Scissor sisters?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef nijnja het volgende:
Ik zoek een nummer, geen idee wat het is, maar ik ken de clip nog wel (aant einde kwam niet naam/artiest) in de clip zie je gewoon een bandje staan met ik meen allemaal mannen en een zangeres. op een gegeven moment komt er een soort spiegelbeeld van deze zangeres en die zie je dan een 2e stem zingen. Ik hoop dat iemand het kan vertellen ondanks ik weinig info heb.
Nee, het was een beetje alternatief liedjequote:
Pink / Evanescence (zijn er zoveelquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef nijnja het volgende:
Ik zoek een nummer, geen idee wat het is, maar ik ken de clip nog wel (aant einde kwam niet naam/artiest) in de clip zie je gewoon een bandje staan met ik meen allemaal mannen en een zangeres. op een gegeven moment komt er een soort spiegelbeeld van deze zangeres en die zie je dan een 2e stem zingen. Ik hoop dat iemand het kan vertellen ondanks ik weinig info heb.
Bodyrox - Yeah Yeah (d. ramirez mix)quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef Kang-He het volgende:
Ik stond gister op een feestje waar wel een relaxed muziekje werd gedraaid, zonder zang, gewoon goede beat.
Vervolgens gevraagd waarvan de muziek was, en ik kreeg toen - naar ik meen - "body grooves" te horen.
Iemand enig idee van wie of welk album dit kan zijn? Ik kan niet echt iets tevoorschijn Googlen.
Nope da wast niet, maar dank iigquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pink / Evanescence (zijn er zoveel)
Stephen Tin Tin Duffy/Robbie Willams - Kiss Me ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik zoek een nummer met iets van Love is better than life (titel?) maar ik kan maar niet vinden hoe het nou echt heet en van wie het is.
pet shop boys - opportunitiesquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Impry het volgende:
Wat is de begintune van Beauty and the Nerd?Iets van "You got the looks, I got the brains."
DJ Jerome vs. DJ Gerrit - Clap & Jumpquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef Sjakie01 het volgende:
The Fratellis - Chelsea Dagger
Hier heb je toch ook een remix van? Of in ieder geval een apres ski versie? Iemand enig idee van wie?
Thxquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef Impry het volgende:
[..]
DJ Jerome vs. DJ Gerrit - Clap & Jump
delain - frozen ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef nijnja het volgende:
fluit het anders even in..quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:55 schreef Der_Onkel het volgende:
Help, ik zoek een nummer waarvan de clip zich afspeelde in de woestijn, en er werd ook in gefloten. Het enige wat ik me kan herinneren van de naam van het nummer was dat het een aparte naam had, ongeveer 2/3 jaar geleden kwam ie uit ofzo.
Sorry beetje vage omschrijving maar meer weet ik er niet meer van, behalve dat het deuntje heel lang in je hoofd blijft zitten
Het scheelt altijd een hoop bij dit soort vragen als er op z'n minst even bij vermeld wordt welke muzieksoort het betreft: R&B, rap, hardrock of wat-dan-ook. En of een man of vrouw het zong (als er staat ook in gefloten, zou je kunnen aannemen dat er daarnaast ook wordt gezongen... of is het verder instrumentaal?)quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:55 schreef Der_Onkel het volgende:
Help, ik zoek een nummer waarvan de clip zich afspeelde in de woestijn, en er werd ook in gefloten. Het enige wat ik me kan herinneren van de naam van het nummer was dat het een aparte naam had, ongeveer 2/3 jaar geleden kwam ie uit ofzo.
Sorry beetje vage omschrijving maar meer weet ik er niet meer van, behalve dat het deuntje heel lang in je hoofd blijft zitten
Bangles - Walk like an egyptian?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het scheelt altijd een hoop bij dit soort vragen als er op z'n minst even bij vermeld wordt welke muzieksoort het betreft: R&B, rap, hardrock of wat-dan-ook. En of een man of vrouw het zong (als er staat ook in gefloten, zou je kunnen aannemen dat er daarnaast ook wordt gezongen... of is het verder instrumentaal?)
Live met een nummer, weet niet meer hoe ie heet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:55 schreef Der_Onkel het volgende:
Wiseguys -- Ooh La Laquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:50 schreef wobbel het volgende:
"say oe lala say ... say oe lala come on come on"
laatste tijd op slam fm, evt. op verzoek kan ik er nog wel 'n mp3 bijpleuren maar ik ben atm bijzonder druk met school bezig
http://www.youtube.com/watch?v=FCq8XkZUnSg <-- die?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer dat een week of wat geleden op 3FM werd geplaatst..
Het was een nummer van één of andere artiest (vaag, I know) maar de text werd gezongen door Chris Martin van Coldplay.
Enig idee?
Deze Phil Collins remix niet dus??quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
dat was oa: Supafly Inc - Moving to Fast geloof ik......
Nee het was geen remix! En je hoorde zijn stem zingen en in het superfly nummer hoor je hem niet zingen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
Deze Phil Collins remix niet dus??
fratellis - chelsea dagger dance remixquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:58 schreef satecl het volgende:
Weet iemand hoe die dance versie heet van the fratellis - chelsea dagger..?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:57 schreef Loekje het volgende:
Ik zat zaterdag avond naar dance deparment te luisteren op radio 538 en rond 21:30-22:00 draaide Cedric Gervais een set, waar een dance nummer in voor kwam met deze tekst:
A pill to dance longer, a pill to make love, a pill to feel focus or all the above....enz over pillen dus
Ik heb de playlist van dance department al bekeken maar daar staat het niet bij.
Wie heeft er een idee?
Meer kan ik niet vindenquote:Tuesday, January 02, 2007
Pills
Current mood: crazy
Um ... I put this song on here because pills are hot! I'm lovin' this track. It's by Cedric Gervais.
A pill to feel stronger
A pill to feel glad
A pill to calm down when you're going mad
A pill to loose weight
A pill to beef up
When you need to sleep or want to stay up
A pill to dance longer
A pill to make love
A pill to feel focused or all of the above
A pill not to worry
A pill for the pain
All of these pills will help you maintain
Some will feel dopey, some make you numb
Some will feel speedy and you will have fun
A pill to forget
A pill to remember
Some take more pills from May to September
Jay-Z ft. Chris Martin - Beach chairquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer dat een week of wat geleden op 3FM werd geplaatst..
Het was een nummer van één of andere artiest (vaag, I know) maar de text werd gezongen door Chris Martin van Coldplay.
Enig idee?
Haha ja dat is hem inderdaad! Kan de titel alleen niet echt vinden. Dat wordt ff googlen vanavondquote:
Ik weet verder trouwens alleen dat die ook het nummer Party All The Time heeft gemaaktquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:18 schreef Loekje het volgende:
[..]
Haha ja dat is hem inderdaad! Kan de titel alleen niet echt vinden. Dat wordt ff googlen vanavond
Nee was het niet, maar dank voor de moeite!quote:
Hij heeft nog wel meer vette nr'squote:Op donderdag 11 januari 2007 20:31 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik weet verder trouwens alleen dat die ook het nummer Party All The Time heeft gemaaktDe naam Cedric Gervais kwam me al bekend voor
Da's volgens mij Booker T. & The MG's - Green Onions. Weet 't ff niet helemaal zeker.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:01 schreef Xbox_360 het volgende:
Dit deuntje kent iedereenMaar ik heb geen idee hoe het heet. Mijn ouders dachten dat het Take 5 was van Dave Brubeck, maar dat is em niet
Het nummer begint bij 2:18 in dit Top Gear filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=_YAdKOTPw9Q
Ja, dat is emquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's volgens mij Booker T. & The MG's - Green Onions. Weet 't ff niet helemaal zeker.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jay-Z ft. Chris Martin - Beach chair
Thanks,quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:53 schreef benenjerryijs het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=FCq8XkZUnSg <-- die?
Deze staat nog open, volgens mij.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:48 schreef Maisnon het volgende:
De muziek van de nieuwe Orange ADSL reclame.
Een beetje downtempo insturmentale chill out muziek...
(reclame met allemaal gebouwen, en op het eind een oranje tekst met ADSL Orange erin, kan hem nergens vinden op internet)
Jose Gonzalez - Crosses (Tiësto Remix)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:32 schreef roburt het volgende:
weet iemand hoe dit nummer van tiesto heet?
http://www.youtube.com/watch?v=Ac4xiEl05Qo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |