkt me sterk. Maar als het vandaag goed bevalt, doe je het morgen en de dagen daarna gewoon weer!
Wegens enorm succes geprolongeerd, zal ik maar zeggen!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:26 schreef patrick37 het volgende:
vind Huub een grote griezel
eruit met die engerd!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:26 schreef patrick37 het volgende:
vind Huub een grote griezel
eruit met die engerd!
Ik zal het doorgeven aan Darklight!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zal wel eerder worden. Er staat vanavond weer iets anders op de plannig waar je zeker naar moet kijken. Vuurwerk...
hoezo, was die post interessant dan ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:27 schreef Lady-night het volgende:
Is het na het eten.......please. Redactie??
En kunnen jullie een tipje van de sluier oplichten over de post die Bart kreeg vanddag??
voor het eten kan ook leuk zijn. Kan huub er de hele maaltijd over praten/opscheppen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:27 schreef Lady-night het volgende:
En kunnen jullie een tipje van de sluier oplichten over de post die Bart kreeg vanddag??
ik zou er toch echt niet raar van opkijken als Huub na het ontvangen vd kaarten [nog] onuitstaanbaarder wordt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Huub is gewoon een heel gevoelig mannetje, kan ie niks aan doen![]()
Ach, is ook wel weer leukquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zou er toch echt niet raar van opkijken als Huub na het ontvangen vd kaarten [nog] onuitstaanbaarder wordt.
Het zou hem wel eens naar zijn hoofd kunnen stijgen, hij heeft sterk de neiging om door te draven.![]()
je geeft ze een vinger...quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:27 schreef Lady-night het volgende:
Kan ook weer leuk zijn voor het spel.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zou er toch echt niet raar van opkijken als Huub na het ontvangen vd kaarten [nog] onuitstaanbaarder wordt.
Het zou hem wel eens naar zijn hoofd kunnen stijgen, hij heeft sterk de neiging om door te draven.![]()
hij weet het zelf alleen niet, btw, heb je dat op zn kaart gezet ???quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Huub is gewoon een heel gevoelig mannetje, kan ie niks aan doen![]()
Ja, als stille hintquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:33 schreef Fikkert het volgende:
[..]
hij weet het zelf alleen niet, btw, heb je dat op zn kaart gezet ???
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zal wel eerder worden. Er staat vanavond weer iets anders op de plannig waar je zeker naar moet kijken. Vuurwerk...
Ik zat me net ook al voor te stellen hoe Huub er juist een aanval van agressie door kreeg en de kaarten voor NL zijn hoofd (héél dichtbij) woest heen en weer zwaaide, terwijl hij -op de van hem bekende bloemrijke wijze- tegen NL tekeer ging: "Nou lach je niet meer, he, teringlijer! Nou lach je niet meer, eikel! Ik spuug op, ik hoek je en ik pis over jou en zij die je hebben voortgebracht. Let op he! Parodie van een vent dat je daar bent!!!"quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:30 schreef 2live het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:37 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zat me net ook al voor te stellen hoe Huub er juist een aanval van agressie door kreeg en de kaarten voor NL zijn hoofd (héél dichtbij) woest heen en weer zwaaide, terwijl hij -op de van hem bekende bloemrijke wijze- tegen NL tekeer ging: "Nou lach je niet meer, he, teringlijer! Nou lach je niet meer, eikel! Ik spuug op, ik hoek je en ik pis over jou en zij die je hebben voortgebracht. Let op he! Parodie van een vent dat je daar bent!!!"
onbetaalbaar!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:37 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zat me net ook al voor te stellen hoe Huub er juist een aanval van agressie door kreeg en de kaarten voor NL zijn hoofd (héél dichtbij) woest heen en weer zwaaide, terwijl hij -op de van hem bekende bloemrijke wijze- tegen NL tekeer ging: "Nou lach je niet meer, he, teringlijer! Nou lach je niet meer, eikel! Ik spuug op, ik hoek je en ik pis over jou en zij die je hebben voortgebracht. Let op he! Parodie van een vent dat je daar bent!!!"
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ben zooooooooooo benieuwd wat die kaartenactie voor invloed zal hebben op het gedrag van de overige spelers...
Ze gaan natuurlijk niet alles verklappen he?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:56 schreef Lady-night het volgende:
zou het leuk vinden om ook eens reply te krijgen van de redactie......op bovenstaande vraag???
engelse lesquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
oeps mis even iets wat zitten ze daar te slippen sloppen en slappen??![]()
anders niet dusquote:Zeer cool ...."dat zijn de tijden dat ik blij ben dat ik leef"
Hij kickt zo op zijn bezoekersaantal op de blog dat ik om die reden niet wil kijken, kan daar niet een gekopieerd topic voor komen? Ik weet niet hoe dat werktquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:19 schreef HiDiHo het volgende:
50 minuten geleden heeft Nathanael zijn weblog geupdate
iets over een drumband ofzo.
Weblog Nathanael
[..]
anders niet dus
Goed id, doen we !quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Hij kickt zo op zijn bezoekersaantal op de blog dat ik om die reden niet wil kijken, kan daar niet een gekopieerd topic voor komen? Ik weet niet hoe dat werkt
Geweldigquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:37 schreef demins het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon hier: http://goudennatanael.web-log.nlquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Hij kickt zo op zijn bezoekersaantal op de blog dat ik om die reden niet wil kijken, kan daar niet een gekopieerd topic voor komen? Ik weet niet hoe dat werkt
Hoe weet je dan of je de goede link hebt??quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon hier: http://goudennatanael.web-log.nl
nathanael schrijf je met een h erinquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:57 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of je de goede link hebt??
er ontbreekt een hquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:57 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of je de goede link hebt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |