Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
l.a. style - i'm raving (o si nene) kan het ook zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:41 schreef _MaximuS_ het volgende:
omdat 198 vol was:
aaarrggh help!!
een oud nummer:
volgens mij heet het nummer nana en het klinkt zo:
ne ne... oohhh... ne ne, ne ne oh ne ne, oohhh ne ne!!
van wie is het?! en heet het misschien niet nana, hoe heet het dan??
Volgens mij is dat geen remix; de versie van l.a. style is wel een remix geloof ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:52 schreef _MaximuS_ het volgende:
hoewel, volgens mij is de versie van N.U.K.E. een remix en niet het origineel...
l.a. style heeft het gejat denk ik. Het 'ne ne... oohhh... ne ne, ne ne oh ne ne, oohhh ne ne'-gedeelte zit wel in de originele track die ook op hun album staat trouwens, dus als het jatwerk was, waren ze er vroeg bij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen remix; de versie van l.a. style is wel een remix geloof ik
Preciesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
l.a. style heeft het gejat denk ik. Het 'ne ne... oohhh... ne ne, ne ne oh ne ne, oohhh ne ne'-gedeelte zit wel in de originele track die ook op hun album staat trouwens, dus als het jatwerk was, waren ze er vroeg bij.
Het was geen remix, maar een ander nummer met dezelfde sample (hoezo meeliften op succes...).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
de versie van l.a. style is wel een remix geloof ik
Dat van dat later 'starten' kan best kloppen ja. Ik heb de tracks nu niet bij de hand, maar daar staat me wel vaag iets van bij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:18 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Het was geen remix, maar een ander nummer met dezelfde sample (hoezo meeliften op succes...).
De sample werd echter net een halve tel later ofzo 'gestart' waardoor het 'Nana OH naNA' werd in plaats van NAna oh NAna.
(hoe verrassendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:18 schreef Prada2005 het volgende:
Help mensen!
Kan iemand mij misschien vertellen hoe het volgende nummer heet.
Het gaat zo van : geef me een l, geef me een a..lalala!
ik ben er dringend naar op zoek maar kan er niets over vinden op internet..
idd erg verrassend, maar typ maar eens la la in op googlequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
(hoe verrassend) Het La La-lied van OneTwoTrio
welke stijl?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:39 schreef Piovan het volgende:
Ik zoek een gaar nummer met alleen la la la la la la la la la erin.
Ik zag het vanmiddag op tmf een paar keer langskomen, wel roflollig.
Het is ook gedraaid met de 3fm actie.quote:
Klinkt als The Manhattans - Kiss And Say Goodbyequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:21 schreef Dokay het volgende:
Hallo fokkkers, ik ben op zoek naar het volledige nummer van de allerlaatste Frisia reclame die momenteel op tv te bewonderen is. Flauwe reclame zoals we gewend zijn van Frisia, maar het gaat me om het nummer dat je ondertussen hoort. Klik hier om het fragment te beluisteren. Wie o wie kan mij vertellen wie dit nummer zingt en wat de titel is?
nee is 'm helaas niet! ik hoorde van iemand dat het misschien Ike Turner zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Klinkt als The Manhattans - Kiss And Say Goodbye
Zou kunnen, maar ik hou het op een eigen versie van Kiss & say goodbye van Frisiaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:03 schreef Dokay het volgende:
[..]
nee is 'm helaas niet! ik hoorde van iemand dat het misschien Ike Turner zou kunnen zijn?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:56 schreef jerver73 het volgende:
och jee.. daar gaan we weer ..
voor alle duh duh du duh duh duh duh duhss en la la la la la s van de 3 fm serious request toestand..
the fratellis - chelsea dagger
DJ Tiësto -- Flight 643quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:03 schreef assie het volgende:
Hoorde vandaag een lekker dance nummer op 538. Iets in de titel met "Flight ...." en dan 3 cijfers (506 ofzo). Ben al beetje aan rond zoeken maar die cijfers maken het lastig.
Yves LaRock - Zookey (lift your leg up)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:14 schreef poolvos het volgende:
Weet iemand hoet het dancenummertje heette wat bij deal or no deal gedraaid werd toen de kandidaat de eerste 6 dozen moest openmaken?
Op deze site zal je hem vinden:quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:43 schreef Gitanki het volgende:
Ik hoorde op eurosport (WATTS) laatst een soort Bootleg van Justin Timberlake - Sexy back en 2 Unlimited - Twilight zone
Hoe heet deze mash up?
Disturbed - Land of Confusion misschienquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:52 schreef benenjerryijs het volgende:
ik zoek een nummer wat door Phil Collins gezonden wordt en wat nu regelmatig op Radio538 te horen is!
Goede Plaatquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Disturbed - Land of Confusion misschien
Kan iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Goede Plaat![]()
Of 1 van die dance-remixes met samples van Phil
dat was oa: Supafly Inc - Moving to Fast geloof ik......
op 538? Lijkt me sterkquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Nee die is het niet, phil collins zingt het echt niet een andere artiestquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
en hoe heet het nummer uit het liedje dan? heb btw nu genoeg negernummersquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:18 schreef jerver73 het volgende:
Doe es gewoon lekker snel ff 50 ct, busta rhymes, 2 pac, eminem , D12, xzibit, snoop dog, enzo zoeken?
Scissor sisters?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef nijnja het volgende:
Ik zoek een nummer, geen idee wat het is, maar ik ken de clip nog wel (aant einde kwam niet naam/artiest) in de clip zie je gewoon een bandje staan met ik meen allemaal mannen en een zangeres. op een gegeven moment komt er een soort spiegelbeeld van deze zangeres en die zie je dan een 2e stem zingen. Ik hoop dat iemand het kan vertellen ondanks ik weinig info heb.
Nee, het was een beetje alternatief liedjequote:
Pink / Evanescence (zijn er zoveelquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef nijnja het volgende:
Ik zoek een nummer, geen idee wat het is, maar ik ken de clip nog wel (aant einde kwam niet naam/artiest) in de clip zie je gewoon een bandje staan met ik meen allemaal mannen en een zangeres. op een gegeven moment komt er een soort spiegelbeeld van deze zangeres en die zie je dan een 2e stem zingen. Ik hoop dat iemand het kan vertellen ondanks ik weinig info heb.
Bodyrox - Yeah Yeah (d. ramirez mix)quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef Kang-He het volgende:
Ik stond gister op een feestje waar wel een relaxed muziekje werd gedraaid, zonder zang, gewoon goede beat.
Vervolgens gevraagd waarvan de muziek was, en ik kreeg toen - naar ik meen - "body grooves" te horen.
Iemand enig idee van wie of welk album dit kan zijn? Ik kan niet echt iets tevoorschijn Googlen.
Nope da wast niet, maar dank iigquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pink / Evanescence (zijn er zoveel)
Stephen Tin Tin Duffy/Robbie Willams - Kiss Me ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik zoek een nummer met iets van Love is better than life (titel?) maar ik kan maar niet vinden hoe het nou echt heet en van wie het is.
pet shop boys - opportunitiesquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Impry het volgende:
Wat is de begintune van Beauty and the Nerd?Iets van "You got the looks, I got the brains."
DJ Jerome vs. DJ Gerrit - Clap & Jumpquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef Sjakie01 het volgende:
The Fratellis - Chelsea Dagger
Hier heb je toch ook een remix van? Of in ieder geval een apres ski versie? Iemand enig idee van wie?
Thxquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef Impry het volgende:
[..]
DJ Jerome vs. DJ Gerrit - Clap & Jump
delain - frozen ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef nijnja het volgende:
fluit het anders even in..quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:55 schreef Der_Onkel het volgende:
Help, ik zoek een nummer waarvan de clip zich afspeelde in de woestijn, en er werd ook in gefloten. Het enige wat ik me kan herinneren van de naam van het nummer was dat het een aparte naam had, ongeveer 2/3 jaar geleden kwam ie uit ofzo.
Sorry beetje vage omschrijving maar meer weet ik er niet meer van, behalve dat het deuntje heel lang in je hoofd blijft zitten
Het scheelt altijd een hoop bij dit soort vragen als er op z'n minst even bij vermeld wordt welke muzieksoort het betreft: R&B, rap, hardrock of wat-dan-ook. En of een man of vrouw het zong (als er staat ook in gefloten, zou je kunnen aannemen dat er daarnaast ook wordt gezongen... of is het verder instrumentaal?)quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:55 schreef Der_Onkel het volgende:
Help, ik zoek een nummer waarvan de clip zich afspeelde in de woestijn, en er werd ook in gefloten. Het enige wat ik me kan herinneren van de naam van het nummer was dat het een aparte naam had, ongeveer 2/3 jaar geleden kwam ie uit ofzo.
Sorry beetje vage omschrijving maar meer weet ik er niet meer van, behalve dat het deuntje heel lang in je hoofd blijft zitten
Bangles - Walk like an egyptian?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het scheelt altijd een hoop bij dit soort vragen als er op z'n minst even bij vermeld wordt welke muzieksoort het betreft: R&B, rap, hardrock of wat-dan-ook. En of een man of vrouw het zong (als er staat ook in gefloten, zou je kunnen aannemen dat er daarnaast ook wordt gezongen... of is het verder instrumentaal?)
Live met een nummer, weet niet meer hoe ie heet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:55 schreef Der_Onkel het volgende:
Wiseguys -- Ooh La Laquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:50 schreef wobbel het volgende:
"say oe lala say ... say oe lala come on come on"
laatste tijd op slam fm, evt. op verzoek kan ik er nog wel 'n mp3 bijpleuren maar ik ben atm bijzonder druk met school bezig
http://www.youtube.com/watch?v=FCq8XkZUnSg <-- die?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer dat een week of wat geleden op 3FM werd geplaatst..
Het was een nummer van één of andere artiest (vaag, I know) maar de text werd gezongen door Chris Martin van Coldplay.
Enig idee?
Deze Phil Collins remix niet dus??quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
dat was oa: Supafly Inc - Moving to Fast geloof ik......
Nee het was geen remix! En je hoorde zijn stem zingen en in het superfly nummer hoor je hem niet zingen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
Deze Phil Collins remix niet dus??
fratellis - chelsea dagger dance remixquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:58 schreef satecl het volgende:
Weet iemand hoe die dance versie heet van the fratellis - chelsea dagger..?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:57 schreef Loekje het volgende:
Ik zat zaterdag avond naar dance deparment te luisteren op radio 538 en rond 21:30-22:00 draaide Cedric Gervais een set, waar een dance nummer in voor kwam met deze tekst:
A pill to dance longer, a pill to make love, a pill to feel focus or all the above....enz over pillen dus
Ik heb de playlist van dance department al bekeken maar daar staat het niet bij.
Wie heeft er een idee?
Meer kan ik niet vindenquote:Tuesday, January 02, 2007
Pills
Current mood: crazy
Um ... I put this song on here because pills are hot! I'm lovin' this track. It's by Cedric Gervais.
A pill to feel stronger
A pill to feel glad
A pill to calm down when you're going mad
A pill to loose weight
A pill to beef up
When you need to sleep or want to stay up
A pill to dance longer
A pill to make love
A pill to feel focused or all of the above
A pill not to worry
A pill for the pain
All of these pills will help you maintain
Some will feel dopey, some make you numb
Some will feel speedy and you will have fun
A pill to forget
A pill to remember
Some take more pills from May to September
Jay-Z ft. Chris Martin - Beach chairquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer dat een week of wat geleden op 3FM werd geplaatst..
Het was een nummer van één of andere artiest (vaag, I know) maar de text werd gezongen door Chris Martin van Coldplay.
Enig idee?
Haha ja dat is hem inderdaad! Kan de titel alleen niet echt vinden. Dat wordt ff googlen vanavondquote:
Ik weet verder trouwens alleen dat die ook het nummer Party All The Time heeft gemaaktquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:18 schreef Loekje het volgende:
[..]
Haha ja dat is hem inderdaad! Kan de titel alleen niet echt vinden. Dat wordt ff googlen vanavond
Nee was het niet, maar dank voor de moeite!quote:
Hij heeft nog wel meer vette nr'squote:Op donderdag 11 januari 2007 20:31 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik weet verder trouwens alleen dat die ook het nummer Party All The Time heeft gemaaktDe naam Cedric Gervais kwam me al bekend voor
Da's volgens mij Booker T. & The MG's - Green Onions. Weet 't ff niet helemaal zeker.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:01 schreef Xbox_360 het volgende:
Dit deuntje kent iedereenMaar ik heb geen idee hoe het heet. Mijn ouders dachten dat het Take 5 was van Dave Brubeck, maar dat is em niet
Het nummer begint bij 2:18 in dit Top Gear filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=_YAdKOTPw9Q
Ja, dat is emquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's volgens mij Booker T. & The MG's - Green Onions. Weet 't ff niet helemaal zeker.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jay-Z ft. Chris Martin - Beach chair
Thanks,quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:53 schreef benenjerryijs het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=FCq8XkZUnSg <-- die?
Deze staat nog open, volgens mij.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:48 schreef Maisnon het volgende:
De muziek van de nieuwe Orange ADSL reclame.
Een beetje downtempo insturmentale chill out muziek...
(reclame met allemaal gebouwen, en op het eind een oranje tekst met ADSL Orange erin, kan hem nergens vinden op internet)
Jose Gonzalez - Crosses (Tiësto Remix)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:32 schreef roburt het volgende:
weet iemand hoe dit nummer van tiesto heet?
http://www.youtube.com/watch?v=Ac4xiEl05Qo
KT Tunstall - Suddenly I See denk ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef nijnja het volgende:
Supér!!! Bedanktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
KT Tunstall - Suddenly I See denk ik.
Global Deejays - The Sound of San Francisco?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:13 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Hoe heet dat liedje, volgens mij vrij nieuw, beetje dance, met "Going to San Francisco" erin?
Global Deejays - Sound of San Franciscoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:13 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Hoe heet dat liedje, volgens mij vrij nieuw, beetje dance, met "Going to San Francisco" erin?
Origineel is trouwens van The Dubliners, niet van de Dropkick Murphys.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:19 schreef CingKorn het volgende:
het is idd op de melody van The Wild rovers, nu het carnavals liedje nog, bedankt
Starting Rock ft. Diva Avari - Don't goquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:59 schreef Adsum het volgende:
Ik zoek de 'artiesten' achter het nummer 'Don't go', met die dikke negerin erin en die player in z'n witte pak.
Thnx!
Hier de videoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:19 schreef Adsum het volgende:
Mille Grazie!
Dank uquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:39 schreef donroyco het volgende:
2: Jaymen - Ooh La Lishious
F*ck ja, die zoek ik ook nogquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef Roltrapfee het volgende:
Hee, weet iemand hoe dat nummer heet met die clip, waarin een of andere overvaller achterna wordt gezeten door de politie, en ze hebben allemaal zo'n autootje aan zich hangen (dus zodat het lijkt alsof ze in een auto zitten), zo'n decorstuk-autootje, en aan het eind verongelukken de politieauto's. En daarna komt er ook nog een vrouw bij, met geheel eigen decorstuk-autootje, en dan worden zij en de overvaller verliefd. Iemand een idee waar ik heb over heb?
C-Mon & Kypski - Bumpy roadquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
F*ck ja, die zoek ik ook nogIk weet precies welke clip je bedoeld. Zo'n (volgens mij) kale gast in een kartonnen auto die dan aan hem hangt zegmaar. Ik heb ook al geen idee
![]()
Inderdaad grappig gemaakt..Dutch productionquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef Roltrapfee het volgende:
Jaaaaajajaja diebedankt!! Zo'n leuk nummer en lollige clip!
*Zie post hierbovenquote:
Die smileyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:54 schreef donroyco het volgende:
Haha..niks te danken hoor Roltrapfee & Xbox_360
Junior Senior - Move your feetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:11 schreef Hellrazor het volgende:
Ik zoek een nummer van een paar jaar terug , het is een soort disco achtig nummer , de clip ervan was een soort 2d pixel animaties , iemand misschien een idee![]()
Geen dankquote:
DJ Coone - The Returnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef tijnzz het volgende:
Welk liedje draaien ze in dit filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=hUp-kUUE0E0&mode=related&search=
Greetz
DJ Coone - The Returnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef tijnzz het volgende:
Welk liedje draaien ze in dit filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=hUp-kUUE0E0&mode=related&search=
Greetz
Gheghe...quote:
Nomads- Yakalelo ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:55 schreef Der_Onkel het volgende:
google is je vriendquote:Op zondag 14 januari 2007 02:31 schreef LennyKravitz het volgende:
Iemand die weet wat het origineel is... dit is nl. een cover:
Party
Guano Apes - Open your eyesquote:Op zondag 14 januari 2007 11:10 schreef angel008 het volgende:
wie o wie weet hoe dit nummer heet in dit deze clip ?
http://videos.streetfire.(...)6fe-98b300a73f79.htm
heb hem ooit gehad maar komt me niet meer bekend voor
Niet gezien maar dat zal The Fratellis - Chelsea Dagger wel weer zijn voor de 800miljoenste keer.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:17 schreef PAA-053 het volgende:
Dat tudududududum-deuntje dat Claudia de Breij zong toen ze aankwam bij het Glazen Huis, en te horen is onder dat filmpje van De Wedstrijden op Talpa/Tien van de afgelopen seizoenshelft?
Ja sorry maar dat kan ik ook niet ruiken. Hij is wel goedquote:Op zondag 14 januari 2007 11:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
Niet gezien maar dat zal The Fratellis - Chelsea Dagger wel weer zijn voor de 800miljoenste keer.
Nee maar je kan wel even het topic doorscannen..quote:Op zondag 14 januari 2007 11:24 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ja sorry maar dat kan ik ook niet ruiken. Hij is wel goedDank
dussquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:56 schreef jerver73 het volgende:
och jee.. daar gaan we weer ..
voor alle duh duh du duh duh duh duh duhss en la la la la la s van de 3 fm serious request toestand..
the fratellis - chelsea dagger
The Korgis - Everybody's got to learn sometimesquote:Op zondag 14 januari 2007 11:50 schreef AlmightyArjen het volgende:
OK... Ik zoek: "I need your lovin' like the sunshine". Nou heb ik ff dat progie Tunatic gebruikt en die geeft als arties "marc et claude" aan. Als ik daarop ga zoeken en downen, dan krijg ik alleen maar een versie met een dikke beat eronder. Maar, als ik het mij goed herrinner had het origineel die beat niet, toch??
Voor Tunatic heb ik http://www.youtube.com/watch?v=QCR_CO1fOs4 gebruikt, zover ik weet is het begin hetzelfde...
Wat is nou de originele artiest? Of zit ik nou fout en heeft er altijd een beat onder gezeten?
thaaaaanx...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
The Korgis - Everybody's got to learn sometimes
Stretch 'n Vern - I'm Alivequote:Op zondag 14 januari 2007 15:15 schreef Magic75 het volgende:
ik zoek zo'n 90s nummer![]()
er komt zo in voor :
i'm alive, the man with the second face and i'm ready to rock the space
weet iemand welk nummer dit is??![]()
Summer & Slash - Verano de amor?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:07 schreef Krizzle19 het volgende:
Hoe heet dat liedje van TMF Summerbase? (zo heet dat programma toch)![]()
Haha, ik had hem net gevonden, maar toch bedanktquote:
Manyou - Drifting Awayquote:
Nine Inch Nails - the hand that feedsquote:Op zondag 14 januari 2007 20:53 schreef angel008 het volgende:
heb weer een nieuwe heel slecht te horen maar klinkt wel goed (afgezien van het gerommel)
http://videos.streetfire.(...)389-98ab0016de1a.htm
vorige was ook goed![]()
Supafly Inc -- Moving Too Fastquote:Op zondag 14 januari 2007 20:51 schreef lovegrrl het volgende:
Ik zoek een liedje dat steeds bij MTV voorbij komt maar ik vergeet steeds de titel op te schrijven
in de clip is het heel zonnig en er staat een man in beeld met Rasta haar in een staartje.. hij rijd op een scooter, het is een remake van een ouder nummer
kan niet op de titel komen dus Help!
eb hem al : 2 Eivissa - Oh La La Laquote:Op maandag 15 januari 2007 00:11 schreef Magic75 het volgende:
ik zoek eigenlijk nog een 90s nummer:
ohh lalala lala ohh lalala , there is a ... bumpin in my head , into my life , into my dream. i see the people jumpin' in the street and everybody dancin... and everybody just dancin, and everybody just dancin... ohho olaa ohoo olaa
enzo
wie?:D:D
Herb Albert - Tijuana Taxiquote:Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef dennisdotcom het volgende:
Hoe heet dit nummer?
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=515
Dit nummer werd vorig jaar ook gespeeld door De Polderjongens op een sporttoernooi. Ik kan hun eventueel ook nog e-mailen, maar dacht laat ik het eerst hier eens proberen.
Je bent fantastisch!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:56 schreef Gambolputty het volgende:
Herb Albert - Tijuana Taxi
U2 - With or without youquote:Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat het een nummer van U2 is.
Werd ook bij Friends gespeeld bij aflevering "The one with the list..." Waarin Rachel en Ross voor het eerst ruzie hebben nadat ze eindelijk wat voor elkaar kregen.
Het nummer heeft geloof ik een zinnetje: "I can see the ..... in your eyes..." of "And I wait.... " of zo iets.
Wie helpt?.
Het leuke van die vocals is dat je ze in kan voeren in googlequote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:47 schreef Exterminator het volgende:
Showtek draaide op Qlimax een vet nr.
Met een leuke vocals namelijk:
This is what i love i can't stop loving. Get wasted at parties from nine to seven in the morning etc.....
De plaat wat ik bedoel is hier ook te beluisteren (stukje)
http://www.youtube.com/watch?v=s9gJkbpGkH8
Weet iemand artiest + titel???
Alvast bedankt
Frozen Flame van Jeckyll & Hydequote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:00 schreef paultjuhhh het volgende:
ik zoek dat nummer waar zo een clip met lego bij zit op tv
thx laf joequote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:00 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Frozen Flame van Jeckyll & Hyde
Morgen weer een nieuwe dag - Is Ook Schitterendquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:27 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Hoi.. ik zoek dat nummer van de nieuwe staatsloterijreclame.. is dat van Is ook schitterend???
help me!!!
thx chat girl!!! is echt een super lekker nummertje!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgen weer een nieuwe dag - Is Ook Schitterend
Omg....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:02 schreef UncleSam het volgende:
Ik zoek dat nr waarbij er gefloten word, en de clip is een soort van tekenfilm en de jongen in een auto die zit te fluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jan Driver - Ring my balls?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:28 schreef Paikea het volgende:
Ik zoek een nummer (en sorry, maar ik kan het echt niet beter beschrijven!)
Het is een jumpstyle nummer en toen ik gister aan mijn danslerares vroeg hoe hij heette hoorde ik iets van ringing my bells oid..
Het is niet zo'n erg hard nummer, maar wel ontzettend energiegevend..
Haha, degene die hier op gaat zoeken, veel succes
Paul Weller - You Do Something to Me?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:26 schreef W-A het volgende:
Ik zou het echt niet meer weten, is al een tijdje terug.
Kan ook zoiets zijn als: "I give it to you".
Maar iets in die trant.. dan zong 'ie telkens tussendoor.
Doe eens even hier in dit topic lezen of het vorige topic (paar posts hierbovenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:41 schreef lj_lightning het volgende:
Ik zoek dat nummer dat zo nu en dan op tmf komt, het is een nummer met heel vervelend gefluit erin, blijft ontzettend in je kop hangende clip is in vector/tekenfilm achtig gemaakt. En ze spelen op een gitaar enzo
![]()
+2 vaagtaalgebruik![]()
-2 langer kijken dan neus....enzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Doe eens even hier in dit topic lezen of het vorige topic (paar posts hierboven), en als je het dan nog niet weet...
Doe maar -10 (gezien het zicht met je ogen)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:45 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
-2 langer kijken dan neus....enzo![]()
Wel een mooi nummer, maar het was wat "rustiger".quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Paul Weller - You Do Something to Me?
Niet waarschijnlijk, maar we komen er wel..
Volgende keer effe op skyradio.nl kijken en het uurtje even nalopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:32 schreef W-A het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik een tijdje terug op SkyRadio gehoord heb.
Ik geloof dat het van de Dire Straits is, de zanger klinkt in elk geval als Mark Knopfler.
Ik geloof dat er een stukje inzat van "you give it to me" of zoiets, maar pin me er echt niet op vast.
Het was volgens een live uitvoering die ik gehoord heb, wellicht weten jullie wat ik bedoel !
Ik ben er echt heeeeel erg naar op zoek.
Inderdaad, vervelende was dus dat ik 'm in de auto hoorde toen ik naar school reed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:16 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Volgende keer effe op skyradio.nl kijken en het uurtje even nalopen.
Jeckyll & Hyde - Frozen Flamequote:Op woensdag 17 januari 2007 13:22 schreef Chen het volgende:
Nou, dit is een makkelijke. Ik zoek een house nummer dat nu wel een hit is, de clip gaat dat ze als lego poppetjes rond dansen!
Komt gelukkig ook nooit voorbij in dit topic.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:22 schreef Chen het volgende:
Nou, dit is een makkelijke. Ik zoek een house nummer dat nu wel een hit is, de clip gaat dat ze als lego poppetjes rond dansen!
tis ten minste geenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:53 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Komt gelukkig ook nooit voorbij in dit topic.
[/sarcasm]
Er zijn echt -tig videos van dancenummers met zo'n koffertje erinquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:36 schreef jeroen25 het volgende:
Ik weet de clip, maar niet het nummer of artiest.
Vrouw1 rent met koffer en wordt achterna gezeten door man en vrouw1.
Dit gaat zo even door tot vrouw1 struikelt. Man wil dan op haar schieten maar vrouw2 geeft hem een schop.
Vervolgens rennen vrouw1 en vrouw2 samen verder tot ze bij een boot komen en daar mee wegvaren.
Zoek op: "herinnert u zich deze nog"quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:22 schreef kiepauto het volgende:
Iemand hier die de sample heeft van "Kennen jullie deze nog (nog nog nog...)" ?
Sandstorm van Darudequote:Op woensdag 17 januari 2007 13:36 schreef jeroen25 het volgende:
Ik weet de clip, maar niet het nummer of artiest.
Vrouw1 rent met koffer en wordt achterna gezeten door man en vrouw1.
Dit gaat zo even door tot vrouw1 struikelt. Man wil dan op haar schieten maar vrouw2 geeft hem een schop.
Vervolgens rennen vrouw1 en vrouw2 samen verder tot ze bij een boot komen en daar mee wegvaren.
Ah, vandaar dat ik 'm niet kon vindenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Zoek op: "herinnert u zich deze nog"
http://www.veronicastory.nl/story/mediatheek/audio/
Tis een 'remix' met een draaiorgel van Toppertje van Guellermo en Tropical Dannyquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:29 schreef button4ever het volgende:
Ik zoek dit nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=f_BU3Fkrx4k
Je hoort het op de achtergrond van bovenstaande reclame:)
Gezien z'n signature denk ik dat hij het 2e nummer wil weten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:36 schreef DaFan het volgende:
[..]
Tis een 'remix' met een draaiorgel van Toppertje van Guellermo en Tropical Danny
iddquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:39 schreef MarBu het volgende:
[..]
Gezien z'n signature denk ik dat hij het 2e nummer wil weten.
Heel bekend nummer en het ligt op het puntje van m'n tong...
Misschien kom ik er nog op voor iemand anders het weet![]()
Dat is toch gewoon Cygnus X - Superstring?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:29 schreef button4ever het volgende:
Ik zoek dit nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=f_BU3Fkrx4k
Je hoort het op de achtergrond van bovenstaande reclame:)
Ja! Ik ben er toch nog opgekomenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:41 schreef button4ever het volgende:
[..]
iddMaar toch bedankt voor de moeite
http://www.cityfm.nl/cr1000_2006.pdf of http://www.hitsallertijden.nlquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
heeft iemand hier misschien nog de PDF van de classic rock 1000 van City FM?
Kan 'm op hun site niet meer vinden...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.cityfm.nl/cr1000_2006.pdf of http://www.hitsallertijden.nl
Dank.quote:
Dankjequote:Op woensdag 17 januari 2007 13:59 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
tis ten minste geen
Ik zoek een liedje en het klinkt als "du du du du du du dudududu du"
![]()
Pfff.. Doet me heel sterk denken aan Sophie Ellis Bextor. Maar of het nummer ook echt van haar is en hoe het nummer heet, geen ideequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:56 schreef wobbel het volgende:
Het liejde uit dit filmpje > http://www.break.com/index/girls_getting_a_bikini_wax.html
Hehe![]()
Ik had alleen de eerste 15 seconden gekekenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:41 schreef button4ever het volgende:
[..]
iddMaar toch bedankt voor de moeite
Gary Jules - Mad World ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik zoek een "piano nummer" wat ik net hoorde op sbs6 (top 25). Zat onder footage waarin vliegtuigen zich in het WTC boren. De zanger zingt iets van "I don't ..." Bekend nummer alleen ik kan er maar niet opkomen, iemand enig idee?
http://video.google.nl/videoplay?docid=6364543001653990257&q=zakjequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:33 schreef Chinless het volgende:
Ik zoek: het filmpje van die cabaretier over de "AH"
deze is laatst nog als link in een topic gezet... helaas kan ik hem niet vinden
dank je waanzinnig veel!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:15 schreef broer het volgende:
B52's - Love Shack.
Weapon Of Choice van Fatboy Slimquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:54 schreef zoalshetis het volgende:
en hoe heet het clipje ook alweer van een acteur die door een hotel een gaaf dansje doet?
Outwork ft. Mr. Gee - Elektroquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:52 schreef MrGP het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar dat nummer wat ze bij TMF gebruiken (of gebruikten) onder de stukjes van "De Videotheek", voor en na reclames.
Het gaat iets van: padadepa--pa-pa-papa-papadada. Echt zo'n dikke beat.
Ik vind dat stukje echt fantastisch, maar heb geen idee welk nummer het is...![]()
Live - Overcomequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik zoek een "piano nummer" wat ik net hoorde op sbs6 (top 25). Zat onder footage waarin vliegtuigen zich in het WTC boren. De zanger zingt iets van "I don't ..." Bekend nummer alleen ik kan er maar niet opkomen, iemand enig idee?
The Feeling - Fill My Little Worldquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:43 schreef AbeSapien het volgende:
Vanmorgen een nummer op de radio
Wat ik hoorde:
Right Up
Maybe i'm not enough
Show some love
Someday you realize
Ik kan het nergend op Google vinden, wie o wie kan mij helpen?
Alvast super bedankt!
Damien Rice - 9 Crimes?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:51 schreef Revenge2005 het volgende:
ik zoek namelijk een nummer wat ik steeds op de radio hoor maar elke keer de naam van mis
iets in de tekst van "is that alright" en in mijn scherm op de radio zie ik dan wel eens iets van the way en time verschijnen. het word gezongen door een man en een vrouw
iets tekst voor zover ik het me herinner
is that alright
wrong kind of way i've been thinking of you
weet iemand welk nummer ik bedoel
Super bedankt!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:07 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
The Feeling - Fill My Little World
Deze?
Fatman Sccop - Be faithfull denk ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:57 schreef M-I-L-F het volgende:
Ok ik zoek een nummer dat ik dus aaaaltijd hoor als ik in een club ben!
Het begint met een hele toffe beat: Tu-du-tu-turu en dan 'Heeey' en dan weer Tu-du-tu-turu, 'Hooow!' en dan hoor je op een gegeven moment:
'Everybody in the club put your hands up!'
En een stukje verder hoor je:
'If you got a fifty dollar bill put your hands up!'
Alles natuurlijk ander dat geweldige: 'Tu-du-tu-turu, heeey!, Tu-du-tu-turu, hooow!'
Helemaal super! Dat is em! Bedankt!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:59 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Fatman Sccop - Be faithfull denk ik![]()
In deze vage clip zit het nummer ook, iets betere kwaliteit dan het eerste filmpje, maar niet met de officiele clip
You're welcomequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:17 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Helemaal super! Dat is em! Bedankt!
Even mezelf quoten. Ik heb zonet wél de afkondiging gehoord. Eindelijk! Voor wie het ook wil weten: het is Messages van Xavier Rudd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef broer het volgende:
Ik hoor al een paar dagen een fijn liedje op Kink FM. Ik hoor alleen nooit de afkondiging.
Het klinkt ontzettend als Paul Simon (maar hij is het niet) en het refreintje bestaat onder meer uit: "I just don't understand."
Wie kent het?
Dj Kicken ft Sonic Solutions - The Sequel (radio edit)quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef royco_100 het volgende:
Ik zoek een nummer, het is iets van jumpstyle. Ik heb hem al verschillende malen gehoord bij het uitgaan maar kan gewoon de titel niet vinden!!!![]()
Ik heb 1 keer een brakke opname kunnen maken. In het begin hoor je jaaalaaalaalala jaaalaaalaalala. Dat wordt gedaan door een man, en lijkt een beetje op het begin van "self esteem - The Offspring"
Iemand een idee welk nummer ik precies bedoel??!?!?!?!?!![]()
JAAAAAAAquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:45 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dj Kicken ft Sonic Solutions - The Sequel (radio edit)![]()
Ik hoor een of ander gesprek over evolutie, maar een nummer kan ik er niet echt in ontdekken...quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:18 schreef Portishead het volgende:
Hey mensen,
ik ben op zoek naar de titel van dit nummer http://www.speedyshare.com/577604623.html
Het is ook een vrij brakke opname en luister niet naar het lamme gebabbel wat er af en toe door heen komt. Anyways het nummer is al vrij oud, en is vooral goed hoorbaar aan t begin en eind..
Ik hoop 1 van jullie een geniale ingeving heeft!!
tnx!
Ik hoor wel een nummer heel zacht op de achtergrond maar ik denk dat niemand je kan helpen, het is zo vaag! Het klinkt een beetje lounge achtig, misschien iets van Groove Armada of Radio Citizen of iets dergelijks?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:18 schreef Portishead het volgende:
Hey mensen,
ik ben op zoek naar de titel van dit nummer http://www.speedyshare.com/577604623.html
Het is ook een vrij brakke opname en luister niet naar het lamme gebabbel wat er af en toe door heen komt. Anyways het nummer is al vrij oud, en is vooral goed hoorbaar aan t begin en eind..
Ik hoop 1 van jullie een geniale ingeving heeft!!
tnx!
Gaz Coombes is uit Supergrass.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:48 schreef xtuned het volgende:
Zojuist op the box in the ali g show.
Aan t einde was een britse zanger van een band te gast welke met hem mee ging zingen.
Hij heet GAZ en een aantal regels van t nr waren.
own me a doctor
own me a doctor
i'm on my way and you wont's come down te me.
welke band was dit (beetje indie britpop van de jaren 90)
S Club 7?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:17 schreef IMWeasel het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben op zoek naar een nummer van een groep waarvan ik alleen nog de clip een beetje weet.
Zijn 4 mensen, 2 vrouwen, 2 mannen volgens mij, die in de woestijn staan te dansen op en voor een bus. Nummer is al 10 jaar oud ofzo, en groepnaam zit een cijfer in, iets zoals Twenty 4 Seven, iig een 2 of een 4. Weet dat het vrij vaag is, maar iemand een id?
"Please" mist nogquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:54 schreef jerver73 het volgende:
de titel heb je al
Ik denk dat je mp3 versleten is, het nummer staat me niet bij als "schor" o.i.d.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:31 schreef pberends het volgende:
Ik zoek geen nummer, maar had een vraag over een nummer:
Ferdy Lancee - Als Ze Lacht (Dan Lacht Ze Echt)
Is dit liedje van zichzelf al "schor" of is de mp3 die ik hiervan heb gewoon van klotekwaliteit?
Zie je mailquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik denk dat je mp3 versleten is, het nummer staat me niet bij als "schor" o.i.d.
Gokje:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:48 schreef Dokay het volgende:
Ik weet dat het een beetje omslachtig is.. maar ik heb nooit de tekst goed kunnen verstaan, omdat ik alleen radio op werk luister. Het is een jaren '80 nummer en ik geloof van een Nederlandse band, veel synthesizer muziek, en ergens aan het einde een kerel die ff heel hoog gaat zingen / gillenen daarna een synthesizer outro.. het zal vast wel niet kloppen maar ik meen iets van "nee niet kort, nee niet lang" in het refrein gehoord te hebben.. heeft iemand in godsnaam een idee welk nummer dit zou kunnen zijn?
welk deel van jaren '80 snap je niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Gokje:
Luie Hond - Nummertje
Kan toch heel erg jaren 80 klinken....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
welk deel van jaren '80 snap je niet?
Ik gok op Klein Orkest - Laat mij maar alleen
Thanx!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:54 schreef jerver73 het volgende:
Splodgenessabounds, de titel heb je al
Nog zes posts en dit topic zit volquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:45 schreef SignOff het volgende:
tvp
Dan wel het 200e topic hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Thanx!
[..]
Nog zes posts en dit topic zit vol![]()
Misschien staat hier iets... [IMDb]quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:12 schreef AbeSapien het volgende:
Ik zoek het nummer, uit de film Walk the Line, waar JR Cash en June Carter samen zingen. Helaas ben ik het geheel kwijt, maar toch weet ik dat het een lekker nummertje was.
Iemand die het weet?
Gevonden!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien staat hier iets... [IMDb]
Okequote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:32 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Gevonden!
Het nummer heet Jackson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |