quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zodat jij die kan dichtgooien zeker.![]()
![]()
Mwah, t is hier toch rustig....... dan kan t hier toch wel??quote:
doe jij dat niet eens voor ons ????quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef petraa het volgende:
[..]
doe jij dat niet eens voor ons ????![]()
edit: Leandra is al voor ons bezig![]()
OMG hij ook alquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar je stuurt wel kaartjes!Bedankt Teamlead.
Eerst een volledige copy maken door je nieuwe HD ernaast te hangen en een diskcopy te doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:46 schreef demins het volgende:
HELPje
Ik moet binnenkort mijn HD vervangen. Hoe kan ik op de nieuwe schijf álle instellingen, voorkeuren, adressen, berichten etc. etc. van Outlook Expres terugkrijgen? En dezelfde vragen voor Internet Explorer 6.
bvd
Thx! Dat moet me als MacMan nog wel lukken!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerst een volledige copy maken door je nieuwe HD ernaast te hangen en een diskcopy te doen.
Wil je niet een hele diskcopy, dan moet je alle gegevens die je over wilt zetten exporteren in de desbetreffende programma's
Bestand > Exporteren
Your welcomequote:Op woensdag 10 januari 2007 14:56 schreef demins het volgende:
[..]
Thx! Dat moet me als MacMan nog wel lukken!
Omdat kennelijk voor de TV kijkers niet duidelijk is wat voor de streamers wel duidelijk is:quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:15 schreef Tazmaniac het volgende:
ik als DGK-Noob vraag me af waarom zoveel fokkers! Huub willen steunen.
ik kijk hooguit 2x per week op tv dus ik volg 80% niet dus vandaar dat ik ook niet snap
waarom Huub na alles wat hij heeft gedaan en gezegd zoveel steun van jullie krijgt...
Zeker huub kon verwachten dat hij niet met open armen ontvangen zou worden omdat hij, buiten het feit dat hij er als laatste bijkwam, al min of meer weggestemd was....quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat kennelijk voor de TV kijkers niet duidelijk is wat voor de streamers wel duidelijk is:
Huub is vanaf het moment dat hij de kooi inliep getreiterd door (voornamelijk) Nathanael, Brian, Natasia en Bart, en op niet mis te verstane wijze.
Tevens had Nathanael, als slagroom op de cake, voordat Huub volledig uit zijn dak vloog al tegen B&B gezegd dat hij Huub zo over de rooie zou (kunnen) krijgen dat Huub fysiek geweld zou gaan gebruiken en op die manier het huis uit zou moeten, en daar had Nathanael graag een blauwe plek voor over.
Natuurlijk was het niet netjes wat Huub zei (en dat is een understatement) maar als je het afzet tegen wat er gebeurd is om Huub op dat punt te laten komen, en hoe zo'n drama Nathanael later maakte van iets waar hij zelf bewust op aangestuurd heeft, valt zijn "alles wat hij gedaan heeft" in het niet bij wat die farizeeërs gedaan hebben.
En dat is in mijn ogen de reden dat de steun voor Huub op dit moment zo groot is.
Is hij niet aangekomen dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Had jij me ook een kaartje gestuurd dan?
manu long time no see waar was je ???quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:07 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
En die gekke eend is ook weer terug zie ik
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
manu long time no see waar was je ???![]()
jepssss jij ook ??? enne niet doorvertellen, maar ik heb stiekum ook voor het eerst van me leven gesmst naar een tv programma voor Huubjequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
Was even op vakantie![]()
![]()
Morgen examen dus nu ook een beetje afwezig
Heb je ook een kaartje gestuurd trouwens?
Ga hem zo op de bus doen voor beiden, vind het een superideequote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef petraa het volgende:
[..]
jepssss jij ook ??? enne niet doorvertellen, maar ik heb stiekum ook voor het eerst van me leven gesmst naar een tv programma voor Huubje
Ik heb geen excuus nodig! Ben niet zo'n voorstander van het massaal versturen van nietszeggende kaartjes met standaardteksten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik niet weken lang computer en internetproblemen had, was je allang omgekomen in deze eendling zijn nieuwjaarskaarten![]()
Wat is jouw excuus?
Ok vooruit danmaarquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb geen excuus nodig! Ben niet zo'n voorstander van het massaal versturen van nietszeggende kaartjes met standaardteksten.En dit jaar was ik niet in de stemming voor al dat feestgedoe, dus ik heb het lekker overgeslagen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Okay mensen: ik heb nieuws
Morgen tussen 1230 en 1400 komt dieetgoeroe Sonja Bakker haar nieuwe boek signeren in mijn Dekamarkt.![]()
![]()
![]()
Ik heb het management al gemaild of ik bij wijze van publiciteitsstunt een paar eieren naar haar mag komen gooien, maar helaas vooralsnog geen antwoord.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Okay mensen: ik heb nieuws
Morgen tussen 1230 en 1400 komt dieetgoeroe Sonja Bakker haar nieuwe boek signeren in mijn Dekamarkt.![]()
![]()
![]()
Ik heb het management al gemaild of ik bij wijze van publiciteitsstunt een paar eieren naar haar mag komen gooien, maar helaas vooralsnog geen antwoord.
Ik heb jou ook gemist hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok vooruit danmaar
Die manu en petraaaa hangen hier ook nog steeds rond zie ik![]()
Even hier verder, anders wordt Day boos.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:11 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent nét op, en het eerste waar je aan denkt is... éven iets rustgevends. Het tweede is... Demins zingend in een hondenpak. Gaat het wel goed met je?![]()
![]()
Ha, net IE7 geinstalleerd en weer er af gehaald. Vandaar het oponthoud. MS kan niet verder bij mij gaan!quote:Op zondag 14 januari 2007 10:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Even hier verder, anders wordt Day boos.![]()
Zondag is mijn rustdag! En wat is er nu rustgevender dan aftasten hoe ver ik kan gaan bij jou.![]()
Hij is ff wennen maar t went snel genoeg hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 12:28 schreef demins het volgende:
Ha, net IE7 geinstalleerd en weer er af gehaald. Vandaar het oponthoud. MS kan niet verder bij mij gaan!![]()
Waarschijnlijk Sylvia, hoewel ik wat minder rustig ben en uiteindelijk ook wel helemaal uit mijn slof zou kunnen schieten, maar verder heb ik nogal een "we zien het wel" mentaliteit.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:57 schreef tajine het volgende:
met wie zou jij je het meest kunnen vergelijken uit de gdk???
Whahahahahaha m'n kapselquote:Op maandag 15 januari 2007 02:11 schreef tajine het volgende:
komt voor al door je taalgebruik en ook een beetje door je kapsel!!
Jep, ik had in je postgeschiedenis al gezien dat je uit de buurt komtquote:Op maandag 15 januari 2007 02:16 schreef tajine het volgende:
nonnetje in amersfoort???
Jij zit langer op Fok! dan ik dus dan weet je dat zaken in je Postgeschiedenis komen.....quote:Op maandag 15 januari 2007 02:21 schreef tajine het volgende:
ow shit daar ben ik niet blij mee!!!
kan dat er niet af??
maar heb je het wel leuk gehad??
Ik ben nog een beejte aan t jet-laggen van een late avond (gisteren) en lang uitslapen (vanmiddag)quote:Op maandag 15 januari 2007 02:22 schreef tajine het volgende:
slaap jij nooit of zo?
Dan had je gewoon mijn profiel even moeten checken want daar staat mijn geboortedatum in (in m'n fotoboek ook trouwens, en dat moet je gecheckt hebben om te gefascineerd te raken door mijn kapsel)quote:Op maandag 15 januari 2007 02:32 schreef tajine het volgende:
ow het is heel eng hoor wat ik gedaan heb,maar afgelopen week heb ik een profielscherts van je gemaakt,ik weet ook niet waarom ,het ging van zelf
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
leeftijd>> 34
beroep>>etos mananger
keuken>> italiaans
ja en verder vind je chanell nr 5 lekker,en heb je een even dek bed!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |