manu long time no see waar was je ???quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:07 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
En die gekke eend is ook weer terug zie ik
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
manu long time no see waar was je ???![]()
jepssss jij ook ??? enne niet doorvertellen, maar ik heb stiekum ook voor het eerst van me leven gesmst naar een tv programma voor Huubjequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
Was even op vakantie![]()
![]()
Morgen examen dus nu ook een beetje afwezig
Heb je ook een kaartje gestuurd trouwens?
Ga hem zo op de bus doen voor beiden, vind het een superideequote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef petraa het volgende:
[..]
jepssss jij ook ??? enne niet doorvertellen, maar ik heb stiekum ook voor het eerst van me leven gesmst naar een tv programma voor Huubje
Ik heb geen excuus nodig! Ben niet zo'n voorstander van het massaal versturen van nietszeggende kaartjes met standaardteksten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik niet weken lang computer en internetproblemen had, was je allang omgekomen in deze eendling zijn nieuwjaarskaarten![]()
Wat is jouw excuus?
Ok vooruit danmaarquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb geen excuus nodig! Ben niet zo'n voorstander van het massaal versturen van nietszeggende kaartjes met standaardteksten.En dit jaar was ik niet in de stemming voor al dat feestgedoe, dus ik heb het lekker overgeslagen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Okay mensen: ik heb nieuws
Morgen tussen 1230 en 1400 komt dieetgoeroe Sonja Bakker haar nieuwe boek signeren in mijn Dekamarkt.![]()
![]()
![]()
Ik heb het management al gemaild of ik bij wijze van publiciteitsstunt een paar eieren naar haar mag komen gooien, maar helaas vooralsnog geen antwoord.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Okay mensen: ik heb nieuws
Morgen tussen 1230 en 1400 komt dieetgoeroe Sonja Bakker haar nieuwe boek signeren in mijn Dekamarkt.![]()
![]()
![]()
Ik heb het management al gemaild of ik bij wijze van publiciteitsstunt een paar eieren naar haar mag komen gooien, maar helaas vooralsnog geen antwoord.
Ik heb jou ook gemist hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok vooruit danmaar
Die manu en petraaaa hangen hier ook nog steeds rond zie ik![]()
Even hier verder, anders wordt Day boos.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:11 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent nét op, en het eerste waar je aan denkt is... éven iets rustgevends. Het tweede is... Demins zingend in een hondenpak. Gaat het wel goed met je?![]()
![]()
Ha, net IE7 geinstalleerd en weer er af gehaald. Vandaar het oponthoud. MS kan niet verder bij mij gaan!quote:Op zondag 14 januari 2007 10:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Even hier verder, anders wordt Day boos.![]()
Zondag is mijn rustdag! En wat is er nu rustgevender dan aftasten hoe ver ik kan gaan bij jou.![]()
Hij is ff wennen maar t went snel genoeg hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 12:28 schreef demins het volgende:
Ha, net IE7 geinstalleerd en weer er af gehaald. Vandaar het oponthoud. MS kan niet verder bij mij gaan!![]()
Waarschijnlijk Sylvia, hoewel ik wat minder rustig ben en uiteindelijk ook wel helemaal uit mijn slof zou kunnen schieten, maar verder heb ik nogal een "we zien het wel" mentaliteit.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:57 schreef tajine het volgende:
met wie zou jij je het meest kunnen vergelijken uit de gdk???
Whahahahahaha m'n kapselquote:Op maandag 15 januari 2007 02:11 schreef tajine het volgende:
komt voor al door je taalgebruik en ook een beetje door je kapsel!!
Jep, ik had in je postgeschiedenis al gezien dat je uit de buurt komtquote:Op maandag 15 januari 2007 02:16 schreef tajine het volgende:
nonnetje in amersfoort???
Jij zit langer op Fok! dan ik dus dan weet je dat zaken in je Postgeschiedenis komen.....quote:Op maandag 15 januari 2007 02:21 schreef tajine het volgende:
ow shit daar ben ik niet blij mee!!!
kan dat er niet af??
maar heb je het wel leuk gehad??
Ik ben nog een beejte aan t jet-laggen van een late avond (gisteren) en lang uitslapen (vanmiddag)quote:Op maandag 15 januari 2007 02:22 schreef tajine het volgende:
slaap jij nooit of zo?
Dan had je gewoon mijn profiel even moeten checken want daar staat mijn geboortedatum in (in m'n fotoboek ook trouwens, en dat moet je gecheckt hebben om te gefascineerd te raken door mijn kapsel)quote:Op maandag 15 januari 2007 02:32 schreef tajine het volgende:
ow het is heel eng hoor wat ik gedaan heb,maar afgelopen week heb ik een profielscherts van je gemaakt,ik weet ook niet waarom ,het ging van zelf
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
leeftijd>> 34
beroep>>etos mananger
keuken>> italiaans
ja en verder vind je chanell nr 5 lekker,en heb je een even dek bed!!!
Ging dat over jou of over mij??quote:Op maandag 15 januari 2007 02:38 schreef tajine het volgende:
was ik ff vergeten controle freak
Dat dacht ik al....... want ik drink geen rode wijnquote:Op maandag 15 januari 2007 02:44 schreef tajine het volgende:
ja sorry ook tijd voor mij om te slapen,het ging trouens over jou
en geen rode wijn meer nemen!!!!
ging wel over mij
Ja... toen lag ik al lang te slapen....quote:Op maandag 15 januari 2007 04:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Leandra ligt nu te slapen...
One Bacardi Razz met 7-up comic up !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
Mag ik een Bacardi Razz met 7-up aub?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:26 schreef Mr_Baus het volgende:
2 bier en een portie bitterballen aub! En ik zie zowaar gewoon in 1 keer de 2 verschillen op SBS
had ik ook wel gezienquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/1419323691.jpg]afbeelding][/URL]
ongetwijfeld.. en de winnaar is allang bekend, net nog even wat extra geldkoffers erbij getrapt... iedereen bellen maar!quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:43 schreef Mr_Baus het volgende:
deze blijft goud
http://www.youtube.com/watch?v=3kMWfN5iVN4
deze blijft goud
deze blijft goud
heb je de afzender verteld dat hij/zij je wakker heeft geSMSt? (dat ís toch niet zo!)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
Pfff krijg ik net een SMSje wat zeker weten niet voor mij bedoeld is..... ik terugsturen dat ie aan de verkeerde geSMSt heeft, komt er een "sorry dat ik je wakker geSMSt heb, maar hoe is t met je??"
Volgens mij was t niet eens zo onbewust naar de verkeerde....
wat stond erin dat je zéker wist dat het niet voor jou bedoeld was?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
Pfff krijg ik net een SMSje wat zeker weten niet voor mij bedoeld is..... ik terugsturen dat ie aan de verkeerde geSMSt heeft, komt er een "sorry dat ik je wakker geSMSt heb, maar hoe is t met je??"
Volgens mij was t niet eens zo onbewust naar de verkeerde....
Nee natuurlijk niet, en we zijn inmiddels al 6 SMSjes verder......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:17 schreef tipsch het volgende:
heb je de afzender verteld dat hij/zij je wakker heeft geSMSt? (dat ís toch niet zo!)
Iets over hoogtes van balken enzo..... iets wat echt niet voor mij kon zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
wat stond erin dat je zéker wist dat het niet voor jou bedoeld was?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, en we zijn inmiddels al 6 SMSjes verder......
gezellig! maar realiseer je wel dat zijn of haar SMS ook naar de echte geadresseerde toe gaat. ik wil de pret niet drukken, maar da's gedeelde aandacht!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, en we zijn inmiddels al 6 SMSjes verder......
oh zoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iets over hoogtes van balken enzo..... iets wat echt niet voor mij kon zijn.
En hij ging er vanuit dat ie me wakker geSMSt had..... ik heb dat onderwerp verder genegeerd![]()
waarom geen kusje terug?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
Damn... en er iedere keer "kus" achter het bericht zetten, en ik dat iedere keer niet doen... en in SMSje 7 weer vragen hoe t met me is....![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
gezellig! maar realiseer je wel dat zijn of haar SMS ook naar de echte geadresseerde toe gaat. ik wil de pret niet drukken, maar da's gedeelde aandacht!![]()
sterk punt, met als verschil dat die ander dat niet weet en beseft!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
zij chat met ons, da's ook gedeelde aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |