abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:45:56 #101
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45206415
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:45 schreef rooie3 het volgende:

[..]

ik ben bang dat ze ze niet geven.
alles moet anti Huub blijven.
Anders hadden ze allang ingegrepen.
uhh, ze zijn net pas binnen hoor !
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:47:34 #102
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45206455
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:45 schreef dieenebart het volgende:

[..]

juist. En denk eens na over de 'slechtste' kids uit je klas/omgeving. Tien tegen een dat dat een zware hypocriet was.
"Wij mogen jou wel uitschelden, maar jij ons niet. Want als je dat wel doet, slaan we je of verraden we je, og zetten we voor lul."
Beetje type Nathanael, dat huilend wegloopt naar de meester als je hem een keer een welverdiende (en goedgemikte) klap op z'n gezicht geeft.

Inmiddels weet ik haarfijn en met dodelijke precisie hoe ik met 'dit soort' moet omgaan. Natahanael (en Natasia, for that matter) zouden het niet lang redden in mijn buurt. Mijn BB-ervaring was heftiger en leerzamer dan hun dgk-periode. En veel socialer ook trouwens
Maar ja, in bb zijn ze ook nooit 'de lijn' over gegaan, toch?
En daar zaten ook 'normale' gasten in
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:47:41 #103
130054 demins
We weten niks
pi_45206459
Natasia's verhemelte was weeeeeeeeeken verdoofd door een spuitje van de tandarts! De coke-hoer!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 11:49:42 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45206508
quote:
Inmiddels weet ik haarfijn en met dodelijke precisie hoe ik met 'dit soort' moet omgaan.
Geef eens wat steekwoorden? Hoe zou jij hier dan mee omgaan?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45206524
quote:

[..]

juist. En denk eens na over de 'slechtste' kids uit je klas/omgeving. Tien tegen een dat dat een zware hypocriet was.
"Wij mogen jou wel uitschelden, maar jij ons niet. Want als je dat wel doet, slaan we je of verraden we je, og zetten we voor lul."
Beetje type Nathanael, dat huilend wegloopt naar de meester als je hem een keer een welverdiende (en goedgemikte) klap op z'n gezicht geeft.

Inmiddels weet ik haarfijn en met dodelijke precisie hoe ik met 'dit soort' moet omgaan. Natahanael (en Natasia, for that matter) zouden het niet lang redden in mijn buurt. Mijn BB-ervaring was heftiger en leerzamer dan hun dgk-periode. En veel socialer ook trouwens
We wonen in een klein dorp.
dus weet precies wat er van die lui is terecht gekomen.
nou ik zou echt niet met ze willen ruilen.
knap van jouw dat je ermee kan omgaan.
Ik ben net zoiets als Huub,wil aardig gevonden worden.
pi_45206555
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef demins het volgende:
Natasia's verhemelte was weeeeeeeeeken verdoofd door een spuitje van de tandarts! De coke-hoer!
Kunnen ze dat vanmiddag ook niet doen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:51:28 #107
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45206559
ok, wie probeert me pagina op te roepen?
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:51:47 #108
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_45206569
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Maar ja, in bb zijn ze ook nooit 'de lijn' over gegaan, toch?
Niet bij mij iig. Sowieso werd er niet zo'n ruzie gemaakt als in dgk. Misschien wel in BB3 trouwens, en ik dacht dat BB4 ook niet helemaal okee was. Maar nooit zoals dit. De vraag is dus: waarom?
1. De screening is volledig anders verlopen, en er is op vreemdere types gecast dan bij BB (kijk naar Nicolaas!)
of
2. De hoofdprijs is zooo groot, dat mensen werkelijk over lijken willen gaan om de prijs te pakken. (Maak een wet waarin je reality-tv met maximaal een 1/2 miljoen laat belonen.)

Trouwens - ik weet bij dit spelletje helemaal niet waar de lijn precies ligt.
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:52:15 #109
130054 demins
We weten niks
pi_45206579
Ik denk steeds dat ik BBNN, als ik in de villa zou zitten, binnen twee weken gillend naar het Riagg zou krijgen. Maar waarschijnlijk is dat grootspraak...
pi_45206588
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:45 schreef rooie3 het volgende:

[..]

ik ben bang dat ze ze niet geven.
alles moet anti Huub blijven.
Anders hadden ze allang ingegrepen.
Daar ben ik ook bang voor.
Eigenlijk klote dat de fakes verkeerd werden geinterpreteerd door die Bullies.
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:53:00 #111
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45206603
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:51 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Niet bij mij iig. Sowieso werd er niet zo'n ruzie gemaakt als in dgk. Misschien wel in BB3 trouwens, en ik dacht dat BB4 ook niet helemaal okee was. Maar nooit zoals dit. De vraag is dus: waarom?
1. De screening is volledig anders verlopen, en er is op vreemdere types gecast dan bij BB (kijk naar Nicolaas!)
of
2. De hoofdprijs is zooo groot, dat mensen werkelijk over lijken willen gaan om de prijs te pakken. (Maak een wet waarin je reality-tv met maximaal een 1/2 miljoen laat belonen.)

Trouwens - ik weet bij dit spelletje helemaal niet waar de lijn precies ligt.

Volgens mij ook.
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 11:53:57 #112
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45206624
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:39 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Heel serieus.
Hij dacht dat hij nu al mee wilde doen.
Maar nu doen ze het volgende week.
De trainer kwam er zelf mee.
Dan wordt het tijd voor nog een kaartje.
En anders moet DGK_redactie ingrijpen, lijkt me. Want dat gaat uit de hand lopen. Ik kan me niet voorstellen dat de broer van Huub lijdzaam gaat toekijken hoe zijn broer te grazen wordt genomen door die achterbakse smeerlap van een Brian en z'n bolle hypocriete gelegenheidsvriendje. Die broer rijdt met een paar auto's vrienden en wat gereedschap in de achterbak naar Eemnes, daar kun je dan op wachten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:54:54 #113
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45206642
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan wordt het tijd voor nog een kaartje.
En anders moet DGK_redactie ingrijpen, lijkt me. Want dat gaat uit de hand lopen. Ik kan me niet voorstellen dat de broer van Huub lijdzaam gaat toekijken hoe zijn broer te grazen wordt genomen door die achterbakse smeerlap van een Brian en z'n bolle hypocriete gelegenheidsvriendje. Die gaat met een paar auto's vrienden en wat gereedschap in de achterbak naar Eemnes rijden.
Vrienden ??
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:55:52 #114
164821 fladdie
geniet van het leven
pi_45206672
Bart en Brian uiten hun ongenoegen over Huub tegenover Hans. De Oldenzaler doet niet mee aan de les en de ‘vriendelijke’ Thaiboksleraar bedenkt dat ze Huub voor de volgende keer wel kunnen vragen mee te doen. Onder het mom dat Bart en Brian hem dan legaal kunnen slaan. “Dan doe ik ook een rondje met hem. Zorg ik ervoor dat hij helemaal kapot is en dan beuken jullie hem om de beurt in elkaar.
Dit is toch niet meer normaal
pi_45206691
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:52 schreef demins het volgende:
Ik denk steeds dat ik BBNN, als ik in de villa zou zitten, binnen twee weken gillend naar het Riagg zou krijgen. Maar waarschijnlijk is dat grootspraak...
ow jee, het is besmettelijk... ik raad aan om huub in het vervolg op mute te zetten
pi_45206718
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:52 schreef itsme het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bang voor.
Eigenlijk klote dat de fakes verkeerd werden geinterpreteerd door die Bullies.
Net zoals Scanman al aangaf.
We blijven kijken omdat we er op hopen dat de film goed afloopt.
alleen duurt deze film iets te lang omdat de bad boys nog steeds winnen.
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 11:57:08 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45206722
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:54 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Vrienden ??
O, jij kent de broer van Huub ook al, dankzij die middag op bezoek.
Vrienden, kennissen, sensatiezoekers wat mij betreft. Ik denk niet dat het héél erg moeilijk zal zijn om mensen te vinden die willen helpen omiets recht te zetten, als Brian zijn dreigement ten uitvoer brengt en Huub een schedelbasisfractuur bezorgt.
pi_45206763
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:54 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Vrienden ??
Denk dat we allemaal beetje doordraaien
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:58:41 #119
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45206765
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:57 schreef Gert het volgende:

[..]

O, jij kent de broer van Huub ook al, dankzij die middag op bezoek.
Vrienden, kennissen, sensatiezoekers wat mij betreft. Ik denk niet dat het héél erg moeilijk zal zijn om mensen te vinden die willen helpen omiets recht te zetten, als Brian zijn dreigement ten uitvoer brengt en Huub een schedelbasisfractuur bezorgt.
0 kans dat ik hem zou helpen
pi_45206801
1 van de manieren om dit te stoppen of invloed te hebben is niet meer kijken en niet meer posten. Dat lukt ons nooit, maar zal wel helpen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_45206828
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
1 van de manieren om dit te stoppen of invloed te hebben is niet meer kijken en niet meer posten. Dat lukt ons nooit, maar zal wel helpen
Word onze volgende actie.
Dacht ik ook al aan vanmorgen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:02:08 #122
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45206854
quote:
Dat komt vanzelf, ik begin me met de dag meer te ergeren aan verschillende personen. Lees: natasia, nathanael, brian, oa
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:02:16 #123
je weet wel
pi_45206855
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Geef eens wat steekwoorden? Hoe zou jij hier dan mee omgaan?
kutgert.

Okee: NL probeert Huub uit, hij wil dat Huub recpect afdwingt door zich zo lang mogelijk te laten jennen.
Ik zou hier het plaatje omdraaien. "Joh NL, vroeger op de lagere school deden ze dit ook. Vond ik heel knap, want daar trek je de aandacht van de meisjes wel mee, stoere jongen. Laat me raden, je bent op zoek naar een nieuw vrouwtje voor je in de steek gelaten kind."
Vooropgesteld dat NL je laat uitpraten, want dat is nog maar de vraag. Ik zou hem niet het genot geven van een Huub(of een Bart) in het nauw. Ik zou me ook niet verdedigen, maar lekker in de aanval gaan. Dat doet Huub natuurlijk ook, en ik vind dattie het bijzonder goed en vrij lang heeft volgehouden. (Ik vond ook niet dat hij over de lijn ging. Die lijn zijn ze al een paar weken kwijt.)

Natasia zou mijn persoonlijk project worden. Hysterie uitbuiten en aanwakkeren. Begint zij te gillen en te schreeuwen? Doe mee! Kijkt ze vuil? "Joh Natas, als je toch zo vuil kijkt, knoop een zak om je lichaam en ga aan de kant van de weg staan."
"Natasia! Als je zo blijft kijken wordt de melk zuur.
"Freak! Niet zo gillen, als je zoveel geluid produceert moet Schiphol ook dicht!"
"Lukt het met afvallen?"
"Lukt het met afvallen?"
"Lukt het met afvallen?"
"Lukt het met afvallen?"

"Als je het allemaal beter weet, dan moet je eens een examen Huub (in mijn geval Bart) doen."

En niet vergeten: je moet blijven relativeren. Het blijft een spel, waarbij je zelf een aantal van de regels kunt maken. Doe dat ook, maar je zelf nuttig en onmisbaar. En inderdaad, zorg dat je op goede voet staat met de redactie, maar dat had NL al wel door. Huub helaas niet....
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:04:03 #124
je weet wel
pi_45206904
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:56 schreef Fikkert het volgende:

[..]

ow jee, het is besmettelijk... ik raad aan om huub in het vervolg op mute te zetten
pi_45206909
volgens mij slaan hier wat mensen door......bepaalde dingen die hier gezegd worden zijn van hetzelfde niveau als waar ze de bewoners van beschuldigen!

Wat gebeurt er op de streams....dat wil ik graag weten!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:05:04 #126
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45206926
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:04 schreef 2live het volgende:
volgens mij slaan hier wat mensen door......bepaalde dingen die hier gezegd worden zijn van hetzelfde niveau als waar ze de bewoners van beschuldigen!

Zet ze aan dan
pi_45206933
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:02 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Dat komt vanzelf, ik begin me met de dag meer te ergeren aan verschillende personen. Lees: natasia, nathanael, brian, oa
Ik wacht de kaartenactie af en naar aanleiding van het gevolg besluit ik om te blijven kijken of het te stoppen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:06:09 #128
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45206960
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:02 schreef dieenebart het volgende:

[..]
Met natasia had ik allang korten metten gemaakt of iig 100% negeren
pi_45206973
quote:

3 mannen vechten, 1 vrouw wordt geholpen aan haar nagels

edit: weet niet wat ze zeggen, heb het geluid uit
pi_45206977
quote:

Bart & Brian boksen, Natasia & Huub zitten bij de nagelstyliste, Sylvia is weg want die heeft lessen.
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 12:07:23 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45206988
quote:
Ja doei.
Ik "geniet" ook wel van dit hele gedoe hoor.
De streams gaan alleen vaak op mute als Brian en/of Nataasia te horen zijn, want dat trek ik niet te lang.
Ik bedoel, zit me af en toe blauw te ergeren, en ik vind het ook echt wel zielig voor Huub en Sylvia, maar.. dit is wel DGK! Ze hoéven natuurlijk niet mee te doen. Ze kunnen weglopen als het ze te veel wordt, en als ze het een beetje slim spelen kost ze dat echt geen 10K, zie ook Nicolaas.

Vreemde regel trouwens, dat je bij obstructie van het programma wel exit moet maar wél je 10K mag houden. je gooit wat handdoeken over een camera als je weg wilt, klaar.
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:09:12 #132
je weet wel
pi_45207027
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ik wacht de kaartenactie af en naar aanleiding van het gevolg besluit ik om te blijven kijken of het te stoppen.
uiteindelijk moeten er wat mnsen blijven kijken om de moraalridder uit te hangen. Met alleen moraaljonkvrouwen komen we er niet natuurlijk.
pi_45207066
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:06 schreef smalfilm het volgende:

[..]

Bart & Brian boksen, Natasia & Huub zitten bij de nagelstyliste, Sylvia is weg want die heeft lessen.
dank je
pi_45207069
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:09 schreef dieenebart het volgende:

[..]

uiteindelijk moeten er wat mnsen blijven kijken om de moraalridder uit te hangen. Met alleen moraaljonkvrouwen komen we er niet natuurlijk.
pi_45207097
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja doei.
Ik "geniet" ook wel van dit hele gedoe hoor.
De streams gaan alleen vaak op mute als Brian en/of Nataasia te horen zijn, want dat trek ik niet te lang.
Ik bedoel, zit me af en toe blauw te ergeren, en ik vind het ook echt wel zielig voor Huub en Sylvia, maar.. dit is wel DGK! Ze hoéven natuurlijk niet mee te doen. Ze kunnen weglopen als het ze te veel wordt, en als ze het een beetje slim spelen kost ze dat echt geen 10K, zie ook Nicolaas.

Vreemde regel trouwens, dat je bij obstructie van het programma wel exit moet maar wél je 10K mag houden. je gooit wat handdoeken over een camera als je weg wilt, klaar.
hier ben ik nou helemaal mee eens!!!!
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 12:11:33 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45207100
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:02 schreef dieenebart het volgende:
Ik zou me ook niet verdedigen, maar lekker in de aanval gaan.
Hmm... zou in ieder geval interessante beelden opleveren.
Het is alleen wél 4 tegen 1 (af en toe 2).. best pittig, dag-in-dag-uit.
quote:
En inderdaad, zorg dat je op goede voet staat met de redactie, maar dat had NL al wel door. Huub helaas niet....
O, ik dacht dat ze hem ondanks het fysieke geweld, in het programma lieten omdat ze hem zo áárdig vinden!
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:12:22 #137
130054 demins
We weten niks
pi_45207125
Ik denk steeds dat ik BBNN, als ik in de villa zou zitten, binnen twee weken gillend naar het Riagg zou krijgen. Maar waarschijnlijk onderschat ik mezelf weer...

pi_45207151
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:12 schreef demins het volgende:
Ik denk steeds dat ik BBNN, als ik in de villa zou zitten, binnen twee weken gillend naar het Riagg zou krijgen. Maar waarschijnlijk onderschat ik mezelf weer...

Zonde van je tijd
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:15:02 #139
je weet wel
pi_45207215
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef kleinzusje het volgende:

[.onderschatten.]

Zonde van je tijd
misschien kun je er je beroep van maken
pi_45207232
quote:

je zou pas echt een held zijn als het Huub was, op die gozer heeft helemaal niks of niemand vat!
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:16:34 #141
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45207265
Natasia, er zit een draadje bij je los!
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 12:16:46 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45207277
quote:

Waar mensen zoals u, Demins, zich op verkijken is, denk ik, dat het alleen fysiék al heel moeilijk is om een punt te maken.
Je kunt nog zo adrem zijn, ke kunt de meest fantastische volzinnen hebben om iemand keihard op zijn plaats te zetten, maar als je er simpelweg niet tussen komt dan wordt het lastig.

Ze laten je echt je punt niet scoren.
DAT JE DAT WEET!!!!
DAT JE DAT WEET!!!!
DAT JE DAT WEET!!!!
DAT JE DAT WEET!!!!
NIET MET MIJ HÈ!!!!
NIET MET MIJ HÈ!!!!
NIET MET MIJ!!!
NIET MET MIJ!!!
pi_45207302
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Die 10k ben je kwijt.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:18:44 #144
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45207349
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Die 10k ben je kwijt.
Was Nicolaas ook zijn 10k kwijt ?
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:19:01 #145
je weet wel
pi_45207360
quote:

[..]

Die 10k ben je kwijt.
mogguh
pi_45207410
quote:

[..]

Die 10k ben je kwijt.
Ik weet niet of jullie iets te zeggen hebben over de post die binnenkomt,
maar wat denken jullie dat er gebeurd met de kaarten? Worden ze wel of niet aan Huub gegeven?
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:20:53 #147
130054 demins
We weten niks
pi_45207420
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Waar mensen zoals u, Demins, zich op verkijken is, denk ik, dat het alleen fysiék al heel moeilijk is om een punt te maken.
Je kunt nog zo adrem zijn, ke kunt de meest fantastische volzinnen hebben om iemand keihard op zijn plaats te zetten, maar als je er simpelweg niet tussen komt dan wordt het lastig.

Ze laten je echt je punt niet scoren.
DAT JE DAT WEET!!!!
DAT JE DAT WEET!!!!
DAT JE DAT WEET!!!!
DAT JE DAT WEET!!!!
NIET MET MIJ HÈ!!!!
NIET MET MIJ HÈ!!!!
NIET MET MIJ!!!
NIET MET MIJ!!!

Edit: En als ik het opschrijf, lezen ze het zeker niet?
pi_45207446
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:20 schreef smalfilm het volgende:

[..]

Ik weet niet of jullie iets te zeggen hebben over de post die binnenkomt,
maar wat denken jullie dat er gebeurd met de kaarten? Worden ze wel of niet aan Huub gegeven?
kan ik nu nog niets over zeggen.

enne: Mogguh Bartjuh!!!
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:23:26 #149
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45207495
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

kan ik nu nog niets over zeggen.

enne: Mogguh Bartjuh!!!
Kan, mag of wil niet?
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:24:20 #150
je weet wel
pi_45207524
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:23 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Kan, mag of wil niet?
als je het langs hebt zien komen, kan hij er iets over zeggen: "Kijk, daar gebeurde het!"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')