Yves LaRock - Zookey (lift your leg up)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:14 schreef poolvos het volgende:
Weet iemand hoet het dancenummertje heette wat bij deal or no deal gedraaid werd toen de kandidaat de eerste 6 dozen moest openmaken?
Op deze site zal je hem vinden:quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:43 schreef Gitanki het volgende:
Ik hoorde op eurosport (WATTS) laatst een soort Bootleg van Justin Timberlake - Sexy back en 2 Unlimited - Twilight zone
Hoe heet deze mash up?
Disturbed - Land of Confusion misschienquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:52 schreef benenjerryijs het volgende:
ik zoek een nummer wat door Phil Collins gezonden wordt en wat nu regelmatig op Radio538 te horen is!
Goede Plaatquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Disturbed - Land of Confusion misschien
Kan iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Goede Plaat![]()
Of 1 van die dance-remixes met samples van Phil
dat was oa: Supafly Inc - Moving to Fast geloof ik......
op 538? Lijkt me sterkquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Nee die is het niet, phil collins zingt het echt niet een andere artiestquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
en hoe heet het nummer uit het liedje dan? heb btw nu genoeg negernummersquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:18 schreef jerver73 het volgende:
Doe es gewoon lekker snel ff 50 ct, busta rhymes, 2 pac, eminem , D12, xzibit, snoop dog, enzo zoeken?
Scissor sisters?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef nijnja het volgende:
Ik zoek een nummer, geen idee wat het is, maar ik ken de clip nog wel (aant einde kwam niet naam/artiest) in de clip zie je gewoon een bandje staan met ik meen allemaal mannen en een zangeres. op een gegeven moment komt er een soort spiegelbeeld van deze zangeres en die zie je dan een 2e stem zingen. Ik hoop dat iemand het kan vertellen ondanks ik weinig info heb.
Nee, het was een beetje alternatief liedjequote:
Pink / Evanescence (zijn er zoveelquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef nijnja het volgende:
Ik zoek een nummer, geen idee wat het is, maar ik ken de clip nog wel (aant einde kwam niet naam/artiest) in de clip zie je gewoon een bandje staan met ik meen allemaal mannen en een zangeres. op een gegeven moment komt er een soort spiegelbeeld van deze zangeres en die zie je dan een 2e stem zingen. Ik hoop dat iemand het kan vertellen ondanks ik weinig info heb.
Bodyrox - Yeah Yeah (d. ramirez mix)quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef Kang-He het volgende:
Ik stond gister op een feestje waar wel een relaxed muziekje werd gedraaid, zonder zang, gewoon goede beat.
Vervolgens gevraagd waarvan de muziek was, en ik kreeg toen - naar ik meen - "body grooves" te horen.
Iemand enig idee van wie of welk album dit kan zijn? Ik kan niet echt iets tevoorschijn Googlen.
Nope da wast niet, maar dank iigquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pink / Evanescence (zijn er zoveel)
Stephen Tin Tin Duffy/Robbie Willams - Kiss Me ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik zoek een nummer met iets van Love is better than life (titel?) maar ik kan maar niet vinden hoe het nou echt heet en van wie het is.
pet shop boys - opportunitiesquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Impry het volgende:
Wat is de begintune van Beauty and the Nerd?Iets van "You got the looks, I got the brains."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |