KT Tunstall - Suddenly I See denk ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef nijnja het volgende:
Ik zoek een nummer, geen idee wat het is, maar ik ken de clip nog wel (aant einde kwam niet naam/artiest) in de clip zie je gewoon een bandje staan met ik meen allemaal mannen en een zangeres. op een gegeven moment komt er een soort spiegelbeeld van deze zangeres en die zie je dan een 2e stem zingen. Ik hoop dat iemand het kan vertellen ondanks ik weinig info heb.
Supér!!! Bedanktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
KT Tunstall - Suddenly I See denk ik.
Global Deejays - The Sound of San Francisco?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:13 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Hoe heet dat liedje, volgens mij vrij nieuw, beetje dance, met "Going to San Francisco" erin?
Global Deejays - Sound of San Franciscoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:13 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Hoe heet dat liedje, volgens mij vrij nieuw, beetje dance, met "Going to San Francisco" erin?
Origineel is trouwens van The Dubliners, niet van de Dropkick Murphys.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:19 schreef CingKorn het volgende:
het is idd op de melody van The Wild rovers, nu het carnavals liedje nog, bedankt
Starting Rock ft. Diva Avari - Don't goquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:59 schreef Adsum het volgende:
Ik zoek de 'artiesten' achter het nummer 'Don't go', met die dikke negerin erin en die player in z'n witte pak.
Thnx!
Hier de videoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:19 schreef Adsum het volgende:
Mille Grazie!
Dank uquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:39 schreef donroyco het volgende:
2: Jaymen - Ooh La Lishious
F*ck ja, die zoek ik ook nogquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef Roltrapfee het volgende:
Hee, weet iemand hoe dat nummer heet met die clip, waarin een of andere overvaller achterna wordt gezeten door de politie, en ze hebben allemaal zo'n autootje aan zich hangen (dus zodat het lijkt alsof ze in een auto zitten), zo'n decorstuk-autootje, en aan het eind verongelukken de politieauto's. En daarna komt er ook nog een vrouw bij, met geheel eigen decorstuk-autootje, en dan worden zij en de overvaller verliefd. Iemand een idee waar ik heb over heb?
C-Mon & Kypski - Bumpy roadquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
F*ck ja, die zoek ik ook nogIk weet precies welke clip je bedoeld. Zo'n (volgens mij) kale gast in een kartonnen auto die dan aan hem hangt zegmaar. Ik heb ook al geen idee
![]()
Inderdaad grappig gemaakt..Dutch productionquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef Roltrapfee het volgende:
Jaaaaajajaja diebedankt!! Zo'n leuk nummer en lollige clip!
*Zie post hierbovenquote:
Die smileyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:54 schreef donroyco het volgende:
Haha..niks te danken hoor Roltrapfee & Xbox_360
Junior Senior - Move your feetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:11 schreef Hellrazor het volgende:
Ik zoek een nummer van een paar jaar terug , het is een soort disco achtig nummer , de clip ervan was een soort 2d pixel animaties , iemand misschien een idee![]()
Geen dankquote:
DJ Coone - The Returnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef tijnzz het volgende:
Welk liedje draaien ze in dit filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=hUp-kUUE0E0&mode=related&search=
Greetz
DJ Coone - The Returnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef tijnzz het volgende:
Welk liedje draaien ze in dit filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=hUp-kUUE0E0&mode=related&search=
Greetz
Gheghe...quote:
Nomads- Yakalelo ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:55 schreef Der_Onkel het volgende:
Help, ik zoek een nummer waarvan de clip zich afspeelde in de woestijn, en er werd ook in gefloten. Het enige wat ik me kan herinneren van de naam van het nummer was dat het een aparte naam had, ongeveer 2/3 jaar geleden kwam ie uit ofzo.
Sorry beetje vage omschrijving maar meer weet ik er niet meer van, behalve dat het deuntje heel lang in je hoofd blijft zitten
google is je vriendquote:Op zondag 14 januari 2007 02:31 schreef LennyKravitz het volgende:
Iemand die weet wat het origineel is... dit is nl. een cover:
Party
Guano Apes - Open your eyesquote:Op zondag 14 januari 2007 11:10 schreef angel008 het volgende:
wie o wie weet hoe dit nummer heet in dit deze clip ?
http://videos.streetfire.(...)6fe-98b300a73f79.htm
heb hem ooit gehad maar komt me niet meer bekend voor
Niet gezien maar dat zal The Fratellis - Chelsea Dagger wel weer zijn voor de 800miljoenste keer.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:17 schreef PAA-053 het volgende:
Dat tudududududum-deuntje dat Claudia de Breij zong toen ze aankwam bij het Glazen Huis, en te horen is onder dat filmpje van De Wedstrijden op Talpa/Tien van de afgelopen seizoenshelft?
Ja sorry maar dat kan ik ook niet ruiken. Hij is wel goedquote:Op zondag 14 januari 2007 11:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
Niet gezien maar dat zal The Fratellis - Chelsea Dagger wel weer zijn voor de 800miljoenste keer.
Nee maar je kan wel even het topic doorscannen..quote:Op zondag 14 januari 2007 11:24 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ja sorry maar dat kan ik ook niet ruiken. Hij is wel goedDank
dussquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:56 schreef jerver73 het volgende:
och jee.. daar gaan we weer ..
voor alle duh duh du duh duh duh duh duhss en la la la la la s van de 3 fm serious request toestand..
the fratellis - chelsea dagger
The Korgis - Everybody's got to learn sometimesquote:Op zondag 14 januari 2007 11:50 schreef AlmightyArjen het volgende:
OK... Ik zoek: "I need your lovin' like the sunshine". Nou heb ik ff dat progie Tunatic gebruikt en die geeft als arties "marc et claude" aan. Als ik daarop ga zoeken en downen, dan krijg ik alleen maar een versie met een dikke beat eronder. Maar, als ik het mij goed herrinner had het origineel die beat niet, toch??
Voor Tunatic heb ik http://www.youtube.com/watch?v=QCR_CO1fOs4 gebruikt, zover ik weet is het begin hetzelfde...
Wat is nou de originele artiest? Of zit ik nou fout en heeft er altijd een beat onder gezeten?
thaaaaanx...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
The Korgis - Everybody's got to learn sometimes
Stretch 'n Vern - I'm Alivequote:Op zondag 14 januari 2007 15:15 schreef Magic75 het volgende:
ik zoek zo'n 90s nummer![]()
er komt zo in voor :
i'm alive, the man with the second face and i'm ready to rock the space
weet iemand welk nummer dit is??![]()
Summer & Slash - Verano de amor?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:07 schreef Krizzle19 het volgende:
Hoe heet dat liedje van TMF Summerbase? (zo heet dat programma toch)![]()
Haha, ik had hem net gevonden, maar toch bedanktquote:
Manyou - Drifting Awayquote:
Nine Inch Nails - the hand that feedsquote:Op zondag 14 januari 2007 20:53 schreef angel008 het volgende:
heb weer een nieuwe heel slecht te horen maar klinkt wel goed (afgezien van het gerommel)
http://videos.streetfire.(...)389-98ab0016de1a.htm
vorige was ook goed![]()
Supafly Inc -- Moving Too Fastquote:Op zondag 14 januari 2007 20:51 schreef lovegrrl het volgende:
Ik zoek een liedje dat steeds bij MTV voorbij komt maar ik vergeet steeds de titel op te schrijven
in de clip is het heel zonnig en er staat een man in beeld met Rasta haar in een staartje.. hij rijd op een scooter, het is een remake van een ouder nummer
kan niet op de titel komen dus Help!
eb hem al : 2 Eivissa - Oh La La Laquote:Op maandag 15 januari 2007 00:11 schreef Magic75 het volgende:
ik zoek eigenlijk nog een 90s nummer:
ohh lalala lala ohh lalala , there is a ... bumpin in my head , into my life , into my dream. i see the people jumpin' in the street and everybody dancin... and everybody just dancin, and everybody just dancin... ohho olaa ohoo olaa
enzo
wie?:D:D
Herb Albert - Tijuana Taxiquote:Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef dennisdotcom het volgende:
Hoe heet dit nummer?
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=515
Dit nummer werd vorig jaar ook gespeeld door De Polderjongens op een sporttoernooi. Ik kan hun eventueel ook nog e-mailen, maar dacht laat ik het eerst hier eens proberen.
Je bent fantastisch!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:56 schreef Gambolputty het volgende:
Herb Albert - Tijuana Taxi
U2 - With or without youquote:Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat het een nummer van U2 is.
Werd ook bij Friends gespeeld bij aflevering "The one with the list..." Waarin Rachel en Ross voor het eerst ruzie hebben nadat ze eindelijk wat voor elkaar kregen.
Het nummer heeft geloof ik een zinnetje: "I can see the ..... in your eyes..." of "And I wait.... " of zo iets.
Wie helpt?.
Het leuke van die vocals is dat je ze in kan voeren in googlequote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:47 schreef Exterminator het volgende:
Showtek draaide op Qlimax een vet nr.
Met een leuke vocals namelijk:
This is what i love i can't stop loving. Get wasted at parties from nine to seven in the morning etc.....
De plaat wat ik bedoel is hier ook te beluisteren (stukje)
http://www.youtube.com/watch?v=s9gJkbpGkH8
Weet iemand artiest + titel???
Alvast bedankt
Frozen Flame van Jeckyll & Hydequote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:00 schreef paultjuhhh het volgende:
ik zoek dat nummer waar zo een clip met lego bij zit op tv
thx laf joequote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:00 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Frozen Flame van Jeckyll & Hyde
Morgen weer een nieuwe dag - Is Ook Schitterendquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:27 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Hoi.. ik zoek dat nummer van de nieuwe staatsloterijreclame.. is dat van Is ook schitterend???
help me!!!
thx chat girl!!! is echt een super lekker nummertje!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgen weer een nieuwe dag - Is Ook Schitterend
Omg....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:02 schreef UncleSam het volgende:
Ik zoek dat nr waarbij er gefloten word, en de clip is een soort van tekenfilm en de jongen in een auto die zit te fluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jan Driver - Ring my balls?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:28 schreef Paikea het volgende:
Ik zoek een nummer (en sorry, maar ik kan het echt niet beter beschrijven!)
Het is een jumpstyle nummer en toen ik gister aan mijn danslerares vroeg hoe hij heette hoorde ik iets van ringing my bells oid..
Het is niet zo'n erg hard nummer, maar wel ontzettend energiegevend..
Haha, degene die hier op gaat zoeken, veel succes
Paul Weller - You Do Something to Me?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:26 schreef W-A het volgende:
Ik zou het echt niet meer weten, is al een tijdje terug.
Kan ook zoiets zijn als: "I give it to you".
Maar iets in die trant.. dan zong 'ie telkens tussendoor.
Doe eens even hier in dit topic lezen of het vorige topic (paar posts hierbovenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:41 schreef lj_lightning het volgende:
Ik zoek dat nummer dat zo nu en dan op tmf komt, het is een nummer met heel vervelend gefluit erin, blijft ontzettend in je kop hangende clip is in vector/tekenfilm achtig gemaakt. En ze spelen op een gitaar enzo
![]()
+2 vaagtaalgebruik![]()
-2 langer kijken dan neus....enzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Doe eens even hier in dit topic lezen of het vorige topic (paar posts hierboven), en als je het dan nog niet weet...
Doe maar -10 (gezien het zicht met je ogen)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:45 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
-2 langer kijken dan neus....enzo![]()
Wel een mooi nummer, maar het was wat "rustiger".quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Paul Weller - You Do Something to Me?
Niet waarschijnlijk, maar we komen er wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |