En we hebben het vooraf nog zo voorspeld!!! Niemand wilde luisteren...quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voor het rijtje zou ik 'opzettelijk' willen zetten en vernederen aan het einde toevoegen. Ik kan het nog steeds laten om de streams aan te zetten want ik kan het echt niet meer aan zien. En J.de Mol heeft gezegd dat het geen pest/treitershow zou worden, hier laat hij zien wat zijn woord waard is.
je heb gelijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid: je doet mee, dus je kunt geen loser zijn. Je hebt namelijk ook geen winkans.
Je er te druk om maken? dacht het niet. Als je je niet druk zou maken om deze manier van samenleven (het gaat nmiet om de mensen maar om het proces dat ze doormaken), zou ik me pas echt zorgen gaan maken. Zoals je op de sites leest, vindt nagenoeg iedere streamer en kijker het gedrag van een aantal onacceptabel.
NL, Bart, Brian, Natas, Nena. Als je deze mensen aan kunt kijken zonder in de lach te schieten, vind ik het knap. Ik neem ze niet meer serieus namelijk.
Wat ik heel serieus neem, is de uitwerking die het spel lijkt te hebben op de zwarte kanten van de mens. Wellicht is deze vorm van samenleven niet de meest ideale voor onze nabije toekomst. Goed dat we het weten, is deze farce toch nog ergens goed voor.
is ook te triest voor woorden. Ben vroeger zelf pispaaltje geweest, mijn schaarse vrienden werden 'NSB'ers' genoemd. Zit er op te wachtenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
je heb gelijk.
maar soms zit ik gewoon me zo op te fokken achter de computer.
dat ik er gewoon hartkloppingen van krijg en kan gaan douchen.
Wist van me zelf niet dat ik zoveel haat in me had.
En als ik dan het personeel ook nog zie oordelen en alleen maar Huub aanvallen denk ik echt dat ik gek word.
Alsof Adolf Hitler preekt dat je geen joden mag pesten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:16 schreef smalfilm het volgende:
Komt Brian weer aan met Huubs agressieprobleem.
Haat kun je beter vervangen door onmacht? Het niet aan kunnen horen. Bart relativeert het goed, het is goed dat er nog mensen zijn die zich hier druk om kunnen maken en er van lerenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
je heb gelijk.
maar soms zit ik gewoon me zo op te fokken achter de computer.
dat ik er gewoon hartkloppingen van krijg en kan gaan douchen.
Wist van me zelf niet dat ik zoveel haat in me had.
En als ik dan het personeel ook nog zie oordelen en alleen maar Huub aanvallen denk ik echt dat ik gek word.
Heb nog geen kaartje gestuurd. Wel net een verstandskies weg laten snijden en hakken bij de 'Nachtmerrie van Nieuwegein'. Stuur mij ook maar een kaartjequote:Op woensdag 10 januari 2007 11:31 schreef kleinzusje het volgende:
Bart: heb je al een kaart gestuurd![]()
ps: heb jij geen ingang om te zorgen dat Wilma het laat plaatsen in de krant ?? Ik heb haar al gemaild
Heb je on-officieel wel ingangen bij Wilma ??quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb nog geen kaartje gestuurd. Wel net een verstandskies weg laten snijden en hakken bij de 'Nachtmerrie van Nieuwegein'. Stuur mij ook maar een kaartje![]()
Heb officieel geen ingangen bij Wilma/telegraaf. Ga voorlopig ook niets proberen, wacht het wel een weekje af.
Hup Huub!
Denk ook dat dit veel emoties op roept bij mensen die zelf gepest zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
is ook te triest voor woorden. Ben vroeger zelf pispaaltje geweest, mijn schaarse vrienden werden 'NSB'ers' genoemd. Zit er op te wachten![]()
Hoe serieus stelde die trainer dat voor dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:18 schreef rooie3 het volgende:
De leraar wil hem laten mee doen.
Zodat ze hem legaal kunnen pakken.
Dit word te gek hoor.
Heel serieus.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe serieus stelde die trainer dat voor dan?
Als ze dit serieus ten uitvoer gaan brengen, dan loopt het ECHT uit de hand.
ja duh... anders zou ik het toch niet zeggen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je on-officieel wel ingangen bij Wilma ??![]()
Ahhhhhhhhhhh, toeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 10 januari 2007 11:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb nog geen kaartje gestuurd. Wel net een verstandskies weg laten snijden en hakken bij de 'Nachtmerrie van Nieuwegein'. Stuur mij ook maar een kaartje![]()
Heb officieel geen ingangen bij Wilma/telegraaf. Ga voorlopig ook niets proberen, wacht het wel een weekje af.
Hup Huub!
Misschien die instellingen op de hoogte stellen? Misschien willen die niet eens meer geassocieerd worden met Bart en handlangersquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben totaal geen ramptoerist.............zeker niet. Ik kijk en maak me druk omdat ik het super hypocriet vind. Velen maken zich druk om dieren, de 3e wereld, kinderen, moeders. Zelfs de mensen in het huis zetten zich in voor een goed doel. WTF !!!! Hoe laag is dat. Een goed doel spekken, terwijl je je kinderen verlaat voor geld en egoisme, je een medebewoner zo vernederd dat het geen spel meer is maar pure haat en agressie.
Door dit op internet en tv te laten zien geef je een voorbeeld aan anderen dat het mag, onder het mom van een spel spelen. Kinderen nemen het over. Vechten mag niet maar psychisch geweld wel ? Welke miljoenen gaan er niet op aan een SIRE campagne tegen pesten ???
Misschien kunnen die hier iets aan doen.
Maak een mooi spel, niet saai maar spannend door regels en tools te geven aan iedereen. Ook aan de kijkers ???
Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk, op kaartenhuis.nl stond dat het maximaal een dag duurt voor de bezorging. Maar ze moeten bij Tien wel de kaarten controleren en ik zou niet weten hoe lang dat duurt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe lang duurt het om die kaartjes van Hilversum naar eemnes te brengen?
En wanneer zouden ze ze krijgen denken jullie?
ik ben bang dat ze ze niet geven.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe lang duurt het om die kaartjes van Hilversum naar eemnes te brengen?
En wanneer zouden ze ze krijgen denken jullie?
juist. En denk eens na over de 'slechtste' kids uit je klas/omgeving. Tien tegen een dat dat een zware hypocriet was.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk ook dat dit veel emoties op roept bij mensen die zelf gepest zijn.
Pispaal zijn is nooit leuk en doet echt heel zeer.
Nu snap ik meteen waarom ik zo boos word.
was vroeger in me jeugd dik ,dus ook pispaal.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |