Disturbed - Land of Confusion misschienquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:52 schreef benenjerryijs het volgende:
ik zoek een nummer wat door Phil Collins gezonden wordt en wat nu regelmatig op Radio538 te horen is!
Goede Plaatquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Disturbed - Land of Confusion misschien
Kan iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Goede Plaat![]()
Of 1 van die dance-remixes met samples van Phil
dat was oa: Supafly Inc - Moving to Fast geloof ik......
op 538? Lijkt me sterkquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Nee die is het niet, phil collins zingt het echt niet een andere artiestquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
en hoe heet het nummer uit het liedje dan? heb btw nu genoeg negernummersquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:18 schreef jerver73 het volgende:
Doe es gewoon lekker snel ff 50 ct, busta rhymes, 2 pac, eminem , D12, xzibit, snoop dog, enzo zoeken?
Scissor sisters?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef nijnja het volgende:
Ik zoek een nummer, geen idee wat het is, maar ik ken de clip nog wel (aant einde kwam niet naam/artiest) in de clip zie je gewoon een bandje staan met ik meen allemaal mannen en een zangeres. op een gegeven moment komt er een soort spiegelbeeld van deze zangeres en die zie je dan een 2e stem zingen. Ik hoop dat iemand het kan vertellen ondanks ik weinig info heb.
Nee, het was een beetje alternatief liedjequote:
Pink / Evanescence (zijn er zoveelquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef nijnja het volgende:
Ik zoek een nummer, geen idee wat het is, maar ik ken de clip nog wel (aant einde kwam niet naam/artiest) in de clip zie je gewoon een bandje staan met ik meen allemaal mannen en een zangeres. op een gegeven moment komt er een soort spiegelbeeld van deze zangeres en die zie je dan een 2e stem zingen. Ik hoop dat iemand het kan vertellen ondanks ik weinig info heb.
Bodyrox - Yeah Yeah (d. ramirez mix)quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef Kang-He het volgende:
Ik stond gister op een feestje waar wel een relaxed muziekje werd gedraaid, zonder zang, gewoon goede beat.
Vervolgens gevraagd waarvan de muziek was, en ik kreeg toen - naar ik meen - "body grooves" te horen.
Iemand enig idee van wie of welk album dit kan zijn? Ik kan niet echt iets tevoorschijn Googlen.
Nope da wast niet, maar dank iigquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pink / Evanescence (zijn er zoveel)
Stephen Tin Tin Duffy/Robbie Willams - Kiss Me ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik zoek een nummer met iets van Love is better than life (titel?) maar ik kan maar niet vinden hoe het nou echt heet en van wie het is.
pet shop boys - opportunitiesquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Impry het volgende:
Wat is de begintune van Beauty and the Nerd?Iets van "You got the looks, I got the brains."
DJ Jerome vs. DJ Gerrit - Clap & Jumpquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef Sjakie01 het volgende:
The Fratellis - Chelsea Dagger
Hier heb je toch ook een remix van? Of in ieder geval een apres ski versie? Iemand enig idee van wie?
Thxquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef Impry het volgende:
[..]
DJ Jerome vs. DJ Gerrit - Clap & Jump
delain - frozen ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef nijnja het volgende:
fluit het anders even in..quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:55 schreef Der_Onkel het volgende:
Help, ik zoek een nummer waarvan de clip zich afspeelde in de woestijn, en er werd ook in gefloten. Het enige wat ik me kan herinneren van de naam van het nummer was dat het een aparte naam had, ongeveer 2/3 jaar geleden kwam ie uit ofzo.
Sorry beetje vage omschrijving maar meer weet ik er niet meer van, behalve dat het deuntje heel lang in je hoofd blijft zitten
Het scheelt altijd een hoop bij dit soort vragen als er op z'n minst even bij vermeld wordt welke muzieksoort het betreft: R&B, rap, hardrock of wat-dan-ook. En of een man of vrouw het zong (als er staat ook in gefloten, zou je kunnen aannemen dat er daarnaast ook wordt gezongen... of is het verder instrumentaal?)quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:55 schreef Der_Onkel het volgende:
Help, ik zoek een nummer waarvan de clip zich afspeelde in de woestijn, en er werd ook in gefloten. Het enige wat ik me kan herinneren van de naam van het nummer was dat het een aparte naam had, ongeveer 2/3 jaar geleden kwam ie uit ofzo.
Sorry beetje vage omschrijving maar meer weet ik er niet meer van, behalve dat het deuntje heel lang in je hoofd blijft zitten
Bangles - Walk like an egyptian?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het scheelt altijd een hoop bij dit soort vragen als er op z'n minst even bij vermeld wordt welke muzieksoort het betreft: R&B, rap, hardrock of wat-dan-ook. En of een man of vrouw het zong (als er staat ook in gefloten, zou je kunnen aannemen dat er daarnaast ook wordt gezongen... of is het verder instrumentaal?)
Live met een nummer, weet niet meer hoe ie heet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:55 schreef Der_Onkel het volgende:
Wiseguys -- Ooh La Laquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:50 schreef wobbel het volgende:
"say oe lala say ... say oe lala come on come on"
laatste tijd op slam fm, evt. op verzoek kan ik er nog wel 'n mp3 bijpleuren maar ik ben atm bijzonder druk met school bezig
http://www.youtube.com/watch?v=FCq8XkZUnSg <-- die?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer dat een week of wat geleden op 3FM werd geplaatst..
Het was een nummer van één of andere artiest (vaag, I know) maar de text werd gezongen door Chris Martin van Coldplay.
Enig idee?
Deze Phil Collins remix niet dus??quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
dat was oa: Supafly Inc - Moving to Fast geloof ik......
Nee het was geen remix! En je hoorde zijn stem zingen en in het superfly nummer hoor je hem niet zingen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
Deze Phil Collins remix niet dus??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |