abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45206828
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
1 van de manieren om dit te stoppen of invloed te hebben is niet meer kijken en niet meer posten. Dat lukt ons nooit, maar zal wel helpen
Word onze volgende actie.
Dacht ik ook al aan vanmorgen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:02:08 #122
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45206854
quote:
1 van de manieren om dit te stoppen of invloed te hebben is niet meer kijken en niet meer posten. Dat lukt ons nooit, maar zal wel helpen
Dat komt vanzelf, ik begin me met de dag meer te ergeren aan verschillende personen. Lees: natasia, nathanael, brian, oa
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:02:16 #123
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_45206855
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Geef eens wat steekwoorden? Hoe zou jij hier dan mee omgaan?
kutgert.

Okee: NL probeert Huub uit, hij wil dat Huub recpect afdwingt door zich zo lang mogelijk te laten jennen.
Ik zou hier het plaatje omdraaien. "Joh NL, vroeger op de lagere school deden ze dit ook. Vond ik heel knap, want daar trek je de aandacht van de meisjes wel mee, stoere jongen. Laat me raden, je bent op zoek naar een nieuw vrouwtje voor je in de steek gelaten kind."
Vooropgesteld dat NL je laat uitpraten, want dat is nog maar de vraag. Ik zou hem niet het genot geven van een Huub(of een Bart) in het nauw. Ik zou me ook niet verdedigen, maar lekker in de aanval gaan. Dat doet Huub natuurlijk ook, en ik vind dattie het bijzonder goed en vrij lang heeft volgehouden. (Ik vond ook niet dat hij over de lijn ging. Die lijn zijn ze al een paar weken kwijt.)

Natasia zou mijn persoonlijk project worden. Hysterie uitbuiten en aanwakkeren. Begint zij te gillen en te schreeuwen? Doe mee! Kijkt ze vuil? "Joh Natas, als je toch zo vuil kijkt, knoop een zak om je lichaam en ga aan de kant van de weg staan."
"Natasia! Als je zo blijft kijken wordt de melk zuur.
"Freak! Niet zo gillen, als je zoveel geluid produceert moet Schiphol ook dicht!"
"Lukt het met afvallen?"
"Lukt het met afvallen?"
"Lukt het met afvallen?"
"Lukt het met afvallen?"

"Als je het allemaal beter weet, dan moet je eens een examen Huub (in mijn geval Bart) doen."

En niet vergeten: je moet blijven relativeren. Het blijft een spel, waarbij je zelf een aantal van de regels kunt maken. Doe dat ook, maar je zelf nuttig en onmisbaar. En inderdaad, zorg dat je op goede voet staat met de redactie, maar dat had NL al wel door. Huub helaas niet....
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:04:03 #124
je weet wel
pi_45206904
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:56 schreef Fikkert het volgende:

[..]

ow jee, het is besmettelijk... ik raad aan om huub in het vervolg op mute te zetten
pi_45206909
volgens mij slaan hier wat mensen door......bepaalde dingen die hier gezegd worden zijn van hetzelfde niveau als waar ze de bewoners van beschuldigen!

Wat gebeurt er op de streams....dat wil ik graag weten!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:05:04 #126
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45206926
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:04 schreef 2live het volgende:
volgens mij slaan hier wat mensen door......bepaalde dingen die hier gezegd worden zijn van hetzelfde niveau als waar ze de bewoners van beschuldigen!

Zet ze aan dan
pi_45206933
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:02 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Dat komt vanzelf, ik begin me met de dag meer te ergeren aan verschillende personen. Lees: natasia, nathanael, brian, oa
Ik wacht de kaartenactie af en naar aanleiding van het gevolg besluit ik om te blijven kijken of het te stoppen.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:06:09 #128
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45206960
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:02 schreef dieenebart het volgende:

[..]
Met natasia had ik allang korten metten gemaakt of iig 100% negeren
pi_45206973
quote:

3 mannen vechten, 1 vrouw wordt geholpen aan haar nagels

edit: weet niet wat ze zeggen, heb het geluid uit
pi_45206977
quote:

Bart & Brian boksen, Natasia & Huub zitten bij de nagelstyliste, Sylvia is weg want die heeft lessen.
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 12:07:23 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45206988
quote:
Ja doei.
Ik "geniet" ook wel van dit hele gedoe hoor.
De streams gaan alleen vaak op mute als Brian en/of Nataasia te horen zijn, want dat trek ik niet te lang.
Ik bedoel, zit me af en toe blauw te ergeren, en ik vind het ook echt wel zielig voor Huub en Sylvia, maar.. dit is wel DGK! Ze hoéven natuurlijk niet mee te doen. Ze kunnen weglopen als het ze te veel wordt, en als ze het een beetje slim spelen kost ze dat echt geen 10K, zie ook Nicolaas.

Vreemde regel trouwens, dat je bij obstructie van het programma wel exit moet maar wél je 10K mag houden. je gooit wat handdoeken over een camera als je weg wilt, klaar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:09:12 #132
je weet wel
pi_45207027
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ik wacht de kaartenactie af en naar aanleiding van het gevolg besluit ik om te blijven kijken of het te stoppen.
uiteindelijk moeten er wat mnsen blijven kijken om de moraalridder uit te hangen. Met alleen moraaljonkvrouwen komen we er niet natuurlijk.
pi_45207066
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:06 schreef smalfilm het volgende:

[..]

Bart & Brian boksen, Natasia & Huub zitten bij de nagelstyliste, Sylvia is weg want die heeft lessen.
dank je
pi_45207069
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:09 schreef dieenebart het volgende:

[..]

uiteindelijk moeten er wat mnsen blijven kijken om de moraalridder uit te hangen. Met alleen moraaljonkvrouwen komen we er niet natuurlijk.
pi_45207097
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja doei.
Ik "geniet" ook wel van dit hele gedoe hoor.
De streams gaan alleen vaak op mute als Brian en/of Nataasia te horen zijn, want dat trek ik niet te lang.
Ik bedoel, zit me af en toe blauw te ergeren, en ik vind het ook echt wel zielig voor Huub en Sylvia, maar.. dit is wel DGK! Ze hoéven natuurlijk niet mee te doen. Ze kunnen weglopen als het ze te veel wordt, en als ze het een beetje slim spelen kost ze dat echt geen 10K, zie ook Nicolaas.

Vreemde regel trouwens, dat je bij obstructie van het programma wel exit moet maar wél je 10K mag houden. je gooit wat handdoeken over een camera als je weg wilt, klaar.
hier ben ik nou helemaal mee eens!!!!
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 12:11:33 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45207100
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:02 schreef dieenebart het volgende:
Ik zou me ook niet verdedigen, maar lekker in de aanval gaan.
Hmm... zou in ieder geval interessante beelden opleveren.
Het is alleen wél 4 tegen 1 (af en toe 2).. best pittig, dag-in-dag-uit.
quote:
En inderdaad, zorg dat je op goede voet staat met de redactie, maar dat had NL al wel door. Huub helaas niet....
O, ik dacht dat ze hem ondanks het fysieke geweld, in het programma lieten omdat ze hem zo áárdig vinden!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:12:22 #137
130054 demins
We weten niks
pi_45207125
Ik denk steeds dat ik BBNN, als ik in de villa zou zitten, binnen twee weken gillend naar het Riagg zou krijgen. Maar waarschijnlijk onderschat ik mezelf weer...

Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_45207151
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:12 schreef demins het volgende:
Ik denk steeds dat ik BBNN, als ik in de villa zou zitten, binnen twee weken gillend naar het Riagg zou krijgen. Maar waarschijnlijk onderschat ik mezelf weer...

Zonde van je tijd
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:15:02 #139
je weet wel
pi_45207215
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef kleinzusje het volgende:

[.onderschatten.]

Zonde van je tijd
misschien kun je er je beroep van maken
pi_45207232
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:12 schreef demins het volgende:

je zou pas echt een held zijn als het Huub was, op die gozer heeft helemaal niks of niemand vat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')