Wat zal dit weer een (schijn)heilige verontwaardiging opleveren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat de koffers van de anderen pikken en ergens begraven. Hij wil zo de persoon die zijn punten gejat heeft te dwingen dat te zeggen.
Hoe leg ik dat nou uit. Ze zaten op de slaapkamer erg lang met elkaar te "praten" en inmiddels stond de slaapkamer blank van het kwijl en mogelijk ook het geil. Ze kennen elkaar al heel lang, zeven jaar geloof ik, dus dat kan het ook zijn, maar ik heb maar zelden twee mensen zo volledig in elkaar op zien gaan. Daar kunnen Bart en Lesley nog een puntje aan zuigen!quote:
inderdaad, wat laag zeg, een beetje de andere bewoners pesten, wat een bully die huubquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zal dit weer een (schijn)heilige verontwaardiging opleveren.
Daat heb je Húúb weer, die jongen kan écht geen maat houden.
Waarom moet bart ze krijgen dan? Ik zal wel weer iets gemist hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:22 schreef demins het volgende:
Ik snap niet dat Huub die 40 cp terug wil! Als hij ze terugkrijgt moet hij ze volgens afspraak aan Bart geven.
Nathanael zou ze nu al aan Bart moeten geven!
Waarom denk je dat ze in SU wilt gaan wonen ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:25 schreef Gigageil het volgende:
Ga ff je handen wassen??? Wie denkt die Nasty-Bitch wel dat ze is??Oeehh als ik die ooit een keer tegenkom in de stad......
![]()
Bart en Huub zouden rennen om ál de cp die Huub had (85). Toen verdwenen 40 cp. Als die nu "terug worden gevonden" heeft Bart er m.i.nog steeds recht op. Immers als Huub ze zelf verstopt had en teruggevonden in een sok ná de wedstrijd, dan was dat ook niet correct geweest.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom moet bart ze krijgen dan? Ik zal wel weer iets gemist hebben.![]()
Hebben ze daar ook bijstandsuitkeringen dan ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze in SU wilt gaan wonen ?![]()
Ik mag daar van Day geen antwoordt op geven want dat zou off-topic zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:39 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook bijstandsuitkeringen dan ?![]()
![]()
en nog iets opgevangen? (post van fokkers?)quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:20 schreef Lady-night het volgende:
Ze hebben post ontvangen, enkelen tenminste, maar niet veel post.
Ik zet wel even in de DGK Update dat er nog geen kaarten zijn ontvangenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:26 schreef itsme het volgende:
[..]
en nog iets opgevangen? (post van fokkers?)
Hadden sommige niet al moeten arriveren?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zet wel even in de DGK Update dat er nog geen kaarten zijn ontvangen
Ik denk dat ze nog in hilversum liggen of ze zijn ze aan het uitzoeken / filteren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Hadden sommige niet al moeten arriveren?
OK ga wel naar het desbetreffende topic.![]()
Me dunkt de meest voor de hand liggende reden!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:30 schreef Gigageil het volgende:
Waarom loopt Natasia altijd alsof ze in haar broek gescheten heeft ?![]()
En surfen, tennissen, cd maken, gitaarles, zingen, gedichten schrijven, een bundel uitgeven, galaworstelen/ vechten, droogneuken.....................( vergeet ik wat)quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:35 schreef HiDiHo het volgende:
Brian wilt bellen met Skydive, hij wil parachute springen.
tja, wie wil dat niet, maaruuuhm, nena zei zelf al dat dat niet mogelijk is, duuuuus dan maar meerijdenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:33 schreef HiDiHo het volgende:
Nena wilt eens meerijden met een formule 1 auto en ook nog zelf een stukje rijden![]()
wijnsmijtenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En surfen, tennissen, cd maken, gitaarles, zingen, gedichten schrijven, een bundel uitgeven, galaworstelen/ vechten, droogneuken.....................( vergeet ik wat)
Wanneer is de grote finale?quote:
Doe Nicky de groeten van me!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:46 schreef Fikkert het volgende:
hmmm, lekker redactie (net te laat),... weer iemand die een nieuw telefoonnummer moet nemen![]()
Een kwestie van superieur gevoel voor time-management!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:03 schreef F04 het volgende:
HiDiHo, ik zie dat je sinds 10 uur sóchtends pics hier post. Waar haal je de tijd in hemelsnaam vandaan om de heledag hier te kunnen posten (en natuurlijk de streams volgen)?![]()
Ik kan zelfs pics van de hele nacht hier posten, dmv automatische screenshots om de 30 min bv.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:03 schreef F04 het volgende:
HiDiHo, ik zie dat je sinds 10 uur sóchtends pics hier post. Waar haal je de tijd in hemalsnaam vandaan om de heledag hier te kunnen posten?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Volledig off topic maar denk dat jullie t wel willen weten.
We hebben alle briefkaarten voor Huub en Sylvia binnen! Ze gaan er ergens vandaag in! Dus blijf kijken...
in de papierversnipperaar ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We hebben alle briefkaarten voor Huub en Sylvia binnen! Ze gaan er ergens vandaag in! Dus blijf kijken...
Doen we, thxquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Wacht aub niet te lang, al dat huiswerk van iedereen is saaaaiiiii!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Echt tofquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Alle? Dat lijkt me sterk. Maar als het vandaag goed bevalt, doe je het morgen en de dagen daarna gewoon weer!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ehm, die van mij heb ik pas 2 uur geleden verstuurd dus het zou wel heel snel zijn als die al binnen zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Zal wel eerder worden. Er staat vanavond weer iets anders op de plannig waar je zeker naar moet kijken. Vuurwerk...quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:22 schreef demins het volgende:
[..]
Alle? Dat lijkt me sterk. Maar als het vandaag goed bevalt, doe je het morgen en de dagen daarna gewoon weer!
Wegens enorm succes geprolongeerd, zal ik maar zeggen!
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |