Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
l.a. style - i'm raving (o si nene) kan het ook zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:41 schreef _MaximuS_ het volgende:
omdat 198 vol was:
aaarrggh help!!
een oud nummer:
volgens mij heet het nummer nana en het klinkt zo:
ne ne... oohhh... ne ne, ne ne oh ne ne, oohhh ne ne!!
van wie is het?! en heet het misschien niet nana, hoe heet het dan??
Volgens mij is dat geen remix; de versie van l.a. style is wel een remix geloof ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:52 schreef _MaximuS_ het volgende:
hoewel, volgens mij is de versie van N.U.K.E. een remix en niet het origineel...
l.a. style heeft het gejat denk ik. Het 'ne ne... oohhh... ne ne, ne ne oh ne ne, oohhh ne ne'-gedeelte zit wel in de originele track die ook op hun album staat trouwens, dus als het jatwerk was, waren ze er vroeg bij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen remix; de versie van l.a. style is wel een remix geloof ik
Preciesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
l.a. style heeft het gejat denk ik. Het 'ne ne... oohhh... ne ne, ne ne oh ne ne, oohhh ne ne'-gedeelte zit wel in de originele track die ook op hun album staat trouwens, dus als het jatwerk was, waren ze er vroeg bij.
Het was geen remix, maar een ander nummer met dezelfde sample (hoezo meeliften op succes...).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
de versie van l.a. style is wel een remix geloof ik
Dat van dat later 'starten' kan best kloppen ja. Ik heb de tracks nu niet bij de hand, maar daar staat me wel vaag iets van bij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:18 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Het was geen remix, maar een ander nummer met dezelfde sample (hoezo meeliften op succes...).
De sample werd echter net een halve tel later ofzo 'gestart' waardoor het 'Nana OH naNA' werd in plaats van NAna oh NAna.
(hoe verrassendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:18 schreef Prada2005 het volgende:
Help mensen!
Kan iemand mij misschien vertellen hoe het volgende nummer heet.
Het gaat zo van : geef me een l, geef me een a..lalala!
ik ben er dringend naar op zoek maar kan er niets over vinden op internet..
idd erg verrassend, maar typ maar eens la la in op googlequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
(hoe verrassend) Het La La-lied van OneTwoTrio
welke stijl?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:39 schreef Piovan het volgende:
Ik zoek een gaar nummer met alleen la la la la la la la la la erin.
Ik zag het vanmiddag op tmf een paar keer langskomen, wel roflollig.
Het is ook gedraaid met de 3fm actie.quote:
Klinkt als The Manhattans - Kiss And Say Goodbyequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:21 schreef Dokay het volgende:
Hallo fokkkers, ik ben op zoek naar het volledige nummer van de allerlaatste Frisia reclame die momenteel op tv te bewonderen is. Flauwe reclame zoals we gewend zijn van Frisia, maar het gaat me om het nummer dat je ondertussen hoort. Klik hier om het fragment te beluisteren. Wie o wie kan mij vertellen wie dit nummer zingt en wat de titel is?
nee is 'm helaas niet! ik hoorde van iemand dat het misschien Ike Turner zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Klinkt als The Manhattans - Kiss And Say Goodbye
Zou kunnen, maar ik hou het op een eigen versie van Kiss & say goodbye van Frisiaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:03 schreef Dokay het volgende:
[..]
nee is 'm helaas niet! ik hoorde van iemand dat het misschien Ike Turner zou kunnen zijn?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:56 schreef jerver73 het volgende:
och jee.. daar gaan we weer ..
voor alle duh duh du duh duh duh duh duhss en la la la la la s van de 3 fm serious request toestand..
the fratellis - chelsea dagger
DJ Tiësto -- Flight 643quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:03 schreef assie het volgende:
Hoorde vandaag een lekker dance nummer op 538. Iets in de titel met "Flight ...." en dan 3 cijfers (506 ofzo). Ben al beetje aan rond zoeken maar die cijfers maken het lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |