Word onze volgende actie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
1 van de manieren om dit te stoppen of invloed te hebben is niet meer kijken en niet meer posten. Dat lukt ons nooit, maar zal wel helpen
Dat komt vanzelf, ik begin me met de dag meer te ergeren aan verschillende personen. Lees: natasia, nathanael, brian, oaquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
1 van de manieren om dit te stoppen of invloed te hebben is niet meer kijken en niet meer posten. Dat lukt ons nooit, maar zal wel helpen
kutgert.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Geef eens wat steekwoorden? Hoe zou jij hier dan mee omgaan?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:56 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ow jee, het is besmettelijk... ik raad aan om huub in het vervolg op mute te zetten![]()
Zet ze aan danquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:04 schreef 2live het volgende:
volgens mij slaan hier wat mensen door......bepaalde dingen die hier gezegd worden zijn van hetzelfde niveau als waar ze de bewoners van beschuldigen!
Wat gebeurt er op de streams....dat wil ik graag weten!
Ik wacht de kaartenactie af en naar aanleiding van het gevolg besluit ik om te blijven kijken of het te stoppen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf, ik begin me met de dag meer te ergeren aan verschillende personen. Lees: natasia, nathanael, brian, oa
Met natasia had ik allang korten metten gemaakt of iig 100% negerenquote:
3 mannen vechten, 1 vrouw wordt geholpen aan haar nagelsquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:04 schreef 2live het volgende:
volgens mij slaan hier wat mensen door......bepaalde dingen die hier gezegd worden zijn van hetzelfde niveau als waar ze de bewoners van beschuldigen!
Bart & Brian boksen, Natasia & Huub zitten bij de nagelstyliste, Sylvia is weg want die heeft lessen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:04 schreef 2live het volgende:
Ja doei.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
uiteindelijk moeten er wat mnsen blijven kijken om de moraalridder uit te hangen. Met alleen moraaljonkvrouwen komen we er niet natuurlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wacht de kaartenactie af en naar aanleiding van het gevolg besluit ik om te blijven kijken of het te stoppen.
dank jequote:Op woensdag 10 januari 2007 12:06 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Bart & Brian boksen, Natasia & Huub zitten bij de nagelstyliste, Sylvia is weg want die heeft lessen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
uiteindelijk moeten er wat mnsen blijven kijken om de moraalridder uit te hangen. Met alleen moraaljonkvrouwen komen we er niet natuurlijk.
hier ben ik nou helemaal mee eens!!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja doei.
Ik "geniet" ook wel van dit hele gedoe hoor.![]()
De streams gaan alleen vaak op mute als Brian en/of Nataasia te horen zijn, want dat trek ik niet te lang.
Ik bedoel, zit me af en toe blauw te ergeren, en ik vind het ook echt wel zielig voor Huub en Sylvia, maar.. dit is wel DGK! Ze hoéven natuurlijk niet mee te doen. Ze kunnen weglopen als het ze te veel wordt, en als ze het een beetje slim spelen kost ze dat echt geen 10K, zie ook Nicolaas.
Vreemde regel trouwens, dat je bij obstructie van het programma wel exit moet maar wél je 10K mag houden. je gooit wat handdoeken over een camera als je weg wilt, klaar.
Hmm... zou in ieder geval interessante beelden opleveren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:02 schreef dieenebart het volgende:
Ik zou me ook niet verdedigen, maar lekker in de aanval gaan.
O, ik dacht dat ze hem ondanks het fysieke geweld, in het programma lieten omdat ze hem zo áárdig vinden!quote:En inderdaad, zorg dat je op goede voet staat met de redactie, maar dat had NL al wel door. Huub helaas niet....
Zonde van je tijdquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:12 schreef demins het volgende:
Ik denk steeds dat ik BBNN, als ik in de villa zou zitten, binnen twee weken gillend naar het Riagg zou krijgen. Maar waarschijnlijk onderschat ik mezelf weer...![]()
![]()
misschien kun je er je beroep van makenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef kleinzusje het volgende:
[.onderschatten.]
Zonde van je tijd
je zou pas echt een held zijn als het Huub was, op die gozer heeft helemaal niks of niemand vat!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:12 schreef demins het volgende:
Ik denk steeds dat ik BBNN, als ik in de villa zou zitten, binnen twee weken gillend naar het Riagg zou krijgen. Maar waarschijnlijk onderschat ik mezelf weer...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |