quote:23:57 - Fan-log of 'bash'-log
Op de een of andere manier heeft Brian een weblog onder ogen gehad die over Huub gaat. In geuren en kleuren verteld hij aan Bart en Nathanael wat hij heeft gezien: "Eerst dacht ik dat Huub ook een blog heeft, maar toen zag ik dat hij op die weblog voor gek wordt gezet." Dat kun je nou wel denken Brian, maar heb je dat echt wel goed gezien?
Het lijkt mij sterk dat DGK-redactie de kaarten weggooit of achterhoudt. Dat is 'verduistering', lijkt mij en dus strafbaar. Twijfelpunt is dat de brieven gericht zijn aan Talpa producties t.a.v. HUUB/SYLVIA. Het zou anders zijn als de kaarten gericht waren aan HUUB/SYLVIA per adres Talpa producties. Dan zijn ze écht voor en van HUUB en/of SYLVIA en mag weggooien/achterhouden zeker niet. Maar ja, ga dat maar eens aanvechten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:32 schreef Mr_Baus het volgende:
vuilnisbak zal het toch niet belanden? Dat zullen ze dan wel voor hem bewaren totdat ie het huis verlaat
Toen ze het huis ingingen wisten ze dat ze een deel van hun rechten opgaven. Ze mogen altijd weggaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 06:10 schreef Bontekoe het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat DGK-redactie de kaarten weggooit of achterhoudt. Dat is 'verduistering', lijkt mij en dus strafbaar. -knip-
Twee stemmingen voor wat?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:10 schreef rooie3 het volgende:
Hopelijk staan de Miljonairs zo meteen op zonder keelpijn. Er moet namelijk veel gepraat worden vandaag. Er staan twee stemmingen en een debat op de planning. Als dat maar geen ruzie wordt
Bron Tien.tv.
Zal die engelse zooi wel zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:31 schreef schizolientje het volgende:
En waar zal het debat over gaan. Pesten en treiteren?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:12 schreef rooie3 het volgende:
Vind het toch wel netjes dat Natasia en NL nooit roddelen.
En Nl wel druk is de hele dag.
Sylvia heeft nooit iets te doen.
Tuurlijk ales voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:15 schreef avonne het volgende:
aah... Nel noemt het nu zelf een bloederige strijd met botte bijlen.
Hij weet het wel, hoe smerig hij bezig is.
Natasia is geschift, maar Nel is bewust kwaadaardig
(en wordt nog steeds lekker aangemoedigd achter)
van tien.tvquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:23 schreef rooie3 het volgende:
Met wie moet Huub eigelijk dat engelse stuk doen.
Zou je denken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:38 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Morgen sta je er in Huub
Ik hoop dat ze de kaarten geven, ben erg benieuwd naar de reactiesquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou je denken.
Ben bang dat ze de kaarten niet gaan geven.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:49 schreef schizolientje het volgende:
Uit 1 van mijn studieboeken, is het gek dat ik aan iemand moest denken toen ik dit las?
‘(...) belangrijke kenmerken van psychopathie zijn een radde tong en oppervlakkigheid, extreme egocentriciteit, impulsief gedrag en een gebrek aan verantwoordelijkheid. Psychopaten zijn bedriegelijke en manipulatieve mensen; (...) beschikken over goede sociale vaardigheden en kunnen bijzonder overtuigend zijn, ook al liegen ze ‘eindeloos, en als vanzelfsprekend over alles’ (...) Het ontbreekt hun aan het vermogen plannen te maken, en ze geven de voorkeur aan grootheidswaanzinnige fantasieën boven realistische doelstellingen op korte termijn.’
zo te horen (het gaat over het wegstemmen van Huub) is het om Ilona van Sylvia en Huub weg te halenquote:
Ik zat even op de andere stream dus hoorde het niet, maar het stond ook al op de tien site:quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:54 schreef avonne het volgende:
[..]
zo te horen (het gaat over het wegstemmen van Huub) is het om Ilona van Sylvia en Huub weg te halen
Dus wat je zegt klopt volgens mij wel ja.quote:Nathanael en Natasia zitten in het kantoor. Aldaar bespreken de twee een strategie. "Ilona begrijpt niet dat als ze de groep kleiner wil hebben, ze er wat voor moet doen!”, roept Nathanael geïrriteerd. "Ik wil haar er niet uit hebben, maar ze heeft het zelf al vaker aangegeven. Ik ben sowieso niet van plan om nog heel hard te 'clashen' met Huub. Dat kan hij niet aan.” Het plan is dus om de brug tussen Sylvia en Huub en de rest weg te nemen. Het lijkt erop dat brug Ilona op haar tellen moet gaan letten.
Ik ben bang dat die mensen alleen de t.v. volgen en het was gisteren pas op t.v., als je het verder niet volgt kan het heel heftig overkomen en zij weten niet hoe de verhalen verdraaid zijn, misschien komt dat nog.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:55 schreef avonne het volgende:
De nagelstyliste vindt het gedrag van Huub ook onaanvaardbaar.
Ben ik nou zo gek, of worden zij geïnstrueerd
Alleen weet Ilona niet dat zij de volgende isquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:54 schreef avonne het volgende:
[..]
zo te horen (het gaat over het wegstemmen van Huub) is het om Ilona van Sylvia en Huub weg te halen
Goedemorgen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:59 schreef schizolientje het volgende:
En van de gezondheidsraad en dan stop ik maar met diagnosticeren, het was al duidelijk voor elke eenvoudige rioolpsycholoog:
Voor een specifieke groep, mensen met psychopathie, zijn de vooruitzichten voor het indammen van risico ongunstiger. Psychopathie is een ernstige vorm van de ASP ( anti sociale persoonlijkheidsstoornis) die onder meer wordt gekenmerkt door persoonlijkheidskenmerken als kilheid, gebrek aan empathie, pathologisch liegen en manipulatie.
Snap gewoon niet waarom al het personeel wel gewoon op Huub afgeeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die mensen alleen de t.v. volgen en het was gisteren pas op t.v., als je het verder niet volgt kan het heel heftig overkomen en zij weten niet hoe de verhalen verdraaid zijn, misschien komt dat nog.
En even over mijn vorige posts, ik zeg er maar even bij dat het over Satanael gaat voor de duidelijkheid want als hij het ooit zelf leest gaat hij er vast van uit dat het over een ander gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |