quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Volledig off topic maar denk dat jullie t wel willen weten.
We hebben alle briefkaarten voor Huub en Sylvia binnen! Ze gaan er ergens vandaag in! Dus blijf kijken...
in de papierversnipperaar ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We hebben alle briefkaarten voor Huub en Sylvia binnen! Ze gaan er ergens vandaag in! Dus blijf kijken...
Doen we, thxquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Wacht aub niet te lang, al dat huiswerk van iedereen is saaaaiiiii!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Echt tofquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Alle? Dat lijkt me sterk. Maar als het vandaag goed bevalt, doe je het morgen en de dagen daarna gewoon weer!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ehm, die van mij heb ik pas 2 uur geleden verstuurd dus het zou wel heel snel zijn als die al binnen zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Zal wel eerder worden. Er staat vanavond weer iets anders op de plannig waar je zeker naar moet kijken. Vuurwerk...quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:22 schreef demins het volgende:
[..]
Alle? Dat lijkt me sterk. Maar als het vandaag goed bevalt, doe je het morgen en de dagen daarna gewoon weer!
Wegens enorm succes geprolongeerd, zal ik maar zeggen!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:26 schreef patrick37 het volgende:
vind Huub een grote griezel
eruit met die engerd!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:26 schreef patrick37 het volgende:
vind Huub een grote griezel
eruit met die engerd!
Ik zal het doorgeven aan Darklight!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zal wel eerder worden. Er staat vanavond weer iets anders op de plannig waar je zeker naar moet kijken. Vuurwerk...
hoezo, was die post interessant dan ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:27 schreef Lady-night het volgende:
Is het na het eten.......please. Redactie??
En kunnen jullie een tipje van de sluier oplichten over de post die Bart kreeg vanddag??
voor het eten kan ook leuk zijn. Kan huub er de hele maaltijd over praten/opscheppen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:27 schreef Lady-night het volgende:
Is het na het eten.......please. Redactie??
En kunnen jullie een tipje van de sluier oplichten over de post die Bart kreeg vanddag??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |