engelse lesquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
oeps mis even iets wat zitten ze daar te slippen sloppen en slappen??![]()
anders niet dusquote:Zeer cool ...."dat zijn de tijden dat ik blij ben dat ik leef"
Hij kickt zo op zijn bezoekersaantal op de blog dat ik om die reden niet wil kijken, kan daar niet een gekopieerd topic voor komen? Ik weet niet hoe dat werktquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:19 schreef HiDiHo het volgende:
50 minuten geleden heeft Nathanael zijn weblog geupdate
iets over een drumband ofzo.
Weblog Nathanael
[..]
anders niet dus
Goed id, doen we !quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Hij kickt zo op zijn bezoekersaantal op de blog dat ik om die reden niet wil kijken, kan daar niet een gekopieerd topic voor komen? Ik weet niet hoe dat werkt
Geweldigquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Volledig off topic maar denk dat jullie t wel willen weten.
We hebben alle briefkaarten voor Huub en Sylvia binnen! Ze gaan er ergens vandaag in! Dus blijf kijken...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:37 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zat me net ook al voor te stellen hoe Huub er juist een aanval van agressie door kreeg en de kaarten voor NL zijn hoofd (héél dichtbij) woest heen en weer zwaaide, terwijl hij -op de van hem bekende bloemrijke wijze- tegen NL tekeer ging: "Nou lach je niet meer, he, teringlijer! Nou lach je niet meer, eikel! Ik spuug op, ik hoek je en ik pis over jou en zij die je hebben voortgebracht. Let op he! Parodie van een vent dat je daar bent!!!"
Dan kijk je toch gewoon hier: http://goudennatanael.web-log.nlquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Hij kickt zo op zijn bezoekersaantal op de blog dat ik om die reden niet wil kijken, kan daar niet een gekopieerd topic voor komen? Ik weet niet hoe dat werkt
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Volledig off topic maar denk dat jullie t wel willen weten.
We hebben alle briefkaarten voor Huub en Sylvia binnen! Ze gaan er ergens vandaag in! Dus blijf kijken...
Hoe weet je dan of je de goede link hebt??quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon hier: http://goudennatanael.web-log.nl
nathanael schrijf je met een h erinquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:57 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of je de goede link hebt??
er ontbreekt een hquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:57 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of je de goede link hebt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |