Waar mensen zoals u, Demins, zich op verkijken is, denk ik, dat het alleen fysiék al heel moeilijk is om een punt te maken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:12 schreef demins het volgende:
Ik denk steeds dat ik BBNN, als ik in de villa zou zitten, binnen twee weken gillend naar het Riagg zou krijgen. Maar waarschijnlijk onderschat ik mezelf weer...![]()
![]()
Die 10k ben je kwijt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Vreemde regel trouwens, dat je bij obstructie van het programma wel exit moet maar wél je 10K mag houden. je gooit wat handdoeken over een camera als je weg wilt, klaar.
Was Nicolaas ook zijn 10k kwijt ?quote:
Ik weet niet of jullie iets te zeggen hebben over de post die binnenkomt,quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar mensen zoals u, Demins, zich op verkijken is, denk ik, dat het alleen fysiék al heel moeilijk is om een punt te maken.
Je kunt nog zo adrem zijn, ke kunt de meest fantastische volzinnen hebben om iemand keihard op zijn plaats te zetten, maar als je er simpelweg niet tussen komt dan wordt het lastig.
Ze laten je echt je punt niet scoren.
DAT JE DAT WEET!!!!
DAT JE DAT WEET!!!!
DAT JE DAT WEET!!!!
DAT JE DAT WEET!!!!
NIET MET MIJ HÈ!!!!
NIET MET MIJ HÈ!!!!
NIET MET MIJ!!!
NIET MET MIJ!!!
kan ik nu nog niets over zeggen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:20 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie iets te zeggen hebben over de post die binnenkomt,
maar wat denken jullie dat er gebeurd met de kaarten? Worden ze wel of niet aan Huub gegeven?
Kan, mag of wil niet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
kan ik nu nog niets over zeggen.
enne: Mogguh Bartjuh!!!
Blij met jullie eigen topic ??quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
kan ik nu nog niets over zeggen.
enne: Mogguh Bartjuh!!!
Goed geradenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:25 schreef Day het volgende:
Laat me raden, er gebeurt zeker geen moer op de streams?![]()
Nog net z'n lolbroek als toenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
als je het langs hebt zien komen, kan hij er iets over zeggen: "Kijk, daar gebeurde het!"
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:25 schreef Day het volgende:
Laat me raden, er gebeurt zeker geen moer op de streams?![]()
leuk leesvoer ook. Wanneer komt Willibrord met de parachute? Ik hoop vandaag (wrijft handen samen)quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Blij met jullie eigen topic ??![]()
zit ook te luisteren, maar waarover liegt ze?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:29 schreef kleinzusje het volgende:
Oei: Tilly Tovenaar liegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |