Ik denk dat ze nog in hilversum liggen of ze zijn ze aan het uitzoeken / filteren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Hadden sommige niet al moeten arriveren?
OK ga wel naar het desbetreffende topic.![]()
Me dunkt de meest voor de hand liggende reden!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:30 schreef Gigageil het volgende:
Waarom loopt Natasia altijd alsof ze in haar broek gescheten heeft ?![]()
En surfen, tennissen, cd maken, gitaarles, zingen, gedichten schrijven, een bundel uitgeven, galaworstelen/ vechten, droogneuken.....................( vergeet ik wat)quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:35 schreef HiDiHo het volgende:
Brian wilt bellen met Skydive, hij wil parachute springen.
tja, wie wil dat niet, maaruuuhm, nena zei zelf al dat dat niet mogelijk is, duuuuus dan maar meerijdenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:33 schreef HiDiHo het volgende:
Nena wilt eens meerijden met een formule 1 auto en ook nog zelf een stukje rijden![]()
wijnsmijtenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En surfen, tennissen, cd maken, gitaarles, zingen, gedichten schrijven, een bundel uitgeven, galaworstelen/ vechten, droogneuken.....................( vergeet ik wat)
Wanneer is de grote finale?quote:
Doe Nicky de groeten van me!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:46 schreef Fikkert het volgende:
hmmm, lekker redactie (net te laat),... weer iemand die een nieuw telefoonnummer moet nemen![]()
Een kwestie van superieur gevoel voor time-management!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:03 schreef F04 het volgende:
HiDiHo, ik zie dat je sinds 10 uur sóchtends pics hier post. Waar haal je de tijd in hemelsnaam vandaan om de heledag hier te kunnen posten (en natuurlijk de streams volgen)?![]()
Ik kan zelfs pics van de hele nacht hier posten, dmv automatische screenshots om de 30 min bv.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:03 schreef F04 het volgende:
HiDiHo, ik zie dat je sinds 10 uur sóchtends pics hier post. Waar haal je de tijd in hemalsnaam vandaan om de heledag hier te kunnen posten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |