ik zou er toch echt niet raar van opkijken als Huub na het ontvangen vd kaarten [nog] onuitstaanbaarder wordt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Huub is gewoon een heel gevoelig mannetje, kan ie niks aan doen![]()
Ach, is ook wel weer leukquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zou er toch echt niet raar van opkijken als Huub na het ontvangen vd kaarten [nog] onuitstaanbaarder wordt.
Het zou hem wel eens naar zijn hoofd kunnen stijgen, hij heeft sterk de neiging om door te draven.![]()
je geeft ze een vinger...quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:27 schreef Lady-night het volgende:
Is het na het eten.......please. Redactie??
En kunnen jullie een tipje van de sluier oplichten over de post die Bart kreeg vanddag??
Kan ook weer leuk zijn voor het spel.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zou er toch echt niet raar van opkijken als Huub na het ontvangen vd kaarten [nog] onuitstaanbaarder wordt.
Het zou hem wel eens naar zijn hoofd kunnen stijgen, hij heeft sterk de neiging om door te draven.![]()
hij weet het zelf alleen niet, btw, heb je dat op zn kaart gezet ???quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Huub is gewoon een heel gevoelig mannetje, kan ie niks aan doen![]()
Ja, als stille hintquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:33 schreef Fikkert het volgende:
[..]
hij weet het zelf alleen niet, btw, heb je dat op zn kaart gezet ???
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zal wel eerder worden. Er staat vanavond weer iets anders op de plannig waar je zeker naar moet kijken. Vuurwerk...
Ik zat me net ook al voor te stellen hoe Huub er juist een aanval van agressie door kreeg en de kaarten voor NL zijn hoofd (héél dichtbij) woest heen en weer zwaaide, terwijl hij -op de van hem bekende bloemrijke wijze- tegen NL tekeer ging: "Nou lach je niet meer, he, teringlijer! Nou lach je niet meer, eikel! Ik spuug op, ik hoek je en ik pis over jou en zij die je hebben voortgebracht. Let op he! Parodie van een vent dat je daar bent!!!"quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:30 schreef 2live het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:37 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zat me net ook al voor te stellen hoe Huub er juist een aanval van agressie door kreeg en de kaarten voor NL zijn hoofd (héél dichtbij) woest heen en weer zwaaide, terwijl hij -op de van hem bekende bloemrijke wijze- tegen NL tekeer ging: "Nou lach je niet meer, he, teringlijer! Nou lach je niet meer, eikel! Ik spuug op, ik hoek je en ik pis over jou en zij die je hebben voortgebracht. Let op he! Parodie van een vent dat je daar bent!!!"
onbetaalbaar!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:37 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zat me net ook al voor te stellen hoe Huub er juist een aanval van agressie door kreeg en de kaarten voor NL zijn hoofd (héél dichtbij) woest heen en weer zwaaide, terwijl hij -op de van hem bekende bloemrijke wijze- tegen NL tekeer ging: "Nou lach je niet meer, he, teringlijer! Nou lach je niet meer, eikel! Ik spuug op, ik hoek je en ik pis over jou en zij die je hebben voortgebracht. Let op he! Parodie van een vent dat je daar bent!!!"
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Volledig off topic maar denk dat jullie t wel willen weten.
We hebben alle briefkaarten voor Huub en Sylvia binnen! Ze gaan er ergens vandaag in! Dus blijf kijken...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ben zooooooooooo benieuwd wat die kaartenactie voor invloed zal hebben op het gedrag van de overige spelers...
Ze gaan natuurlijk niet alles verklappen he?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:56 schreef Lady-night het volgende:
zou het leuk vinden om ook eens reply te krijgen van de redactie......op bovenstaande vraag???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |